X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه گوموشخانه ترکیه + معرفی کامل و شهریه ها

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه گوموشخانه ترکیه
در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش ، شهریه ها و امکانات دانشگاه گوموشخانه ترکیه می پردازیم
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه گوموشخانه ترکیه

دانشگاه گوموشحانه ترکیه

دانشگاه گوموشخانه ترکیه یک دانشگاه دولتی است که در 31 مه 2008 از دانشگاه فنی کارادنیز جدا شد و در گوموشخانه ترکیه تأسیس شد. با تصمیم هیأت وزیران که در روزنامه رسمی مورخ 2013/04/26 به شماره 28629 منتشر شد، نام دانشکده فنی به دانشکده فنی و مهندسی و علوم طبیعی تغییر یافت. در ژانویه 2017، رجب طیب اردوغان ، رئیس جمهور ترکیه توسط پروفسور این دانشگاه به عنوان رئیس دانشگاه گوموشخانه ترکیه منصوب شد.

تحصیل در دانشگاه گوموشخانه ترکیه
 
دانشگاه گوموشخانه ترکیه در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه گوموشخانه ترکیه، ترکی می باشد.  در نتیجه شرط ورود به دانشگاه گوموشخانه ترکیه آزمون تومر می باشد، اما نگران نباشید، در صورت نداشتن مدرک تومر می توانید به تحصیل در دانشگاه گوموشخانه ترکیه بپردازید. دانشگاه ترم اول دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه گوموشخانه ترکیه را با خیالی راحت به ما بسپارید. 
 
 دانشگاه گوموشحانه ترکیه
شرایط پذیرش از دانشگاه گوموشخانه ترکیه
 
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه گوموشخانه ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه گوموشخانه ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه گوموشخانه ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه گوموشخانه ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ازدانشگاه گوموشخانه ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس   http://www.gumushane.edu.tr  مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه گوموشخانه ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.
 
دانشگاه گوموشخانه ترکیه دارای 7 دانشکده، 2 مدرسه، 10 آموزشگاه حرفه ای و 1 موسسه به شرح زیر می باشد:
 دانشگاه گوموشحانه ترکیه
دانشکده ها
1.    دانشکده علوم بهداشت
2.    دانشکده فنی و مهندسی و علوم طبیعی
3.    دانشکده اقتصاد و علوم اداری
4.    دانشکده ارتباطات
5.    دانشکده الهیات
6.    دانشکده ادبیات
7.    دانشکده گردشگری

مدارس
1.    دبیرستان تربیت بدنی و ورزش
2.    دانشکده علمی کاربردی

آموزشگاه های حرفه ای
1.    هنرستان گوموشخانه
2.    آموزشگاه حرفه ای خدمات بهداشتی
3.    مدرسه حرفه ای کلکیت آیدین دوغان
4.    مدرسه حرفه ای خدمات سلامت کلکیت
5.    هنرستان سیران مصطفی بیاض
6.    مدرسه حرفه ای تورول
7.    دبیرستان حرفه ای کوسه عرفان کان
8.    هنرستان کرد
9.    هنرستان خدمات بهداشتی درمانی سیران
10.    مدرسه حرفه ای علوم اجتماعی

مؤسسات
1.    دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش

امکانات دانشگاه گوموشخانه ترکیه

 

دانشگاه گوموشخانه ترکیه دارای امکانات بسیاری از جمله: کتابخانه، خوابگاه، بانک، خدمات درمانی، غذا و نوشیدنی، امکانات ورزشی و... می باشد.

رشته های دانشگاه گوموشخانه ترکیه

دانشگاه گوموشحانه ترکیه

دانشگاه گوموشخانه ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس و آموزشگاه های بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.
دانشکده علوم بهداشت: بهداشت و ایمنی شغلی، پرستاری، تغذیه و رژیم غذایی، مدیریت بهداشت و درمان، کمک های اضطراری و مدیریت بلایا، فیزیوتراپی و توانبخشی، رشد کودک، خدمات اجتماعی، کار درمانی، ژانتولوژی
دانشکده فنی و مهندسی و علوم طبیعی: مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی نقشه، مهندسی ریاضی، مهندسی مواد غذایی، مهندسی زمین شناسی، مهندسی ژئوفیزیک، مهندسی فیزیک، مهندسی محیط زیست، ژنتیک و مهندسی زیستی، مهندسی نرم افزار، مهندسی معدن، مهندسی الکترونیک برق، مهندسی سیستم های انرژی
دانشکده اقتصاد و علوم اداری: اقتصاد، کسب و کار، علوم سیاسی و مدیریت دولتی، دارایی، مالیه، سرمایه گذاری، مدیریت منابع انسانی
دانشکده ارتباطات: روابط عمومی و تبلیغات، رادیو، تلویزیون و سینما، روزنامه نگاری
دانشکده الهیات: علوم پایه اسلامی، فلسفه و مطالعات دینی، تاریخ و هنر اسلامی، گروه آموزش ابتدایی فرهنگ دینی و آموزش تربیت اخلاقی
دانشکده ادبیات: گروه زبان و ادبیات ترکی، تاریخ، فلسفه، جامعه شناسی، روانشناسی، مردم شناسی، زبان و ادبیات انگلیسی، مدیریت اطلاعات و اسناد
دانشکده گردشگری: مدیریت گردشگری، راهنمای گردشگری 
برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه گوموشخانه ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

شهریه دانشگاه گوموشخانه ترکیه 

دانشگاه گوموشحانه ترکیه

شهریه دانشگاه گوموشخانه ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. برای کسب اطلاعات از شهریه های دانشگاه گوموشخانه ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه گوموشخانه ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

دانشگاه گوموشحانه ترکیه
 گوموشخانه یک شهر و مرکز استان گوموشخانه در منطقه دریای سیاه ترکیه است. این شهر در امتداد رودخانه هارشیت ، در ارتفاع 5000 فوتی (1500 متری)، حدود 40 مایلی (64 کیلومتری) جنوب غربی ترابزون قرار دارد. بر اساس سرشماری سال 2010، جمعیت مرکز شهری گوموشخانه 28620 نفر است. این ناحیه مساحتی به وسعت 1789 کیلومتر مربع (691 مایل مربع) دارد و شهر در ارتفاع 1153 متری (3783 فوت) قرار دارد.
گوموشخانه دارای آب و هوای قاره ای مرطوب است ( طبقه بندی آب و هوای کوپن : Dsb در مرز Dfb، یا طبقه بندی آب و هوای تروارتا : Dc ) با زمستان های سرد و برفی و تابستان های گرم. در اوج تابستان؛ ژوئیه و آگوست، دما در ظهر معمولاً از 28 درجه سانتیگراد فراتر می رود، شب های تابستان به دلیل قاره ای بودن گوموشخانه بسیار خنک می شوند و در زمستان دمای هوا معمولاً به -10 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و حتی گاهی اوقات تا -20 درجه سانتیگراد نیز کاهش می یابد.


  • دانشگاه گوموشخانه ترکیه از چه طریقی دانشجو می پذیرد ؟

    آزمون یوس و سوابق تحصیلی

  • تحصیل در دانشگاه گوموشخانه ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید