X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه + هزینه ها و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه

رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه
رشته دکوراسیون داخلی شاخه ای از طراحی است که طراحی فضای داخلی یک اتاق یا ساختمان را پوشش می دهد. این شامل توسعه یک مفهوم ، تا به اجرا در آوردن آن طرح ، را شامل می شود.  رشته دکوراسیون داخلی با ترکیب خلاقیت با حساسیت بصری و همچنین عناصر فنی به افزایش عملکرد و کیفیت فضاهای داخلی کمک می کند. دکوراسیون داخلی با رشته های مشابهی مانند طراحی گرافیک ، طراحی صنعتی و معماری منظر مرتبط است.
تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه یکی از رشته های جدید و گران است که روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. دلیل آن نیز کاملاً واضح است. این رشته یکی از ویژگی های مهم در تمامی کشورهای در حال توسعه است. هنرهای طراحی داخلی و معماری در کشورهای اروپایی از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورت تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه ، شغل و تحصیلات منحصر به فردی خواهید داشت. به همین دلیل است که اگر به لیست دانشگاه های بزرگ ترکیه نگاه کنید ، مطمئنا رشته دکوراسیون داخلی را در میان آنها خواهید دید.

شرایط تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه چیست؟

رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه
برای تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه باید در آزمون یوس شرکت کرده و نمره قبولی کسب کنید. تمامی دانشگاه های دولتی و خصوصی برای تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه شرایط منحصر به فرد خود را دارند.
دانشگاه های دولتی که امکان تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه را به دانشجویان خارجی ارائه می دهند ، دارای آزمون ورودی می باشند. متقاضیان تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه باید دارای دیپلم و نمرات بالای 70 درصد دروس دبیرستانی باشند تا جزو واجدین شرایط پذیرش دانشگاه دولتی قرار گیرند.
در مقابل ، دانشگاه های خصوصی که دارای دوره های تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه هستند ، آزمون ورودی را از شرایط خود حذف کرده و آن را با سابقه تحصیلی جایگزین کرده اند. 

تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه به چه زبانی می باشد؟

رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه
افزایش دانشجویان بین المللی و تقاضا برای تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه ، اکثر دانشگاه های این کشور را ترغیب کرده است تا این رشته را به دو زبان ترکی و انگلیسی ارائه دهند.
متقاضیان تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه می توانند با قبولی در آزمون تومر این رشته را به زبان ترکی استانبولی در دانشگاه تحصیل کنند. برای تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه به زبان انگلیسی ، متقاضیان باید مدرک های زبان آیلتس یا تافل را اخذ کنند.

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه کدامند؟

رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه
نزدیک به 200 دانشگاه دولتی و خصوصی در شهرهای مختلف ترکیه وجود دارند که می توان از میان آنها بهترین و مناسب ترین دانشگاه را برای تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه ، انتخاب کرد. 
بهترین دانشگاه های دولتی برای تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه :
●    دانشگاه آکدنیز ، آنتالیا
●    دانشگاه آتاتورک ، ارزروم
●    دانشگاه حاجت تپه ، آنکارا
●    دانشگاه قاضی ، آنکارا
●    دانشگاه فنی استانبول ، استانبول

از میان بهترین دانشگاه های خصوصی برای تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
●    دانشگاه بیلکنت ، آنکارا
●    دانشگاه آتیلیم ، آنکارا
●    دانشگاه باهچه شهیر ، استانبول
●    دانشگاه یدی تپه ، استانبول
●    دانشگاه بیکنت ، استانبول

شهریه و هزینه تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه چقدر است؟

رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه
شهریه تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه به نوع دانشگاه و زبانی که قصد تحصیل به آن را دارید ، بستگی دارد. اما به طور کلی می توان گفت ، هزینه تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه اگردر دانشگاه دولتی پذیرفته شوید مبلغی در حدود 700 تا 1500 دلار در سال خواهد بود. اما تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه در دانشگاه های خصوصی حداقل 15000 دلار در سال نیز هزینه در بر خواهد داشت.
این مبالغ تنها شهریه سالیانه تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه می باشد. هزینه های رفت و آمد ، خوابگاه و خورد و خوراک از این مبلغ جدا می باشد.

بازار کار و درآمد رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه چطور است؟


بازار کار طراحی داخلی در ترکیه بسیار عالی است. شما بیکار نخواهید بود مگر اینکه نتوانید نرم افزار طراحی را پردازش و کار کنید که چنین امری غیرممکن است! پس از پایان تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه شما می توانید در دفاتر معماری و طراحی داخلی مشغول به کار شوید. علاوه بر این ، می توانید دفتر طراحی داخلی خود را داشته باشید. مکان هایی که می توانید در آینده شغلی خود کار کنید ، شامل سازمان های دولتی و خصوصی ، شرکت های بزرگ و کوچک طراحی ، آژانس های معماری و طراحی داخلی است. عناوین شغلی به عنوان طراح داخلی می تواند طراح داخلی ، مشاور طراحی ، و طراح نمایشگاه و ... باشد. شما با رشته های دیگر از جمله معماران ، طراحان صنعتی و طراحان گرافیک ارتباط خواهید داشت.
از نظر درآمد ، یک طراح دکوراسیون داخلی در ترکیه می تواند ماهیانه درآمدی حداقل 3620 لیر ترکیه تا 12200 لیر ترکیه درآمد داشته باشد.


 


  • رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه چند ساله است ؟

    2 ساله

  • تحصیل رشته دکوراسیون داخلی در ترکیه به چه زبانی می باشد؟

    ترکی استانبولی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید