X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه نامیک کمال ترکیه + شرایط پذیرش و معرفی کامل

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه نامیک کمال ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی و معرفی دانشگاه نامیک کمال واقع در شهر تکیرداغ کشور ترکیه می پردازیم و همچنین بررسی سطح علمی آموزشی دانشگاه نامیک کمال ترکیه نیز مورد نقد و بررسی قرار می دهیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه نامیک کمال ترکیه

دانشگاه نامیک کمال ترکیه ( به ترکی : Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi ) یک دانشگاه دولتی در تکیرداغ ترکیه است . دانشگاه نامیک کمال ترکیه در سال 2006 تحت مدیریت ریاست دانشگاه تراکیا انور دوران تاسیس شد. دانشگاه نامیک کمال ترکیه با جداسازی پردیس دانشگاه تراکیا در اطراف تکیرداغ و تأسیس دانشگاه جدید تشکیل شد. 

دانشگاه نامیک کمال ترکیه

دانشگاه نامیک کمال ترکیه بر اساس پیشینه قوی 16 ساله است. دانشکده کشاورزی، که در سال 1982 افتتاح شد و دانشکده مهندسی Çorlu، که در سال 1992 تأسیس شد، با آموزش، تحقیقات و انتشارات خود، پایه آکادمیک را ایجاد کردن
از اهداف دانشگاه نامیک کمال ترکیه تربیت افرادی که با پیروی از تحولات جهان، با استفاده از روش‌های نوآورانه و بدیع، مجهز در حوزه خود، با احترام به ارزش‌های دموکراتیک، پذیرای رشد و انتقاد شخصی و به نفع بشریت به توسعه علمی کمک کنند. توسعه پایدار با تولید علم و فناوری جدید به نفع جامعه در پرتو عقل و علم.

تحصیل در دانشگاه نامیک کمال ترکیه

دانشگاه نامیک کمال ترکیه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه نامیک کمال ترکیه، ترکی می باشد. در نتیجه شرط ورود به دانشگاه نامیک کمال ترکیه آزمون تومر می باشد، اما نگران نباشید؛ در صورت نداشتن مدرک تومر می توانید به تحصیل در دانشگاه نامیک کمال ترکیه بپردازید. دانشگاه ترم اول دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه نامیک کمال ترکیه را با خیالی راحت به ما بسپارید. آموزشگاه دیار دانش نمایندگی آزمون تومر، دانشگاه غازی آنکارا و آنادولو اسکی شهیر در ایران می باشد.

دانشگاه نامیک کمال ترکیه

اخذ پذیرش از دانشگاه نامیک کمال ترکیه

شرط اخذ پذیرش در دانشگاه نامیک کمال ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه نامیک کمال ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه نامیک کمال ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه نامیک کمال ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه نامیک کمال ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس http://www.nku.edu.tr  مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه نامیک کمال ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.

دانشگاه نامیک کمال ترکیه

دانشگاه نامیک کمال ترکیه  دارای 11 دانشکده، 3 موسسه، 2 مدرسه، 1 هنرستان و 12 آموزشگاه حرفه ای به شرح زیر می باشد :

 

دانشکده ها

  1. دانشکده فنی مهندسی کورلو
  2. دانشکده دندانپزشکی
  3. دانشکده هنر و علوم
  4. دانشکده هنرهای زیبایی و معماری
  5. دانشکده حقوق
  6. دانشکده اقتصاد و علوم اداری
  7. دانشکده الهیات
  8. دانشکده پزشکی
  9. دانشکده دامپزشکی
  10. دانشکده کشاورزی
  11. دانشکده علوم ورزشی

موسسات

  1. دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم طبیعی و کاربردی
  2. موسسه علوم بهداشتی
  3. موسسه علوم اجتماعی

مدارس

  1. دانشکده بهداشت
  2. دانشکده زبانهای خارجی

هنرستان

  1. کنسرواتوار دولتی موسیقی ترکیه

آموزشگاه های حرفه ای

  1. مدرسه حرفه ای Cerkezkoy
  2. مدرسه حرفه ای چورلو
  3. آموزشگاه حرفه ای هایرابولو
  4. آموزشگاه حرفه ای ملکه
  5. مدرسه حرفه ای مارمارا ارگلیسی
  6. مدرسه حرفه ای موراتلی
  7. آموزشکده خدمات بهداشتی حرفه ای
  8. هنرستان سرای
  9. آموزشگاه حرفه ای سارکوی
  10. مدرسه حرفه ای علوم اجتماعی
  11. دانشکده فنی حرفه ای
  12. آموزشگاه فنی و حرفه ای دریانوردی

 دانشگاه نامیک کمال ترکیه

رشته های تحصیل در دانشگاه نامیک کمال ترکیه

دانشگاه نامیک کمال ترکیه از دانشکده ها و آموزشگاه های حرفه ای متعددی برخوردار است. در هر کدام از دانشکده و آموزشگاه های حرفه ای این دانشگاه رشته های متنوعی به دانشجویان ارائه می شود که برخی از رشته های کارشناسی عبارت اند از:

مهندسی کامپیوتر

مهندسی پزشکی

مهندسی محیط زیست

دانشگاه نامیک کمال ترکیه

مهندسی الکترونیک و ارتباطات

مهندسی صنایع

مهندسی عمران

مهندسی مکانیک

زبان و ادبیات آلمانی

جغرافیا

زبان و ادبیات انگلیسی

علم شیمی

ریاضیات

جامعه شناسی

تاریخ

زبان و ادبیات ترکی

معماری منظره

روابط کار و روابط صنعتی

اقتصاد

مدیریت کسب و کار

معماری

سرمایه گذاری عمومی

روابط بین المللی

الهیات

پزشکی

اضطراری و مدیریت بحران

رژیم غذایی و رژیم غذایی

پرستاری

دامپزشکی

باغبانی

حفاظت از گیاهان

مهندسی بیوسیستم

مهندسی مواد غذایی

اقتصاد کشاورزی

بیوتکنولوژی کشاورزی

محصولات زراعی

و …

امکانات دانشگاه نامیک کمال ترکیه

دانشگاه نامیک کمال ترکیه

دانشگاه نامیک کمال ترکیه دارای امکانات بسیاری برای دانشجویان است. امکاناتی همچون، مراکز سرگرمی، کافه‌ها رستوران‌ها و فروشگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و...

  • دانشگاه نامیک کمال ترکیه از خوابگاه‌های متعدد و هتل‌های دانشجویی مجهز برای اقامت دانشجویان برخوردار است. این هتل‌ها دارای تمامی امکانات رفاهی و دکوراسیون داخلی آرامش بخش هستند.
  • استخر سرپوشیده دانشگاه نامیک کمال ترکیه با مساحت 500 متر مربع در استانداردهای نیمه المپیک با توجه به ساعات کاری آقایان و بانوان تنظیم شده و با حضور مربیان شنا خدمات رسانی می کند.
  • ورزش اسکواش که امکان حرکت سریع و تفکر سریع را فراهم می کند، با سالن مطابق با استانداردهای مجموعه ورزشی دانشگاه نامیک کمال ترکیه خدمت می کند.
  • مرکز تناسب اندام دانشگاه نامیک کمال ترکیه با ظرفیت 300 نفر و مساحت 600 متر مربع مجهز به تجهیزات تناسب اندام است و با حضور مربیان تناسب اندام خدمات رسانی می کند و درهای زندگی سالم تری را باز می کند.
  • سالن ورزشی سرپوشیده با مساحت 600 متر مربع و ظرفیت تریبون 650 نفر در مجموعه ورزشی دانشگاه نامیک کمال ترکیه خدمات رسانی می کند. 

شهریه دانشگاه نامیک کمال ترکیه

شهریه دانشگاه نامیک کمال ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. جهت اطلاع از مبلغ شهریه رشته مورد نظر خود می توانید به سایت رسمی دانشگاه به آدرس http://www.nku.edu.tr  مراجعه کنید، یا با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

دانشگاه نامیک کمال ترکیه

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه نامیک کمال ترکیه را آسان نموده؟

آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری ) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

تکیرداغ

تکیرداغ نام یکی از شهرهای ترکیه است. این بخشی از منطقه ای است که از لحاظ تاریخی به عنوان تراکیه شرقی شناخته می شود و در شبه جزیره بالکان در جنوب شرقی اروپا واقع شده است. در سال 2019 جمعیت این شهر 204001 نفر بوده است. کنسولگری های افتخاری یونان و بلغارستان در تکیرداغ وجود دارد. تکیرداغ در ساحل شمالی دریای مرمره ، در 135 کیلومتری (84 مایلی) غرب استانبول واقع شده است. خلیج زیبای تکیرداغ توسط دماغه بزرگ کوهی که نام خود را به شهر می دهد، تکیر داگی (کمبوهای باستانی) محصور شده است. بین تکیرداغ و شارکوی کوه دیگری به نام گانوس داگی قرار دارد.
تکیرداغ آب و هوای مدیترانه ای دارد ( کوپن : Csa ، تروارتا : Cs ). تابستان ها گرم و مرطوب است در حالی که زمستان ها خنک و مرطوب است. بارش برف بین ماه های دسامبر و مارس بسیار رایج است و یک یا دو هفته برف می بارد.

 از جمله مناطق دیدنی تکیرداغ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موزه باستان‌شناسی و قوم‌نگاری تکیرداغ شامل آثار باستان‌شناسی یافت شده در استان و اطراف آن، و همچنین اقلام قوم‌نگاری مورد استفاده ساکنان منطقه در رابطه با تاریخ زندگی فرهنگی است.
  • موزه خانه نامیک کمال به زندگی و آثار شاعر ناسیونالیست ترک نامیک کمال (1840-1888) اختصاص دارد.
  • موزه راکوچی ، یک خانه ترکی قرن هجدهم، جایی که قهرمان ملی مجارستان ، فرانسیس دوم راکوچی ، در دوران تبعیدش، از سال 1720 تا زمان مرگش در سال 1735، در آن زندگی می‌کرد.
  • از میان تمام مجسمه‌های آتاتورک در ترکیه، مرکز شهر تکیرداغ تنها مجسمه‌ای را دارد که دقیقاً در اندازه واقعی ساخته شده است.

 

 

 


  • پذیرش دانشگاه نامیک کمال از چه طریقی می باشد ؟

    ازمون یوس و سوابق تحصیلی

  • آیا دانشگاه نامیک کمال مورد تایید وزارت بهداشت می باشد ؟

    خیر


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید