X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج + شهریه ها و کلاس ها و شرایط ثبت نام

02632728197 مشاوره و ثبت نام
کلاسهای ترکی استانبولی در کرج
آموزشگاه دیار دانش تنها آموزشگاه تخصصی زبان ترکی استانبولی در کرج و سطح استان البرز با برترین اساتید حوزه تدریس زبان ترکی استانبولی در کرج برای شما شرایط یک آموزش به روز را فراهم نموده است
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دوره فشرده آموزش سطح مقدماتی زبان ترکی استانبولی فقط در دوماه   ( به صورت حضوری در کرج )

مهلت ثبت نام تا پایان تیر ماه

کلاس زبان ترکی استانبولی در کرج 

 اموزشگاه دیار دانش تنها موسسه تخصصی اموزش زبان ترکی استانبولی در کرج و سطح استان البرز کلاس های زبان ترکی استانبولی را به صورت گروهی و خصوصی آنلاین و حضوری در مقاطع مختلف برگزار مینماید.

برای شرکت در کلاس های زبان ترکی استانبولی در کرج با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج

اموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج

آموزش زبان ترکی استانبولی از مبتدی تا پیشرفته

اکثر زبان آموزان مراجعه کننده به تمامی مراکز اموزش زبان متقاضی شروع کلاس های خود از سطح مبتدی می باشد که با یک برنامه ریزی جهت دار و هدف مند توسط آکادمی دیار دانش در مدت زمان مشخص و با کیفیت مناسب تمامی زبان آموزان را به سطح ایده آل خود می رسانیم.

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج

که البته این امر مستلزم این موضوع می باشد که زبان آموزان عزیز نیز همگام با سیستم های آموزشی آکادمی دیار دانش پیش بیایند که این روند سریع تر منجر به نتیجه گیری شما عزیزان شود.

مزایای شرکت در کلاس های زبان ترکی استانبولی آموزشگاه دیار دانش 

مزایای شرکت در کلاس های زبان ترکی استانبولی آموزشگاه دیار دانش
بهره مندی از اساتید مجرب
استفاده از به روزترین منابع آموزش زبان ترکی استانبولی 

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج
مشاوره جهت مهاجرت تحصیلی و یا کاری به کشور ترکیه
قیمت مناسب شهریه 
و ده ها دلایل دیگر که آموزشگاه دیار دانش را در امر آموزش متمایز می نماید.

آموزش زبان ترکی استانبولی از پایه

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج

آموزشگاه دیار دانش برای تمامی زبان ها به ویژه زبان ترکی استانبولی به صورت خاص تر و ویژه تر برنامه ریزی منسجم و هماهنگی برای زبان آموزان در نظر دارد که این برنامه ریزی از پایه شروع شده و شما را تا به هر سطح دلخواهی که مود نیازتان باشد می رساند این برنامه ریزی براساس کتاب های (HitIt .Istanbul.Yedi iklim)انجام شده که این ها سر شناسانه ترین و کاملترین منابع زبان ترکی استانبولی می باشند .

منابع آموزش زبان ترکی استانبولی

بهترین منابع موجود برای آموزش زبان ترکی استانبولی سه انتشارات برجسته کشور ترکیه می باشد که عبارتند از((Hıtıt,yediiklim,Istanbul که بستگی به هدف شما از جهت یادگیری با محوریت مکالمه یا با هدف آزمون تومر برای شما منبع مناسب در نظر گرفته خواهد شد.

آموزش زبان ترکی استانبولی پیشرفته در کرج

عزیزانی که دارای سطح مشخصی از زبان ترکی استانبولی می باشند که در صدد تقویت ان می باشند در کلاس های پیشرفته شرکت خواهند کرد گه به صورت خاص تر و پیشرفته تر با این عزیزان کار خواهد شد 

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج

پکیج آموزش زبان ترکی استانبولی 

آکادمی دیار دانش اقدام به گردآوری یک پکیج آموزشی کامل برای زبان ترکی استانبولی نموده است که در سطوح مختلف در قالب دی وی دی در دسترس شما عزیزا قرار خواهد گرفت.

این پکیج بیشتر مناسب عزیزانی می باشد که زمان شرکت در کلاس های حضوری و آنلاین را ندارند و در شهر خود دسترسی به استاد تخصصی ترکی استانبولی را ندارند.

آموزش زبان ترکی استانبولی ویژه آزمون تومر

کلاس ترکی در کرج

آزمون تومر آزمون ارزشیابی میزان سطح زبان ترکی استانبولی شما عزیزان جهت ورود به دانشگاه ها و کار در مراکز رسمی کشر ترکیه می باشد.

این آزمون همانند آزمون های زبان دیگر از چهار بخش (گفتاری.شنیداری.خواندنی.و نوشتنی)تشکیل شده است که در ماه دو بار برگزار می گردد.

حداقل نمره قبول در این آزمون سطح   ب1 می باشد. 

مدرک تومر به دو بخش (سرتیفیکاو دیپلما )تقسیم می شود که مدرک سرتیفیکای تومر اعتبار دو ساله و مدرک دیپلما اعتبار مادام العمر دارد و آکادمی دیار دانش نماینده دانشگاه قاضی آنکارا برای برگزاری آزمون تومر در کشور ایران می باشد که افتخار دارد به شما عزیزان خدمت کند
ثبت نام آزمون تومر

تمامی امور مربوط به ثبت نام و پیگیری ثبت نام آزمون تومر (اسکن صفحه اول پاسپورت .ایمیل و عکس داوطلب)می باشد.

یادگیری زبان ترکی استانبولی چقدر طول می کشد؟

اساسا این یک سوال کلی می باشد چرا که مدت زمان یادگیری شما ارتباط مستقیم با میزان زمانی که برای این موضوع می گذارید دارد.

اما به طور کلی در صورتیکه شما حداقل هفته ای سه روز برای یادگیری زبان ترکی استانبولی زمان بگذارید حدودا 6الی 9 اه طول خواهد کشید به سطح ایده آل خود برسید و از آن به بعد یشتر به تقویت مکالمه و اصطلاحات خواهید پرداخت هر چند این موضوع ارتباط مستقیم با ضریب هوش شما .میزان تمرین و ....هر دانش آموز دارد.

اموزشگاه دیار دانش برای آموزش زبان ترکی استانبولی در کرج شرایط ویژه ای را برای شما محیا نموده است تا در کمترین زمان ممکن به بالاترین سطح از زبان ترکی استانبولی برسید.

آموزش حضوری زبان ترکی استانبولی در کرج

آموزشگاه دیار دانش با بهره مندی از اساتید مجرب و آکادمیک حزه تدریس زبان ترکی استانبولی در دو بخش (دوره های مکالمه محور و دوره های ویژه آزمون تومر به خدمت رسانی به شما عزیزان افتخار می کند.

آموزشگاه دیار دانش به صورت رسمی نمایندگی تعداد زیادی از دانشگاه هاست  مثل دانشگاه قاضی در شهر انکارا و دانشگاه آنادولو در شهر اسکی شهیر

یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

آکادمی دیار دانش این امکان را فراهم کرده است تا ان دسته از عزیزانی که شرایط بهره مندی از کلاس های گروهی (حضوری یا آنلاین)را ندارند و شرایط زندگی شخصی و کارشان به شکلی می باشد که زمان کافی برای رفت و آمد جهت حضور در کلاس ها ندارند با اعزام استاد زبان ترکی استانبولی برای این عزیزان زبان ترکی را در منزل یا محل کار خود آموزش ببیند.برای اطلاعات بیشتر از جزئیات اعزام استاد زبان ترکی استانبولی به محل کار یا منزل شما با ما تماس حاصل فرمایید.

 ریشه زبان ترکی استانبولی 

 زبان ترکی استانبولی یا همان ترکی آناتولی یکی از زبان های شاخه جنوب غربی یا گروه اغور خانواده های زبان ترکی است که میلیون نفر به عنوان زبان نخست به این زبان سخن می گویند که از نظر جغرافیایی به ترکیه و قبرس شمالی و (عراق-یونان-بلغارستان-مقدونیه شمالی-کوزوو-آلبانی و دیگر بخش های شرقی اروپا به این زبان سخن می گویند.


آموزش زبان ترکی استانبولی به صورت آنلاین در کرج

آکادمی دیار دانش با استفاده از به روزترین امکانات سخت افزاری اقدام به برگزاری کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی به صورت آنلاین نموده است که نهایت تدابیر اندیشیده شده تا هیچ تفاوتی با کلاس های حضوری وجود نداشته باشد.در ضمن کلاس های آنلاین ترکی استانبولی هم به صورت خصوصی و هم به صورت گروهی برگزار میگردد..

 

آموزش زبان ترکی استانبولی برای کودکان

کمتر آموزشگاهی در کرج و سایر شهر های کشورمان وجود دارد که آموزشی تخصصی برای زبان ترکی استانبولی ویژه کودکان در نظر بگیرد که اکادمی دیار دانش با بهره جویی از اساتید متخص این حوزه و استفاده ز روش های روان شناسی کودک یک اموز مناسب سن کودکان برای آن ها همراه با موسیقی و بازی برنامه ریزی نموده است.

آموزش زبان ترکی استانبولی خصوصی در کرج

مسلما یادگیری زبان ترکی استانبولیس یا هر زبان دیگری به صورت خصوصی شما را زودتر به سطح مدنظر خودتان خواهد رساند .اموزش زبان ترکی استانبولی به صورت خصوصی در کرج توسط آموزشگاه دیار دانش با برترین اساتید برای شما عزیزان به صورت تضمینی برگزار خواهد شد.

آموزشگاه ترکی استانبولی در کرج

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

آموزش زبان ترکی استانبولی به صورت خود آموز 

(Self study)

این نوع آموزش دیگر منسوخ شده است و شما برای یادگیری زبان ترکی استانبولی یا هر زبان دیگری حتما نیاز به یک معلم متخصص دارید که به اصطلاحات و جزئیات زبان مورد نظر آشنا باشد.

هر چند آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز اموزش زبان ترکی استانبولی در کرج اقدام به گر آوری یک پکیج ویدیویی نموده است و شما می توانید با تهیه این DVDها از آموزش های ما به صورت آفلاین بهره مند شوید

آزمون زبان ترکی استانبولی برای سفارت 

آزمون رسمی ارزشیابی زبان ترکی استانبولی (آزمون تومر)می باشد که آموزشگاه دیار دانش کلاس های آمادگی این آزمون را در کرج برای شما عزیزان برگزار می نماید

این آزمون ماهانه 2 بار برگزار می گردد.

کلاس های فشرده زبان ترکی استانبولی 

این کلاس ها در آموزشگاه دیار دانش هفته ای 4روز به صورت فشرده از مبتدی تا پیشرفته برگزار می شود ویزه کسانی که فرصت محدودی برای مهاجرت دارند.

مدرک تومر تضمینی

آموزشگاه دیار دانش با توجه به سیستم آموزشی خود کسب نمره بالاتر از ب 1 را به شما عزیزان تضمین می دهد.

این اتفاق امری دست نیافتنی نیست،تا زمانی که شما با یک آموزش صحیح مطابق با استانداردهای جهانی را در دسترس خود دارید،بسیا زودتر ازآنچه که فکرکنید به نتیجه مطلوب خود خواهید رسید. آموزشگاه دیار دانش به عنوان یک مرکز تخصصی آموزش زبان ترکی استانبولی درکرج محیطی ایده آل را برای اموزش شما عزیزان فراهم آورده است.

اهمیت یادگیری زبان ترکی استانبولی

ترکیه به عنوان مقصد توریستی و گردشگری وهمچنین در سالهای اخیر به عنوان یک مقصد جذاب تحصیلی،هدف مهاجرتی بسیاری از هموطنان ما شده است از این روی یادگیری زبان ترکی استانبولی هم یکی از موارد مهم در هر گونه ای از مهاجرت به این کشور می باشد.

کلاسهای ترکی استانبولی در کرج

بسیار واضح می باشد که کسانی که قصد فراگیری زبان ترکی استانبولی را دارند ،با هدف مهاجرت به کشور ترکیه و یا قبرس شمالی این زبان را یاد میگیرند،حال نکته ای که در این میان حائز اهمیت می باشد چگونگی آموزش به همراه کیفیت آموزش می باشد میباشد که در مدیریت زمان و مدیریت هزینه بسیار مهم می باشد

تدریس خصوصی ترکی استانبولی در کرج

برای کسانی که شاغل هستند و امور روزانه آنها اجازه نمی دهد تا در ساعت های مشخص شده بر سر کلاسهای گروهی آموزشگاه شرکت کنند و یا زمان کمی تا مهاجرت شان به کشور ترکیه باقی مانده است ،شرایط این افراد مستلزم این امر می باشد که دوره های زبان ترکی استانبولی در کرج را به صورت خصوصی بگذرانند.

از فواید شرکت در دوره های خصوصی آموزشگاه دیار دانش می توان به پایین بودن هزینه ها نسبت به سایر آموزشگاه ها و بهره مندی از برترین اساتید ترکی استانبولی استان البرز اشاره نمود.

آموزشگاه دیار دانش با توجه به شرایط زمانی و میزان دانش قبلی شما برای شما برنامه ریزی مناسب را به عمل می آورد.

 


  • بهترین آموزشگاه ترکی استانبولی در کرج کجاست؟؟

    با اختلاف نسبت به سایر موسسات معتبرترین و تخصصی ترین مرکز آموزش زبان ترکی استانبولی در کرج آموزشگاه دیار دانش می باشد

  • آیا پس از گذراندن دوره زبان ترکی استانبولی میتوانم مدرک تومر بگیرم؟

    بسته به هدف شما از یادگیری زبان ترکی استانبولی توسط کارشناسان ما برای شما برنامه ریزی به عمل می آید که معمولا یا با هدف آموزش مکالمه زبان ترکی استانبولی بوده و یا با هدف اخذ مدرک تومر

  • یادگیری زبان ترکی استانبولی چقدر طول می کشد؟؟

    بسته به سطح و زمانی که برای آموزش قرار می دهید متفاوت است.

    معمولا بین 6ماه تا 2سال زمان نیاز است که بسته به فشردگی کلاسها متغیر است


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • حسین
    هزینه کلاسهای ترکی استانبولی در کرج چقدر هست ؟
    • مدیر سایت

      برای اطاع از هزینه کلاسهای ترکی استانبولی در کرج و همچنین ثبت نام در بهترین آموزشگاه ترکی استانبولی در کرج با کارشناسان ما تماس بگیرید

  • فیروزی
    آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج به صورت حضوری تدریس میکنین یا آنلاین؟
    • بله کلاسهای ترکی استانبولی در کرج به صورت آنلاین و حضوری برگزار می گردد ، جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  • هستی
    برای آموزش زبان ترکی استانبولی در کرج استاد به منزل اعزام می کنید؟
    • متاستفانه برای آموزش زبان ترکی استانبولی در کرج به صورت اعزام استاد به منزل رو پوشش نمیدیم

  • یحیی
    آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج کجاست
    • بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج با اختلاف ، آموزشگاه دیار دانش می باشد 

      آدرس سه راه وهردشت نبش ولیعصر5

تماس بگیرید