X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه ایغدیر ترکیه + معرفی کامل و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه ایغدیر ترکیه
در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش و معرفی امکانات و رشته های تحصیلی در دانشگاه ایغدیر ترکیه می پردازیم
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه ایغدیر ترکیه

دانشگاه ایغدیر ترکیه

دانشگاه ایغدیر ترکیه در سال 2008 به عنوان یک دانشگاه دولتی در ایغدیر ترکیه تأسیس شد.
هدف دانشگاه ایغدیرترکیه، آموزش درست، تاثیر گذار و کاربرد صحیح زبان تركى (استانبولى)است كه تركى یکی از کهن ترین  و ریشه دار ترین زبان های دنیا می باشد. به همراه این، آشناىی با هنر، فرهنگ، آداب و رسوم کشور ترکیه از دیگر جنبه های اهداف دانشگاه ایغدیرترکیه می باشد.
دانشگاه ایغدیر ترکیه خود را موظّف می داند تا به دانشجویان خارجی زبان غنی و شیوای ترکی(استانبولی) را به بهترین شکل در چارچوب تومر آموزش  دهد و به همراه برنامه های هوشمند آموزشی به دانشجویان ارائه كند. 

ایغدیر

مرکز استان ایغدیر درآناتولی شرقی ترکیه است. بلندترین کوه ترکیه و نماد ملی اصلی ارمنستان، کوه آرارات، تا حدی در استان ایغدیر قرار دارد. ايغدير تنها شهري است كه با سه كشور جهان مرز مشترك دارد. شهر ایغدیر در دشتی قرار دارد که ارتفاع کمتری نسبت به اکثر استان های شرقی ترکیه دارد. این امکان تولید کشاورزی از جمله سیب، گوجه فرنگی، خیار، هلو، گلابی، چغندر قند، هندوانه و خربزه را فراهم می کند. با این حال، معروف ترین محصول ایغدیر پنبه و زردآلو هستند. ایغدیر دارای آب و هوای نیمه خشک قاره ای ( Köppen : BSk، Trewartha : BS ) با تابستان های گرم و خشک و زمستان های سرد و برفی است. ایغدیر یکی از خشک ترین شهرهای ترکیه است که میانگین بارندگی در آن 261 میلی متر (10.3 اینچ) در سال است.

تحصیل در دانشگاه ایغدیر ترکیه
 دانشگاه ایغدیر ترکیه
دانشگاه ایغدیر ترکیه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه ایغدیر ترکیه، ترکی و در برخی رشته ها انگلیسی و عربی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه ایغدیر ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه ایغدیر ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه ایغدیر ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه ایغدیر ترکیه آزمون تومر می باشد، اما نگران نباشید، در صورت نداشتن مدرک تومر می توانید به تحصیل در دانشگاه ایغدیر ترکیه بپردازید. دانشگاه ترم اول دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه ایغدیر ترکیه را با خیالی راحت به ما بسپارید.
 
شرایط پذیرش از دانشگاه ایغدیر ترکیه
 
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه ایغدیر ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه ایغدیر ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه ایغدیر ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه ایغدیر ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ازدانشگاه ایغدیر ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس https://www.igdir.edu.tr مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه ایغدیر ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.
 دانشگاه ایغدیر ترکیه
دانشگاه ایغدیر ترکیه دارای 10 دانشکده، 1 موسسه، 1 مدرسه و 4 آموزشگاه حرفه ای به شرح زیر می باشد:
 
دانشکده ها
1.    دانشکده کشاورزی
2.    دانشکده الهیات
3.    دانشکده مهندسی
4.    دانشکده علوم و هنر
5.    دانشکده اقتصاد و علوم اداری
6.    دانشکده هنرهای زیبا
7.    دانشکده دندانپزشکی
8.    دانشکده علوم بهداشت
9.    دانشکده گردشگری
10.    دانشکده علمی و کاربردی

موسسات
1.    دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش

مدارس
1.    دبیرستان تربیت بدنی و ورزش

آموزشگاه های حرفه ای
1.    مدرسه حرفه ای ایغدیر
2.    آموزشکده خدمات بهداشتی حرفه ای
3.    مدرسه حرفه ای توزلوکا
4.    دانشکده فنی حرفه ای

رشته های دانشگاه ایغدیر ترکیه

دانشگاه ایغدیر ترکیه

دانشگاه ایغدیر ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس و آموزشگاه های بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند. برای کسب اطلاعات از رشته های دانشگاه ایغدیر ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

شهریه دانشگاه ایغدیر ترکیه 
 

دانشگاه ایغدیر ترکیه
شهریه دانشگاه ایغدیر ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه ایغدیر ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.
 
آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه ایغدیر ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری ) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

دانشگاه ایغدیر ترکیه
 


  • دانشگاه ایغدیر ترکیه از چه طریقی دانشجو می پذیرد ؟

    آزمون یوس

  • تحصیل در دانشگاه ایغدیر ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید