X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه یوکسک ایحتصاص ترکیه + معرفی کامل و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه یوکسک ایحتصاص ترکیه
در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش دانشگاه یوکسک ایحتصاص ترکیه می پردازیم و هم چنین ( رشته ها - شهریه ها - امکانات آموزشی و سطح علمی ) این دانشگاه
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه

دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه یک دانشگاه خصوصی واقع در آنکارا ترکیه می باشد، که با رعایت مقررات قانون آموزش عالی به شماره 2547 و مربوط به مؤسسات آموزش عالی بنیاد در سال 1941 تأسیس شده است. دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه که با شعار "ما یک دانشگاه خرد جمعی هستیم" در آنکارا، پایتخت ترکیه شروع به کار کرد. دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه تحصیلات خود را در سال 2015 با 51 دانشجو در دانشکده پزشکی آغاز کرد. دانشکده پزشکی قرار است اولین فارغ التحصیلان را در سال تحصیلی 2020-2021 داشته باشد. دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه سال تحصیلی 2019-2020 را با بزرگ‌تر و قوی‌تر شدن آغاز کرد. در این دوره، چهار رشته جدید دیگر در مقطع کاردانی به دانشکده خدمات بهداشتی حرفه ای اضافه شده است و دو رشته جدید دیگر در مقطع کاردانی به دانشکده فنی حرفه ای اضافه شده است.

تحصیل در دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه
 دانشگاه یوکسک احتساس
دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه، ترکی می باشد. در نتیجه شرط ورود به دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه آزمون تومر می باشد، اما نگران نباشید؛ در صورت نداشتن مدرک تومر می توانید به تحصیل در دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه بپردازید. دانشگاه ترم اول دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه را با خیالی راحت به ما بسپارید. 
 
شرایط پذیرش از دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه
 دانشگاه یوکسک احتساس
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه آزمون یوس (اجباری نیست) است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ازدانشگاه یوکسک احتساس ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس    http://www.yuksekihtisasuniversitesi.edu.tr  مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.
 
دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه دارای 3 دانشکده، 1 موسسه، 1 مدرسه و 3 آموزشگاه حرفه ای به شرح زیر می باشد:
 
دانشکده ها
1.    دانشکده علوم بهداشت
2.    دانشکده علوم ورزشی
3.    دانشکده پزشکی

موسسات
1.    موسسه علوم بهداشتی

مدارس
1.    دانشکده زبانهای خارجی

آموزشگاه های حرفه ای
1.    آموزشکده خدمات بهداشتی حرفه ای
2.    هنرستان فنی حرفه ای
3.    کالج زبان های خارجی

رشته های دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه

دانشگاه یوکسک احتساس

دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس و آموزشگاه های بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.
فناوری دستگاههای زیست پزشکی
تکنیک های بینائی
مدیریت پرستاری
مدیریت بهداشت
توان بخشی
الکترو نور و فیزیولوژی
پزشکی عمومی و تخصصی
فیزیوتراپی
پرستاری
خدمات اتاق عمل
فناوری دستگاه های زیست پزشکی
تکنیک های بینایی
آزمایشگاه پزشکی
ژنتیک پزشکی (کارشناسی ارشد)
آناتومی (کارشناسی ارشد)
میکروبیولوژی پزشکی (کارشناسی ارشد)
برنامه نویسی رایانه و خدمات داروسازی
آزمایشگاه پزشکی
برنامه نویسی رایانه و خدمات داروسازی
و …
برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

امکانات دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه 

دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه دارای امکانات رفاهی و آموزشی بسیاری می باشد. در زیر به برخی از این امکانات اشاره میکنیم:
خوابگاه: دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه جهت رفاه حال دانشجویان خود، خوابگاه های متعددی را برای آن ها در نظر گرفته است. این خوابگاه ها به امکانات رفاهی دانشجویان مجهز شده اند و به صورت دخترانه و پسرانه در اختیار دانشجویان قرار می گیرند.

دانشگاه یوکسک احتساس
کتابخانه: دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه برای حمایت از فعالیت های آموزشی و پژوهشی، کتابخانه هایی غنی در اختیار دانشجویان قرار می دهد. کتابخانه های این دانشگاه در 2 ساختمان مختلف دانشکده پزشکی و دانشکده حرفه ای خدمات بهداشتی قرار دارند. در داخل کتابخانه ها نیز علاوه بر منابع چاپی و الکترونیکی متعدد، پایانه های اسکن OPAC و محل های کار کامپیوتری برای استفاده از منابع الکترونیکی وجود دارد.
خدمات غذایی: دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه در جهت حفظ سلامت غذایی دانشجویان، خدمات غذایی خود را با لیستی از متنوع ترین و لذیذترین غذاها در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

شهریه دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه 

 

دانشگاه یوکسک احتساس
 
همانطور که گفته شد دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه یک دانشگاه خصوصی است، برای همین شهریه های آن نسبت به دیگر دانشگاه ¬های دولتی ترکیه، بالاتر است، اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است.
دستیار بیهوشی 4000 دلار
دانشیار فناوری دستگاه های پزشکی 4000 دلار
کارشناس برنامه نویسی کامپیوتر 4000 دلار
دانشیار الکترو نوروفیزیولوژی 4000 دلار
کارشناس مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی 4000 دلار
همکار اسناد پزشکی و منشیگری 4000 دلار
همکار تکنیک های آزمایشگاهی پزشکی 4000 دلار

دانشگاه یوکسک احتساس
کارشناس ارتقاء و بازاریابی پزشکی 4000 دلار
دستیار خدمات اتاق عملیات 4000 دلار
دستیار بینایی شناسی 4000 دلار
دستیار خدمات داروسازی 4000 دلار
لیسانس مدیریت سلامت 6000 دلار
لیسانس مدیریت بهداشت و درمان 6000 دلار
لیسانس زبان و گفتاردرمانی 6000 دلار
لیسانس پزشکی 18000 دلار
لیسانس پزشکی 18000 دلار
لیسانس پرستاری 6000 دلار
لیسانس تغذیه و رژیم درمانی 6000 دلار
لیسانس فیزیوتراپی و توانبخشی 6000 دلار
لیسانس علوم پرستاری 6000 دلار
 برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه یوکسک احتساس ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری ) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

دانشگاه یوکسک احتساس

آنکارا

در 23 آوریل 1920، مجلس ملی بزرگ ترکیه در آنکارا تأسیس شد که در جریان جنگ استقلال ترکیه به مرکز جنبش ملی ترکیه تبدیل شد. آنکارا پس از تأسیس جمهوری در 29 اکتبر 1923 به پایتخت جدید ترکیه تبدیل شد. آنکارا همچنین یک شهر تجاری و صنعتی مهم است که در مرکز شبکه های جاده ای و راه آهن ترکیه قرار دارد. نام این شهر پشم آنگورا برگرفته از خرگوش آنگورا ، بز مو بلند آنگورا می باشد. این منطقه همچنین به خاطر گلابی، عسل و انگور مسقطی معروف است. اگر چه آنکارا در یکی از خشک ترین مناطق ترکیه قرار دارد و عمدتاً توسط پوشش گیاهی استپی احاطه شده است (به جز مناطق جنگلی در حاشیه جنوبی)، می توان آنکارا را از نظر مناطق سبز به ازای هر ساکن، با 72 متر مربع  شهری سبز در نظر گرفت.


  • دانشگاه یوکسک ایحتصاص در کدام شهر واقع شده است ؟

    آنکارا

  • تحصیل در دانشگاه یوکسک ایحتصاص به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی - انگلیسی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید