X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه اوشاک ترکیه + معرفی کامل و شرایط ثبت نام

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه اوشاک ترکیه
در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی های دانشگاه اوشاک ترکیه و شرایط پذیرش این دانشگاه + بررسی امکانات دانشگاه اوشاک ترکیه می پردازیم
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه اوشاک ترکیه


دانشگاه اوشاک ترکیه ( به زبان ترکی: ( Uşak که در سال 2006 تأسیس شد، یک دانشگاه دولتی معتبر در پرتو ذهن و علم با کادر علمی جوان و پویا است.
دانشگاه اوشاک ترکیه با واحدهای علمی، کادر آموزشی، تعداد دانشجو، ظرفیت بدنی و مطالعات علمی، با فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، دانشگاهی است که با گام های استوار در بین موسسات آموزش عالی کشورترکیه برجسته است.
دانشگاه اوشاک ترکیه که با داشتن کادر علمی 11 ساله جوان و پویای ملی و بین المللی و رویکرد مدیریت دانشجو محور، ستاره درخشان منطقه است. دانشگاه اوشاک ترکیه به عنوان مؤسسه آموزش عالی آزمایشی در زمینه نساجی، چرم سازی و سرامیک برای مأموریت تمایز و تخصص با هدف توسعه منطقه ای انتخاب شد.

دانشگاه اوشاک ترکیه
هدف دانشگاه اوشاک ترکیه تبدیل شدن به دانشگاهی با شهرت بین المللی و مبتنی بر ارزش‌های جهانی، متمرکز بر حل مشکلات محلی، آموزش افراد با اعتماد به نفس، کارآفرین و مجهز که دارای دیدگاه‌های علمی از طریق فعالیت‌های آموزشی واجد شرایط است. که کمک به صلح و آبادانی اوشاک و منطقه را با همکاری نهادهای شهر و منطقه در اولویت قرار داده و به توسعه پایدار کشورمان کمک می کند.
دانشگاه اوشاک ترکیه در رتبه بندی انجام شده در راستای اهداف توسعه پایدار سازمان ملل در بین 1000 دانشگاه برتر جهان قرار گرفت. دانشگاه اوشاک بسیاری از دانشگاه های ترکیه را پشت سر گذاشت و در رتبه یازدهم قرار گرفت. علاوه بر این، سه نفر از دانشمندان ما در فهرست موفق ترین دانشمندان جهان قرار گرفتند. 


دانلود نمونه سوالات آزمون یوس


تحصیل در دانشگاه اوشاک ترکیه
 

دانشگاه اوشاک ترکیه
دانشگاه اوشاک ترکیه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه اوشاک ترکیه، اصولاً ترکی استانبولی است، اما در برخی از رشته ها از زبان انگلیسی هم استفاده می شود. در نتیجه شرط ورود به دانشگاه اوشاک ترکیه آزمون تومر می باشد، اما نگران نباشید؛ در صورت نداشتن مدرک تومر می توانید به تحصیل در دانشگاه اوشاک ترکیه بپردازید. دانشگاه ترم اول دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه اوشاک ترکیه را با خیالی راحت به ما بسپارید.آموزشگاه دیار دانش نمایندگی آزمون تومر، دانشگاه غازی آنکارا و آنادولو اسکی شهیر در ایران می باشد. 
اخذ پذیرش از دانشگاه اوشاک ترکیه
 


شرط اخذ پذیرش در دانشگاه اوشاک ترکیه \ است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه اوشاک ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه اوشاک ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه اوشاک ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه اوشاک ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس https://www.usak.edu.tr مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه اوشاک ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.
دانشگاه اوشاک ترکیه  دارای 14 دانشکده، 9 آموزشگاه حرفه ای، 1 مدرسه و 1 موسسه به شرح زیر می باشد :
 ساختمان های دانشگاه (به جز دانشکده دندانپزشکی) در پردیس اصلی قرار دارند.

شهریه دانشگاه اوشاک ترکیه
 

دانشگاه اوشاک ترکیه
شهریه دانشگاه اوشاک ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. به طور کلی شهریه دانشگاه اوشاک در حدود  12000 لیره ترکیه می باشد. هت اطلاع از مبلغ شهریه رشته مورد نظر خود می توانید به سایت رسمی دانشگاه به آدرس https://www.usak.edu.tr مراجعه کنید، یا با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.
دانشکده ها
1.    دانشکده مهندسی
2.    دانشکده علوم و هنر
3.    دانشکده اقتصاد و علوم اداری
4.    دانشکده ارتباطات
5.    دانشکده تعلیم و تربیت
6.    دانشکده هنرهای زیبا
7.    دانشکده علوم ورزشی
8.    دانشکده علمی کاربردی
9.    دانشکده کشاورزی
10.    دانشکده دندانپزشکی
11.    دانشکده معماری و طراحی
12.    دانشکده پزشکی
13.    دانشکده بهداشت
14.    دانشکده الهیات
 
آموزشگاه های حرفه ای 
1.    آموزشگاه حرفه ای آموزش از راه دور
2.    هنرستان باناز
3.    مدرسه حرفه ای اولوبی
4.    آموزشگاه حرفه ای اسمه
5.    آموزشگاه حرفه ای سیواسلی
6.    آموزشگاه حرفه ای علوم اجتماعی
7.    دانشکده فنی حرفه ای
8.    مدرسه حرفه ای دادگستری
9.    آموزشگاه حرفه ای هوانوردی کشوری

دانشگاه اوشاک ترکیه
 
مدارس
دانشکده زبانهای خارجی
 
مؤسسات 
دانشکده تحصیلات تکمیلی
  
 برخی از رشته های دانشگاه اوشاک ترکیه به شرح زیر می باشد:
 
دانشکده اقتصاد و علوم اداری
1.    گروه اقتصاد
2.    گروه مدیریت بازرگانی
3.    گروه ادارات دولتی
4.    وزارت دارایی
 
دانشکده مهندسی
1.    گروه مهندسی مکانیک
2.    گروه مهندسی نساجی
3.    گروه شیمی
 
دانشکده بهداشت
1.    گروه پرستاری
2.    آموزشگاه حرفه ای اوشاک
3.    برنامه حسابداری
4.    برنامه خودرو
5.    برنامه مدیریت بازرگانی
6.    برنامه برق
7.    برنامه فناوری گاز و اقساط
8.    برنامه الکترونیک صنعتی
9.    برنامه شیرینی سازی چرم
10.    برنامه چرم کاری
11.    برنامه مدیریت محلی
12.    برنامه ماشین آلات
13.    برنامه رادیو و تلویزیون
14.    برنامه مهندسی نرم افزار
15.    برنامه نساجی
16.    برنامه مبلمان و طراحی
17.    برنامه بازاریابی
18.    برنامه مدیریت بازرگانی
19.    جهانگردی و هتلداری
20.    آموزشگاه حرفه ای Eşme
21.    برنامه دفتر مدیریت و منشیگری
22.    برنامه بانکی و بیمه
23.    برنامه مدیریت بازرگانی
24.    برنامه حسابداری
25.    آموزشگاه حرفه ای سیواسلی
26.    برنامه کشاورزی و دامپروری ارگانیک
27.    برنامه بازاریابی
28.    برنامه مدیریت بازرگانی
29.    برنامه مدیریت بازرگانی
30.    گردشگری و مدیریت سفر
 
دانشکده مهندسی
 
1.    مهندسی هوانوردی 
2.    مهندسی کشاورزی 
3.    مهندسی معماری 
4.    مهندسی پزشکی 
5.    مهندسی شیمی 
6.    مهندسی عمران و محیط زیست 
7.    مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات 
8.    مهندسی الکترونیک و برق 
9.    مهندسی زمین‎شناسی 
10.    مهندسی صنایع 
11.    مهندسی مکانیک و ساخت و ساز 
12.    مهندسی معدن و متالورژی 
 
رشته های دوره کارشناسی ارشد دانشگاه اوشاک ترکیه
 دانشگاه اوشاک ترکیه
1.    برنامه کارشناسی ارشد جغرافیا
2.    برنامه کارشناسی ارشد تاریخ
3.    برنامه کارشناسی ارشد حسابداری
4.    برنامه کارشناسی ارشد امور مالی
5.    برنامه کارشناسی ارشد اقتصاد
6.    برنامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی
7.    برنامه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات ترکی
8.    برنامه کارشناسی ارشد آموزش ترکیه
9.    برنامه کارشناسی ارشد سرامیک
10.    دانشکده تحصیلات تکمیلی (انستیتو) علوم طبیعی
11.    برنامه کارشناسی ارشد مهندسی نساجی
12.    برنامه کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک
13.    برنامه کارشناسی ارشد ریاضیات
 


امکانات دانشگاه اوشاک ترکیه
 

دانشگاه اوشاک ترکیه
•    بازار دانشجویی که در آن آرایشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها و مشاغل کافه ‌مانند واقع شده‌اند و مجموعه ورزشی سرپوشیده Sehit Ömer Halisdemir که استخر نیمه المپیک در آن قرار دارد، در محوطه دانشگاه اوشاک ترکیه وجود دارد. مجموعه ورزشی سرپوشیده Şehit Ömer Halisdemir میزبان بازی مهم بسکتبال ترکیه است.

•    سالن غذاخوری بلاندوس، تالار صبحانه آکمونیا، کافه کلاندیراس و سالن اجتماعات کیزیلبی که در امکانات اجتماعی قرار دارند، به کارکنان دانشگاهی، اداری و دانشجویان دانشگاه اوشاک ترکیه خدمات رسانی می کنند. خدمات ناهار و شام با قیمت های بسیار مناسب به دانشجویان، کادر علمی و اداری ما در سالن های غذاخوری واقع در پردیس اصلی ارائه می شود. غذاخوری و مغازه های پردیس نیز نیازهای تغذیه ای دانشجویان را تامین می کند.

•    در محوطه دانشگاه اوشاک ترکیه، سالن سینما ارول اولچوک برای 100 نفر وجود دارد که میزبان فعالیت های حمایت از نمایش فیلم و فعالیت های آموزشی است.

•    دستگاه های خودپرداز متعلق به بانک های مختلف در محوطه دانشکده های فنی حرفه ای و پردیس اصلی دانشگاه اوشاک ترکیه قرار دارند. علاوه بر این، شعبه باربری PTT با توافق با PTT Cargo در پردیس اصلی افتتاح می شود. علاوه بر این، مکان های İŞKUR (آژانس اشتغال ترکیه) و اهدای خون هلال احمر در محوطه مرکزی دانشگاه اوشاک ترکیه قرار دارند.

•    در دانشگاه دانشجومحوراوشاک، بر فعالیت های فرهنگی و هنری تمرکز می شود. وزارت بهداشت، فرهنگ و ورزش در زمینه‌های نقاشی، عکاسی، صنایع دستی، موسیقی، رقص‌های محلی، رقص‌های مدرن، تئاتر و فعالیت‌های مشابه، دوره‌ها، گروه‌های مطالعاتی، گروه‌های هم‌خوانی را به منظور انجام مطالعات هنری و فرهنگی با توجه به علایق ایجاد می‌کند.

•    خوابگاه دانشجویی دختر برای 1168 نفر در پردیس اصلی و دومین خوابگاه مدرن 14 طبقه دانشجویی دختر برای 2822 نفر در خارج از محوطه دانشگاه در تاریخ 16 مارس 2017 افتتاح شد. همچنین دو خوابگاه پسرانه که یکی برای 504 دانشجو و دیگری 1000 دانشجو می باشد. همچنین خانه های دانشجویی زیادی در مرکز شهر مانند خوابگاه ها و آپارتمان های ویژه وجود دارد که به دانشجویان خدمات رسانی می کنند.

•    سالن دینین در محوطه دانشگاه برای حدود 5000 نفر غذا ارائه می دهد. تسهیلات اجتماعی دانشگاه به 100 نفر خدمات رسانی می کند و خدمات تغذیه با 4 غذاخوری مجزا در محوطه دانشگاه به دانشجویان ارائه می شود.

•    دانشگاه اوشاک ترکیه همچنین دوره ها، گروه های مطالعاتی، گروه های کر در زمینه های نقاشی، عکاسی، صنایع دستی، موسیقی، رقص های محلی، رقص های مدرن، تئاتر و فعالیت های مشابه را به منظور انجام مطالعات هنری و فرهنگی با توجه به علایق و توانایی های دانشجویان ایجاد می کند.

•    در محوطه دانشگاه اوشاک ترکیه، تقریباً 200 دانشجو مجاز به کار پاره وقت تحت نظارت وزارت بهداشت، فرهنگ و ورزش هستند. دانشجویان برای حداکثر 60 ساعت می توانند کار کنند. بورسیه غذا نیز وجود دارد.

•    پروتکل هایی در چارچوب همکاری دانشگاه و صنعت به امضا رسیده است و دانشجویان دانشگاه اوشاک ترکیه می توانند دوره های حرفه ای مرتبط با رشته خود را در شرکت های مستقر در منطقه صنعتی سازمان یافته اوشاک ادامه دهند و همچنین فرصت کارآموزی در این شرکت ها به آنها داده می شود. دوره کارآفرینی کاربردی و پروژه تحت حمایت KOSGEB به عنوان دروس انتخابی در دانشگاه اوشاک ترکیه موجود است و اگر دانشجویانی که این دوره 56 ساعته را گذرانده اند، کسب و کاری ایجاد کنند، 100 هزار لیر وام با نرخ بهره پایین شامل 30 هزار لیر کمک بلاعوض به آنها داده می شود. .

•    به منظور حمایت از فعالیت های آموزشی و پژوهشی، دانشجویان دانشگاه اوشاک ترکیه، کارکنان علمی و اداری و کلیه پژوهشگران خارج از دانشگاه، برای ارائه کلیه اطلاعات و منابع اطلاعاتی مورد نیاز و ارائه بهترین خدمات به کاربران خود، دانشگاه اوشاک در یک ساختمان جدید 4 طبقه با مساحت 10.819 متر مربع با ظرفیت 700 نفر در پردیس، از سپتامبر 2013 خدمت می کند. علاوه بر این، 1 سالن جهت یابی، 1 سالن سمینار جلسات، 1 سالن اجتماعات، 8 اتاق مطالعه گروهی برای هر 8 تا 10 نفر، 18 اتاق مطالعه یک نفره و کافه تریا طبقه 4 در کتابخانه وجود دارد. مجموعه کتابخانه های دانشگاه اوشاک ترکیه در حال حاضر 60.250 است. تعداد انتشارات چاپی تقریباً 3000 و تعداد پایان نامه ها 573 است. تعداد پایگاه های الکترونیکی مشترک 39 مورد است.

•     مجموعه ورزشی Şehit Ömer Halisdemir بهترین مرکز ورزشی منطقه با سالن بدنسازی، استخر نیمه المپیک، جکوزی، سونا و اتاق بخار، سالن بدنسازی با دو هزار استاندارد بین المللی است. ثبت نام با سیستم کارت انجام می شود. در مرکز ورزشی دانشگاه اوشاک ترکیه که جدیدترین دستگاه‌های سیستم موجود است، دستگاه‌هایی وجود دارند که کار را برای کاربران آسان‌تر می‌کنند، مانند کفاش، خشک‌کن لباس شنا، فرآیند گرمایش و سرمایش در مجموعه ورزشی ما که به سیستم کامپیوتری بستگی دارد به صورت خودکار انجام می شود.

•    برنامه دو عمده: هدف از برنامه دو رشته ای در دانشگاه اوشاک ترکیه این است که اطمینان حاصل شود دانشجویانی که برنامه های اصلی کارشناسی خود را با موفقیت انجام می دهند قادر به دریافت مدرک لیسانس در برنامه دوم در همان زمان هستند. دانشجویانی که دانشکده های فنی و مهندسی، دانشکده علوم و ادبیات، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشکده ارتباطات و گروه علوم ورزشی را ترجیح می دهند، از این برنامه بهره مند می شوند.
 

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه اوشاک ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری ) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.
 
 اوشاک
 
منطقه اوشاک یا عشاق در قسمت غربی و مرکزی آناتولی قرار دارد که بخش مرکزی دریای اژه در بوتلر را به حوزه فلات گوردز وصل می‌کند. جاده اوشاک: 211کیلومتر تا ازمیر، 368 کیلومتر تا آنکارا و 491 کیلومتر تا استانبول فاصله دارد. فرهنگ غنی، مناظر زیبا، مردمان دوست‌داشتنی و بسیاری از نقاط دیدنی شهر از ویژگی‌های اوشاک است. در این منطقه موزه‌های زیادی وجود دارد، این موزه‌ها مانند موزه آتاتورک که دربردارنده یافته‌های باستان‌شناسی چندین هزارساله هستند و ریشه در سنت دارند، در مرکز شهر قرار گرفته‌اند. این مکان مملو از مناظر دیدنی است. پارک طبیعی اوا، پارک آیس، دره اوما، دریاچه گونش، مخزن آب و... در این شهر قرار دارند.


 


  • آیا دانشگاه اوشاک رشته های پزشکی و دندانپزشکی را ارائه می دهد؟؟

    بله دانشگاه اوشاک دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی را به صورت مستقل دارا می باشد

  • تحصیل در دانشگاه اوشاک به چه زبانی می باشد؟؟

    در تمامی رشته ها تحصیل به زبان ترکی استانبولی در دسترس بوده و در برخی رشته های محدود به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید