X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

بهترین آموزشگاه زبان فرانسوی در کرج + آموزش کودکان و آزمون سفارت فرانسه

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دوره های زبان فرانسوی در کرج
برای یادگیری زبان فرانسوی می توانید در کلاس های زبان فرانسوی در کرج آموزشگاه دیار دانش شرکت کنید
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

آموزشگاه زبان فرانسه در کرج 


آموزشگاه دیار دانش در کرج به عنوان یک موسسه آموزش محور در کرج با ایجاد یک دپارتمان ویژه برای زبان فرانسوی این امکان را برای شما فراهم نموده تا با استفاده از اساتید مجرب متخصص زبان فرانسوی به هدف خود جامه عمل بپوشانید . شما با هر سطح از زبان فرانسه و هر گونه شرایط تحصیلی ، کاری و ... می توانید با برنامه ریزی کارشناسان ما در زمان موردنظر به سطح ایده آل خود در زبان فرانسوی برسید.

گفتنی ست که آموزش و یادگیری زبان فرانسه یک امر کاملا تخصصی می باشد و آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه زبان فرانسه در کرج با ارائه به روزترین خدمات آموزشی با یک هزینه مناسب شما را برای رسیدن به سطح ایده آل مد نظر خود آماده می کند

آموزشگاه زبان فرانسه در کرج

از آنجایی که زبان فرانسوی از نظر دیگران زبان سختی به نظر می رسد شما میتوانید با یک برنامه ریزی اصولی در کوتاهترین زمان ممکن به بالاترین سطح ممکن از زبان فرانسه برسید.

حال برای رسیدن به سطح ایده آل زبان فرانسه،آموزشگاه دیار دانش معتبرترین و تخصصی ترین آموزشگاه زبان فرانسه در کرج می باشد.

کلاس های زبان فرانسه برای کودکان در کرج

آموزشگاه زبان فرانسه کودکان در کرج

آموزشگاه دیار دانش به عنوان اولین مرکز تخصصی برگزاری کلاس های آموزش زبان فرانسه به کودکان در کرج این دوره ها را برای دلبندان شما برگزار می نماید ، برای اطلاع بیشتر از تقوی شروع کلاس ها و نحوه برگزاری کلاس زبان فرانسوی برای کودکان با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید

کلاسهای زبان فرانسه در کرج

این کلاسها توسط آموزشگاه دیار دانش که به صورت کاملا تخصصی به امر آموزش زبان فرانسوی می پردازد برای شما عزیزان برگزار می گردد.

شما برای یادگیری زبان فرانسه نیاز به یک مشاور و مدرس باتجربه دارین،فردی که با توجه به میزان توانایی های شما به پیشرفت شما کمک کند.

خوشبختانه آموزشگاه زبان فرانسه در کرج بسیار محدود می باشند و هیچکدام به امر تخصصی این زبان نمی پردازند اما آموزشگاه دیار دانش به صورت کاملا تخصصی به آموزش این زبان می پردازد.

جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

آموزشگاه زبان فرانسه در کرج
 

کلاس های آنلاین زبان فرانسه در کرج


این دوره ها در زمان های مختلف و بنا به درخواست زبان آموز بسته به زمان وی به صورت فشرده، نیمه فشرده و یا ترمیک برگزاری می شود. حال آموزشگاه دیار دانش با استفاده از به روزترین سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین زبان فرانسه نموده است تا آن دسته از عزیزانی که به دلیل مسائل مختلف فرصت شرکت در کلاس های حضوری را ندارند از خدمات ما بهره مند شوند. کلاس های آنلاین فرانسوی آموزشگاه دیار دانش از طریق برنامه های مختلفی از جمله برنامه ی زوم ، اسکای روم ، و ... برگزار می گردد؛ آن هم به این معنا می باشد که به هر کدام از این برنامه ها دسترسی داشته باشید می توانید در کلاس های فرانسوی آنلاین ما شرکت کنید ومحدود به برنامه ی خاصی نمی شوید و راه یادگیری برایتان سهل می شود.

کلاس های مکالمه فرانسه در کرج


ما اینجا در آموزشگاه دیار دانش کلاس های مبتنی بر مکالمه (مکالمه محور) برای زبان فرانسه را به صورت حرفه ای و هدفمند برگزار می نماییم. این دوره ها بسته به سطح زبان آموز برای وی در نظر گرفته می شود و همچنین بسته به نیاز زبان آموز یا محدودیت زمانی زبان آموز به صورت خصوصی نیز برگزار می گردد.
 

هزینه کلاس های فرانسه در کرج

آموزشگاه زبان فرانسه در کرج
بسته به دوره مدنظر شما هزینه ها متفاوت می باشد اما به طور کلی برای کلاس های رایج ترمیک، برای هر ترم 390000 تومان در نطر گرفته شده و برای کلاس های خصوصی بسته به تعداد جلسات مورد نیاز شهریه پرداختی نیز تعریف می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد هزینه ها با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

کلاس های سفارت فرانسه 

آموزشگاه زبان فرانسه در کرج
برای اخذ مدرک زبان از سفارت فرانسه شما می بایست به سطح قابل قبولی از زبان فرانسه (French language) رسیده باشید که آموزشگاه دیار دانش با برنامه ریزی این دوره ها برای شما، شما را برای این آزمون آماده می کند.
 

کلاس های فشرده زبان فرانسه در کرج

کلاس های فشرده زبان فرانسه در کرج
این دوره ها معمولا برای آن دسته از عزیزانی در نظر گرفته می شود که فرصت کافی تا زمان مهاجرت و یا امور دیگر را برای یادگیری زبان فرانسه ندارد و اجبارا باید دوره ها را به صورت فشرده بگزرانند.
 

یادگیری زبان فرانسه در سفارت فرانسه :

کلاس های زبان فرانسه در کرج
این موضوع زیاد توصیه نمی شود؛ چرا که تفاوتی با سایر موسسات در این زمینه وجود ندارد و فقط شما باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید.
 

سفارت فرانسه کلاس زبان :


هر سفارتی دپارتمان مخصوص به خودش را جهت آموزش زبان کشور خودش را دارد؛ اما سیستم آموزشی با کیفیتی از این دپارتمان پیروی نمی کند. بنابراین اکثریت متقاضیان در دوره های زبان موسسات تخصصی آموزش زبان، شرکت می کنند.
 

هزینه کلاس های فرانسه در آموزشگاه دیار دانش 


همانطور که ذکر کردیم هزینه ی دوره های زبان فرانسه  کاملا مشخص می باشد و جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مزیت کلاس های آنلاین فرانسه آموزشگاه دیار دانش 

  • استفاده از بهترین نرم افزار ها برای برگزاری کلاس های مجازی
  • برگزاری با کیفیت ترینکلاس های آنلاین فرانسه در هر مقطعی
  • بهره جویی از مجرب ترین اساتید این حوزه
  • استفاده از بروزترین منایع
     

آزمون بین المللی زبان فرانسه :

آزمون های بین المللی فرانسه TEF TCF DALF DELF
آزمون های مختلفی در این زمینه وجود دارد که بسته به هدف شما از مهاجرت، مناسب شما می باشد اگر قصد کار و اخذ ویزای کاری از کشور فرانسه را دارید باید دوره های DELF و DALF را بگذرانید. اگر قصد تحصیل در دانشگاه های کشور فرانسه را دارید در هر مقطعی با سطحی که مدنظر دارید باید دوره های TEF و TCF را بگذرانید.

سطح بندی زبان فرانسوی :

این زبان نیز همانند زبان های خارجی دیگر توسط کمپانی CEFR سطح بندی شده است؛ که این سطوح شامل A1,A2 ، B1,B2  و C1,C2 می شود.

ویژگی کلاس های زبان فرانسه در کرج آموزشگاه دیار دانش :


1.     بهره گیری از اساتید مجرب و با دانش
2.    امکان اقساطی پرداخت کردن شهریه ها
3.    مشاوره جهت مهاجرت به کشور فرانسه به صورت رایگان
4.    هزینه مناسب نسبت به سایر موسسات
5.    ضمانت بازگشت وجه در صورت شرکت در کلاس های تضمینی ما
و...

آموزش زبان فرانسه برای بزرگسالان :

آموزشگاه دیار دانش، با کیفت ترین کلاس های زبان فرانسه را در تمامی مقاطع برگزار می کند. در این کلاس ها با بهره جویی از اساتید حرفه ای مقطع بزرگسالان، بر روی تمامی مهات های زبان شما کار می شود. در کلاس زبان فرانسه بزرگسالان آموزشگاه دیار دانش، به صورت ویژه به تمرین مهارت مکالمه نیز پرداخته می شود.

آزمون Delf :

آزمون DELF

این آزمون مخفف Delf detudes en langue francaise می باشد که از سطح A1 تا B2 را مورد سنجش قرار می دهد. یکی از سخت ترین آزمون های بین المللی فرانسه می باشد که همانند آزمون های دیگر 4 مهارت اصلی زبان فرانسه را مورد سنجش قرار می دهد. این آزمون 6 بار در سال برگزار می شود که شما باید نمره ی 50 از 100 را برای قبولی در آن کسب کنید. 

آزمون Dalf :

این آزمون مخفف جمله ی Dalf : Diplome approhondi de langue francaise می باشد؛ که هر 4 سطح زبان را مورد ارزیابی قرار می دهد. این آزمون شامل سطوح C1 و C2 می باشد.

هزینه آزمون Delf :

هزینه آزمون Delf نسبت به سطح موردنظر

A1,2 80 یورو
B1,2 90 یورو

هزینه آزمون Dalf :

هزینه آزمون Dalf به طور کلی 75 یورو می باشد.

زبان فرانسوی :

زبان فرانسوی، به طور کلی حدودا 300 میلیون گویشور دارد؛ که این عدد در 30 کشور جهان پراکنده شده است. زبان فرانسوی همانند زبان انگلیسی یک زبان بین المللی و رسمی می باشد. زبان فرانسوی، یکی از زبان های کاری دنیاست؛ پس با یادگیری این زبان آینده عالی شغلی و تحصیلی، برای خود بسازید.

منابع زبان فرانسه :

منابع زبان فرانسه
منابع مختلفی برای آموزش زبان فرانسه وجود دارد که بسته به هدف شما برای شما در نظر گرفته می شود. کتاب های TAXI یکی از کاملترین این منابع می باشد.

کتاب های Taxi le neuveau برای تدریس زبان فرانسوی :

این کتاب یکی از بهترین کتاب های زبان فرانسوی می باشد؛ زیرا این کتاب علاوه بر کار کردن روی لغات و قواعد، بر روی مهارت های زبان فرانسه (شنیداری، گفتاری، درک مطلب، نوشتاری) نیز یاد می دهد؛ این کتاب فقط تا سطح B1 را شامل می شود؛ و در آموزشگاه دیار دانش کلاس های زبان فرانسوی در کرج با بهره جویی از این منبع برگزار می شود.

آموزش زبان فرانسه غیر حضوری در کرج

آموزش زبان فرانسه غیر حضوری
دوره های ما به صورت غیر حضوری (آنلاین) نیز برای متقاضیان سراسر دنیا برگزار می گردد که در صورت شرکت در این دوره ها شامل 10% تخفیف دوره های غیر حضوری می شوید.
 

آموزش زبان فرانسوی خصوصی در کرج


دوره های خصوصی ما 100% تضمینی بوده و در شروع کلاس ها در صورت عدم رضایت زبان آموز تمام شهریه به ایشان عودت می گردد.

کلاس زبان فرانسه مختلف در کرج 


کلاس های زبان های مختلف به صورت حضوری و غیر حضوری در جریان می باشد و بسته به نیاز شما برای شما در نظر گرفته می شود.

آموزشگاه زبان در کرج :


آموزشگاه دیار دانش به عنوان یک موسسه آموزش تمامی زبان های زنده دنیا را پوشش داده است و رضایت تمامی زبان آموزان از گذشته تا به حال موجب افتخار و سربلندی ما می باشد.

  • کلاس های زبان فرانسوی آنلاین

  • کلاس های آموزش زبان فرانسوی

  • کلاس های خصوصی فرانسه

 

  • کلاس های حضوری فرانسه

  •  

 

  • بهترین کلاس فرانسه در تهران

  • ثبت نام کلاس فرانسوی


  • بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در کرج کجاست؟؟

    آموزشگاه دیار دانش با بهره جویی از اساتید متخصص و با تجربه در آموزش زبان فرانسه در کمترین زمان ممکن شمارا به بالاترین سطح از یادگیری زبان فرانسه می رساند.

  • بهترین آموزش زبان فرانسه برای کودکان در کرج توسط کدام موسسه ارائه می شود؟

    آموزشگاه دیار دانش تنها آموزشگاه آموزش زبان فرانسه به کودکان در کرج می باشد


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • ماه
    کلاس فرانسه کودکان در کرج دارید به صورت حضوری؟
    • بله ، کلاس فرانسه کودکان در کرج به صورت تخصصی در خدمت شما هستیم

تماس بگیرید