X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه اولوداغ ترکیه + معرفی کامل وشرایط تحصیل

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه اولوداغ ترکیه
در ادامه این مطلب به بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه اولوداغ ترکیه می پردازیم و همچنین بررسی امکانات و سطح علمی این دانشگاه
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه اولوداغ ترکیه

دانشگاه بورسا اولوداغ ترکیه ( به ترکی: Bursa Uludağ Üniversitesi ) یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در بورسا ، ترکیه است. تحقیقات و آموزش های انجام شده توسط دانشگاه اولوداغ ترکیه بر روابط بین الملل، پزشکی، مهندسی، علوم طبیعی و اجتماعی و هنر تاکید دارد. دانشگاه اولوداغ ترکیه که با نام «دانشگاه بورسا» در بورسا با قانون شماره 1873 منتشر شده در روزنامه رسمی مورخ 11 آوریل 1975 و به شماره 15205 تأسیس شد، با حکم قانون شماره 41 «دانشگاه اولوداغ» نام گرفت.

دانشگاه اولوداغ
پرورش افرادی که از نظر علمی و حرفه ای ترجیح داده می شوند، برای تولید اطلاعات واجد شرایط و اصیل، کمک به توسعه اجتماعی با ارائه اطلاعات تولید شده به همه ذینفعان از جمله اهداف دانشگاه اولوداغ ترکیه می باشد.

آموزش افرادی با دیدگاه بین المللی، تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله، با آموزش با کیفیت ارائه شده با استفاده از روش های مختلف یادگیری و تدریس به روش دانشجو محور، برای طراحی و اجرای برنامه های آموزشی که با جهان در حال توسعه سازگار باشد به گونه ای که از رشد علمی و فردی دانش آموزان حمایت می کند از سیاست های آموزشی دانشگاه اولوداغ ترکیه می باشد.

تحصیل در دانشگاه اولوداغ ترکیه

دانشگاه اولوداغ ترکیه در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه اولوداغ ترکیه در برخی رشته ها ترکی و در برخی دیگر انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه اولوداغ ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه اولوداغ ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه اولوداغ ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه اولوداغ ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه اولوداغ ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه اولوداغ ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید.

دانشگاه اولوداغ

شرایط پذیرش از دانشگاه اولوداغ ترکیه

شرط اخذ پذیرش در دانشگاه اولوداغ ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه اولوداغ ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه اولوداغ ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه اولوداغ ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتراز دانشگاه اولوداغ ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس http://www.uludag.edu.tr مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه اولوداغ ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.

دانشگاه اولوداغ

پردیس های دانشگاه اولوداغ ترکیه

پردیس گوروکل

محل سکونت اصلی دانشگاه اولوداغ ترکیه "پردیس Görükle" است. پردیس گوروکل 18 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. دورتر، در 16000 هکتار زمین ساخته شده است. دانشکده پزشکی، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشکده فنی و مهندسی و معماری، دانشکده دامپزشکی ، دانشکده کشاورزی، دانشکده علوم تربیتی، دانشکده علوم و هنر، هنرستان دولتی، دانشکده بهداشت، دانشکده فنی حرفه ای خدمات بهداشتی و حرفه ای دانشکده علوم فنی، مرکز فرهنگی Mete Cengiz، مرکز فرهنگی دانشجویی، کتابخانه مرکزی، موسسات، روسای گروه ها و سازمان مرکزی ریاست جمهوری در پردیس Görükle واقع شده اند.

پردیس فتحیه-فایک چلیک

دانشگاه اولوداغ

دانشکده الهیات در نیلوفر، فتحیه به همراه مسجد کاربردی متعلق به دانشکده و مرکز فرهنگی فتحیه در "پردیس فایک چلیک" واقع شده است.

پردیس علی عثمان سونمز

آموزشگاه زبان های خارجی و هنرستان علوم اجتماعی در پردیس علی عثمان سونمز جنب ترمینال اتوبوس های بین شهری بورسا به فعالیت خود ادامه می دهد.

پردیس ابریشم مصنوعی Gemlik

دانشکده حقوق، کالج دریایی Necati Kurtuluş و دبیرستان حرفه ای Asım Kocabıyik به فعالیت خود در "پردیس Suni İpek" در منطقه Gemlik ادامه می دهند.

پردیس Mudanya

دانشکده هنرهای زیبا در منطقه Mudanya به فعالیت خود ادامه می دهد.

پردیس İnegöl

بازرگانی، تجارت بین‌الملل و مدیریت بازرگانی، سیستم‌های اطلاعات مدیریت و برنامه‌های تحصیلات تکمیلی (حسابداری و حسابرسی، تجارت بین‌الملل و مدیریت مؤسسات بهداشتی بدون پایان نامه، که می‌توانند با یا بدون پایان نامه ترجیح داده شوند)، فعالیت خود را در منطقه اینگل ادامه می‌دهند.

پردیس های هنرستانی

مدارس فنی و حرفه ای واقع در ولسوالی های مصطفی کمال پاشا ، کاراجابی ، اینگول ، ازنیک ، ینی شهیر و اورهنگازی هارمنجیک ، بویوکورهان ، کلس ، اورهانلی در مناطقی که نام آنها ذکر شده است به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

دانشگاه اولوداغ ترکیه  دارای 15 دانشکده، 4 موسسه، 3 مدرسه و 15 آموزشگاه حرفه ای به شرح زیر می باشد:

دانشگاه اولوداغ

دانشکده ها

  1.  دانشکده پزشکی
  2. دانشکده اقتصاد و علوم اداری
  3. دانشکده مهندسی
  4. دانشکده دامپزشکی
  5. دانشکده تعلیم و تربیت
  6. دانشکده الهیات
  7. دانشکده علوم و هنر
  8. دانشکده کشاورزی
  9. دانشکده حقوق
  10. دانشکده هنرهای زیبا
  11. دانشکده مدیریت بازرگانی اینگول
  12. دانشکده علوم ورزشی
  13. دانشکده معماری
  14. دانشکده علوم بهداشت
  15. دانشکده دندانپزشکی

دانشگاه اولوداغ

موسسات

  1. موسسه علوم اجتماعی
  2. دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم طبیعی و کاربردی
  3. موسسه علوم بهداشتی
  4. موسسه علوم تربیتی


مدارس

  1. هنرستان دولتی
  2. دانشکده زبانهای خارجی
  3. کالج دریایی Gemlik Necati Kurtuluş

 

آموزشگاه های حرفه ای

  1. آموزشگاه حرفه ای خدمات بهداشتی
  2. دانشکده فنی حرفه ای
  3. آموزشگاه حرفه ای علوم اجتماعی
  4. آموزشگاه حرفه ای مصطفی کمالپاشا
  5. مدرسه حرفه ای Karacabey
  6. آموزشگاه حرفه ای اینگل
  7. مدرسه حرفه ای ایزنیک
  8. مدرسه حرفه ای ینی شهیر ابراهیم اورهان
  9. آموزشگاه حرفه ای اورهنگازی ینیکوی اصیل چلیک
  10. آموزشگاه حرفه ای مننان پسینلی
  11. مدرسه حرفه ای Gemlik Asim Kocabıyık
  12. هنرستان اورهانلی
  13. آموزشگاه حرفه ای کلس
  14. هنرستان هارمانچیک
  15. هنرستان بویوکرهان

 

امکانات دانشگاه اولوداغ ترکیه

دانشگاه اولوداغ

 دانشگاه اولوداغ ترکیه دارای امکانات بسیاری از جمله: خوابگاه، کتابخانه، زمین فوتبال، سالن بسکتبال و والیبال، سالن بدنسازی، مرکز تناسب اندام، خدمات بهداشتی و... می باشد.

 

شهریه دانشگاه اولوداغ ترکیه

دانشگاه اولوداغ

شهریه دانشگاه اولوداغ ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. جهت اطلاع از مبلغ شهریه رشته مورد نظر خود می توانید به سایت رسمی دانشگاه به آدرس http://www.uludag.edu.tr مراجعه کنید، یا با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

 

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه اولوداغ ترکیه را آسان نموده؟

آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری ) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

دانشگاه اولوداغ

بورسا

بورسا (تلفظ ترکی:  [buɾsa] ؛ترکی عثمانی:بورسه،لاتین: Prusa) شهری در شمال غربی ترکیه و مرکز اداریاستان بورسا است. بورسا چهارمین شهرپرجمعیت ترکیه ودومین شهر پرجمعیت درمنطقه مرمره، یکی از مراکز صنعتی این کشور است. بیشترتولیدات خودرو ترکیه در بورسا انجام می شود. نام مستعار جدیدتر Yeşil Bursa (" بورسا سبز ") است که به پارک ها و باغ های واقع در سراسر بافت شهری آن و همچنین به جنگل های وسیع و متنوع منطقه اطراف اشاره دارد. کوه اولوداغ ، المپ باستانی میسیا، بر فراز آن قرار دارد و دارای یک پیست اسکی معروف است . بورسا رشد شهری نسبتاً منظمی دارد و با دشتی حاصلخیز هم مرز است. مقبره‌های سلاطین اولیه عثمانی در بورسا واقع شده‌اند و نشانه‌های اصلی شهر شامل بناهای متعددی است که در طول دوره عثمانی ساخته شده‌اند. بورسا همچنین دارای حمام‌های حرارتی ، عمارت‌های قدیمی عثمانی، کاخ‌ها و چندین موزه است.
بورسا دارای آب و هوای مدیترانه ای ( طبقه بندی آب و هوای کوپن : Csa) تحت طبقه بندی کوپن ، و آب و هوای نیمه گرمسیری تابستانی خشک و گرم (Csa) تحت طبقه بندی تروارتا است. این شهر دارای تابستان های گرم و خشک است که از ژوئن تا سپتامبر ادامه دارد. زمستان ها خنک و مرطوب است و همچنین بیشترین میزان بارندگی را در خود دارد. ممکن است برف روی زمین باشد که یک یا دو هفته ادامه خواهد داشت. آلودگی هوا یک مشکل مزمن در بورسا است.

 

 


  • آیا دانشگاه اولوداغ آزمون یوس برگزار می کند ؟

    بله این دانشگاه هر ساله آزمون یوس خود را در حوزه های مختلف برگزار می نماید

  • تحصیل در دانشگاه اولوداغ به چه زبانی می باشد؟

    ترکی استانبولی و انگلیسی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید