X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

تحصیل رشته بینایی سنجی + اوپتومتری در ترکیه + دانشگاه ها و شهریه ها + هزینه ها و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
تحصیل رشته بینایی سنجی در ترکیه
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

فهرست موضوعات

 

تحصیل رشته بینایی سنجی در ترکیه

رشته بینایی سنجی یکی از رشته های پر درآمد با بازار کار بسیار عالی در حوزه رشته های پیراپزشکی می باشد که هم در کشور خودمان و هم در سایر کشور ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

رشته بینایی سنجی در ترکیه در یک دوره دو ساله در مقطع کارشناسی ارائه می شود که یک دوره رزیدنتی هم به صورت اختیاری ، توسط دانشگاه به شما ارائه می شود ، مزیت این دوره رزیدنتی این می باشد که شما بلافاصله می توانید وارد بازار کار شوید.

دوره کارشناسی رشته بینایی سنجی در ترکیه شامل 146 واحد درسی می باشد که پس از پایان این دوره می توانید وارد بازار کار شده و یا در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل ادامه دهید.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته بینایی سنجی در ترکیه 2 ساله می باشد و شما پس از این دوره می توانید وارد دوره دکتری رشته بینایی سنجی در ترکیه شوید که این دوره 4 سال به طول می انجامد و شامل 50 واحد درسی می باشد که 25 واحد اجباری و 25 واحد مربوط به تز دکتری شما می باشد.

شرایط تحصیل رشته بینایی سنجی در ترکیه چیست ؟

رشته اوپتومتری در ترکیه

دانشگاه ها برای تحصیل رشته بینایی سنجی در ترکیه به دو بخش خصوصی و دولتی تقسیم می شوند که برای تحصیل در دانشگاه های دولتی می بایستی در آزمون یوس شرکت نمایید و برای تحصیل رشته بینایی سنجی در ترکیه ، در دانشگاه های خصوصی این کشور بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی تان می توانید وارد دانشگاه شوید.

از دیگر شرایط تحصیل رشته بینایی سنجی در ترکیه ارائه مدارک تحصیلی دیپلم و ریزنمرات به صورت ترجمه شده به دانشگاه می باشد که پس از قبولی در دانشگاه مورد نظر مدارک را به دانشگاه ارائه می دهید.

تحصیل رشته بینایی سنجی در ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

رشته اوپتومتری + بینایی سنجی در ترکیه

شما می توانید به زبان های ترکی و انگلیسی به تحصیل رشته بینایی سنجی در ترکیه بپردازید اما برای تحصیل این رشته به زبان ترکی می بایستی که در آزمون تومر شرکت نموده و کارنامه این آزمون را به دانشگاه ارائه دهید.

برای تحصیل رشته بینایی سنجی در ترکیه به زبان انگلیسی می بایستی که مدرک آیلتس یا تافل خود را به دانشگاه ارائه دهید ، در غیر اینصورت می بایستی که در آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه شرکت نمایید .

بازار کار و درآمد رشته بینایی سنجی در ترکیه چگونه است ؟

درآمد رشته اوپتومتری + بینایی سنجی در ترکیه

این رشته از بازار کار بسیار مطلوبی برخوردار می باشد به طوری که دانشجویان پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی نیز بسته به میزان مهارت و توانایی شان درآمدی بین 10 تا 50 هزار لیر در ماه خواهند داشت.

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته بینایی سنجی در ترکیه کدامند ؟

رشته اوپتومتری + بینایی سنجی در ترکیه

دانشگاه های زیادی در ترکیه اقدام به ارائه رشته بینایی سنجی در ترکیه نموده اند که برخی از مطرح ترین این دانشگاه ها را باهم بر می شمریم ؛

  • دانشگاه اگه
  • دانشگاه بیلجیک
  • دانشگاه آک دنیز
  • دانشگاه قاضی عثمان پاشا
  • دانشگاه جمهوریت
  • دانشگاه بیرونی
  • دانشگاه گلیشیم
  • دانشگاه کاراتای قونیه

و تعداد زیادی دانشگاه دیگر که مجموعه دیار دانش به عنوان نمایندگی 50 دانشگاه خصوصی در کشور ترکیه با اخذ بورسیه بیشاز 50 % پذیرش شما را از دانشگاه دلخواه تان دریافت می نماید

هزینه و شهریه تحصیل رشته بینایی سنجی در ترکیه چقدر است ؟

رشته اوپتومتری + بینایی سنجی در ترکیه

همانطور که گفتیم برای تحصیل رشته بینایی سنجی در ترکیه ، دانشگاه های این کشور به دو بخش خصوصی و دولتی تقسیم می شوند که شهریه تحصیل رشته بینایی سنجی در ترکیه و در دانشگاه های دولتی این کشور بین 2 هزار تا 5 هزار لیر در سال می باشد.

و تحصیل این رشته در دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه بین هزار تا 3 هزار دلار در سال می باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیل در ترکیه صفحه اینستاگرام دیار دانش رو دنبال کنید


  • تحصیل رشته بینایی سنجی + اوپتومتری در ترکیه چند ساله است ؟

    2 سال

  • تحصیل رشته بینایی سنجی + اوپتومتری در ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی و انگلیسی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید