X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

منابع آزمون یوس | برگزاری کلاس های آنلاین و حضوری | به همراه برگزاری آزمون های آزمایشی

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دوره های یوس درقزوین

کلاس های یوس در قزوین برای اولینآموزشگاه دیار دانش برگزار می شود. همانطور که می دانید آزمون یوس، آزمون پذیرش ورودی دانشگاه های دولتی ترکیه برای خارجی ها می باشد.

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

کلاس های یوس در قزوین :

آموزشگاه و کلاس یوس در قزوین
کلاس های یوس در قزوین برای اولین دیار دانش برگزار می شود.
همانطور که می دانید آزمون یوس، آزمون پذیرش ورودی دانشگاه های دولتی ترکیه برای خارجی ها می باشد.
از آنجایی که تحصیل در رشته های پزشکی،دندانپزشکی،داروسازی و ... در دانشگاه های دولتی کشور خودمان به امری محال تبدیل شده، کشور ترکیه با شرایط ویژه ای که برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته این مشکل را به بهترین شکل ممکن برطرف نموده است.


چرا آزمون یوس؟؟؟
دلایل زیادی وجود دارد که بسیاری از دانش آموزان، شرکت در آزمون یوس و تحصیل در کشور ترکیه را برای ادامه تحصیل خود و همچنین زندگی خود انتخاب می کنند که در ادامه به بررسی چند مورد از این دلایل می پردازیم :
1.    احتمال قبولی بالاتر : این مسئله خیلی ساده می باشد؛ به شکلی که با یک نگاه کلی به آمار قبولی های سال گذشته کنکور کشور خودمان متوجه خواهیم شد که از هر 6 هزار نفر فقط یک نفر توانسته است در رشته های پرطرفدار (پزشکی، دندانپزشکی،داروسازی و ...) قبول شود ولی در آزمون یوس به طور متوسط از هر 4 نفر، یک نفر توانسته است در این رشته های پرطرفدار قبول شود که این موضوع یکی از دلایل انتخاب کشور ترکیه به عنوان مقصد تحصیلی آینده دانش آموزان می باشد.
2.    سطح علمی و کیفیت دانشگاه های ترکیه : این مساله هم یکی از دلایل انتخاب کشور ترکیه برای برخی دانش آموزان می باشد به طوری که QS یا رتبه جهانی علمی بسیاری از دانشگاه های ترکیه در سطح دانشگاه های درجه 1 اروپایی می باشند؛ پس علاوه بر احتمال قبولی بالاتر، در دانشگاه های معتبر تری هم می توانیم تحصیل کنیم.

3.    تعداد منابع : شما در کنکور ایران مجبور هستید دروسی مانند (دین و زندگی،عربی،شیمی،فیزیک،زیست شناسی و ...) را هم مطالعه کنید ولی منابع آزمون یوس فقط دروس (ریاضی،هندسه،هوش) می باشد.
4.    شهریه سالانه مناسب : شهریه ها در دانشگاه های دولتی ترکیه بسیار مناسب و با مبالغی مشابه به دانشگاه های کشور خودمان می باشد.

کلاس های یوس دیار دانش در قزوین 

دوره های یوس درقزوین
حال که توفیق این امر حاصل شده که دیار دانش کلاس های یوس در شهر زیبای قزوین را برگزار کند؛ افتخار می کنیم که این امر بهانه ای شد برای خدمت رسانی به شما مردم شریف و با دانش استان قزوین.
کلاس های یوس در قزوین از اواخر تابستان 1400 شروع شده و تا اواخر زمستان 1400 ادامه پیدا می کند؛ که در این فرصت چندماهه بیش از 400 ساعت آموزش به شما عزیزان ارائه می شود که در ضمن شما عزیزان می توانید از تخفیف دیار دانش که ارائه منابع اصلی آزمون یوس به صورت رایگان می باشد، استفاده کنید.
و نکته دیگر این است که دیار دانش برای برگزاری کلاس های یوس در قزوین یک تخفیف فوق العاده دیگر نیز در نظر گرفته است که آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی برای متقاضیان کلاس های یوس در قزوین می باشد.
و همچنین تخفیف 50% برای خانواده های دانش آموزان متقاضی آزمون یوس دیار دانش برای یادگیری زبان ترکی استانبولی می باشد؛ پس خانواده های شما عزیزان هم با 50% تخفیف، زبان ترکی استانبولی را یاد میگیرند.

کلام آخر : 
کلاس های یوس در قزوین و برگزاری این کلاس ها توسط دیار دانش یک فرصت مناسب برای رسیدن به آرزوهای شما دانش اموزان و تحصیل در رشته های مورد علاقه تان اعم از (پزشکی،دندانپزشکی و...) در بهترین دانشگاه های کشور ترکیه می باشد.
 برای اطلاع از آخرین اخبار آزمون یوس صفحه اینستاگرام دیار دانش رو دنبال کنید


  • بهترین آموزشگاه یوس در قزوین کجاست ؟

    آموزشگاه دیار دانش 

  • آیا آموزشگاه دیار دانش کلاس های خود را به صورت آنلاین نیز برگزار می کند ؟

    بله با بهره مندی از برجسته ترین اساتید کشور و به روز ترین سیستم های نرم افزاری


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید