X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه + دانشگاه ها و شهریه ها + شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

فهرست موضوعات


تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه


اگر از کار در شرکت های چند فرهنگی لذت می برید، مطمئنا تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه برای شما بسیار مناسب خواهد بود. این رشته تحصیلی برای فرادی که همیشه علاقه مند به کشف دیدگاه های مختلف و یادگیری در مورد فرهنگ ها و سنت های دیگر هستند ، بسیار ایده آل است.
تقاضا برای متخصصان و مدیران در صنعت خرده فروشی همچنان در حال رشد است. تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه بهترین راه برای آماده شدن برای خواسته های پیش روی متخصصان تجارت جوان است. موضوعات مدیریت کسب و کار مانند حسابداری و بازاریابی بخش قابل توجهی از مطالب دوره را تشکیل می دهند.
برای آشنایی بیشتر با شرایط و همچنین بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه ، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شرایط تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه چیست؟

تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه
هر دانشگاه دولتی و خصوصی برای تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه دارای شرایط منحصر به فرد خود می باشد. 
دانشگاه های دولتی برای پذیرش دانشجویان خارجی جهت تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه شرط داشتن مدرک دیپلم و 70 درصد نمره قبولی دروس دبیرستان و همچنین قبولی در آزمون یوس را ، در نظر می گیرند.
اما برای تحصیل رشته تجارت بین الملل در دانشگاه های خصوصی ، نیازی به آزمون ورودی نیست. دانشگاه های خصوصی ترکیه اقدام به جذب دانشجو براساس سابقه تحصیلی و داشتن شرایط مالی مناسب ، می کنند.
 


تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه به چه زبانی می باشد؟

تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه
متقاضیان خارجی تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه می توانند دروس این رشته را به دو زبان انگلیسی و ترکی در دانشگاه مقصد خود بگذرانند. 
دانشجویان خارجی پیش از تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه اگر قصد تحصیل به زبان ترکی را دارند باید در آزمون تومر شرکت کرده و نمره قبولی دانشگاه مورد نظر خود را کسب کنند.
برای دیگر دانشجویان که قصد تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه به زبان انگلیسی را دارند ، داشتن مدرک زبان آیلتس یا تافل لازم است. 
البته برخی از دانشگاه ها برای راحتی کار خود و دانشجویان خارجی ، دوره های کلاس زبان نیز برگزار می کنند.

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه کدامند؟

تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه
دانشگاه های دولتی و خصوصی برنامه های تحصیلی متعددی برای تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه برای متقاضیان این رشته در نظر گرفته اند. از میان این دانشگاه ها ، برنامه های تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه برخی از آنها نسبت به دیگری از برتری چشمگیری برخوردار می باشند. در ادامه به معرفی برترین دانشگاه های دولتی و خصوصی برای تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه خواهیم پرداخت.
بهترین دانشگاه های دولتی برای تحصیل رشته تجارت بین الملل عبارتند از:
●    دانشگاه آکدنیز ، آنتالیا
●    دانشگاه ییلدیریم بیازیت ، آنکارا
●    دانشگاه آتاتورک ، ارزروم
●    دانشگاه بالیکسیر ، بالیکسیر
●    دانشگاه باندیرما ، باندیرما

از میان دانشگاه های خصوصی نیز می توان گفت دانشگاه های زیر بهترین برنامه تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه را دارند.
●    دانشگاه کوچ ، استانبول
●    دانشگاه بیلکنت ، آنکارا
●    یدی تپه ، استانبول
●    دانشگاه سابانجی ، استانبول
●    دانشگاه مدیپول ، استانبول

شهریه و هزینه تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه چقدر است؟

تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه
تحصیل در دانشگاه دولتی یا دانشگاه خصوصی و یا تحصیل به زبان انگلیسی و ترکی ، تاثیر فراوانی بر مخارج تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه دارند.
اما به طور کلی می توان گفت ، هزینه تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه در دانشگاه خصوصی از حدود 8 هزار دلار تا 27 هزار دلار در سال خواهد بود. 
برای دانشگاه دولتی ، هزینه های تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه بسیار کمتر از هزینه های دانشگاه خصوصی خواهد بود. شهریه سالانه دانشگاه دولتی برای تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه از 3 هزار دلار تا 10 هزار دلار هزینه در بر خواهد داشت.


 
بازار کار و درآمد رشته تجارت بین الملل در ترکیه چطور است؟

تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه
فارغ التحصیلان رشته تجارت بین الملل در ترکیه معمولاً در سازمان های بزرگ در بخش خصوصی یا دولتی شغل پیدا می کنند که تجارت خود را در بازارهای مختلف در سراسر جهان انجام دهند. فارغ‌التحصیلان همچنین می‌توانند برای سازمان‌های غیردولتی کار کنند و از هدفی که برای آنها معنادار است حمایت کنند. برخی از محبوب ترین عناوین شغلی شامل  تاجر مالی ، مدیر بازاریابی ، مدیر زنجیره تامین ، تحلیلگر مدیریت ، حسابدار بین المللی و... می شوند.
متقاضیان تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه علاوه بر فرصت های شغلی باید از میزان درآمد در این کشور نیز مطلع باشند. یک مدیر بخش تجارت بین الملل با سابقه کاری کمتر از 10 سال می تواند در سال مبلغی در حدود 55 هزاردلار درآمد داشته باشد. این مبلغ برای افراد بالای 10 سال تجربه به بیش از 61 هزار دلار در سال نیز می رسد. بدین ترتیب می توان گفت که یک دانشجوی خارجی پس از اتمام تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه می تواند به طور میانگین درآمدی در حدود 33 هزار تا 36 هزار دلار در سال داشته باشد.
 


  • تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه چند ساله است ؟

    دو ساله و چهار ساله

  • تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی و انگلیسی

  • شرط تحصیل رشته تجارت بین الملل در ترکیه چیست ؟

    آزمون های بین المللی و سوابق تحصیلی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید