X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

آموزشگاه آزمون یوس در کرج + هزینه ها و شهریه ها + کلاس های آمادگی

02632728197 مشاوره و ثبت نام
آموزشگاه یوس درکرج
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

قبولی های سال گذشته آموزشگاه دیار دانش در کرج

کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج

آزمون یوس

آموزشگاه دیار دانش اولین و معتبرترین مرکز تخصصی برگزاری دوره های آزمون یوس در کرج                

آمار چشمگیر قبولی دانشپذیران آموزشگاه دیار دانش در شهر کرج و تهران بیانگر این موضوع می باشد که اعتماد یک مجموعه معتبر و متخصص در هر حوزه ای چه تاثیر شگرفی در سرنوشت هر فرد دارد.

در ادامه شما شاهد بخشی از قبولی های سال گذشته آموزشگاه دیار دانش در دانشگاه های دولتی ترکیه هستید 

آزمون یوس در کرج
آزمون یوس، آزمون ورودی دانشگاه های ترکیه برای دانشجویان خارجی می باشد. و با توجه به شرایط تحصیل در رشته های پزشکی،دندانپزشکی و داروسازی در ایران احتمال پایین قبول شدن (با توجه به آمار) در این سه رشته اصلی و همچنین شرایط آسان قبول شدن در دانشگاه های ترکیه در این سه رشته اصلی، بسیاری از دانش آموزان عزیز کشورمان برای رسیدن به رویای پوشیدن لباس مقدس پزشکی، دانشگاه های ترکیه را انتخاب می کنند.

کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج 

آموزشگاه دیار دانش به عنوان اولین و با تجربه ترین برگزارکننده کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج تمامی هر آن چیز که در رابطه با آمادگی برای آزمون یوس وجود دارد در قالب یک پکیج کامل آموزشی به شما عزیزان ارائه می کند.کلاس های امادگی آزمون یوس در کرج شامل بیش از 400 ساعت آموزش مفید دروس (ریاضی،هندسه وهوش) + ( پرابلم و منطق ) به همراه آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی می باشد. 

فواید شرکت در کلاس های یوس آموزشگاه دیار دانش

از بحث احتمال قبولی بالا در این آزمون که بگذریم موارد زیادی وجود دارد که ما را نسبت به آزمون یوس ترغیب می کند در ادامه به برخی از این موارد می پردازیم : 

1.    امکان انتقال به دانشگاه های اروپایی و آمریکایی از طریق دانشگاه های ترکیه
2.    شهریه بسیار پایین در دانشگاه های ترکیه (تقریبا مشابه با دانشگاه های کشور خودمان)

آزمون یوس در کرج
3.    امکان رفت و آمد آسان از طریق زمینی و هوایی
4.    عدم نیاز به ویزا
5.    سطح بالای علمی دانشگاه های ترکیه در رتبه بندی جهانی (QS)
6.    مورد تایید بودن دانشگاه های ترکیه در لیست وزارت علوم و وزارت بهداشت
7.    هزینه پایین زندگی در کشور ترکیه (تقریبا مشابه با ایران)
و بسیاری از عوامل دیگر که بسته به نوع مهاجرت شما کاملا به نفع شماست

 

نمونه سوالات آزمون یوس 

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با چگونگی آزمون یوس و بودجه بندی سوالات، یکسری نمونه سوالات دانشگاه های برتر ترکیه را برایتان قرار داده ایم. درمورد سوالات آزمون یوس یک نکته مهم وجود دارد که به طورمثال دانشگاه های مختلف از روش های مختلفی برای طراحی سوال استفاده می کنند برخی دانشگاه ها سوالات هوش بیشتری، برخی، سوالات ریاضی بیشتری و برخی هم سوالات هندسه بیشتری نسبت به سایر دانشگاه ها طراحی می کنند اما به طور کلی بودجه بندی سوالات به شکلی می باشد که معمولا بین 40 تا 50 سوال هوش و بین 20 تا 30 سوال ریاضی و بین 5 تا 15 سوال هندسه طراحی می کنند. درمورد سطح سوالات آزمون یوس هم باید گفت که نسبت به ریاضی و هندسه ، بسیار آسانتر می باشد و همچنین درس هوش هم با توجه به این که در مدرسه آموخته نشده است بسیار ملموس و راحت می باشد تعداد سوالات معمولا 80 سوال می باشد که بین اکثر دانشگاه ها همین تعداد سوال مرسوم می باشد.
 

منابع آزمون یوس (YOS)
 

آزمون یوس ترکیه
این آزمون که مخفف (Yabancı uyruklu öğrenci sınavı) می باشد آزمون سنجش و ارزیابی دانشجویان خارجی برای ورود به دانشگاه های ترکیه می باشد.این آزمون از اعتبار بالایی برخوردار می باشد و همچنین نسبت به کنکور کشور خودمان راحت تر و احتمال قبولی بالاتری نسبت به کنکور ایران دارد به ویژه در رشته های (پزشکی،دندانپزشکی،داروسازی و ...) اکنون آموزشگاه دیار دانش با سابقه ی درخشان خود در امر آموزش، با برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج به خدمتگزاری و ارائه خدمات نوین آموزشی به شما عزیزان به پا خواسته است.از آنجاییکه آزمون یوس (YOS)، یک آزمون کاملا تخصصی می باشد؛ ارائه به روز ترین منابع و بهره گیری از مجرب ترین اساتید کمترین حق شما می باشد.هرچند گردآوری اساتید مجرب این حوزه در شهر کرج بسیار امر دشواری می باشد؛اما آموزشگاه دیار دانش این امر را برای شما محقق نموده و با بالاترین کیفیت ممکن این کلاس ها را برای شما برگزار می کند.از دیگر مزایای آزمون یوس ترکیه این می باشد که هر دانشگاهی جداگانه این آزمون را برگزار می کند که این نکته یکی از دلایل آمار قبولی بالا در این آزمون می باشد.آزمون یوس ماهیتی کاملا ریاضیاتی دارد اما نه آن ریاضیاتی که در تصور شماست ؛ریاضیاتی در حد راهنمایی و دبیرستان خودمان به طوری که مسائل بسیار آسان و با یک آموزش صحیح، شما به بالاترین سطح ممکن خواهید رسید.آزمون یوس ویژه دانشجویان خارجی می باشد و کسانی که تابعیت کشور ترکیه را دارند حق شرکت در این آزمون را ندارند.حال دیار دانش با برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج در خدمت شما عزیزان می باشد.

آزمون یوس در کرج

شرایط شرکت در آزمون یوس

1. داوطلب خارجی باشد؛ یعنی نباید تابعیت کشور ترکیه را داشته باشد.

2. داشتن دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی را دریافت کرده باشد و یا در حال تحصیل در سال چهارم دبیرستان و یا همان دوازدهم باشد.

مشاوره تحصیلی درکلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج

در دیار دانش با همراهی تیم تخصصی مشاوره، تمامی ریز فعالیت های درسی دانش پذیران آنالیز می گردد و تا زمان فرارسیدن آزمون نهایی در زمینه ی تحصیلی به شما کمک خواهد کرد. در آکادمی ما بعد از برگزاری آزمون های آزمایشی روند مطالعه ی دروس شما عزیزان تحلیل می شود و طبق آن برنامه درسی خود را دریافت خواهید کرد و به نقاط قوت و ضعف خود پی خواهید برد.

سرفصل های درس ریاضی در آزمون یوس

  • ماتریس و دترمینان
  • حد و رفع ابهام-مشتق و کاربرد آن-انتگرال و کاربرد آن
  • سری و دنباله
  • مثلثات
  • احتمال
  • اصول شمارش
  • منطق-مجموعه-رابطه-تابع
  • تابع درجه دو و سهمی
  • قدرمطلق-لگاریتم-توابع خاص
  • معدلات و نامعادلات درجه دو و یک
  • نسبت و تناسب-عملگرها-همنهشتی اعداد
  • اتحائ-تجزیه-بسط دو جمله ای و چند جمله ای
  • توان-رادیکال-سیگما و پای
  • اعداد(صحیح و اول)-فاکتوریل- ب.م.م-ک.م.م-مبنا
  • آزمون یوس در کرج

آزمون ورودی یوس در ترکیه به چه زبان هایی برگزار می گردد؟

آزمون یوس به طور کلی به زبان اصلی  کشور ترکیه یعنی زبان ترکی استانبولی برگزار می گردد، اما در برخی از دانشگاه های این کشور به زبان های دیگر همانند زبان روسی، فرانسوی،عربی و همچنین فارسی نیز برگزار می شود.

شرایط سنی آزمون یوس

در برخی از منابع،  بر این هستند که که این آزمون محدودیت سنی دارد اما در بیشتر موارد اینگونه نیست و محدودیت سنی در این آزمون معنایی ندارد.

آموزشگاه یوس در کرج

دیار دانش تنها آموزشگاه تخصصی یوس در کرج می باشد که اقدام به برگزاری کلاس های یوس (YOS) در کرج نموده است. همانطور که گفته شد دیار دانش در فواصل مختلف از سال با توجه به تقویم آموزشی سالانه آزمون های یوس (YOS) با یک برنامه ریزی مدون و علمی نسبت به ارائه خدمات به شما عزیزان اقدام نموده است. دیار دانش به ارائه بیش از 400 ساعت آموزش مفید و همچنین آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی و به علاوه در اختیار گذاشتن رایگان منابع اصلی آزمون یوس (YOS) یک پکیج کامل را به شما عزیزان ارائه می دهد.

پکیج های آفلاین یوس

آزمون یوس در کرج

همانطور که قبلا ذکر کردیم، تمام منابع آزمون یوس به گونه ای می باشد که می شود می توان به صورت آفلاین و در قالب پکیج های ویدیویی آموزش دید. دیار دانش به عنوان اولین برگزارکننده کلاس های یوس در کرج ، با تلاش فراوان و استفاده ازآخرین تکنولوژی ها، این پکیج ویدیویی را برای شما فراهم نموده است که در صورت تماس با کارشناسان ما، از جزئیات پکیج ما اطلاع پیدا خواهید کرد.این پکیج ها برای دوستانی که فرصت حضور در کلاس های حضوری و آنلاین را ندارند فرصت بسیار مناسبی می باشد.از خدمات مهم دیار دانش در ارائه پکیج های آفلاین می توان به مشاوره های مستمر و همچنین گرفتن آزمون های ادواری از دانش آموزان عزیز نام برد.

کلاس یوس در استانبول
بسیاری از هموطنان ما که ساکن کشور ترکیه هستند تمایل به گذراندن کلاس های یوس در استانبول یا شهر های دیگر کشور ترکیه دارند که این امر توسط دیار دانش برای هموطنان عزیزمان که ساکن کشور ترکیه هستند نیز محقق شده است.کلاس های یوس (YOS) به صورت حضوری و همچنین کلاس های آنلاین یوس YOS نیز در شهر استانبول برگزار می شود و در این دوره ها بیش از 400 ساعت آموزش از طرف دیار دانش دریافت خواهید کرد.و در نهایت هدیه دیار دانش برای شما عزیزان آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی و دروه های آزمون تومر TOMER می باشد.

کلاس های یوس در استانبول
این کلاس ها در قالب دوره های گروهی و خصوصی برگزار می شود و هیچ تفاوتی با کلاس هایی که که در ایران برگزار می شوند ندارد.

  • مزایای شرکت در کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج :

1. دریافت رایگان منابع اصلی آزمون یوس
2.آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی
3.بهره جویی از اساتید معتبر از تمام کشور
4. هزینه پایین رفت و آمد
5. هزینه شهریه پایین تر نسبت به سایر موسسات
6. انجام امور مربوط ثبت نام و پیگیری انتخاب رشته تا آخرین لحظه
7. مشاوره رایگان
8. امکان پارتیشن بندی و اقساطی کردن شهریه

آزمون یوس در کرج

  • و بسیاری از مزایای دیگر که در طول دوره به شما ارائه می شود برای شرکت در کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و ارتباط با دیار دانش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید :

•    09038988338
•    09190357456

کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج

این کلاس ها توسط دیار دانش در کرج برگزار می شود. دیار دانش تنها و اولین موسسه برگزاری تخصصی کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج می باشد.اولین دوره سالانه کلاس های آمادگی آزمون یوس (YOS) در کرج از مرداد ماه شروع می شود و همچنین در ماه های مهر و آبان نیز برای متقاضیان جدید ، دوره ی جدید برگزار می شود  و در نهایت آخرین دوره سالانه ما از دی ماه شروع می شود و هر دوره بسته به فشردگی کلاس ها بین 3 تا 6 ماه به طول می انجامد.کلاس های آمادگی آزمون یوس (YOS) در کرج با استفاده از اساتید مجرب و آخرین منابع ارائه شده برای آزمون یوس (YOS) توسط دیار دانش برگزار می شود.مزایای شرکت در کلاس های آمادگی آزمون یوس (YOS) در کرج(دیار دانش) :
1.    بهره مندی از اساتید متخصص و با تجربه
2.    استفاده از آخرین منابع موجود برای آزمون یوس
3.    بهره گیری از آزمون های آزمایشی (شبیه سازی شده به آزمون اصلی یوس (YOS))
4.    بهره گیری از مشاوره رایگان
5.    اقساطی پرداخت کردن شهریه
6.    آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی
7.    تخفیف 50% آموزش زبان ترکی استانبولی به خانواده ها
8.    دریافت رایگان منابع اصلی و ده ها خدمات دیگر که به صورت رایگان به شما ارائه می شود.
یکی از خدمات برجسته دیار دانش، پانسیون مطالعاتی کاملا تخصصی برای دانش اموزان خود می باشد به طوری که دوستانی که از شهرستان های مختلف کشور قصد شرکت در کلاس های حضوری آمادگی آزمون یوس (YOS) در کرج را دارند،در خوابگاه های مستقل اسکان داده می شوند و در طول دوره در این خوابگاه ها اسکان می یابند.کلاس های آمادگی آزمون یوس (YOS) در کرج یک فرصت بسیار مناسب برای تمام عزیزانی می باشد که قصد ادامه تحصیل در کشور های اروپایی و آمریکایی را دارند این فرصت را از دست ندهید؛برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

•    09038988338
•    09190357456

آمادگی آزمون یوس ترکیه در کرج

دیار دانش به عنوان اولین و با تجربه ترین موسسه برگزار کننده کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج افتخار این را دارد با ارائه آخرین منابع مطابق با آخرین تغییرات بودجه بندی سوالات آزمون یوس و هم چنین بهره مندی از بهترین اساتید سراسر ایران به خدمت گذاری به شما عزیزان بپردازد.این کلاس ها در دیار دانش در فصول مختلف و با برنامه ریزی مطابق توانایی و استعداد شما عزیزان برگزار می گردد.کلاس های آمادگی آزمون یوس ترکیه در دیار دانش در یک محیط دوستانه و صمیمی و شاد برگزاری می گردد.
 

کلاس های آزمون یوس در کرج

این کلاس ها به دو صورت (آنلاین و حضوری) و در قالب کلاس های خصوصی و گروهی به صورت پکیج در کرج و دیار دانش برگزار می گردد.این کلاس ها شامل بیش از 400 ساعت آموزش دروس (ریاضی،هندسه و هوش)،به همراه آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی می باشد؛ به علاوه اینکه در طول دوره بیش از بیست عدد آزمون آزمایشی و شبیه سازی شده به آزمون اصلی یوس برگزار می گردد.در دیار دانش پس از هر آزمون آزمایشی یک جلسه مشاوره رایگان جهت آنالیز و بررسی آزمون آزمایشی به صورت فردی و گروهی برگزار می شود که به بررسی نقاط ضعف و قوت هر دانش آموزان می پردازد.

آموزشگاه یوس ترکیه در کرج

دیار دانش به عنوان تنها موسسه تخصصی در حوزه آموزش کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج مفتخر به ارائه این دوره ها در کرج می باشد.کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج ، در دیار دانش به دو شکل حضوری و آنلاین برگزار می شود و این دوره ها در قالب کلاس های گروهی و خصوصی برگزار می شود و در صورت شرکت در اولین دوره کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و در دیار دانش می توانید از تخفیف های این دوره بهره مند شوید.تخفیف های این دوره شامل آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی و همچنین  دریافت رایگان منابع اصلی آزمون می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید :
•    09038988338
•    09190357456

  • دیار دانش  تنها آموزشگاه تخصصی برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج می باشد.

تاریخ آزمون یوس 2022

معمولا تاریخ های آزمون یوس (YOS) در اوایل دی ماه اعلام می شود و تا اواخر اسفند ادامه دارد.تاریخ های آزمون یوس معمولا اردیبهشت تا تیر ماه هر سال می باشد اما عوامل متعددی در اعلام تاریخ آزمون ها تعیین کننده می باشد؛ به طور مثال،شیوع ویروس کرونا این تاریخ ها را دست خوش تغییرات کرد و همچنین ایام ماه مبارک رمضان روی این تاریخ ها تاثیر گزار است.به طور کلی شما از چند ماه قبل در جریان تاریخ های آزمون های هر سال قرار خواهید گرفت و نکته دیگر که دیار دانش تمام امور مربوط به ثبت نام و پیگیری انتخاب رشته شما را به عهده می گیرد.برای در جریان قرار گرفتن از تاریخ های آزمون های یوس (YOS) 2022 با ما در تماس باشید:
•    09038988338
•    09190357456

 

زمان آزمون یوس(YOS) 2022
زمان آزمون یوس (YOS) هر سال از چند ماه قبل از برگزاری آزمون اعلام می شود و معمولا تا دو هفته قبل از برگزاری آزمون فرصت ثبت نام در آزمون وجود دارد.این زمان ها معمولا از اوایل بهار تا اوایل تابستان ادامه دارد.برای اطلاع از آخرین اخبار یوس و زمانبندی آزمون ها با ما در ارتباط باشید.معمولا مباحث ریاضی که در آزمون یوس مطرح می شود در حد ریاضیات دوره راهنمایی و دبیرستان ما می باشد و همچنین لازم به ذکر است که درس ریاضی آزمون یوس (YOS) شامل دو کتاب ریاضی 1 و ریاضی 2 می باشد.از مباحثی که در ریاضی 1 آمده است می توان به (مجموعه ها، رادیکال، اتحاد، توان، احتمال، هم نهشتی و فاکتوریل) اشاره کرد که مسائلی بسیار ساده می باشند و از مباحثی که در ریاضی 2 آمده است می توان به (تابع، مثلثات، مشتق، حد و ماتریس و ....) اشاره کرد.به صورت کلی مباحث ریاضی آزمون یوس (YOS) تا درصد قابل توجهی از ریاضیات کنکور کشورخودمان راحت تر می باشد.

هزینه آزمون یوس در ترکیه
هزینه ی آزمون های دانشگاه های مختلف در ترکیه متفاوت است اما به طور میانگین این هزینه ها بین 100 تا 500 لیر می باشد ولی عموما بین 200 تا 300 لیر می باشد اما تعداد محدودی از دانشگاه ها بیشتر و یا کمتر از این مبلغ دریافت می کنند لازم به ذکر است تمام امور مربوط به ثبت نام آزمون های دانشگاه مختلف را دیار دانش برای دانش آموزان خود به صورت رایگان انجام می دهد.
منابع آزمون یوس (YOS) ترکیه

منابع اصلی آزمون یوس (YOS) معمولا (ریاضی، هندسه و هوش) می باشد که بودجه بندی سوالات در آزمون های دانشگاه های مختلف متفاوت می باشد؛اما به طور میانگین درس هوش بین 35 تا 50 سوال، درس ریاضی بین 25 تا 35 سوال و درس هندسه بین 5 تا 15 سوال در آزمون یوس(YOS) قرار دارند.تعداد سوالات آزمون یوس (YOS) هم معمولا بین 70 تا 100 می باشد که عموما 80 سوال در هر آزمون ارائه می شود.

آزمون یوس (YOS) دانشگاه استانبول

یکی از مهمترین آزمون های یوس(YOS)، آزمون دانشگاه استانبول می باشد.از آنجاییکه دانشگاه استانبول جزو لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و وزارت علوم می باشد متقاضیان زیادی هر سال در این آزمون شرکت می کنند نکته جالب درمورد آزمون دانشگاه استانبول، برگزاری این آزمون در حوزه امتحانی ایران و شهر تهران می باشد.

آزمون یوس در کرج

آموزشگاه دیار دانش به عنوان اولین و معتبرترین برگزارکننده کلاس های آزمون یوس در کرج کلاس های در قالب یک پکیج  450  ساعته به شما عزیزان ارائه می دهد که این امر توسط مجرب ترین اساتید این حوزه برای شما عزیزان میسر می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از برنامه کلاس های آزمون یوس در کرج با ما تماس حاصل فرمایید

آزمون یوس در کرج

بهترین برگزارکننده کلاسهای یوس درکرج

آموزشگاه دیار دانش به عنوان اولین و معتبر ترین برگزار کننده کلاس های آزمون یوس درکرج با تکیه بر تجربه خود در بحث تحصیل به کشور ترکیه و همچنین بهره جویی از اساتید به نام حوزه آموزش آزمون یوس بستری امن و آسوده برای رسیدن به موفقیت شما عزیزان هموار نموده است.

تحصیل در ترکیه در کرج

آموزشگاه دیار دانش اولین و معتبرترین موسسه اعزام دانشجو به کشور ترکیه در کرج می باشد که هر ساله دانشجویان زیادی را به دانشگاه های معتبر کشور ترکیه با اخذ حداکثر بورسیه ، اعزام می نماید.

 


  • چرا آموزشگاه دیار دانش بهترین و معتبرترین برگزارکننده کلاسهای یوس در کرج است؟

    از آنجاییکه آموزشگاه دیار دانش اولین موسسه ای بوده است که این دوره هارا به صورت کاملا تخصصی و مطابق با استانداردهای روز آموزشی دنیا برگزار نموده ، ازاین جهت همیشه مورد لطف شما خانواده ها و دانش آموزان عزیز واقع شده است

  • کلاسهای یوس آموزشگاه دیار دانش از چه تاریخی شروع می شود؟

    معمولا شروع کلاسهای یوس آموزشگاه دیار دانش از اواخر تابستان تا اواخر پاییز در گروه های مختلف شروع شده و تا اواخر زمستان و اواسط بهار ادامه خواهند داشت.

  • بهترین منابع برای آمادگی آزمون یوس چه منابعی هستند؟

    در سالهای اخیر انتشارات های زیادی در کشور ترکیه اقدام به چاپ و توزیع منابع آموزشی ، آمادگی آزمون یوس نموده اند که دربین انها انتشارات پوزا و جانر به همراه گالاتا از معتبرترین این انتشارات می باشند.

    اماگروه کارشناسی آموزشی ما در آموزشگاه دیار دانش با تالیف و انتشار جزوات و منابع اختصصای خود در هر درس به صورت جداگانه کاررا برای دانش پذیران خود راحت کرده است.

    یعتی ما اینجا در آموزشگاه دیار دانش از منابع اختصاصی خودمان استفاده میتماییم


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • سارا
    سلام آیا شما کلاسهای یوس تون رو به صورت آنلاین هم برگزار می کنید؟
  • سمیرا
    من فکر می کرم برای شرکت توی کلاسهای یوس باید تا تهران برم و بعدش متوجه شدم که توی کرج هم این کلاسها برگزار میشه . خیلی ممنونم از مهندس حصاری که برای اولین بار این کلاسهارو تو کرج برگزار کردن
    • مدیر سایت

      سپاس از لطف شما

  • محمدی
    کلاسهای آزمون یوس در کرج فقط برگزار میکنین یا توی شهر های دیگه ام هستین؟
    • مدیر سایت

      در شهر های دیگه به صورت آنلاین

  • سمین
    واسه شرکت در کلاسهای یوس در کرج باید از کجا شروع کنم
    • مدیر سایت

      آموزشگاه دیار دانش به عنوان اولین و معتبرترین مرکز آموزش یوس در کرج دوره های خود را از اواسط تابستان آغاز می نماید

  • جانا
    برای شرکت در کلاس یوس در کرج باید از کجا شروع کنیم
    • مدیر سایت

      برای ثبت نام کلاس های آزمون یوس در کرج یا کارشناسان ما تماس بگیرید

  • فاطمه
    کلاس های آزمون یوس در کرج از کی شروع میشه ؟
    • کلاس های آزمون یوس در کرج از مرداد ماه شروع میشه

  • نگین
    کلاس یوس در کرج کی شروع میشه؟
    • کلاس های یوس مادر کرج از اواسط تابستان تا اواسط پاییز در حال استارت هست

  • قزوینی
    بهترین موسسه آزمون یوس در کرج
    • سپاس فراوان

  • مونا
    باسلام بنده فوق لیسانس ریاضی کاربردی ازدانشگاه فردوسی مشهدهستم،برای تدریس ریاضی درصورت نیازدرخواست دادم.
    • مدیر سایت

      رزومه خود را به این شماره ارسال کنین 09038988338

تماس بگیرید