X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه عثمان قاضی ترکیه + شرایط پذیرش و شهریه ها

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه عثمان قاضی ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی و معرفی دانشگاه عثمان قاضی ترکیه واقع در شهر اسکی شهیر می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه عثمان قاضی ترکیه

دانشگاه عثمان قاضی ترکیه

دانشگاه عثمان قاضی ترکیه یک دانشگاه دولتی است که در سال ۱۹۹۳ در اسکی شهیر ترکیه تاسیس شد.
دانشگاه عثمان قاضی ترکیه با هدف تعالی در آموزش، تبدیل نتایج مطالعات علمی به مزایا و محصولات اقتصادی متناسب با خواسته های جامعه، ارائه اثربخش و رقابتی، رسالت خود را در اولویت قرار داده است.

تحصیل در دانشگاه عثمان قاضی ترکیه
 
دانشگاه عثمان قاضی ترکیه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه عثمان قاضی ترکیه، ترکی و انگلیسی می باشد.  کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه عثمان قاضی ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه عثمان قاضی ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه عثمان قاضی ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه عثمان قاضی ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه عثمان قاضی ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه عثمان قاضی ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید.
 
شرایط پذیرش از دانشگاه عثمان قاضی ترکیه
 
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه عثمان قاضی ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه عثمان قاضی ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه عثمان قاضی ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه عثمان قاضی ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه عثمان قاضی ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس     http://www.ogu.edu.tr  مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه عثمان قاضی ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.
 
دانشگاه عثمان قاضی ترکیه دارای 12 دانشکده، 2 مدرسه، 5 آموزشگاه حرفه ای و 4 موسسه به شرح زیر می باشد:
 دانشگاه عثمان قاضی ترکیه
دانشکده ها
1.    دانشکده دندانپزشکی
2.    دانشکده تعلیم و تربیت
3.    دانشکده علوم و هنر
4.    دانشکده حقوق
5.    دانشکده اقتصاد و علوم اداری
6.    دانشکده الهیات
7.    دانشکده فنی و مهندسی و معماری
8.    دانشکده هنر و طراحی
9.    دانشکده علوم بهداشت
10.    دانشکده پزشکی
11.    دانشکده گردشگری
12.    دانشکده کشاورزی

مدارس
1.    هنرستان دولتی
2.    دانشکده زبان های خارجی


آموزشگاه های حرفه ای    
1.    مدرسه حرفه ای دادگستری
2.    آموزشگاه حرفه ای اسکی شهیر
3.    هنرستان اسب سواری محمودیه
4.    آموزشکده خدمات بهداشتی حرفه ای
5.    هنرستان سیوریحیسار

موسسات
1.    موسسه علوم تربیتی
2.    دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم طبیعی و کاربردی
3.    موسسه علوم بهداشتی
4.    موسسه علوم اجتماعی

امکانات دانشگاه عثمان قاضی ترکیه

دانشگاه عثمان قاضی ترکیه

دانشگاه عثمان قاضی ترکیه دارای امکانات زیادی از جمله:
ورزشی: اداره بهداشت، فرهنگ و ورزش دانشگاه عثمان قاضی ترکیه خدماتی را در اماکن ورزشی ما ارائه می دهد تا دانشجویان و کارکنان دانشگاه ما بتوانند در محیطی منظم و سالم تر ورزش کنند. در دانشگاه عثمان قاضی ترکیه ، شاخه های ورزشی در رشته های بسکتبال، والیبال، هندبال، هندبال ساحلی، فوتبال، فوتبال داخل سالن، فوتبال ساحلی، فوتبال  حفاظت شده، تنیس، تنیس روی میز، تیراندازی با کمان، کوهنوردی، کشتی بازو، شنا، بدمینتون، شطرنج، بوکس، راگبی و فعالیت های پل انجام می شود.
خدمات بهداشتی: مرکز پزشکی-اجتماعی دانشگاه عثمان قاضی ترکیه خدمات مشاوره و راهنمایی روانشناسی و واحد مشاوره جوانان خدمات بهداشتی را به دانشجویان و کارکنان ارائه می دهد. 
از دیگر امکانات دانشگاه عثمان قاضی ترکیه:
سالن های غذاخوری متعدد، مهدکودک، استخر، موزه، باشگاه های دانشجویی، سالن یوگا، زمین فوتبال، زمین فوتبال شنی و والیبال شنی، زمین تنیس، زمین های بسکتبال، برج کوهنوردی و...

پردیس های دانشگاه عثمان قاضی ترکیه

دانشگاه عثمان قاضی ترکیه با پنج پردیس به نام های مشلیک، بادملیک، پردیس منطقه صنعتی سازمان یافته اسکی شهیر، علی نعمان کراچ در مرکز اسکی شهیر به فعالیت های آموزشی خود در مناطق سیوریهیسار، محمودیه و چیفتلر ادامه می دهد.
پردیس مشلیک: پردیس مشلیک در زمینی به مساحت 160 هکتار تاسیس شد. پارک جمهوری 80000 متر مربع، امکانات منطقه پیک نیک باغ ESOGÜ در مساحت 8500 متر مربع در محوطه دانشگاه ایجاد شده است. بازاری با مساحت بسته 2200 متر مربع و مساحت باز 3500 متر مربع وجود دارد.
پردیس علی نعمان کراچ: پردیس علی نعمان کراچ در زمینی به مساحت 11 هکتار واقع شده است. در مجموع دارای 73 هکتار زمین آزمایشی و کاربردی، 32 هکتار در اطراف پردیس و 41 هکتار در روستای Mayıslar است.
پردیس بادملیک: پردیس بادملیک در زمینی به مساحت 39170 متر مربع واقع شده است.
پردیس محمودیه: پردیس محمودیه فعالیت های آموزشی خود را در منطقه محمودیه اسکی شهیر ادامه می دهد. در زمینی به مساحت 62112 متر مربع خدمت می کند.

رشته های دانشگاه عثمان قاضی ترکیه

دانشگاه عثمان قاضی ترکیه

دانشگاه عثمان قاضی ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس و آموزشگاه های بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.
دانشکده علوم و هنر: زیست شناسی، فیزیک، آمار، ادبیات تطبیقی، شیمیایی، ریاضی – کامپیوتر ، تاریخ، زبان و ادبیات ترکی، فلسفه، 
دانشکده فنی و مهندسی و معماری: مهندسی کامپیوتر (30% انگلیسی)، مهندسی صنایع، مهندسی برق و الکترونیک (انگلیسی)، مهندسی عمران، مهندسی شیمی، مهندسی معدن، مهندسی مکانیک (30% انگلیسی)، متالورژی و مهندسی مواد، معماری، مهندسی زمین شناسی، مهندسی هوانوردی
دانشکده اقتصاد و علوم اداری: اقتصاد، کسب و کار، دارایی، مالیه، سرمایه گذاری، روابط بین المللی، علوم سیاسی و مدیریت دولتی
دانشکده الهیات: الهیات، آموزش ابتدایی فرهنگ دینی و آموزش تربیت اخلاقی
دانشکده تعلیم و تربیت: آموزش کامپیوتر و فناوری های آموزشی، راهنمایی و مشاوره روانشناسی ، آموزش علوم ابتدایی، تدریس ریاضی ابتدایی، معلم زبان انگلیسی، تدریس در کلاس، آموزش پیش دبستانی، تدریس آموزش ویژه، معلم مطالعات اجتماعی
دانشکده علوم بهداشت: پرستاری، مامایی ، مدیریت بهداشت و درمان، تغذیه و رژیم غذایی، شنوایی شناسی
دانشکده هنر و طراحی: هنرهای تجسمی، طراحی ارتباط بصری، طراحی محصولات صنعتی، طراحی مد و پارچه
دانشکده گردشگری: گروه گردشگری و هتلداری، گروه مدیریت سفر و راهنمایی گردشگری، گروه غذا و هنر آشپزی
دانشکده کشاورزی: گیاهان باغچه، گیاهان مزرعه، زئوتکنیک، بیوتکنولوژی کشاورزی، حفاظت از گیاهان، مهندسی بیوسیستم، علوم خاک و تغذیه گیاهی 
برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه عثمان قاضی ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

شهریه دانشگاه عثمان قاضی ترکیه 

دانشگاه عثمان قاضی ترکیه

شهریه دانشگاه عثمان قاضی ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است.
پزشکی : 60.000 لیر
دندانپزشکی : 45.000 لیر
فیزیوتراپی : 5.000 لیر
پرستاری : 10.000 لیر
مامایی : 10.000 لیر
معماری : 10.000 لیر
کامپیوتر : 15.000 لیر
حقوق :5.000 لیر 
برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه عثمان قاضی ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه عثمان قاضی ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

دانشگاه عثمان قاضی ترکیه

اسکی شهیر

اسکی شهیر، شهری در شمال غربی ترکیه و مرکز استان اسکی شهیر است . در دوران بیزانس نام آن Dorylaeum بود. جمعیت شهری این شهر 717135 نفر با جمعیت کلان شهر 826135 نفر است. این شهر در سواحل رودخانه پورسوک، 792 متر بالاتر از سطح دریا، جایی که مشرف به دره حاصلخیز فریژی است، واقع شده است. در تپه های نزدیک می توان چشمه های آب گرم پیدا کرد. این شهر 233 کیلومتر (145 مایل) در غرب آنکارا، 330 کیلومتر (205 مایل) در جنوب شرقی استانبول و 78 کیلومتر (48 مایل) در شمال شرقی کوتاهیا قرار دارد. اسکی شهیر معروف به شهرک دانشگاهی است زیرا دانشگاه فنی اسکی شهیر، دانشگاه عثمان قاضی اسکی شهیر و دانشگاه آنادولو در اسکی شهیر مستقر هستند.
اسکی شهیر دارای آب و هوای سرد نیمه خشک ( BSk ) بر اساس طبقه بندی آب و هوای کوپن ، و آب و هوای معتدل قاره ای ( Dc ) بر اساس طبقه بندی آب و هوای تروارتا است). این شهر دارای زمستان های سرد و برفی و تابستان های گرم و خشک است. بارندگی بیشتر در فصول بهار و پاییز اتفاق می افتد. به دلیل ارتفاع زیاد اسکی شهیر و تابستان های خشک آن، دمای شبانه در ماه های تابستان خنک است. میزان بارندگی کم است، اما بارش در طول سال قابل مشاهده است.


  • دانشگاه عثمان قاضی در کدام شهر ترکیه واقع شده است ؟

    شهر اسکی شهیر

  • تحصیل در دانشگاه عثمان قاضی ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی و انگلیسی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید