X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه آیدین استانبول + شهریه ها + رشته ها + رنکینگ جهانی

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه آیدین استانبول

در ادامه این مطلب به معرفی دانشگاه آیدین استانبول و چگونگی شرایط پذیرش این دانشگاه می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه آیدین استانبول

دانشگاه آیدین ترکیه یک دانشگاه خصوصی واقع در استانبول است که در ۱۸ مه ۲۰۰۷ در استانبول ، ترکیه با گسترش سلف خود، کالج حرفه ای Anadolu BIL که از 26 سپتامبر 2003 وجود داشت، با شعار به سوی آینده ای روشن تأسیس شد .

پذیرش و ورود به دانشگاه آیدین استانبول بدون نیاز به آزمون یوس می باشد وحتی شما بدون نیاز به مدرک زبان (تومر) نیز می توانید وارد دانشگاه شده و ترم اول خود را در دوره زبان دانشگاه آیدین استانبول بگذرانید
این دانشگاه یک مرکز فناوری است که در زمینی به مساحت 175000 متر مربع (1880000 فوت مربع) ساخته شده است. فضای سرپوشیده فعلی 3000 متر مربع (32000 فوت مربع) با تکمیل ساخت پارک تکنو به 30000 متر مربع (320000 فوت مربع ) گسترش خواهد یافت.

دانلود نمونه  سوالات آزمون یوس

دانشگاه آیدین استانبول
 دانشگاه آیدین ترکیه یک دانشگاه شهری با کادر علمی و پردیس های مجرب به خود است که در مرکز استانبول واقع شده است و با تحصیلات علمی خود در کشور ما و در جهان شهرت یافته است.
دانشگاه آیدین ترکیه علاوه بر برنامه ریزی شغلی که در طول زندگی تحصیلی به دانشجویان خود داده است، با قرار دادن 83.6 درصد از دانشجویان خود پس از فارغ التحصیلی، رهبری خود را در این بخش حفظ می کند.
دانشگاه آیدین ترکیه دارای قراردادهای دوجانبه Erasmus+ با 266 دانشگاه از 49 کشور جهان است که 28 مورد آن کشورهای اروپایی در قالب برنامه ERASMUS است. در این زمینه علاوه بر میزبانی از دانشجویان بسیاری از خارج از کشور، امکان تحصیل در خارج از کشور را نیز برای بسیاری از دانشجویان فراهم می کند.  
 
تحصیل در دانشگاه آیدین استانبول

دانشگاه آیدین استانبول
زبان تحصیل در دانشگاه آیدین ترکیه در برخی دپارتمان های آن انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه آیدین ترکیه در رشته های انگلیسی زبان را دارند، باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه آیدین ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه آیدین ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص و کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه آیدین ترکیه در رشته های ترکی ارائه مدرک معتبر زبان ترکی (تومر) نیاز است. مقاطع تحصیل در دانشگاه آیدین ترکیه کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد،

اخذ پذیرش از دانشگاه آیدین استانبول

پذیرش از دانشگاه آیدین استانبول به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه آیدین ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه آیدین ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات از دانشگاه آیدین ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس www.aydin.edu.tr مراجعه کنید و برای اخذ پذیرش از دانشگاه آیدین ترکیه با ما در ارتباط باشید.

دانشگاه آیدین استانبول

شرایط دریافت بورسیه برای تحصیل در دانشگاه آیدین ترکیه

بورسیه تحصیلی دانشگاه آیدین ترکیه به دو نوع تقسیم می شود:
1 - بورسیه 25 درصدی
این یک بورس تحصیلی است که دوره آموزش حقوقی این بخش را پوشش می دهد و 25 درصد هزینه تحصیل را شامل می شود.
2 - بورسیه 50 درصدی
این یک بورسیه تحصیلی است که دوره آموزش حقوقی بخش را بدون وقفه پوشش می دهد و 50 درصد هزینه تحصیل را شامل می شود.
به غیر از دانشجویانی که با بورس تحصیلی در دانشگاه آیدین ترکیه قرار می گیرند، به سایر دانشجویان نیز بورسیه حمایتی تعلق می گیرد.

دانشگاه آیدین استانبول
 
دانشگاه آیدین  ترکیه دارای 12 دانشکده و 2 کالج و 3 هنرستان می باشد:
 
1.    دانشکده هنر و علوم
2.    دانشکده ارتباطات
3.    دانشکده دندانپزشکی
4.    دانشکده اقتصاد و علوم اداری
5.    دانشکده تعلیم و تربیت
6.    دانشکده معماری و طراحی
7.    دانشکده هنرهای زیبا
8.    دانشکده مهندسی
9.    دانشکده علوم بهداشت
10.    دانشکده علوم ورزشی
11.    دانشکده حقوق
12.    دانشکده پزشکی

شهریه دانشگاه آیدین استانبول

شهریه دانشگاه آیدین ترکیه در دوره کارشناسی سالانه 4000 تا 6000 دلار، در دوره کارشناسی ارشد 4700 تا 8500 دلار و درمقطع دکترا 7000 تا 8000 می باشد.

خوابگاه دانشگاه آیدین ترکیه

دانشگاه آیدین استانبول
 
خوابگاه دانشگاه آیدین ترکیه که با کانسپت لوکس تهیه شده و در مجموع شامل 265 اتاق است که 11 اتاق آن مهمانخانه با ویژگی های متفاوت است، خوابگاه دانشگاه آیدین ترکیه در سال 2014 تاسیس شد تا محیطی آرام، امن، راحت، مفرح، گرم و بهداشتی را برای 600 نفر از خانه ها فراهم کند. در خوابگاه دانشگاه آیدین ترکیه ، مجموعاً 3000 متر مربع فضاهای اجتماعی شامل سالن های تلویزیون، سالن بدنسازی و پیلاتس حرفه ای، کتابخانه، اتاق مطالعه، اتاق بازی، کافه تریا و رستوران و همچنین اتاق های شستشو و اتو، نمازخانه و اتاق چمدان موجود است. به منظور تسهیل زندگی در خوابگاه و اطمینان از راحتی دانشجویان، همه اتاق ها دارای حمام هیلتون، WC، تخت ارتوپدی، میز با کتابخانه، کابینت آشپزخانه، مینی بار، گاوصندوق شخصی، کمد، اینترنت وای فای نامحدود، پخش تلویزیون دیجیتال، تلفن، تهویه مطبوع مرکزی با امکانات گرم و سرد سیستم موجود است. خوابگاه دانشگاه آیدین ترکیه، شامل 8 طبقه و 18000 متر مربع، که امنیت در راس آن قرار دارد، علاوه بر سیستم اسکن صورت که در ورودی ها و خروجی ها استفاده می شود، توسط یک سیستم دوربین دید در شب 24 ساعته نظارت می شود و توسط یک متخصص حرفه ای محافظت می شود. علاوه بر مهمانسرا در هتلی که دانشجویان دانشگاه آیدین ترکیه می توانند از مهمانان خود پذیرایی کنند، یک پارکینگ دو طبقه و یک درمانگاه نیز وجود دارد.
 
آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه آیدین ترکیه را آسان نموده؟

دانشگاه آیدین استانبول
 
آموزشگاه دیار دانش نمایندگی آزمون تومر، دانشگاه غازی آنکارا و آنادولو اسکی شهیر در ایران می باشد. شرط ورود به دانشگاه آیدین ترکیه آزمون تومر می باشد، اما نگران نباشید؛ در صورت نداشتن مدرک تومر می توانید به تحصیل در دانشگاه آیدین ترکیه بپردازید. دانشگاه ترم اول دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه آیدین ترکیه را با خیالی راحت به ما بسپارید.
 دانشگاه آیدین استانبول

 


  • تحصیل در دانشگاه آیدین استانبول به چه زبانی می باشد؟؟

    در رشته های پر طرفدار و برجسته دانشگاه آیدین هم می توان به زبان ترکی استانبولی تحصیل نمود هم می توان به زبان انگلیسی ، دوره را گذراند.

  • دانشگاه آیدین استانبول چه تفاوتی با سایر دانشگاه های ترکیه دارد؟؟

    برجسته ترین ویژگی دانشگاه آیدین ، سیستم آموزش این دانشگاه می باشد که از اساتید بین المللی مهمی بهره جویی می کند.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید