X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه یوزگات بوزوک + معرفی کامل و شرایط پذیرش و بررسی امکانات

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه یوزگات بوزوک

در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش دانشگاه یوزگات بوزوک و بررسی امکانات آموزشی این دانشگاه می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه یوزگات بوزوک

 دانشگاه یوزگات بوزوک ترکیه یک دانشگاه دولتی در یوزگات ترکیه است که با تصمیم شورای وزیران که در روزنامه رسمی مورخ 01/03/2006 و به شماره 5467 مورخ 17/03/2006 منتشر شد، تأسیس شد. دانشگاه یوزگات بوزوک ترکیه اگرچه به طور مستقل در سال 2006 تأسیس شد، اما زیرساخت های آن به زمان های بسیار قدیم باز می گردد. مدرسه حرفه ای یوزگات که در سال 1982 در یوزگات زیر نظر دانشگاه Erciyes و مدرسه حرفه ای دیگر وابسته به دانشگاه غازی در سال 1989 تأسیس شد، اساس دانشگاه یوزگات بوزوک ترکیه را تشکیل می دهد. این دو مدرسه حرفه ای در سال 1994 ادغام شدند و به دانشگاه Erciyes متصل شدند. دانشکده مهندسی و معماری و دانشکده کشاورزی در سال 1992، دانشکده هنر و علوم، دانشکده اقتصاد و علوم اداری در سال 1994 و دانشکده بهداشت در سال 1996 زیر نظر دانشگاه Erciyes تأسیس شدند. مدرسه حرفه ای آکداغمدنی در سال 1997 به عنوان زیرمجموعه دانشگاه جمهوریت تأسیس شد. تا سال 2006، دانشکده ها و مدارس عالی وابسته به دانشگاه های Erciyes و Cumhuriyet به دانشگاه بوزوک متصل شدند و ساختار مستقلی پیدا کردند.
دانشگاه یوزگات بوزوک ترکیه از زمان تأسیس در سال 2006 پیشرفت قابل توجهی از نظر نیروی انسانی داشته است. با نزدیک به 1000 هیات علمی و بیش از 1000 پرسنل اداری و پشتیبانی به فعالیت خود ادامه می دهد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل در چهارده سال 400 درصد افزایش یافته و از 20000 نفر فراتر رفته است.

دانشگاه یوزگات بوزوک
تحصیل در دانشگاه یوزگات ترکیه
 
دانشگاه یوزگات ترکیه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه یوزگات ترکیه، ترکی می باشد. در نتیجه شرط ورود به دانشگاه یوزگات ترکیه آزمون تومر می باشد، اما نگران نباشید؛ در صورت نداشتن مدرک تومر می توانید به تحصیل در دانشگاه یوزگات ترکیه بپردازید. دانشگاه ترم اول دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه یوزگات ترکیه را با خیالی راحت به ما بسپارید. آموزشگاه دیار دانش نمایندگی آزمون تومر، دانشگاه غازی آنکارا و آنادولو اسکی شهیر در ایران می باشد.
 
اخذ پذیرش از دانشگاه یوزگات ترکیه
 
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه یوزگات ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه یوزگات ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه یوزگات ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه یوزگات ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه یوزگات ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس http://www.bozok.edu.tr  مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه یوزگات ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.
 
پردیس های دانشگاه یوزگات ترکیه
 
دانشگاه یوزگات بوزوک ترکیه در پردیس اردوغان آکداغ شرقی و بلال شاهین غربی در مساحتی به مساحت 4070 مترمربع در جاده آتاتورک در استان یوزگات، منطقه مرکز واقع شده است. علاوه بر پردیس مرکزی، ساختمان پروتکل ریاست، ساختمان دندانپزشکی و پردیس‌ها در منطقه Esentepe در مرکز یوزگات وجود دارد. خارج از مرکز، دانشگاه یوزگات بوزوک ترکیه با پردیس های خود در سورگون، آکداغمدنی، یرکوی، بوغازلیان، شفاتلی، چکرک و ساریکایا به فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی خود در مساحتی به مساحت 7632 دهکده ادامه می دهد.

دانشگاه یوزگات ترکیه  دارای 14 دانشکده، 2 موسسه، 8 آموزشگاه حرفه ای و 4 مدرسه به شرح زیر می باشد :
 دانشگاه یوزگات بوزوک
دانشکده ها
1.    دانشکده دندانپزشکی
2.    دانشکده تعلیم و تربیت
3.    دانشکده علوم و هنر
4.    دانشکده حقوق
5.    دانشکده اقتصاد و علوم اداری
6.    دانشکده الهیات
7.    دانشکده ارتباطات
8.    دانشکده فنی و مهندسی و معماری
9.    دانشکده علوم بهداشت
10.    دانشکده علوم ورزشی
11.    دانشکده پزشکی
12.    دانشکده گردشگری
13.    دانشکده دامپزشکی
14.    دانشکده کشاورزی

دانشگاه یوزگات بوزوک

موسسات
1.    موسسه مطالعات شاهدانه
2.    دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش

آموزشگاه های حرفه ای
1.    هنرستان آکداگمدنی
2.    آموزشگاه حرفه ای بوغازلیان
3.    مدرسه خدمات بهداشتی حرفه ای چکرک
4.    آموزشگاه حرفه ای خدمات بهداشتی
5.    هنرستان سورگون
6.    آموزشگاه حرفه ای واسطه
7.    مدرسه حرفه ای دادگستری یرکوی
8.    آموزشگاه حرفه ای یوزگات

مدارس
1.    دانشکده بهداشت آکداگمدنی
2.    آموزشگاه تولید دام
3.    دانشکده فیزیوتراپی و توانبخشی ساریکایا
4.    دانشکده زبانهای خارجی

رشته های تحصیل در دانشگاه یوزگات ترکیه

 دانشگاه یوزگات بوزوک
دانشگاه یوزگات ترکیه از دانشکده ها و آموزشگاه های حرفه ای متعددی برخوردار است. در هر کدام از دانشکده ها و آموزشگاه های حرفه ای این دانشگاه رشته های متنوعی به دانشجویان ارائه می شود که برخی از این رشته ها عبارت اند از:
پزشکی
فیزیوتراپی
پرستاری
مامایی
معماری
تربیت بدنی
کامپیوتر
مدیریت
رادیو، تلویزیون و سینما
و …
 
امکانات دانشگاه یوزگات ترکیه

دانشگاه یوزگات بوزوک
دانشگاه یوزگات ترکیه امکانات آموزشی و رفاهی متعددی را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد. از جمله این امکانات عبارت اند از:
بورسیه: دانشگاه یوزگات ترکیه به دانشجویان خود وعده های غذایی رایگان و همچنین امکان اشتغال به صورت پاره وقت را از طریق فرصت های بورسیه دولتی می دهد.
خوابگاه: دانشگاه یوزگات ترکیه دارای بالاترین سطح امکانات در خوابگاه های دولتی برای دانشجویان، کنترل منوها در آشپزخانه تحت نظر مستقیم متخصصان بهداشت و تغذیه می باشد.
کتابخانه: ارائه خدمات به دانشجویان  در ساختمان کتابخانه با 69000 کتاب چاپی، 580.000 کتاب الکترونیکی آنلاین، 13.500 فیلم آموزشی آنلاین، 2.200 پایان نامه فارغ التحصیلی، 350 مطالب بصری و صوتی، یکی دیگر از امکانات دانشگاه یوزگات ترکیه می باشد.
فرصت تحصیل در اروپا: دانشگاه یوزگات ترکیه در برنامه های تبادل دانشجویی گوناگون همچون اراسموس، فارابی و مولانا عضویت داشته و از همین رو امکان تحصیل دانشجویان خود را در برترین دانشگاه های اروپایی فراهم آورده است. دانشجویان می توانند از این فرصت تحصیل استفاده کرده و چند ترم تحصیلی خود را در دانشگاه های قدرتمند اروپایی بگذارنند.

شهریه دانشگاه یوزگات ترکیه
 

دانشگاه یوزگات بوزوک
شهریه دانشگاه یوزگات ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. جهت اطلاع از مبلغ شهریه رشته مورد نظر خود می توانید به سایت رسمی دانشگاه به آدرس http://www.bozok.edu.tr  مراجعه کنید، یا با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.
 
آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه یوزگات ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری ) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.
 دانشگاه یوزگات بوزوک
یوزگات
 
استان یوزگات ( به ترکی : Yozgat ili ) استانی در مرکز ترکیه است. استان های مجاور آن عبارتند از: چوروم در شمال غربی، کریک کاله در غرب، کرشهیر در جنوب غربی، نوشهیر در جنوب، کایسری در جنوب شرقی، سیواس در شرق، توکات در شمال شرق و آماسیا در شمال. مرکز استان یوزگات است. خیلی‌ها در زبان فارسی این کلمه را یوزغار تلفظ می‌کنند و بیان را بر این گذاشته اند که چون تعداد زیادی غار در آن وجود دارد و در گذشته داشته و یوز نیز به ترکی بمعنای صد است. این شهر بیشتر مرکز پناهندگانی است که میخواهند به کشورهای دیگر سفر کنند و انتظار کارشان را میکشند. احمد کایا شاعر و خواننده شهیر ترکیه ای هم ترانه ای به همین نام دارد.

 

 


  • دانشگاه یوزگات بوزوک از چه طریقی دانشجو می پذیرد؟

    این دانشگاه هرساله از طریق آزمن یوس اقدام به پذیرش دانشجو می نماید

  • این دانشگاه در کدام شهر واقع شده است؟

    در شهر یوزگات در نزدیکی آنکارا


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید