X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه اردو ترکیه + معرفی کامل +شهریه ها + شهریه ها و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه اردو ترکیه
در ادامه این مطلب به بررسی . معرفی شرایط تحصیل دردانشگاه اردو ترکیه می پردازیم
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه اردو ترکیه

دانشگاه اردو ترکیه

دانشگاه اردو ترکیه ( به ترکی: Ordu Üniversitesi ) یک آموزش عالی دولتی است، که پس از جدا شدن از OMU و KTU در اردو ترکیه، با تصمیم شورای وزیران ترکیه در سال 2006 افتتاح شد. دانشگاه اردو ترکیه که یکی از دانشگاه های تازه تاسیس ترکیه است، با قانون شماره 5467 مورخ 17 مارس 2006 هیات وزیران به حیات خود ادامه داد. این دانشگاه همچنان در فعالیت های آموزشی فعال است و قبلاً زیر نظر دانشگاه Ondokuz Mayıs، دانشکده اقتصاد و علوم اداری Ünye، دانشکده علوم دریایی Fatsa، دانشکده هنر و علوم، دانشکده بهداشت، مدرسه حرفه ای Mesudiye و دانشگاه فنی Karadeniz فعالیت می کرد. دانشگاه اردو ترکیه با هدف تبدیل شدن به یک موسسه آموزش عالی جهانی، با چشم انداز مدرن خود، از مسئولیت بالای خود در قبال جوانان و جامعه ترکیه آگاه است و در انجام فعالیت های علمی و خدمات آموزشی و ارتقای آن تلاش می کند. دانشگاه اردو ترکیه اگرچه جوان است، اما همان تجربه ای را دارد که از ترکیب واحدهای علمی موفق و معتبر دو دانشگاه بزرگ با پیشینه علمی ریشه دار شکل گرفته است. دانشگاه اردو ترکیه در بین 116 دانشگاه دولتی رتبه 69 و در بین 63 دانشگاه که پس از سال 2006 تاسیس شده اند، رتبه 25 را به خود اختصاص داده است

تحصیل در دانشگاه اردو ترکیه

 زبان تحصیل در دانشگاه اردو ترکیه، ترکی می باشد. در نتیجه شرط ورود به دانشگاه اردو ترکیه آزمون تومر می باشد، اما نگران نباشید؛ در صورت نداشتن مدرک تومر می توانید به تحصیل در دانشگاه اردو ترکیه بپردازید. دانشگاه ترم اول دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه اردو ترکیه را با خیالی راحت به ما بسپارید. آموزشگاه دیار دانش نمایندگی آزمون تومر، دانشگاه غازی آنکارا و آنادولو اسکی شهیر در ایران می باشد.
 
اخذ پذیرش از دانشگاه اردو ترکیه

دانشگاه اردو ترکیه
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه اردو ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه اردو ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه اردو ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه اردو ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه اردو ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس http://www.odu.edu.tr مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه اردو ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.

 

شهریه دانشگاه اردو ترکیه

دانشگاه اردو ترکیه

شهریه دانشگاه اردو ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. جهت اطلاع از مبلغ شهریه رشته مورد نظر خود می توانید به سایت رسمی دانشگاه به آدرس http://www.odu.edu.tr مراجعه کنید، یا با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.
پردیس های دانشگاه اردو ترکیه

اولویت اصلی ایجاد یک پردیس مدرن است که به انواع نیازهای اجتماعی و فرهنگی دانشجویان پاسخ دهد. برای دستیابی به این هدف، تمامی پروژه های زیربنایی و روبنایی پردیس تکمیل شده، مقدمات الحاق ساختمان های جدید به پردیس فراهم شده و تشکیل دانشگاه بزرگ آینده آغاز شده است.


 رشته های تحصیل در دانشگاه اردو ترکیه

دانشگاه اردو ترکیه
دانشگاه اردو ترکیه از دانشکده ها و آموزشگاه های حرفه ای متعددی برخوردار است. در هر کدام از دانشکده و آموزشگاه های حرفه ای این دانشگاه رشته های متنوعی به دانشجویان ارائه می شود که برخی از این رشته ها عبارت اند از:
پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی و توانبخشی، مدیریت بهداشت، کار اجتماعی، تغذیه و رژیم درمانی، رشد کودک، آموزش ریاضی، آزموزش زبان ترکی، مهندسی فناوری شیلات، مهندسی مدیریت حمل و نقل دریایی، مدیریت بازرگانی دریایی، معماری و مهندسی دریایی، مهندسی مدیریت مکانیک کشتی، مهندسی علوم و فنون دریایی، باستان شناسی، شیمی، زیست شناسی مولکولی و ژنتیک، روانشناسی، تاریخ هنر، جامعه شناسی، زبان و ادبیات ترکی، رادیو، سینما و تلویزیون، مجسمه سازی، طراحی گرافیک، نقاشی، عکاسی، سرامیک و شیشه، طراحی لباس و پارچه، طراحی داخلی و طراحی محیطی، فلسفه و علوم مذهب، موسیقی شناسی، موسیقی ترکی، سازشناسی، تئاتر، راهنمای گردشگری، آشپزی، اقتصاد، علوم سیاسی، مدیریت عمومی، مدیریت بازرگانی، علوم حیوانات، باغداری، معماری منظر، اقتصاد کشاورزی
دانشگاه اردو ترکیه  دارای 12 دانشکده، 3 موسسه، 1 مدرسه و 8 آموزشگاه حرفه ای به شرح زیر می باشد :
دانشکده ها
1.    دانشکده کشاورزی
2.    دانشکده اقتصاد و علوم اداری Unye
3.    دانشکده علوم و هنر
4.    دانشکده علوم دریایی Fatsa
5.    دانشکده پزشکی
6.    دانشکده هنرهای زیبا
7.    دانشکده دندانپزشکی
8.    دانشکده تعلیم و تربیت
9.    دانشکده الهیات
10.    دانشکده موسیقی و هنرهای نمایشی
11.    دانشکده علوم بهداشت
12.    دانشکده گردشگری

مؤسسات
1.    دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم طبیعی و کاربردی
2.    موسسه علوم اجتماعی
3.    موسسه علوم بهداشتی

مدارس
1.    دبیرستان تربیت بدنی و ورزش

آموزشگاه های حرفه ای
1.    آموزشگاه فنی حرفه ای
2.    مدرسه حرفه ای علوم اجتماعی
3.    آموزشگاه حرفه ای مسعودیه
4.    هنرستان فتسا
5.    آموزشگاه حرفه ای Unye
6.    مدرسه حرفه ای Ulubey
7.    آموزشگاه حرفه ای آکوس
8.    مدرسه حرفه ای İkizce

 

امکانات دانشگاه اردو ترکیه
 دانشگاه اردو ترکیه
دانشگاه اردو ترکیه امکانات آموزشی و رفاهی متعددی را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد. از جمله این امکانات عبارت اند از:
خوابگاه: یکی از مهم ترین مزایای تحصیل در دانشگاه اردو ترکیه، امکان استفاده دانشجویان بین المللی از خوابگاه دانشجویی می باشد. ظرفیت خوابگاه های دانشجویی در هر پردیس متفاوت است.

فعالیت های هنری ورزشی اجتماعی فرهنگی: اداره فرهنگ و ورزش، که در بخش بهداشت، فرهنگ و ورزش دانشگاه اردو فعالیت می کند، هدف آن این است که دانشجویان بتوانند اوقات فراغت خود را مطابق با علایق خود سپری کنند.
الف) گشایش نمایشگاه های هنری و عکاسی، برپایی کنسرت ها، کنفرانس ها، تئاتر و فعالیت های مشابه در زمینه های هنری و فرهنگی و به همین منظور امکان بهره مندی دانشجویان از فعالیت های هنری و فرهنگی در سطح وسیع تری از طریق همکاری با سازمان های فعال در این زمینه.
ب) تشکیل دوره‌ها، گروه‌های مطالعاتی، گروه‌های کر در رشته‌های نقاشی، عکاسی، صنایع دستی، رقص محلی، رقص کلاسیک، موسیقی و فعالیت‌های مشابه به منظور انجام مطالعات هنری و فرهنگی بر اساس علایق و توانایی‌های خود در اوقات فراغت.

ورزش: در دانشگاه اردو ترکیه، به عنوان خدمات ورزشی، برای حفظ و ارتقای سلامت جسمانی دانش آموزان و کارکنان، ایجاد عادت به کار با نظم و انضباط، علاقه مند کردن آنها به ورزش، هدایت انرژی آنها در این مسیر مثبت، خدمات زیر به منظور توانمند سازی آنها برای استفاده از اوقات فراغت خود در شاخه ورزشی مورد علاقه خود انجام می شود:
الف) سازماندهی فعالیت ها و مسابقات گروهی و ایجاد انجمن های ورزشی.
ب) گسترش مطالعات در این زمینه با همکاری سازمان‌ های خارجی و داخلی که به همین منظور تأسیس شده‌ اند تا بتوانند در مسابقات شرکت کنند.
ج) اطمینان حاصل شود که تمام وسایل ورزشی و امکانات دانشگاه از یک منبع واحد استفاده می شود، کارکنان به صورت برنامه ریزی شده کار می کنند و از یک مرکز مدیریت می شوند.
د) شرکت در مسابقات ورزشی بین دانشگاهی در واحدهای ورزشی که در دانشگاه اردو برگزار می شود.

 
آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه اردو ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری ) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

دانشگاه اردو ترکیه

اردو

اردو (به ترکی استانبولی: Ordu) شهری است در کشور ترکیه که در استان اردو واقع شده‌ است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۲۰۰۸ میلادی ۱۳۲٬۲۸۰ نفر و بر اساس برآوردهای سال ۲۰۰۹ میلادی ۱۳۵٬۸۷۸ نفر می‌ باشد. این شهر از سمت شمال توسط دریای سیاه، توکات و سیواس در جنوب، سامسون از غرب و گیرسون از شرق محاصره شده است. فندق با روکش کاکائویی یکی از معروف ترین خوراکی های این منطقه است. در شهر اردو به دلیل نزدیکی با ساحل دریای سیاه، تابستان ها هوا بسیار گرم و مرطوب و زمستان ها سرد و مرطوب همراه با بارش برف و باران می باشد.
 


  • آیا دانشگاه اردو آزمون یوس برگزار می کند؟

    بله این دانشگاه هر ساله آزمون یوس خود را در حوزه های مختلف برگزار می نماید و از طریق این آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می نماید

  • تحصیل در دانشگاه اردو به چه زبانی می باشد؟؟

    در تمامی رشته ها به زبان ترکی استانبولی و در برخی شته ها به زبان انگلیسی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید