X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

تحصیل دندانپزشکی در روسیه + شرایط پذیرش و شهریه ها + هزینه ها

02632728197 مشاوره و ثبت نام
تحصیل دندانپزشکی در روسیه
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

تحصیل در رشته دندان پزشکی در روسیه و دانشگاه های این کشور گزینه بسیار جذاب برای کسانی است که علاقه مند به تحصیل در رشته دندان پزشکی با کیفیت بالا وهزینه کم می باشند. 
با توجه به سطح بالای آموزشی دانشگاه های روسیه مدرک دانشگاه های این کشور از اعتبار جهانی برخوردار است. دانشگاه های روسیه شرایط تحصیل با کیفیت را برای دانشجویان بین المللی فراهم می نماید.هزینه مناسب تحصیل در رشته دندان پزشکی در این کشور یکی از پارامترهای افزایش تعداد متقاضیان تحصیلی می باشد. 
از مزایای تحصیل دانشجویان در رشته دندانپزشکی کشور روسیه این است که این امکان وجود دارد که متقاضیان بتوانند به عنوان متخصص در دیگر کشورهای اروپایی مشغول به کار شوند. 
در این مقاله از وب سایت آموزشگاه دیار دانش به بررسی تحصیل در رشته دندانپزشکی در کشور روسیه ، شرایط اخذ پذیرش ، شهریه ، مدارک و دیگر موارد مورد سوال می پردازیم .

در صورتی که قصد اخذ پذیرش تحصیلی در رشته دندان پزشکی در روسیه را دارید، با مطالعه این مقاله به پاسخ سوالات خود دست می یابید.

تحصیل دندانپزشکی در روسیه

تحصیل دندانپزشکی در روسیه
برای اخذ ویزای تحصیلی در کشور روسیه نیازی به ارائه مدرک زبان نیست اما پیش از ورود به دانشگاه لازم است دانشجویان در دوره زبان شرکت کنند تا به مهارت زبانی مورد تایید دست یابند. در مقابل دانشجویان می توانند به سه زبان انگلیسی، روسی و فرانسه در دانشگاه های این کشور تحصیل نمایند. 
تحصیل در کشور روسیه نیاز به شرکت در آزمون ندارد. هم چنین هزینه های نسبتا پایین تحصیل و زندگی در روسیه نیز از دیگر دلایل انتخاب این کشور از سوی متقاضیان می باشد. امکان دریافت ویزای تحصیلی بدون دردسر کشور روسیه، این کشور را تبدیل به یک گزینه مناسبی برای تحصیل نموده است. 

شرایط تحصیل دندانپزشکی در کشور روسیه

تحصیل دندانپزشکی در روسیه
به منظور تحصیل در رشته دندانپزشکی دانشگاه های روسیه، متقاضیان باید دوره ای به نام دوره پادفک را بگذرانند که طی آن آموزش هایی را برای تحصیل به زبان روسی و هم چنین گذراندن پیش نیازهای تحصیلات دانشگاهی فرا  بگیرند. 
یادگیری آموزش های این دوره حدودا 3 تا 9 ماه طول می کشد پس از آن یک آزمون برگذار می شود و امکان شروع به تحصیل در رشته دندانپزشکی برای فرد فراهم می گردد. 
تحصیل دندانپزشکی در کشور روسیه به دو بخش عمومی و تخصص تقسیم بندی می شود. تحصیل در بخش عمومی پنج سال طول می کشد و پس از اتمام این دوره پنج ساله، فرد می تواند به عنوان دندانپزشک در کشور روسیه و یا دیگر کشورهای اروپایی شروع به کار نماید. پس از فارغ التحصیلی پنج ساله، یک دوره دو ساله نیز برای یادگیری عملی دروس در بیمارستان ها نیز باید گذرانده شود. 

تحصیل تخصص دندانپزشکی در روسیه

تحصیل تخصص در رشته دندانپزشکی در کشور روسیه یکی از پر اهمیت ترین مقاطعی است که هم برای دانشجویان بین المللی و هم دانشجویانی که در کشور روسیه تحصیل کرده اند فراهم است. این دوره به زبان روسی ارائه می گردد و هم چنین آزمون ورودی دارد. مدت زمان این دوره سه تا چهار سال است. 

مزایای تحصیل رشته دندانپزشکی در روسیه :
•    سادگی پذیرش (بدون نیاز به مدارک و شرایط دشوار)
•    ارزان بودن شهریه دانشگاه‌ها
•    ارزان بودن هزینه زندگی دانشجویی
•    سادگی دریافت ویزا
•    مدرک مورد قبول در اکثر کشورها( ازجمله ایران)
•    امکان اشتغال پس از تحصیل

هزینه تحصیل رشته دندانپزشکی در روسیه

تحصیل دندانپزشکی در روسیه
متقاضیان تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه باید اطلاعات کاملی راجع به میزان هزینه های تحصیلی و هم چنین دیگر هزینه های زندگی اعم از رفت و آمد، خورد و خوراک و.. در این کشور داشته باشند. هزینه شهریه دانشگاه های روسیه در مقابل دانشگاه های دیگر کشورهای اروپایی به نسبت پایین تر است. هم چنین هزینه زندگی دانشجویی نیز نسبت به دیگر کشورها مناسب تر است. 
شهریه رشته دندانپزشکی روسیه حدود 10 تا 12 هزار دلار در سال می باشد. هزینه های زندگی دانشجویی نیز حدود 300 تا 500 دلار در ماه می باشد.

بورسیه تحصیلی دندانپزشکی در روسیه

تحصیل دندانپزشکی در روسیه
دانشگاه های روسیه هر ساله بورسیه تحصیلی متعددی را برای دانشجویان در نظر می گیرند. لازم به ذکر است که دانشجویان رشته دندانپزشکی باید از تمکن مالی کافی برخوردار باشند چرا که علی رغم وجود بورسیه های تحصیلی، بخش زیادی از شهریه های تحصیلی را باید دانشجویان پرداخت کنند.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی در روسیه


به منظور پذیرش دندانپزشکی در روسیه و دانشگاه های این کشور متقاضیان باید مدارکی را ارائه دهند من جمله :
1.    دیپلم تجربی 
2.    تمامی ریز نمرات تحصیلی دوران دبیرستان
3.    گذرنامه معتبر
4.    کپی مدارک هویتی
5.    فرم درخواست پذیرش از دانشگاه

 کار پس از تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه

 تحصیل دندانپزشکی در روسیه
پس از اینکه دانشجویان رشته دندانپزشکی تحصیلات خود را در دوره عمومی و یا تخصص به پایان رساندند، می توانند در کشور روسیه و یا دیگر کشورهای اروپایی مشغول به کار در بیمارستان ها و یا کلینیک ها شوند. 
از جمله مزایای تحصیل در این کشور این است که دانشجویان می توانند تا یک سال پس از فارغ التحصیلی در جستجوی کار باشند. دانستن زبان روسی برای یافتن کار ضروری است. میزان درآمد دندانپزشکان از شرایط مناسبی برخوردار است و بستگی به شهر انتخابی و هم چنین میزان مهارت دندانپزشک دارد. 

دانشگاه های تحصیل رشته دندانپزشکی در روسیه

تحصیل دندانپزشکی در روسیه
دانشگاه هایی که امکان تحصیل دندانپزشکی در روسیه را فراهم می نمایند در ردیف معتبرترین دانشگاه های جهان قرار دارند و از سطح کیفی بسیار بالایی نیز برخوردارند. 
دانشگاه های معتبر و معروف روسیه در رشته دندانپزشکی عبارت است از:
•    دانشگاه کازان
•    دانشگاه لومونوسوف مسکو
•    دانشگاه نووسیبریک
•    دانشگاه سن پترزبورگ
•    دانشگاه تومسک

سخن پایانی
تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه انتخاب بسیار مناسبی با توجه به هزینه اندک تحصیل و زندگی دانشجویی و هم چنین سطح بالای علمی دانشگاه های این کشور می باشد. دانشگاه های این کشور در ردیف معروف ترین دانشگاه های دنیا قرار دارد. 
میزان شهریه تحصیلی بسیار مقرون به صرفه است و پس از فارغ التحصیلی امکان اشتغال به کار در کشور روسیه و یا دیگر کشورهای اروپایی امکان پذیر است. 
شما عزیزان می توانید در صورت تمایل به کسب اطلاعات جامع تر راجع به تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه با آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید و کسب مشاوره نمایید. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • فاطمه
    سلام ب بخشید فقط با دیپلم تجربی میشه؟؟؟؟؟
    • مدیر سایت

      بله شما با دیپلم هر رشته ای می توانید به تحصیل دندانپزشکی در ترکیه بپردازید

  • مهران
    سلام با دیپلم هر رشته ای میشه در ترکیه دندانپزشکی تحصیل کرد؟
    • مدیر سایت

      سلام برای تحصیل دندانپزشکی در ترکیه ، با هر دیپلمی ( انسانی ، تجربی ، ریاضی ، فنی حرفه ای و کاردانش ) می تونین اقدام کنید

  • س م
    ایا دوره پادفکت را میتوان بصورت غیر حضوری ودر ایران گذراند وابتدا بساکن چه اقداماتی باید برای ثبت نام انجام دهیم واین دوره چقدر طول میکشد وهزینه ان چقدر است
    • مدیر سایت

      خیر نمیشه ، دوره به صورت حضوری در روسیه و در طول یک سال برگزار می شود

تماس بگیرید