X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه + رشته ها و شهریه ها + رنکینگ

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی شرایط تحصیل ، شهریه ها ، رشته ها و رنکینگ علمی در دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه واقع در شهر اسکی شهیر می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

فهرست موضوعات

 

دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه

دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه (ESTU) یک دانشگاه فنی دولتی در اسکی شهیر ترکیه است که در 18 می 2018 تاسیس شد. دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه تنها دانشگاه در ترکیه است که آموزش خلبانی توسط دولت ارائه می دهد. به لطف فرودگاه حسن پولاتکان که در آن قرار دارد، یکی از بزرگترین دانشگاه های ترکیه است. دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه دارای اولین فرودگاه دانشگاهی دارای مجوز در جهان با مجوز فعالیت در سال 2007 است.

تحصیل در دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه
 دانشگاه اسکی شهیر تکنیک
دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه ، ترکی و انگلیسی می باشد.  کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید.
 
شرایط پذیرش از دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه
 دانشگاه اسکی شهیر تکنیک
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند.  برای اخذ پذیرش از دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.
 
دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه دارای 5 دانشکده، 2 آموزشگاه حرفه ای و 3 موسسه به شرح زیر می باشد:
 
دانشکده ها
1.    دانشکده علوم
2.    دانشکده هوانوردی و فضانوردی
3.    دانشکده معماری و طراحی
4.    دانشکده مهندسی
5.    دانشکده علوم ورزشی

آموزشگاه های حرفه ای    
1.    آموزشگاه حرفه ای پورسوک
2.    آموزشگاه حرفه ای حمل و نقل

موسسات
1.    دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش
2.    موسسه علوم حمل و نقل
3.    موسسه علوم زمین و فضا

امکانات دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه

دانشگاه اسکی شهیر تکنیک

دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه دارای امکانات زیادی از جمله:
سالن ورزشی دانشگاه اسکی شهیر تکنیک : مساحت آن 22800 متر مربع بسته شده و ظرفیت 5003 تماشاگر را دارد. علاوه بر رویدادهای آکادمیک و ورزشی در داخل دانشگاه، میزبان مسابقات و سازمان های ملی و بین المللی است. مسابقات بسکتبال، والیبال و هندبال در سالن بدنسازی برگزار می شود. سالنی وجود دارد که ورزشکاران تیراندازی با کمان می توانند در آن تمرین کنند. یک مرکز تناسب اندام با مساحت 614 متر مربع وجود دارد.
مرکز ورزشی دانشکده علوم ورزشی: 11 سالن ورزشی سرپوشیده مختلف در این مرکز ورزشی وجود دارد که مساحت سرپوشیده آن 4110 متر مربع است. این سالن ها، از یک سالن ورزشی چند منظوره (بسکتبال، هندبال، والیبال)، سالن ورزشی هنری، سالن ژیمناستیک ریتمیک، سالن بدمینتون، سالن تنیس روی میز، سالن رقص محلی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، سالن تناسب اندام و سالن اسکواش تشکیل شده است. یک پیست دو و میدانی مطابق با استانداردهای IAAF وجود دارد. یک استادیوم فوتبال با ظرفیت 12527 نفر و یک سالن ورزشی سرپوشیده با ظرفیت 5025 نفر وجود دارد.
سالن ورزشی پورسوک: سالن ورزشی پورسوک دارای 220 متر مربع فضای سرپوشیده ورزشی می باشد. این یک مرکز ورزشی است که تیم های باشگاهی دانشگاه و فعالیت های زیرساختی والیبال فدراسیون والیبال ترکیه در آن انجام می شود.
کتابخانه: با مجموعه منابع الکترونیکی قوی، 130000+ کتاب الکترونیکی و 30000+ مجموعه کتاب چاپی، به دانشجویان و دانشگاهیان در کتابخانه مرکزی و اتاق مطالعه دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه خدمات فیزیکی ارائه می شود. دسترسی از راه دور به منابع الکترونیکی موجود در کتابخانه نیز در دسترس است.
خوابگاه: دانشجویان نیازهای خوابگاه خود را با خوابگاه های KYK، خوابگاه های خصوصی و آپارتمان های واقع در مقاطع مختلف شهر برآورده می کنند. همچنین یک خوابگاه KYK در نزدیکی محوطه دانشگاه وجود دارد.
خدمات بهداشتی: هم دانشجویان و هم کارکنان می توانند از مرکز بهداشت خانواده آموزش دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه بهره مند شوند. در حال حاضر دو کلینیک سرپایی با ارائه معاینه و نسخه نویسی، تزریق و پانسمان و آزمایش خون به طور فعال در مرکز خدمات رسانی میکنند.
همچنین دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه دارای 18 باشگاه دانشجویی و 5 تیم مهندسی به نام های Hidroana، ESTU Solar Team، ESTU UAV، Autonomous Vehicle Team و RovsTech می باشد که مطالعات تحقیق و توسعه را انجام می دهند. این تیم های مهندسی در مسابقات مختلف کشوری و بین المللی موفق به کسب مدرک شده اند.

پردیس های دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه

دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه در مساحتی بالغ بر 5696400 متر مربع شامل سه پردیس ایکی ایلول، پردیس پورسوک و پردیس بورابی می باشد. علاوه بر این، در محوطه پردیس دانشگاه آنادولو، ساختمان‌های خدماتی دانشکده علوم و معماری و طراحی و آزمایشگاه تحقیقاتی نانوبویوت وجود دارد. دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه یکی از تنها دو دانشگاه در مقیاس جهانی است که فرودگاه خود را در محوطه دانشگاه دارد.
پردیس ایکی ایلول: پردیس ایکی ایلول در شمال شهر و در 5 کیلومتری شهر قرار دارد. مساحت کل پردیس 4.530.000 متر مربع است که 273.330 متر مربع آن فضای سبز است.
واحدهای واقع در پردیس ایکی ایلول: دانشکده هوانوردی و فضانوردی، دانشکده مهندسی، دانشکده علوم ورزشی، موسسه تحصیلات تکمیلی، موسسه علوم زمین و فضا، دانشکده زبانهای خارجی، مرکز تحقیقات و کاربرد آموزش از راه دور (ESTUZEM)، مرکز تحقیقات و کاربرد مشکلات زیست محیطی (ÇEVMER)، مرکز تحقیقات و کاربرد فناوری های پیشرفته (ITAM)، مرکز تحقیقات و کاربرد هوانوردی کشوری، فرودگاه حسن پولاتکان، بلوک ترمینال، برج و آشیانه، باشگاه آکادمیک، مرکز اجتماعی مدیکو، سالن غذاخوری دانشجویی و کارکنان، امکانات ورزشی در فضای باز (یک پیست تارتان و یک زمین فوتبال با چمن)، امکانات ورزشی سرپوشیده (5000 نفر سالن بدنسازی و شعبه).
پردیس پورسوک: پردیس پورسوک در مرکز شهر واقع شده و مساحتی بالغ بر 20700 متر مربع دارد. 13977 متر مربع از این فضای سبز و مابقی شامل ساختمان کالج، فضاهای اجتماعی و امکانات ورزشی است.
واحدهای واقع در پردیس پورسوک: آموزشگاه حرفه ای پورسوک، آموزشگاه حرفه ای حمل و نقل، موسسه علوم حمل و نقل.
پردیس بورابی: مساحت کل پردیس بورابی 1،145،700 متر مربع است.

رشته های دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه

دانشگاه اسکی شهیر تکنیک

دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس و آموزشگاه های بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.
دانشکده هوانوردی و فضانوردی: آموزش پرواز، اویونیک، تعمیر و نگهداری بدنه و نیروگاه، مدیریت هوانوردی، کنترل ترافیک هوایی
دانشکده علوم: ریاضیات، فیزیک، علم شیمی، زیست شناسی، آمار، تجزیه و تحلیل کسب و کار، پدافند شیمیایی، بیولوژیکی، رادیولوژیکی و هسته ای، علم نانو
دانشکده معماری و طراحی: طراحی داخلی، معماری، طراحی صنعتی، طراحی پارچه و مد
دانشکده علوم ورزشی: آموزش مربی در ورزش، تربیت بدنی و آموزش ورزش، تفریح و ورزش، مدیریت ورزشی
برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

شهریه دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه 

دانشگاه اسکی شهیر تکنیک

شهریه دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. 
برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.
 

اسکی شهیر

دانشگاه اسکی شهیر تکنیک

اسکی شهیر، شهری در شمال غربی ترکیه و مرکز استان اسکی شهیر است . در دوران بیزانس نام آن Dorylaeum بود. جمعیت شهری این شهر 717135 نفر با جمعیت کلان شهر 826135 نفر است. این شهر در سواحل رودخانه پورسوک، 792 متر بالاتر از سطح دریا، جایی که مشرف به دره حاصلخیز فریژی است، واقع شده است. در تپه های نزدیک می توان چشمه های آب گرم پیدا کرد. این شهر 233 کیلومتر (145 مایل) در غرب آنکارا، 330 کیلومتر (205 مایل) در جنوب شرقی استانبول و 78 کیلومتر (48 مایل) در شمال شرقی کوتاهیا قرار دارد. اسکی شهیر معروف به شهرک دانشگاهی است زیرا دانشگاه فنی اسکی شهیر، دانشگاه عثمان قاضی اسکی شهیر و دانشگاه آنادولو در اسکی شهیر مستقر هستند.
اسکی شهیر دارای آب و هوای سرد نیمه خشک ( BSk ) بر اساس طبقه بندی آب و هوای کوپن ، و آب و هوای معتدل قاره ای Dc ) بر اساس طبقه بندی آب و هوای تروارتا است). این شهر دارای زمستان های سرد و برفی و تابستان های گرم و خشک است. بارندگی بیشتر در فصول بهار و پاییز اتفاق می افتد. به دلیل ارتفاع زیاد اسکی شهیر و تابستان های خشک آن، دمای شبانه در ماه های تابستان خنک است. میزان بارندگی کم است، اما بارش در طول سال قابل مشاهده است.

وب سایت دانشگاه اسکی شهیر تکنیک ترکیه

https://www.eskisehir.edu.tr

 


  • دانشگاه اسکی شهیر تکنیک از چه طریقی دانشجو می پذیرد ؟

    آزمون یوس

  • تحصسل در دانشگاه اسکی شهیر تکنیک به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید