X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه ایشیک ترکیه + شهریه ها + رشته ها و رنکینگ جهانی

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه ایشیک ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش ، شهریه ها ، رشته ها و رنکینگ جهانی دانشگاه ایشیک ترکیه می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

فهرست موضوعات

دانشگاه ایشیک ترکیه

دانشگاه ایشیک ترکیه ( ترکی: Işık Üniversitesi ) یک دانشگاه خصوصی واقع در استانبول ترکیه است. دانشگاه ایشیک ترکیه، که زندگی آموزشی خود را در سال 1996 آغاز کرد، اثر سنت 136 ساله آموزش بنیاد مدارس فیضیه است.
دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه ایشیک ترکیه آموزش عالی با کیفیتی را ارائه می‌دهد و دانشجویان را قادر می‌سازد تا مهارت‌های زبان انگلیسی را برای ادامه تحصیلات آکادمیک و مشاغل حرفه‌ای خود کسب کنند. دانشگاه ایشیک ترکیه همچنین یک محیط یادگیری ایجاد می کند که در آن دانشجویان می توانند مهارت های قرن 21 مانند یادگیری مستقل، تفکر انتقادی و پذیرش تنوع را توسعه دهند.

تحصیل در دانشگاه ایشیک ترکیه
 دانشگاه ایشیک ترکیه
دانشگاه ایشیک ترکیه در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه ایشیک ترکیه ، ترکی و انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه ایشیک ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه ایشیک ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه ایشیک ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه ایشیک ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه ایشیک ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه ایشیک ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید.
 
شرایط پذیرش از دانشگاه ایشیک ترکیه
 دانشگاه ایشیک ترکیه
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه ایشیک ترکیه آزمون یوس ( اجباری نیست ) است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه ایشیک ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه ایشیک ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه ایشیک ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه ایشیک ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.

رنکینگ دانشگاه ایشیک ترکیه

دانشگاه ایشیک ترکیه

دانشگاه ایشیک ترکیه در میان برترین دانشگاه های جهان رتبه ۳۸۶۲ را کسب نموده و در میان بهترین دانشگاه های ترکیه نیز رتبه ۶۶ را به خود اختصاص داده است‌.

دانشگاه ایشیک ترکیه دارای 3 دانشکده، 2 مدرسه، 7 آموزشگاه حرفه ای و 1 موسسه به شرح زیر می باشد:
 
دانشکده ها
1.    دانشکده اقتصاد و علوم اداری و اجتماعی
2.    دانشکده هنر، طراحی و معماری 
3.    دانشکده فنی و مهندسی و علوم طبیعی

مدارس
1.    آموزشکده خدمات بهداشتی حرفه ای
2.    هنرستان فنی حرفه ای

آموزشگاه های فنی و حرفه ای
1.    برنامه بهداشت و ایمنی شغلی
2.    برنامه شنوایی سنجی
3.    برنامه بینایی سنجی
4.    مستندات پزشکی و برنامه منشی
5.    بخش طراحی گرافیک
6.    برنامه مرمت معماری
7.    مخاطب

موسسات
1.    دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم

پردیس های دانشگاه ایشیک ترکیه

دانشگاه ایشیک ترکیه

دانشگاه ایشیک ترکیه تحصیلات خود را در دو پردیس کاملاً کاربردی انجام می دهد.
دور از مرکز شهر، دانشگاه ایشیک ترکیه در یک منطقه بزرگ واقع شده است که امکان فعالیت های تفریحی مختلف را فراهم می کند. این پردیس که در نزدیکی سواحل زیبای شیله قرار دارد، به دانشجویان دانشگاه ایشیک ترکیه فرصتی برای شرکت در ورزش های آبی، پیاده روی، کوهنوردی، رفتینگ و تورهای دوچرخه سواری می دهد.
پردیس شیله: پردیس شیله با خوابگاه‌ها، مراکز ورزشی، کتابخانه 24 ساعته، مرکز پزشکی و کافه تریا، آزمایشگاه‌های کامپیوتر، بازارها، و رستوران‌هایش به یک زندگی 24/7 شبانه روزی پاسخ می‌دهد. پردیس همچنین زندگی تفریحی و فرهنگی غنی از جمله کنسرت، جشنواره، گالری، سمینار و سایر فعالیت ها را برای دانشجویان دانشگاه ایشیک ترکیه فراهم می کند.
پردیس ماسلاک: پردیس ماسلاک که در مرکز شهر استانبول واقع شده است میزبان برنامه های تحصیلات تکمیلی و دانشکده هنرهای زیبا است. علاوه بر این، فعالیت های فرهنگی مختلفی مانند نمایشگاه های هنری که برای همه آزاد است، در پردیس مسلک برگزار می شود. حمل و نقل پردیس مسلک به دلیل موقعیت مرکزی آن بسیار راحت است.


امکانات دانشگاه ایشیک ترکیه

دانشگاه ایشیک ترکیه

دانشگاه ایشیک ترکیه دارای امکانات زیادی از جمله:
امکانات ورزشی: دانشگاه ایشیک ترکیه، که معتقد است شرکت در ورزش تأثیر مثبتی بر موفقیت تحصیلی دارد، به وجود زمین‌های بازی در محوطه‌های خود اهمیت می‌دهد، جایی که دانشجویان می‌توانند در طیف وسیعی از فعالیت‌های ورزشی شرکت کنند. دانشجویان این شانس را دارند که در ورزش‌های فضای باز و همچنین ورزش‌های داخل سالن شرکت کنند، به‌ویژه در پردیس شیله، به دلیل موقعیت مناسب آن. چندین امکانات ورزشی سرپوشیده و روباز وجود دارد که دانشجویان می توانند در پردیس شیله دانشگاه ایشیک ترکیه از آنها استفاده کنند. دانشجویان می توانند در این امکانات ورزشی والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بیلیارد، ورزش های خاور دور و تناسب اندام بازی کنند. علاوه بر این، دانشجویان می توانند در زمین های مصنوعی، زمین های تنیس و زمین های بسکتبال، والیبال و والیبال ساحلی به فعالیت های ورزشی بپردازند. یک مرکز تناسب اندام و یک استخر نیمه المپیک در پردیس ماسلاک علاوه بر زمین های بازی باز وجود دارد.
مرکز تناسب اندام دانشگاه ایشیک ترکیه با ظرفیت 424 صندلی و 5 اتاق رختخواب که در آن امکان استفاده به عنوان سالن بدنسازی و انجام تمرینات وزنه و فرم وجود دارد.
زمین بسکتبال،
زمین والیبال،
زمین تنیس،
زمین فوتبال،
مناطق باز و بسته تنیس روی میز،
میز بیلیارد،
استخر سرپوشیده نیمه المپیک در پردیس ماسلاک
خوابگاه: خوابگاه ها ی دانشگاه ایشیک ترکیه به سه خوابگاه آبی، خوابگاه نارنجی و خوابگاه کلارت قرمز تقسیم می شوند. خوابگاه های دانشگاه ایشیک ترکیه با ارائه خدمات با کیفیت هتل، یک بلوک با منظره دریا و دیگری با چشم انداز جنگل، نه تنها به دانشجویان اجازه می دهد تا دنیای فردی خود را بسازند، بلکه همبستگی جامعه را تشویق می کند. 18 خوابگاه با ظرفیت کلی 1300 تخت در پردیس شیله وجود دارد.
اتاق های خوابگاه دانشگاه ایشیک ترکیه 2، 3، 4 نفره می باشد. در هر ساختمان خوابگاهی، اتاق مطالعه، اتاق تلویزیون، امکانات لباسشویی، خشک کن و اتو در هر ساختمان خوابگاه وجود دارد. آشپزخانه با لوازم خانگی کوچک مانند مایکروفر و توستر برای استفاده مشترک در هر ساختمان خوابگاهی وجود دارد.
از دیگر امکانات دانشگاه ایشیک ترکیه: 
کلاس های درس، آزمایشگاه ها، کتابخانه، امکانات ورزشی سرپوشیده و بیرونی، سالن های غذاخوری و کافه ها

رشته های دانشگاه ایشیک ترکیه

دانشگاه ایشیک ترکیه

دانشگاه ایشیک ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.
دانشکده اقتصادی و علوم اداری و اجتماعی
بخش مدیریت
وزارت تجارت بین الملل
گروه اقتصاد
گروه علوم سیاسی
دپارتمان روابط بین الملل 
دانشکده هنرو طراحی و معماری
گروه هنرهای گرافیک و طراحی گرافیک
گروه هنرهای تجسمی
گروه معماری داخلی
گروه طراحی محصولات صنعتی و صنعتی
دپارتمان مد و طراحی پارچه
دانشکده فنی و مهندسی و علوم طبیعی
گروه علوم و مهندسی کامپیوتر
گروه مهندسی الکترونیک
گروه مهندسی صنایع
گروه مهندسی مکانیک
گروه مهندسی ریاضی
گروه مهندسی عمران
گروه مهندسی نرم افزار
برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه ایشیک ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

شهریه دانشگاه ایشیک ترکیه 

همانطور که گفته شد دانشگاه ایشیک ترکیه یک دانشگاه خصوصی است، برای همین شهریه های آن نسبت به دیگر دانشگاه های دولتی ترکیه ، بالاتر است، اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است.  برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه ایشیک ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آدرس و وب سایت دانشگاه ایشیک ترکیه

دانشگاه ایشیک ترکیه

وب سایت دانشگاه ایشیک ترکیه : برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه ایشیک ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس   https://www.isikun.edu.tr   مراجعه کنید.
آدرس دانشگاه ایشیک ترکیه :
مشروطیت، دانشگاه ایشیک، شیله 34980، استانبول
Meşrutiyet, Işık Ünv., 34980 Şile/İstanbul

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه ایشیک ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.
 

 


  • تحصیل در دانشگاه ایشیک ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی - انگلیسی

  • شرایط پذیرش دانشگاه ایشیک ترکیه چیست ؟

    سوابق تحصیلی و کارنامه آزمون های بین المللی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید