X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه قاضی انتپ یکی از دانشگاه های مطرح کشور ترکیه می باشد که در جنوب این کشور ودر شهر قاضی انتپ واقع شده است واقع شده است

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه قاضی انتپ

دانشگاه قاضی انتپ یکی از دانشگاه های مطرح کشور ترکیه می باشد که در جنوب این کشور ودر شهر قاضی انتپ واقع شده است واقع شده است این دانشگاه از دانشگاه های مطرح کشور ترکیه می باشد

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه قاضی  آنتپ

دانشگاه قاضی آنتپ واقع در منطقه جنوب شرقی آناتولی به عنوان بزرگترین مرکز تحقیقی و صنعتی قاضی آنتپ است. این دانشکاه فعالیت خود را در سال 1973 با تاسیس دانشکده مهندسی دانشگاه فنی خاورمیانه آغاز کرد و در سال 1987 به عنوان دانشگاه در جنوب شرقی ترکیه شناخته شد. 

دانش آموزان پس از اتمام تحصیلات خود را در مقاطع مختلف که به زبان انگلیسی برگزار میشود˒ وارد این دانشگاه شده و تحقیقات خود را در مقطع لیسانس آغاز می کردند.

در حال حاضر دانشکده های زیادی در این شهر وجود دارد ولی پردیس اصلی این دانشگاه در فاصله 10 کیلومتری از مرکز شهر ساخته شده است

دانشکده ها

دانشکده های متلفی در این دانشگاه واقع است که میتوان به شرح زیر نام برد. 
-دانشکده الهیات
-دانشکده هنر و علوم
-دانشکده حقوق
-دانشکده علوم اقتصاد و دارایی
-دانشکده سلامت
-دانشکده گردشگری
-دانشکده آموزش
-دانشکده علوم ورزشی
-دانشکده پزشکی
-دانشکده معماری
-دانشکده دندانپزشکی
-دانشکده مهندسی

وب سایت دانشگاه قاضی آنتپ

 .gantep.edu.tr


مدارس آموزش عالی دانشگاه قاضی آنتپ

-هنرستان دولتی موسیقی ترکی
-دانشکده زبان های خارجی
دانشگاه قاضی آنتپ یک بین المللی است که با دانشکده هایی که در منطقه امن سوریه افتتاح کرده است˛ آموزش خورا به سه زبان ارائه میدهد.
-دانشکده های مهندسی˛ معماری و هوا فضا به زبان انگلیسی
-دانشکده الهیات به زبان عربی
-دانشکده پزشکی به زبان ترکی و انگلیسی 
و همچنین 12 رشته به زبان عربی ارائه میشود. 
امروزه دانشگاه دولتی قاضی آنتپ شامل 20 دانشکده˛ 5 انیستیتو˛ 2 مدرسه عالی˛ 11 مدرسه فنی و حرفه ای

قبولی های آموزشگاه دیار دانش در دانشگاه قاضی انتپ

میثم میکائیلی در رشته دندانپزشکی دانشگاه قاضی انتپ


دانشجویان دانشگاه قاضی آنتپ

در این دانشگاه 20هزار و 800 نفر دانشجوی داخلی و خارجی مشغول به تحصیل میباشند. امکان بورسیه و آزمون ورودی برای دانشجویان خارجی وجود دارد. بورسیه توسط موسسات و سازمان های مختلف برای پذیرش در این دانشگاه در اختیار دانشجویان خارجی قرار میگیرد

امکانات دانشگاه قاضی آنتپ

این دانشگاه امکانات متعددی را برای دانشجویان خود فراهم ساخته میتوان به کتابخانه˛ آزمایشگاه های تحقیقاتی مدرن و... نام بر که در کتابخانه آن تعداد زیادی کتاب های چاپی و مجله و پایاین نامه و همچنین دی وی دی و وی سی دیو علاوه بر این ها کتاب ها˛ مجلات و پایان نامه های الکترونیکی نیز در این کتابخانه ها وجود دارد.

در این دانشگاه می توانیم به نمایشگاه ها˛ تئاتر و کنسرت ها و سال های کنفرانس که میزبان برگزاری فعالیت های مختلف اجتماعی و علمی است و همچنین سالن های مختلف ورزشی از جمله سالن های فوتبال داخل سالن و روی چمن˛ زیمین بسکتبال رو باز˛ سالن های کشتی ˛ تنیس روی میزو.... که تحت نظارت اداره بهداشت˛ فرهنگ و ورزش دانشگاه است نیز اشاره کنیم.

ارائه خدمات به خارج از کشور دانشگاه قاضی آنتپ

از آنجاییکه این دانشگاه با دانشگاه حلب سوریه قرارداد دارد˛ در آن مرکز به شهروندانکشور که سوری زبان هستند˛ زبان ترکی را آموزش میدهد. همچنین برای سطح دانش اساتید خود˛ آن ها را به دانشگاههای مختلفی در خارج از کشور ترکیه و به اروپا میفرستد. این دانشگاه تبادلاتی را نیز با دانشگاه دولتی موری در آمریکا و همچنین دویسبرگ آلمان در حوزه آموزشی دارد. علاوه بر این با تحقق برنامه تبادل مولانا توسط شورای آموزش عالی( yok)˛ دفتر هماهنگی سازمانی مولانا تاسیس شده و در دفتر روابط بین الملل خدماتی را ارئه میدهد

شرایط پذیرش دانشگاه قاضی آنتپ ترکیه در سال 2020

1)    داوطلبان باید مدرک فارغ التحصیلی از دوره متوسطه( دیپلم) را دارا باشند و یا در سال آخر دوره متوسطه مشغول به تحصیل باشند. 
2)    داوطلبان باید تابعیت خارجی داشته باشند. در صورت دو تابعیتی بودن باید هموطن یکی از کشورهای ترک زبان یا جمهوری ترک نشین قبرس باشند.
3)    افرادی که تابعیت خارجی داشته ولی به دلیل آیین نامه انضباطی از دانشگاه یا موسسه عالی اخراج شده باشند˛ این امکان برایشان وجود ندارد که به عنوان دانشجوی خارجی برای ورود به دانشگاههای ترکیه در نظر گرفته شوند. 
4)    پس از انتخاب دانشگاه مورد نظر توسط داوطلب˛ باید اقدام به ثبت نام برای شرکت در آزمون yos همان دانشگاه کنند. 
آزمون ورودی 

آزمون  ورودی دانشگاه قاضی آنتپ  آزمون یوس می باشد. 
حداقل نمرات مورد نیاز در آزمون یوس برای انتخاب رشته
پزشکی: 50 
پرستاری:5
علوم بهداشتی:50
مهندسی:50
معماری:50
هوا و فضا:50
حقوق:40
علوم و ادبیات:40
آموزش:40 
اقتصاد و علوم اداری:40
الهیات:40
هنرهای زیبا:40
و بعضی از رشته ها حداقل نمره 30 نیاز دارند.
برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق سایت و تلفن های مربوطه تماس بگیرید تا در اسرع وقت به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود.
 

 


  • آیا دانشگاه قاضی انتپ مورد تایید وازارت بهداشت می باشد؟؟

    خیر اما مورد تایید وزارت علوم بوده و برای اطلاع از اینکه چگونه پس از اخذ مدرک از یک دانشگاه غیر تایید می توانید به ایران بازگشته و مشغول به کارشوید،با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

  • دانشگاه قاضی انتپ در کدام قسمت ترکیه واقع شده است؟؟

    این دانشگاه در کرانه های شرقی میترانه واقع شده است و البته از نظر دانشکده علوم پزشکی جزو ده دانشگاه برتر کشور ترکیه می باشد.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید