X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دوره های جامع آنلاین و حضوری یوس YOS

02632728197 مشاوره و ثبت نام
کلاس های آنلاین یوس YOS

کلاس های آنلاین آمادگی آزمون یوس آموزشگاه دیار دانش با همان کیفیت کلاس های حضوری برگزار می گردد. در کنار این کلاس ها زبان ترکی استانبولی نیز به صورت رایگان تدریس می شود.

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

کلاس های آنلاین یوس :


در آکادمی دیار دانش کلاس های آمادگی آزمون یوس به صورت حضوری و آنلاین برگزار می گردد؛ و اما کلاس های آنلاین آمادگی آزمون یوس به دلیل شرایط پاندمی کرونا و همچنین در دسترس نبودن این دوره ها به صورت حضوری برای هم وطنان عزیزمان در برخی شهرستان ها فرصت بسیار بسیار مناسبی می باشد تا از این دوره ها استفاده نمایند. آکادمی دیار دانش با در نظر گرفتن بیش از 450 ساعت آموزش مفید دروس (هندسه، ریاضی و هوش) و هم چنین آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی به دانش آموزان متقاضی آزمون یوس و هم چنین با در اختیار قرار دادن منابع اصلی آزمون یوس به صورت کاملا رایگان یک پکیج فوق العاده را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.


آزمون یوس YOS :

آزمون یوس
برای آمادگی ورود از طریق این آزمون به دانشگاه های ترکیه بهترین مسیر گذراندن کلاس های آمادگی این دوره می باشد که آکادمی دیار دانش با پایین ترین هزینه ممکن و همچنین  تخصصی ترین اساتید این حوزه این امکان را برای شما فراهم نموده است؛ از این خدمات می توان به برگزاری 20 مرحله آزمون آزمایشی شبیه سازی آزمون های واقعی یوس اشاره کرد. برای برگزاری کلاس های یوس به صورت آنلاین برای شما عزیزان بهترین سیستم سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.


کلاس های یوس :


بسیار مهم می باشد که کلاس های یوس را چگونه و با چه کیفیتی بگذرانیم؛ اهمیت این تصمیم را زمانی متوجه خواهید شد که زمان آزمون ها فرا رسیده و شما در مقایسه با رقبای خود در چه سطحی قرار گرفته اید؛ پس در موسسه ما با تکیه بر تجربه خود و همچنین بهره مندی از اساتید متخصص این حوزه، این مسیر پر پیچ و خم را برای شما هموار نموده ایم.


کلاس های یوس در تهران :


این دوره ها در کرج و تهران و به صورت حضوری و آنلاین و سایر شهرستان ها به صورت فقط آنلاین و یا آفلاین برگزار می گردد که تمامی خدمات کلاس های حضوری ما به کلاس های آنلاین نیز ارائه می شود به طوری که تقریبا در عمل هیچ تفاوتی وجو ندارد.

نمونه سوالات دانشگاه های ترکیه

نمونه سوالات یوس دانشگاه هاران

 نمونه سوالات یوس دانشگاه استانبول با جواب2020

نمونمه والات یوس دانشگاه استانبول 2019

نمونه سوالات یوس دانشگاه سلیمان دمیرل

نمونه سوالات یوس دانشگاه ییلدیز تکنیک


کلاس های آمادگی آزمون یوس :


همانطور که گفتیم کیفیت کلاس ها بسیار بسیار مهم می باشد و برای موفق شدن در آزمون یوس و پذیرش در رشته مورد علاقه خود باید کلاس های آمادگی آزمون یوس را با کیفیت بالایی بگذرانید.


کلاس های آنلاین تومر :


برای ورود به دانشگاه های ترکیه علاوه بر قبول شدن در آزمون یوس می بایست سطح زبان ترکی استانبولی شما نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد که این امر توسط آزمون تومر از شما به عمل می آید که البته آکادمی دیار دانش این دوره ها را به صورت کاملا تضمینی برای شما برگزار می نماید.

آزمون آنلاین یوس :

از زمان شروع پاندمی کرونا یکسری  از دانشگاه ها تصمیم به برگزاری آزمون دانشگاه خود به صورت آنلاین گرفته اند که از این طریق دانشجو بپذیرند؛ که به احتمال قوی  این موضوع تا زمان وجود پاندمی اعتبار دارد و یقینا بعد از دوران کرونا دوباره به حالت قبل باز خواهد گشت.

منابع آزمون یوس :

 همانطور که احتمالا می دانید منابع اصلی آزمون یوس سه درس (ریاضی، هوش و هندسه) می باشد؛ که تمامی آزمون های یوس بر اساس این سه درس  آزمون خود را طراحی می کنند؛ اما  به همین سه درس بسنده نخواهیم کرد و در کنار این ها کتاب های سایاسال، پرابلم، منطق و ... را با شما کار خواهیم کرد.

آموزش آنلاین یوس ترکیه :

این نوع آموزش متد اختصاصی آکادمی دیار دانش می باشد که علاوه بر روند جاری کلاس های آنلاین و حضور متقاضیان در این کلاس ها تمامی ساعات کلاس ضبط و رکورد می شود؛ که در زمان های دیگر دانش آموزان باز هم آن ها را مرور کنند.

هزینه کلاس های آنلاین ترکیه :

نسبت به خدمات ارائه شده برای شما عزیزان و سایر موسسات مبلغ بسیار پایین تری برای شما در نظر گرفته شده است که جهت اطلاع از هزینه کلاس ها با ما تماس بگیرید. هزینه برای کلاس های آنلاین 10% پایین تر از کلاس های حضوری می باشد.

کتاب های آزمون یوس :

کتاب های آزمون یوس

کتاب های مختلفی به عنوان منابع وجود دارد که آکادمی دیار دانش از کتاب های PUZA به عنوان مرجع و البته به این کتاب ها بسنده نکره و کتاب های زیاد دیگری را برای تست زدن و نکته یابی به دانش آموزان معرفی خواهد کرد.

آزمون های آزمایشی آنلاین یوس :

مشاوران ما در آکادمی دیار دانش توجه ویژه ای روی این آزمون ها داشته و با حساسیت بالایی این آزمون ها را طراحی نموده تا بیشترین بازده را برای شما عزیزان داشته باشد. این آزمون ها شامل 20 مرحله می باشد که به صورت مبحثی و جامع برگزار خواهد شد.

مشاوره رایگان یوس آنلاین :

در هر مرحله ای از استارت تا پایان می توانید از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید که به صورت معمول پس از هر آزمون آزمایشی، انتخاب آزمون ها برای ثبت نام و همچنین مشاوره انتخاب رشته برای شما عزیزان رایگان می باشد.

ثبت نام کلاس های آنلاین یوس :

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید. در مقاطع مختلف گروه های مختلف ما استارت خواهد شد که اولین گروه ما از مرداد و شهریور شروع خواهد شد.

ثبت نام آزمون های یوس آنلاین :

ثبت نام آزمون های یوس آنلاین

افرادی که قصد دارند فقط و فقط در آزمون های آزمایشی آنلاین ما شرکت کنند هم می توانند با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید

  • کلاس های آنلاین آزمون یوس

  • ثبت نام کلاس های آنلاین یوس

  • کلاس های آنلاین یوس در ایران

  • زمان شروع کلاس های آنلاین یوس

  • شروع کلاس های آنلاین یوس

  • قیمت کلاس های آنلاین یوس


  • معتبرترین موسسه یرگزاری کلاسهای آنلاین یوس کجاست؟؟

    آموزشگاه دیار دانش با بهره گیری از به روزترین سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه آموزش آنلاین با به کارگیری اساتید مجرب در حوزه آموزش یوس ، امکان بهره مندی آسان شما از خدمات آموزشی خود را فراهم آورده است

  • برای شرکت در آزمون یوس از کلاس حضوری استفاده کنم یا آنلاین؟؟

    این موضوع ارتباط مستقیم با شرایط فردی هر دانش آموز دارد اما اگر بنا به شرایطی امکان استفاده از کلاسهای حضوری را ندارم حتما در یک موسسه که از سیستم آموزش آنلاین به روز و کاربردی استفاده می کند ثبت نام میکنم.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • هوتن
    آیا به جز پکیج آنلاین یوس ، پکیج آفلاین یوس هم موجود دارید؟
    • مدیر سایت

      بله ، برای دوستانی که فرصت شرکت در کلاسهای آنلاین یوس رو ندارن یک پکیج فوق العاده و کامل طراحی کرده ایم

تماس بگیرید