X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

تحصیل در رشته معماری در ترکیه | مزایای اخذ پذیرش رشته معماری

02632728197 مشاوره و ثبت نام
تحصیل در رشته ی معماری در ترکیه
شما در هر مقطعی که بخواهید می توانید در رشته ی محبوب مردمی یعنی رشته ی معماری در برترین دانشگاه های ترکیه تحصیل کنید همچنین اگر از ما مشاوره بگیرید می توانید از تخفیف های ویژه ی ما در شهریه دانشگاه های ترکیه بهره جویی کنید
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

تحصیل معماری در ترکیه

تحصیل در رشته ی معماری در ترکیه :


همانطور که می دانید کشور ترکیه به واسطه تاریخچه ی غنی و قدمت بالایی که بسیاری از آثار باستانی این کشور دارد؛ از دیرباز دارای معماری قوی و منحصر به فردی بوده و همچنین یکی از جاذبه های گردشگری در این زمینه در بین تمامی کشورهای دنیا می باشد. پس بی دلیل نیست که تحصیل در رشته معماری در ترکیه بسیار مورد توجه دانشجویان سراسر دنیا قرار می گیرد. حال آموزشگاه دیار دانش با اخذ تخفیف های باور نکردنی در پرداخت شهریه های دانشگاه های خصوصی و دولتی ترکیه این امکان را برای شما فراهم نموده ایم تا به آرزوهای خود جامه ی عمل بپوشانید. به طوری که شهریه ی سالانه ی شما در دانشگاه های کشور ترکیه حتی از برخی دانشگاه های کشور خودمان هم ارزان تر می باشد. پس برای تحصیل در رشته مهندسی معماری Architect در کشور ترکیه و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.


دانشگاه معماری در ترکیه :

دانشگاه های معماری در ترکیه
در ترکیه دانشگاه های متعددی دارای رشته ی معماری می باشند؛ که با توجه به تقاضای شما وهمچنین هدف نهایی شما از بین آن ها دانشگاه موردنظر را پیدا کرده و پذیرش شما را می گیریم. از آنجاییکه تقریبا در اکثر دانشگاه های ترکیه، رشته ی معماری تدریس می شود؛ شما گزینه های زیادی برای انتخاب دانشگاه و شهری که دوست دارید در آن ساکن شوید دارید؛ که در این حوزه کارشناسان تحصیل در ترکیه ی ما تمامی راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان می گذارند. برخی از دانشگاه های برتر ترکیه که این رشته را ارائه می دهند؛ عبارتند از :

  • بوغازیچی واقع در استانبول
  • قاضی واقع در آنکارا
  • کارادنیز تکنیک واقع در ترابزون
  • کوچ در استانبول
  • فیرات در آلازیغ
  • کدیرهاش واقع در استانبول
  • استانبول تکنیک
  • حاجت تپه


رشته معماری در ترکیه :


این رشته طرفداران بسیاری از سراسر دنیا دارد به ویژه ایرانیان، و از آنجاییکه با هزینه بسیار پایین می توان در این رشته نحصیل نمود؛ سالانه ایرانیان بسیار زیادی جهت تحصیل در رشته معماری به کشور ترکیه مهاجرت می کنند.

هزینه تحصیل در رشته های معماری در ترکیه :


هزینه تحصیل در این رشته بسیار پایین بوده (البته با تخفیفی که از جانب آموزشگاه دیار دانش دریافت می کنید.) هم در دانشگاه های خصوصی و هم دانشگاه های دولتی؛ و به طور متوسط در دانشگاه های دولتی زیر ده هزار لیر و دانشگاه های خصوصی زیر پنج هزار دلار در سال باید پرداخت کنید.


شرایط تحصیل در رشته معماری در ترکیه :


بستگی به مقطع مورد نظر شما (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری) مدارک مربوط به مقطع مدنظر را باید به دانشگاه ارائه داد که به طور مرسوم باید ترجمه آخرین مدارک مقطع قبل را به دانشگاه ارائه داد؛ که تمامی این امور توسط آموزشگاه دیار دانش به شما ارائه می شود.

  • جهت تحصیل در رشته ی معماری در کشور ترکیه با تخفیف های باورنکردنی با ما تماس بگیرید :
  • 09038988338
  • 09190357456

مدارک مورد نیاز جهت تحصیل معماری در دنشگاه های ترکیه :

  1. داشتن پاسپورت
  2. داشتن مدارک تحصیلی مقطع قبلی
  3. داشتن مدرک تومر و یا آیلتس (بسته به دانشگاه مربوطه)
  4. 6 قطعه عکس پرسنلی


شغل معماری در ترکیه :

شغل معماری در ترکیه
همانطور که گفتیم فرصت های شغلی بسیار زیادی در کشور ترکیه وجود دارد که این امر را برای شما در دسترس قرار داده که با توجه به توانایی های خود شغل موردنظر را بیابید.

بهترین دانشگاه های معماری در ترکیه :


بهترین دانشگاه های معماری در ترکیه در تمامی شهرهای این کشور وجود دارد که همگی از رتبه علمی بسیار بالایی برخوردار هستند و QS (رتبه جهانی) قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند.

ارشد معماری در ترکیه :


بسیاری از دانشجویان از مقطع ارشد تصمیم به تحصیل در کشور ترکیه را می گیرند که هیچ اشکالی ندارد و در مقطع ارشد هم شما می توانید از تخفیف های استثنایی ما بهره مند شوید به طور کلی تحصیل در مقاطع بالاتر هم در کشور ترکیه بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

شرایط پذیرش دوره ی لیسانس و کاردانی رشته معماری در ترکیه :

اگر شما پس از شرکت در آزمون های ورودی دانشگاه های دولتی ترکیه نمره ی متوسطی کسب نمایید وارد دوره ی کاردانی رشته معماری و اگر نمره ی قبولی مدنظر آن دانشگاه را برای این رشته کسب کنید وارد دوره ی کارشناسان این رشته می شوید.

مقطع دکتری رشته معماری در ترکیه :
این رشته را می توانید تا مقطع دکتری در کشور ترکیه ادامه دهید و یا حتی از همین مقطع اقدام به ادامه تحصیل کنید. این دوره هم همانند دوره های دیگر مقطع دکتری، 4 ساله می باشد و از نظر متد آموزشی، در این کشور کاملا مشابه متد های اموزشی اتحادیه اروپا می باشد.

مدارک و شرایط اخذ بورسیه های دولتی کشور ترکیه برای تحصیل رشته معماری :

  1. داشتن مدرک زبان بین المللی در صورتی که دانشگاه مربوط به زبان انگلیسی، این رشته را ارائه می دهد.

  2. ارائه ریز نمرات مقطع قبلی
  3. ارائه آخرین مدارک تحصیلی
  4. داشتن پاسپورت

شرکت های معماری در ترکیه :

شرکت معماری در ترکیه
شرکت های بین المللی بسیار زیادی در کشور مشغول به اجرا پروژه های بزرگ هستند که این امر می تواند فرصت شغلی بسیار مناسبی را برای شما به وجود آورد و از کشور ترکیه به عنوان سکوی پرتاب جهت مهاجرت به کشورهای پیشرفته تر استفاده کنید.

بازار کار معماری در ترکیه :


نسبت به کشور خودمان فضای گسترده تری جهت به نمایش گذاشتن توانایی های خود در این حوزه دارید و همکاری با شرکت های معتبر خارجی می تواند این فرصت را به شما بدهد.


درآمد معماری در ترکیه :


نسبت به میزان توانایی شما و خلاقیت شما متغیر است ولی به طور کلی چندین برابر ایران می توانید درآمد داشته باشید.

درآمد معماری در ترکیه

دانشگاه های دولتی ترکیه :


دانشگاه های دولتی متعددی دارای رشته ی معماری می باشند که برای ورود به آن ها می توان در آزمون ورودی دانشگاه شرکت نموده و پس از قبولی، ثبت نام نمایید. همانطور که گفته شد، دانشگاه های دولتی ترکیه ازرتبه ها و استاندارد های جهانی و بالایی برخوردار هستند؛ که حتی برخی از آن ها سکوی پرتابی به دانشگاه های برتر اروپایی و آمریکایی می باشد. پس با مشاوره کارشتاسان آموزشگاه دیار دانش بهترین دانشگاه، برای تحصیل در رشته ی معماری در ترکیه انتخاب نمایید.

 


  • بازار کار رشته معماری در کشور ترکیه به چه شکل می باشد؟؟

    از آنجایی که کشور ترکیه از کشورهای تاریخی با تمدن و تاریخ قدیمی می باشد ، رشته معماری همیشه در این کشور مورد توجه بوده و به همین دلیل از بازار خوبی برخوردار می باشد.

  • رشته معماری در کشور ترکیه به چه زبان هایی ارائه می شود؟؟

    این رشته در دانشگاه های کشور ترکیه هم به زبان ترکی استانبولی و هم به زبان انگلیسی ارائه می شود


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • سهراب همتی کریم خانی
    سلام دوست عزیز آیا دانشگاه کوچ مقطع دکترای معماری دارد .
    • مدیر سایت

      سلام خیر متاستفانه

  • سامان
    سلام برای پذیرش ارشد معماری در دانشگاه های دولتی ترکیه به چه ازمون های ورودی نیاز هست ؟
    • مدیر سایت

      سلام برای تحصیل رشته معماری در ترکیه در مقطع ارشد می بایستی در آزمون آلس شرکت نمایید

تماس بگیرید