X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

مشاور تحصیلی + کنکور و انتخاب رشته در کرج

02632728197 مشاوره و ثبت نام
مشاور کنکور در کرج

در ادامه این مطلب به این موضوع می پردازیم که در قدم اول چرا یک دانش آموز به یک مشاوره تحصیلی نیاز پیدا می کند و در ادامه این مشاوره چه تاثیری بر روند این دانش آموز دارد و درنهایت چه تاثیری بر روی نتیجه کنکور دانش آموز دارد.

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

مشاور کنکور در کرج

ما قرار است که در ادامه این مطلب یه این موضوع که  با توجه به تغییراتی که در سیستم آموزشی کشورمان روی داده است ، چگونه و با چه رفتاری با مساله تحصیل دانش آموزان و آمادگی آنها برای کنکور سراسری ، مواجه شویم.

البته که از نظر تئوری روانشناسی تحصیلی و آموزش رفتار با هر دانش آموز باید منحصربه فرد بوده باشد وبا علم به این موضوع به یک سری کلیات دراین باره خواهیم پرداخت.

مشاوره کنکور در کرج

بهترین مشاوره کنکور در کرج

پس از سالها فقدان یک مرکز  مشاور  تخصصی در زمینه کنکور و آموزش کنکور در سطح استان البرز و کرج ،گروه آموزشی دیار دانش با بیش از 10 سال تجربه در زمینه آموزش و مشاوره کنکور در کرج با ارائه روش های  به روز آموزشی و مکالماتی شما را از هر زمانی به هدف خود نزدیک ترکرده است .
گروه آموزشی دیار دانش به عنوان تنها مرکز تخصصی مشاوره کنکور در کرج با بهره جویی از کارشناسان مجرب در حوزه مشاور کنکور در کرج ، این امکان را برای شما به ارمغان آورده است که با ثبت نام در دوره های مکالماتی ، مشاوره ای، ما از خدمات ما بهرمند شوید.

مشاوره تحصیلی در کرج

و همچنین برای دوستانی که قصد شرکت در کلاسهای یوس در کرج برای شرکت در آزمون یوس ترکیه را دارند ، یک برنامه ریزی جامع به وسیله کارشناسان تخصصی این حوزه به عمل می آید

مشاور تحصیلی خوب در کرج

بسیاری از مشاوران خوب و با دانش در کرج در مجموعه مشاوره ای مهندس دیار دانش مشغول پاسخگویی و برنامه ریزی برای سال تحصیلی  _  کنکوری شما عزیزان می باشند.
یک مشاوره تحصیلی خوب باید دارای روش های به روز و همچنین قبولی های قابل ذکر در کنکورهای سالهای گذشته باشد که بسیاری از رتبه های دو رقمی و سه رقمی کنکور سراسری در سالهای گذشته از مجموعه ی ما به این مهم  دست یافته اند.

مشاوره کنکور رایگان در کرج

مشاورانتخاب رشته در کرج

بسیاری از خدمات موسسه ما برای دانش آموزان ما در کرج به صورت رایگان ارائه می شود و همچنین تعرفه ها و دستمزهای مشاوران آموزشگاه دیار دانش بسیار معقول و پایین تر از آنچه که فکر می کنید می باشد.

برای اطلاع از قیمت ها و تعرفه ها با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید

مشاوره کنکور تجربی در کرج

مشاور انتخاب رشته در کرج

واضح است که در بین رشته های ارائه شده توسط سیستم آموزشی کشورمان و رشته تجربی ، پرطرفدارترین و پر متقاضی ترین رشته می باشد .
از جاییکه بسیاری از خانواده ها و دانش آموزان  سودای  پزشکی و دندانپزشکی و رشته های از این قبیل را در سر می پرورانند
قبولی در این رشته ها هم بسیار دور از دسترس و سخت شده است ،که البته این موضوع با یک مشاوره حرفه ای
و برنامه ریزی  مدون  ، قابل دسترس و امیدوار کننده می باشد که تمامی این امور توسط مشاوران آموزشگاه دیار دانش برای شما به عمل می آید.

مشاوره کنکور ریاضی در کرج

بعد از رشته تجربی پرمتقاضی ترین رشته ، رشته ریاضی می باشد که البته رقابت در رشته های مهندسی برای دانشگاه های ممتاز ، در این رشته بسیار زیاد می باشد . و برای پذیرفته شدن و ورود به این دانشگاه ها باید به آمادگی کامل در کنکور ریاضی شرکت نمایید.
این آمادگی کامل نیازمند یک راهنما و مشاوره و آگاهی از آخرین تغییرات و به روزرسانی قوانین می باشد که کارشناسان ما
در خدمت شما عزیزان می باشند .

مشاوره کنکور انسانی در کرج

رشته های زیر شاخه علوم انسانی نیز از طرفدارای زیادی برخوردار است و برای قبولی در دانشگاه های معتبر و درج یک نیاز به یک رتبه مناسب و بالا در کنکور سراسری دارید .
که همکاران ما در گروه آموزشی دیار دانش با شناخت کافی نسبت به شرایط دانشگاه ها و آزمون سراسری ، مسیر موفقیت را برای شما هموار می نماید.

کار مشاور کنکور چیست ؟

مشاوره کنکور در کرج

در ابتدا می بایستی شناخت فردی لازم را روی دانش آموزان خود داشته باشد  و سپس با توجه به شناخت بدست آمده با علم روز و برنامه ای که با جدید ترین متدهای آموزشی مطابقت دارد برنامه مناسب را در اختیار دانش آموز قرار دهد.
از دیگر ویژگی هایی که یک مشاور تحصیلی باید داشته باشد آشنایی با علم روانشناسی و جامعه شناسی است  و همچنین خود نیز از رتبه های برتر کنکور بوده باشد وکاملا فضای کنکور را از نزدیک لمس کرده باشد

از مشاور کنکور چه بپرسیم ؟

دانش آموز باید تمام نقاط ضعف و قوت و سبک زندگی خود به همراه تمام مشکلات شخصی و یا خانوادگی خود را در کمال امنیت و آرامش ذهنی با مشاور خود در میان بگذارد .
چرا که یه مشاوره تحصیلی می بایستی از تمام ابعاد زندگی شخصی و تحصیلی دانش آموز خود مطلع باشد تا بتواند بهترین برنامه را به دانش آموز ارائه دهد .

آیا مشاور کنکور لازم است ؟

واضح است که رسیدن به یک قله بدون داشتن راهنما در مسیر امکان پذیر نمی باشد اگر ما کنکور ایران را یک کوه فرض کنیم رسیدن به قله ی این کوه نیازمند یک راهنما می باشد و یک مشاور تحصیلی اندیشمند می تواند این راهنما بوده باشد .پس با در نظر گرفتن یک مشاور تحصیلی در کرج و به صورت آنلاین در سراسر کشور این مسیر را برای خود هموار کنید.

مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

مشاور انتخاب رشته  در کرج

انتخاب رشته کنکور ایران یک امر کاملا تخصصی می باشد که اگر با علم و تخصص کافی این کار انجام نشود شانس قبولی ما در دانشگاه در رشته مورد نظرمان را به شدت کاهش می دهد ، کارشناسان و مشاوران ما در آموزشگاه دیار دانش این کار را برای شما به شکل کاملا تخصصی ، به طوری که با رتبه بدست آمده توسط شما تمامی رشته ها و دانشگاه هایی که می توانید در آن پذیرفته شوید را به ترتیب درصد احتمال برای شما در یک جدول کامل به نمایش درمی آورند.

مشاوره انتخاب رشته غیر حضوری در کرج

مشاوره کنکور در کرج

تمامی امور انتخاب رشته برای دانش آموزان عزیز در سراسر کشور و کرج و تهران به صورت غیر حظوری و آنلاین ، نیز صورت میپذیرد که جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره ثبت نام کنکور

برای ثبت نام در آزمون سراسری کنکور نیاز به شرایط اضافی نیست و با همراه داشتن کارت ملی و عکس و یک شماره تماس با مراجعه به تمامی پایگاه ها خدمات کامپیوتری (کافی نت ها ) می توانید ، ثبت نام خود را در کنکور سراسری رشته مد نظرتان انجام دهید .

مشاور تحصیلی در کرج

مشاور تحصیلی تمام تلاش های مارا هدفمند می کند به مطالعه ی ما فرم می دهد و از هممه مهمتر در زمان هایی که انگیزه ما کم می شود با انرژی و انگیزه ای که در ما ایجاد می کند ، ذوق تلاش و رسیدن به موفقیت را در ما بیدار میکند و در تمامی ایام تا لحظه کنکور کنار ما خواهد بود.

یک مشاور تحصیلی همیشه و در همه حال خودش را به روز نگه می دارد و همیشه در حال مطالعه و کشف روش ها و متد های جدید برای رسیدن به ایده آل ترین روش مطالعاتی برای هر دانش آموز می باشد.

بهترین مشاور تحصیلی در کرج کیست ؟

مسلما برای اینکه متوجه بشویم که بهترین مشاور تحصیلی در پیرامون کیست ، میبایستی رزومه آن شخص و همچنین موفقیت های آن مشاور را بررسی نموده و با روحیات شخصی خودمان مطابقت دهیم که این امر از طرف گروه آموزشی دیار دانش برای آشنایی و معارفه بین دانش آموز و مشاور برای جلسه اول رایگان بوده و پس از این جلسه شما می توانید تصمیم بگیرید که خودتان را در چارچوب های آموزشی ما قرار دهید یا خیر؟

پس برای ثبت نام در بهترین مجموعه مشاور تحصیلی در کرج با ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات مشاوره ای آموزشگاه دیار دانش تنها به مشاوره کنکور سراسری ختم نمی شود و در تمامی پایه ها و مقاطع تحصیلی این امر را برای شما عزیزان انجام می شود.این خدمات شامل پکیج برنامه ریزی مطالعاتی کلیه دروس به علاوه جلسات مشاوره برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت هر داش آموز می باشد

مشاور کنکور ارشد در کرج

در ادامه صحبت قبل مشاور شرکت و آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد ، توسط مشاوران آموزشگاه دیار دانش انجام می شود.

بهترین مشاور کنکور تجربی در کرج

با اختلاف بهترین و به روزترین مرکز مشاوره تحصیلی در کرج  را آموزشگاه دیار دانش دارا می باشد
جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

 


  • بهترین مشاور کنکور در کرج چه کسی هست؟؟

    اگر بخواهیم شعار و تبلیغات را کنار بگذاریم ،یک مشاور کنکور کسی است که خودش از رتبه های بالا کنکور بوده باشد و همچنین در سابقه ی خود رتبه ای برتر زیادی را تربیت کرده باشد که تمامی این موارد در میان مشاورین آموزشگاه دیار دانش وجود دارد

  • وظیفه مشاور کنکور چیست؟؟

    فقط یک جمله پاسخ این پرسش می باشد

    به کارگیری به روزترین روش های مطالعاتی به صورت اختصاصی برای هر فرد برای بالا بردن راندمان بازدهی هر دانش آموز


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • پریا
    هزینه های مشاوره تون را هم میشه اعلام کنین؟
    • مدیر سایت

      پکیج های مختلفی موجود هست برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرین

  • سحر
    چطور میتونم ازتون وقت مشاوره برای کنکور در کرج بگیرم؟
    • با کارشناسای ما که شماره شون توی همین صفحه موجود هست تماس بگیر تا راهنماییت کنن

  • شیما
    چطور میتونم از خدمات مشاوره تحصیلی در کرج شما استفاده کنم؟
    • مدیر سایت

      برای بهره مندی از خدمات مشاوره تحصیلی ما در کرج با کارشناسان ما تماس بگیرین

  • سهرابی
    هزینه مشاوره تحصیلی در کرج چقدره؟
    • مدیر سایت

      ما پکیج های مختلفی برای مشاوره تحصیلی در کرج داریم بسته به شرایطتون متفاوته

  • لامه ای
    شما انتخاب رشته کنکور در کرج انجام میدین؟
    • بله ، مجرب ترین مشاوران انتخاب رشته در کرج در خدمت شما عزیزان می باشند

  • علی
    سلام . برای کنکور فنی و رشته کانپیوتر هم مشاوره دارید و اینکه مشاوره به صورت حضوریه؟
    • سلام برای مشاور هر رشته ای در کرج با ما تماس بگیرید

  • علیرضا
    فقط مشاوره کنکور یا مشاور تحصیلی سال دهم هم هست؟
    • مشاور تحصیلی در کرج برای همه پایه ها

  • ملکی
    سلام شما برای تعیین رشته دهم هم راهنمایی می کنین؟ هزینش چقدر هستش
    • مدیر سایت

      بله به جز خدمات مشاور کنکور در کرج ، خدمات پایه های مختلف هم در دیار دانش ارائه می گردد

  • ملکی
    سلام شما برای تعیین رشته دهم هم راهنمایی می کنین؟ هزینش چقدر هستش
    • مدیر سایت

      سلام ، بله برای انتخاب رشته سال دهم و مشاور کنکور در کرج در خدمتتون هستیم

  • امیر
    سلام مشاوره جلسه اول رایگانه؟
    • مدیر سایت

      سلام بله

تماس بگیرید