X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه کنت ترکیه + رشته ها و شهریه ها + رنکینگ جهانی و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه کنت ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی شرایط ثبت نام و پذیرش دانشگاه کنت استانبول می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه کنت استانبول

دانشگاه کنت ترکیه

 دانشگاه کنت ترکیه یک دانشگاه پایه است که در سال 2016 توسط بنیاد آموزش در دسترس با شعار "دانشگاه شهری در مرکز زندگی" تاسیس شد. دانشگاه کنت ترکیه دارای 3 دانشکده به نام‌های دانشکده دندانپزشکی، دانشکده علوم بهداشتی، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی و یک دانشکده بهداشت حرفه‌ای است. خط مشی کیفیت تحصیل در دانشگاه کنت ترکیه ؛ برای تبدیل شدن به یک دانشگاه معتبر بین المللی با استراتژی های بلند مدت با افزایش مداوم کیفیت آموزش است.

دانشگاه کنت استانبول

تحصیل در دانشگاه کنت ترکیه نیاز به کارنامه آزمون یوس ندارد و این دانشگاه بدون آزمون یوس از متقاضیان و با توجه به سوابق تحصیلی شان پذیرش به عمل می آورد

پذیرش از دانشگاه کنت ترکیه

دانشگاه کنت استانبول

مدارک مورد نیاز برای دریافت پذیرش از دانشگاه کنت ترکیه عبارتند از :
گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار
دیپلم اصلی دبیرستان (به زبان ترکی یا انگلیسی)
مدرک اصلی کارشناسی برای مقطع کارشناسی ارشد (به زبان ترکی یا انگلیسی)
ریزنمرات (به زبان ترکی یا انگلیسی)
گواهی معادل سازی
نامه پذیرش
انگیزه نامه
عکس چهار در چهار
رسید بانکی سپرده/ پیش پرداخت پرداخت شده
نمره قبولی 960 در آزمون sat 

تحصیل در دانشگاه کنت ترکیه  

دانشگاه کنت استانبول

در پرتو اصول و انقلاب های آتاتورک، دانشگاه کنت ترکیه در خدمت علم است.
علمی بودن
مشارکت
نوآوری
پایداری
تشویق تفکر منطقی و انتقادی
شفافیت
تعالی در آموزش و پژوهش
حفظ ارزش های اخلاقی
دفاع از حقوق و آزادی های اساسی
با آگاهی از اصول مخالفت با انواع تبعیض ها و احترام به تفاوت ها، دانشگاه کنت ترکیه قصد دارد دانشجویان خود را به عنوان شهروند جهانی تربیت کند

وب سایت دانشگاه کنت استانبول

https://www.kent.edu.tr


تاریخچه دانشگاه کنت ترکیه

دانشگاه کنت استانبول

پردیسی که دانشگاه کنت ترکیه در آن تأسیس شده است، تاریخچه ای عمیق دارد. این پردیس، که قبلا به عنوان یک بیمارستان آلمانی خدمت می کرد، در 6 آوریل 1846 با کمک های انجمن خیریه آلمان تاسیس شد.
بیشتر بیماران اینجا را ملوانان آلمانی و آلمانی های فقیری تشکیل می دادند که به استانبول آمده بودند. سربازان ترک و آلمان مجروح در جنگ در بیمارستان مداوا می شدند.
بر اساس آتش بس که در پایان جنگ جهانی اول امضا شد، تمام آلمانی ها و اتریشی ها استانبول را ترک کردند.
با پروتکلی که در سپتامبر 1992 بین آلمان و ترکیه امضا شد، جمهوری فدرال آلمان تمام حقوق و فرصت های استفاده از بیمارستان آلمان را به بنیاد آموزش دبیرستان مردان استانبول منتقل کرد. این بیمارستان در سال 2013 تعطیل شد.
دانشگاه کنت ترکیه که با انتشار در روزنامه رسمی در آگوست 2016 تأسیس شد، با سال تحصیلی 2017-2018 شروع به خدمت کرد. دانشگاه کنت ترکیه که توسط بنیاد آموزش در دسترس (ENEV) تأسیس شده است، دانشجویان را برای دنیای آینده با کادر علمی برجسته خود آماده می کند که در زمینه خود، رویکرد آموزشی دانش آموز محور، کلاس های درس و آزمایشگاه هایی با زیرساخت های فناوری، کارهای موفقی انجام داده اند

اهداف دانشگاه کنت ترکیه

دانشگاه کنت استانبول

دانشگاه کنت ترکیه که توسط بنیاد آموزش بدون موانع تأسیس شد، همیشه اهداف خود را بر روی آینده و آموزش متمرکز کرده است. هدف این است که دانشجویانی که برای پذیرش از دانشگاه کنت ترکیه اقدام می کنند، نسبت به مشکلات دنیایی که در آن زندگی می کنند حساس باشند و با فرصت های آموزشی در سطح جهانی که به آنها ارائه می شود راه حل های دائمی برای این مشکلات بیابند.
هدف دیگر از تحصیل در دانشگاه کنت ترکیه این است که برای تولید، توسعه و خدمت به همه با لمس رویاهای بشریت همراه با جوانان خود که صاحبان واقعی فردا هستند.
 

تحصیل در دانشگاه کنت ترکیه به چه زبانی است ؟

زبان تدریس در دانشگاه کنت ترکیه ، به جز دندان پزشکی و روانشناسی که انگلیسی است، در بقیه رشته ها ترکی می باشد.
 
 
هدف از تحصیل در دانشگاه کنت ترکیه   

هدف، پرورش افراد واجد شرایطی است که می توانند تحقیق کنند، سوال کنند، به اطلاعات دسترسی پیدا کنند، مشکلات را حل کنند، پروژه هایی تولید و منتشر کنند که ارزش افزوده ای برای توسعه علمی، فناوری، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه فراهم کنند. در این زمینه، اصول اساسی دانشگاه کنت ترکیه  که هدف آن رسیدن به استانداردهای جهانی در آموزش، تحقیق و توسعه است، ما را قادر می سازد تا به سرعت در جهت تبدیل شدن به یک دانشگاه مدرن پیشرفت کنیم.
 
حمل و نقل دانشگاه کنت ترکیه

دانشگاه کنت ترکیه در منطقه بی اوغلو واقع شده است. دارای مکانی است که می توان به راحتی با اتوبوس IETT ، متروبوس و مینی بوس به دانشگاه رسید.
 
با پذیرش از دانشگاه کنت ترکیه اسکان به چه صورت است؟

دانشگاه کنت استانبول

دانشگاه کنت ترکیه خوابگاه ندارد. برای تحصیل در دانشگاه کنت ترکیه نگران نباشید، زیرا می توانید به راحتی به خوابگاه های دخترانه و پسرانه، متناسب با بودجه و ویژگی های مورد نظر خود و نزدیک به تمامی دانشکده های دانشگاه کنت ترکیه  دسترسی داشته باشید.
 

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید