X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

آموزشگاه آیلتس در کرج + شهریه ی کلاس ها و دوره های فشرده

02632728197 مشاوره و ثبت نام
آموزشگاه آیلتس درکرج
آزمون بین المللی آیلتس یکی از آزمون های سنجش مهارت زبان انگلیسی شماست که با داشتن مدرک آن با نمره ی بالا می توانید در بسیاری از کشور های دنیا پذیرش بگیرید
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

آموزشگاه آیلتس در کرج 

آموزشگاه آیلتس در کرج
آموزشگاه دیار دانش به عنوان اولین مرکز تخصصی برگزاری دوره های آمادگی آزمون آیلتس در کرج در خدمت شما عزیزان می باشد. آموزشگاه دیار دانش با بهره گیری از اساتید مجرب این حوزه در کرج و تهران و همچنین استفاده از به روز ترین زیر ساخت های آموزشی به دو صورت آنلاین و حضوری اقدام به برگزاری این کلاس ها نموده است.

کلاس های آیلتس در کرج

هر آن چیزی که شما از یک آموزشگاه متخصص در حوزه آیلتس توقع دارید اینجا در اختیار شماست،(اساتیدی که در معتبرترین دانشگاه های اروپا تحصیلات خود را گذرانده اند و با نوین ترین روش های آموزشی شمارا به هدف خود خواهد رساند)،به روزترین سیستم های نرم افزاری و برنامه ریزی کاملا حرفه ای شما را زودت از آن چیزی که تصور آن را داشته باشید به هدف تان می رساند.

برای اطلاع از آخرین اخیار دیار دانش  صفحه اینستاگرام مارو دنبال کنین

آموزشگاه آیلتس در کرج
مرکز تخصصی آیلتس در کرج 
معمولا در طول سال های گذشته همشهری های کرجی ما مجبور بودند برای تجربه یک دوره کامل و تخصصی به تهران بروند اما آکادمی دیار دانش با یک برنامه ریزی مدون و دقیق به صورت (پکیج، ترمیک،خصوصی) کلاس ها را برای شما عزیزان برگزار می نماید.

آموزشگاه آیلتس معتبر در کرج

آموزشگاه زبان دیار دانش به عنوان یک مرکز تخصصی آموزش محور در حوزه آیلتس قطعا یک انتخاب مناسب برای رسیدن شما عزیزان به هدف خود یعنی کسب نمره مورد نیاز خود برای آیلتس جهت مهاجرت به کشور مقصدتان می باشد.

شما عزیزان در یک چهارچوب مناسب با هر سطحی که هستید قرار خواهید گرفت، پس از آن با توجه به زمانی که تا ارائه مدرک آیلتس خود دارید یک برنامه ریزی کاملا منسجم توسط کارشناسان ما برای شما صورت میپذیرد.

جهت اطلاع بیشتر از خدمات آموزشی ما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
و همچنین آموزشگاه دیار دانش مرکز رسمی برگزاری آزمون آیلتس (IELTS) در تهران می باشد که شما عزیزان پس از گذراندن دوره های آیلتس  در کرج و کسب آمادگی لازم برای آزمون اصلی در این آزمون ثبت نام می کنید.


قیمت آزمون آیلتس در کرج

آموزشگاه آیلتس در کرج
آزمون آیلتس (IELTS) از آنجاییکه یک آزمون بین المللی می باشد، هزینه آن اصولا به دلار حساب می شود. که این هزینه به طور تقریبی بین 210 الی 250 دلارمی باشد؛ که معدل آن در ایران حدود 6150000 تومان می شود.


آزمون ماک آیلتس در کرج 

آموزشگاه آیلتس در کرج
آموزشگاه دیار دانش در فواصل مختلف اقدام به برگزای آزمون های آزمایشی آیلتس در کرج می کند و حتی اگر از زبان آموزان آموزشگاه دیار دانش نباشید می توانید در این آزمون ها شرکت کنید. در صورتی که از دوره های آیلتس (IELTS) آموزشگاه دیار دانش شرکت کنید. آزمون های ماک آیلتس با 50% تخفیف برای شما در نظر گرفته می شود.

سایت آیلتس (IELTS)
شما فراگیران عزیز می توانید برای کسب اطلاعات رسمی درمورد آزمون آیلتس (IELTS)، به سایت آیلتس (IELTS)  مراجعه کنید.

آزمون آیلتس (IELTS) چیست ؟
یک آزمون بین المللی جهت سنجش و ارزشیابی سطح زبان انگلیسی متقاضیان تحصیل و کار در کشور های مختلف می باشد. نکته مهم، اینکه باید اطلاع داشته باشیم که مقصد تحصیلی یا کاری ما مدرک آیلتس (IELTS) را به رسمیت می شناسد یا خیر؛ که اکثر مواقع مورد قبول سازمان ها و ارگان ها می باشد.


آیلتس (IELTS) چیست؟؟
آیلتس مخفف (International English Language Testing System) که یکی از آزمون های معتبر جهت ارزشیابی سطح زبان انگلیسی افراد می باشد. 

ثبت نام کلاسهای آیلتس در کرج

آموزشگاه آیلتس در کرج
ثبت نام در آزمون آیلتس (IELTS) برای متقاضیان دوره های آیلتس در کرج ، آموزشگاه دیار دانش توسط کارشناسان دپارتمان آیلتس (IELTS) ما انجام می پذیرد.

  • هزینه ثبت نام : همانطور که گفته شد به طور متوسط حدود 220 دلار می باشد.
  • زمان برگزاری آزمون آیلتس (IELTS) : پس از گذراندن کلاس های آمادگی آزمون آیلتس در کرج (IELTS) خود در آموزشگاه زبان دیار دانش ، بسته به سطح آمادگی خود تاریخ شرکت در آزمون اصلی آیلتس (IELTS) را می توانید انتخاب کنید.

بخش های مختلف آزمون آیلتس 

  1. Listening (شنیداری)
  2. Reading (خواندن)
  3. Writing (نوشتاری)
  4. Speaking (مصاحبه)

میزان اعتبار مدرک آزمون آیلتس 

مدرک آیلتس در بیش از 140 کشور جهان اعتباردارد و مدت زمان اعتبار آن پس اخذ مدرک، تا دو سال می باشد.

لیسنینگ (Listening) آزمون آیلتس IELTS 

بخش شنیداری یا همان Listening خود شامل 4 قسمت و 40 سوال می باشد که در هر بخش 10 سوال گنجانده شده است؛ به طور تدریجی وقتی به بخش های جلوتر می رسیم سخت تر می شود و هیچ وقفه ای بین هر قسمت نمی باشد و تنها در آخر به شما 10 دقیقه زمان اضافی برای وارد کردن پاسخ هایتان در پاسخنامه وقت داده می شود؛ به طور کلی این بخش از آزمون 30 دقیقه به طول می انجامد.

ریدینگ (Reading) آزمون آیلتس IELTS 

بخش درک مطلب یا همان خواندن آزمون آیلتس شامل 40 سوال با 11 مدل متفاوت می باشد که برای پاسخگویی 40 دقیقه زمان دارید و وقت اضافه ای برای وارد کردن پاسخ هایتان در پاسخبرگ نخواهید داشت.

رایتینگ (Writing) آزمون آیلتس IELTS 

شما یک ساعت زمان برای نوشتن دو انشاء با موضوعات مختلف دارید؛ که برای نوشتن هر کدام یک حداقل تعداد کلمه در نظر گرفته شده است؛ که برای انشاء اولی حداقل 150 کلمه و برای انشاء دومی حداقل 250 کلمه باید نوشته شود.

موضوعات رایتینگ (Writing) اول (Task 1) آزمون آیلتس IELTS 

  • Job application letter : نامه رسمی اداری

  • Personal letter : نامه شخصی
  • Complaint / Request of information letter : نامه درخواست اطلاعات / شکایت نامه

سطح بندی آزمون آیلتس (IELTS) :

نمره سطح
0 هیچی درباره ی زبان انگلیسی نمی داند.
1 هیچ توانایی در بیان کردن زبان انگلیسی نارد.
2 در سطح مبتدی می تواند زبان را انتقال دهد.
3 تنها مفاهیم آشنا را می تواند درک کند و انتقال دهد.
4 نمی تواند از پس مفاهیم پیچیده بربیاید.
5 مهارت زبان آن متوسط می باشد.
6 می تواند مفاهیم پیچیده را نسبتا درک کند.
7 مهارت کلی زبان را داراست.
8 از پس مهارت های پیچیده بر می آید.
9 فهم و توانایی کامل از زبان انگلیسی را داراست.

آزمون آیلتس (IELTS) اندیکاتور :

آموزشگاه آیلتس در کرج

منظور از آزمون آیلتس (IELTS) اندیکاتور این است که مشابه به آزمون دولینگو، می توانید بدون مراجعه به مراکز آزمون آیلتس (IELTS) با کامپیوتر خود در خانه البته با رعایت قوانین آن، در آزمون آیلتس (IELTS) شرکت کنید؛ که این آزمون از نظر محتوایی و زمانی هیچ گونه تفاوتی با آزمون حضوری ندارد.

مشاهده نتایج آزمون آیلتس (IELTS) 

شما دانش پذیران عزیز برای مشاهده ی آزمون می توانید بعد از 5 روز از شرکت در آزمون، به سایت pearson مراجعه کنید و حتی بعد از مشاهده نتایج می توانید اگر مطمئن هستید به نمره ی آن اعتراض کنید.

اعتراض به نتایج آزمون آیلتس 

هر داوطلبی می تواند با پرکردن برگه ی اعتراض تا 6 هفته بعد از آزمون به نتیجه ی آن در هر بخش اعتراض نماید و برای این کار باید همان مبلغ ثبت نام آزمون آیلتس را دوباره پرداخت کند که اگر اعتراض درست بود مبلغ عودت می شود در غیر این صورت امکان عودت مبلغ نیست. 

آزمون ماک (MOCK) آیلتس (IELTS) :

ماک (MOCK)، آرمونی است که تقریبا شبیه به آزمون اصلی می باشد. این آزمون مطابق با محتوای اصلی خود آزمون آیلتس می باشد و هر 4 مهارت اصلی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. آزمون ماک (MOCK) نیز همانند آزمون اصلی دو نوع دارد که آزمون ماک (MOCK) آکادمیک و جنرال نامیده می شوند.

محل برگزاری آزمون ماک در کرج
همه موسسات آیلتس، این آزمون را برگزار می کنند اما، ما این آزمون را با 70% تخفیف برای متقاضیان شرکت در کلاس های تخصصی آیلتس خود برگزار می کنیم.

منابع آزمون آیلتس در آموزشگاه دیار دانش

  • Mindset for IELTS
  • Listening for IELTS
  • kaplan IELTS
  • Oxford word skills - Idioms and phrasal verbs
  • Essential words for the IELTS
  • Objective IELTS Intermediate - Advanced
  • Essential grammar in use
  • Get ready for IELTS Speaking and listening

سن موردنظر برای ثبت نام در آزمون آیلتس 

برای ثبت نام در آزمون آیلتس، شما باید حداقل 16 سال سن داشته باشید.

کشور هایی که مدرک آیلتس به عنوان مدرک الزامی برای تحصیل و مهاجرت تلقی می کنند :

  1. استرالیا

  2. کانادا
  3. نیوزلند
  4. انگلیس
  5. آمریکا و...

  • چرا آموزشگاه دیار دانش برترین مرکزی آموزشی در زمینه آیلتس در کرج است؟

    واضح است که چند شاخصه در این امر موثر می باشد: 1. بهره مندی از اساتید برجسته 2. نمرات عالی زبان آموزان گذشته و در نهایت تیم کارشناسی و پشتیبانی قدرتمند

  • چجوری به نمره 7 آیلتس برسیم؟؟

    مسلما با یک برنامه ریزی درست و کارشناسی می شود در مدت زمان مشخصی به نمره ایده آل تان از آزمون آیلتس برسید


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • ساناز
    برای شرکت در کلاسهای آیلتس در کرج باید از کجا شروع کنیم؟
    • مدیر سایت

      برای شرکت در کلاسهای آیلتس توی کرج فقط کافیه با شماره تماس هایی که توی صفحه هستن تماس بگیرین بقیه مسیر رو کارشناسان ما بهتون اعلام میکنن

تماس بگیرید