X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه آتیلیم ترکیه + معرفی کامل و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه آتیلیم ترکیه

در ادامه این مطالب به بررسی شرایط پذیرش و معرفی امکانات ، رشته ها و شهریه های دانشگاه آتیلیم ترکیه می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه آتیلیم

دانشگاه آتیلیم ترکیه

 

دانشگاه آتیلیم ترکیه (به ترکی : Atılım Üniversitesi ) یک دانشگاه خصوصی است که در سال 1997 ایجاد شد. این دانشگاه در آنکارا، پایتخت ترکیه واقع شده است. دانشگاه آتیلیم ترکیه در سال 2016 توسط The Higher Education (THE) مستقر در لندن به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های 401-500 در جهان انتخاب شد و توسط بسیاری از مؤسسات دیگر رتبه بالایی کسب کرده است. دانشگاه آتیلیم ترکیه همچنین دارای تعداد زیادی دانشگاه خواهر مانند دانشگاه متجسد در سن آنتونیو، تگزاس، و 31 دانشگاه اروپایی در آلمان، بلژیک، بریتانیا، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، یونان و مجارستان است. این دانشگاه ها در چارچوب برنامه اراسموس با دانشگاه آتیلیم ترکیه همکاری می کنند. دانشگاه آتیلیم ترکیه نیز جزو دانشگاه های منشور دانشگاه اراسموس است. هدف دانشگاه آتیلیم ترکیه «ارائه آموزش با کیفیت، تولید علم و فناوری، انجام تحقیقات و روشنگری آینده کشور» می باشد.

تحصیل در دانشگاه آتیلیم ترکیه
 دانشگاه آتیلیم ترکیه
دانشگاه آتیلیم ترکیه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه آتیلیم ترکیه، ترکی و در برخی رشته ها انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه آتیلیم ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه آتیلیم ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه آتیلیم ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه آتیلیم ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه آتیلیم ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه آتیلیم ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید.
 
شرایط پذیرش از دانشگاه آتیلیم ترکیه
 
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه آتیلیم ترکیه آزمون یوس (اجباری نیست) است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه آتیلیم ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه آتیلیم ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه آتیلیم ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ازدانشگاه آتیلیم ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس  http://atilim.edu.tr مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه آتیلیم ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.
 
دانشگاه آتیلیم ترکیه دارای 7 دانشکده، 3 موسسه و 4 مدرسه به شرح زیر می باشد:
 دانشگاه آتیلیم ترکیه
دانشکده ها
1.    دانشکده مهندسی
2.    دانشکده علوم بهداشت
3.    دانشکده هنرهای زیبا، طراحی و معماری
4.    دانشکده هنر و علوم
5.    دانشکده حقوق
6.    دانشکده پزشکی
7.    دانشکده بازرگانی

موسسات
1.    دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم طبیعی و کاربردی
2.    دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم اجتماعی
3.    دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم اجتماعی

مدارس
1.    هنرستان فنی حرفه ای
2.    آموزشکده خدمات بهداشتی حرفه ای
3.    دانشکده هوانوردی کشوری (4 ساله)
4.    دانشکده زبانهای خارجی

رشته های دانشگاه آتیلیم ترکیه

دانشگاه آتیلیم ترکیه

دانشگاه آتیلیم ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس و آموزشگاه های بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.
دانشکده مهندسی
گروه مهندسی هوافضا
گروه مهندسی خودرو
گروه مهندسی عمران
گروه مهندسی شیمی و شیمی کاربردی
گروه مهندسی کامپیوتر
گروه مهندسی برق و الکترونیک
گروه مهندسی سیستم های انرژی
گروه مهندسی صنایع
گروه مهندسی سیستم های اطلاعات
گروه مهندسی سیستم های اطلاعات UOLP
گروه مهندسی مکاترونیک
گروه مهندسی ساخت و تولید
گروه مهندسی مواد
گروه مهندسی مکانیک
گروه مهندسی نرم افزار
دانشکده هنرهای زیبا، طراحی و معماری
گروه طراحی گرافیک
گروه معماری داخلی و طراحی محیطی
بخش طراحی مد و پارچه
گروه طراحی محصولات صنعتی
گروه معماری

دانشگاه آتیلیم ترکیه
دانشکده هنر و علوم
گروه ریاضی
گروه زبان و ادبیات انگلیسی
گروه ترجمه و تفسیر
گروه روانشناسی
برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه آتیلیم ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

امکانات دانشگاه آتیلیم ترکیه

دانشگاه آتیلیم ترکیه

دانشگاه آتیلیم ترکیه دارای امکانات بسیاری از جمله:
حمل و نقل: پردیس دانشگاه آتیلیم ترکیه تا مرکز شهر 20 کیلومتر و تا کمربندی 6 کیلومتر فاصله دارد. در منطقه اینجک، یکی از مناطق مسکونی جدید و مدرن آنکارا واقع شده است. حمل و نقل با وسایل عمومی و مینی‌بوس‌های شهر در دسترس است.
خدمات غذایی: پردیس دانشگاه آتیلیم ترکیه دارای 5 کافه تریا و 1 سفره خانه است که می تواند تا 5000 نفر را سرویس دهد. خدمات با کیفیت بالا هستند. این کافه تریاها غذاهای کبابی، دونر کباب، پیتزا، شیرینی، پاستا و غذاهای گرم را که در آشپزخانه دانشگاه آتیلیم ترکیه طبخ می شوند، ارائه می دهند. تمامی اقلام غذایی در محیطی تمیز و بر اساس مقررات زیر نظر متخصصین تغذیه و مهندسان غذا تهیه می شوند. برای حفظ کیفیت و ارائه خدمات با قیمت های مقرون به صرفه، به تمام جزئیات، از جمله ارائه و ارزش حرارتی اهمیت زیادی داده می شود. غذاخوری ها همچنین تنقلات و سایر اقلام مارک های معروف را ارائه می دهند.
خدمات سلامت: ریاست خدمات سلامت، با 3 اتاق معاینه و اتاق خواب دیگری که دارای چهار تخت است، طیف گسترده ای از خدمات سلامت، از جمله درمان، بستری، معاینات معمول، روش های تشخیص و درمان، استخدام و معاینات دوره ای کارکنان، کمک های اولیه را ارائه می دهد. به طور متوسط 7000 دانشجو و پرسنل توسط 3 کارمند شامل 1 پزشک کار، 2 تکنسین فوریت های پزشکی و یک دستیار خدمات بهداشتی ارائه می کنند. مراحل درمان در اتاق خواب با استفاده از آخرین تکنولوژی و تجهیزات انجام می شود.
ورزش: دانشگاه آتیلیم ترکیه دوره ها و برنامه های تناسب اندام را به منظور احیای زندگی پردیس برای دانشجویان و کارکنان سازماندهی می کند و امکانات ورزشی را برای کمک به افراد برای بهبود آمادگی جسمانی و اتخاذ یک سبک زندگی سالم ارائه می دهد. ماموریت دانشگاه آتیلیم ترکیه این است که اطمینان حاصل کند که دانش آموزان و کارکنان در زمینه های مورد علاقه خود علاوه بر تحصیل و کار، خود را بهبود می بخشند و فرصتی را برای آنها فراهم می کند تا در فضایی سالم ورزش کنند و مهارت های مادام العمر را به دست آورند.

شهریه دانشگاه آتیلیم ترکیه 

دانشگاه آتیلیم ترکیه
 
همانطور که گفته شد دانشگاه آتیلیم ترکیه یک دانشگاه خصوصی است، برای همین شهریه های آن نسبت به دیگر دانشگاه های دولتی ترکیه، بالاتر است، اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. 
پزشکی(انگلیسی) 15000 دلار
خلبانی )ترکی) 9800 دلار
توریست و جهانگردی  )ترکی) 9800 دلار
روابط عمومی  )ترکی) 9800 دلار
حقوق )ترکی) 9800 دلار
تغذیه )ترکی) 9800 دلار
فیزیوتراپی )ترکی) 9800 دلار
روابط بین الملل )ترکی) 9800 دلار
تجارت بین الملل )ترکی) 9800 دلار
مدیریت بازرگانی )ترکی) 9800 دلار
علوم سیاسی )ترکی) 9800 دلار
امور مالی )ترکی) 9800 دلار
مهندسی صنایع )ترکی) 9800 دلار
مهندسی برق )ترکی) 9800 دلار
مهندسی مکانیک )ترکی) 9800 دلار
معماری )ترکی) 9800 دلار
مهندسی نرم افزار) ترکی) 9800 دلار
طراحی گرافیک )ترکی) 9800 دلار
روانشناسی )ترکی) 9800 دلار
مهندسی عمران )ترکی) 9800 دلار
مهندسی کامپیوتر )ترکی) 9800 دلار
ادبیات انگلیسی )ترکی) 9800 دلار
مهندسی برق )ترکی) 9800 دلار
برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه آتیلیم ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه آتیلیم ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

آنکارا

دانشگاه آتیلیم ترکیه

در 23 آوریل 1920، مجلس ملی بزرگ ترکیه در آنکارا تأسیس شد که در جریان جنگ استقلال ترکیه به مرکز جنبش ملی ترکیه تبدیل شد. آنکارا پس از تأسیس جمهوری در 29 اکتبر 1923 به پایتخت جدید ترکیه تبدیل شد. آنکارا همچنین یک شهر تجاری و صنعتی مهم است که در مرکز شبکه های جاده ای و راه آهن ترکیه قرار دارد. نام این شهر پشم آنگورا برگرفته از خرگوش آنگورا ، بز مو بلند آنگورا می باشد. این منطقه همچنین به خاطر گلابی، عسل و انگور مسقطی معروف است. اگر چه آنکارا در یکی از خشک ترین مناطق ترکیه قرار دارد و عمدتاً توسط پوشش گیاهی استپی احاطه شده است (به جز مناطق جنگلی در حاشیه جنوبی)، می توان آنکارا را از نظر مناطق سبز به ازای هر ساکن، با 72 متر مربع  شهری سبز در نظر گرفت.

 


  • دانشگاه آتیلیم ترکیه از چه طریقی دانشجو می پذیرد ؟

    بر اساس سوابق تحصیلی

  • تحصیل در دانشگاه آتیلیم ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی - انگلیسی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید