X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

تحصیل رشته هتلداری در ترکیه + شهریه ها و شرایط پذیرش + دانشگاه ها

02632728197 مشاوره و ثبت نام
تحصیل رشته هتلداری در ترکیه
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

فهرست موضوعات

 

تحصیل رشته هتلداری در ترکیه

تحصیل رشته هتلداری در ترکیه
تحصیل رشته هتلداری در ترکیه ، توسعه استراتژی های تجاری برای صنعت گردشگری را به دانشجویان آموزش می دهد. متقاضیان تحصیل رشته هلتداری در ترکیه ، به منظور کسب رضایت مشتریان خود باید اصول مهمان ‌نوازی و مدیریت  کیفیت غذا ، محل اقامت و فعالیت‌های سرگرم ‌کننده را ، آموزش ببینند. تحصیل رشته هتلداری در ترکیه ، دانشجویانی که از سفر لذت می برند و به دنبال شغلی پویا که شامل تعامل انسانی می شود ، را هدف قرار می دهد.
اگر از مسافرت کردن ، کار با مردم لذت می برید و مطمئن می شوید که مهمانان در مجموع اوقات خوبی را سپری می کنند ، بهتر است برای تحصیل رشته هتلداری در ترکیه اقدام کنید. برای موفقیت در صنعت هتلداری ، باید دارای روحیه یک دیپلمات واقعی باشید ، آرامش خود را در شرایط استرس زا حفظ کنید ، حداقل به یک زبان خارجی صحبت کنید و یاد بگیرید که چگونه تمام نیازها و ترجیحات مهمانان خود را در نظر بگیرید.

شرایط تحصیل رشته هتلداری در ترکیه چیست؟

تحصیل رشته هتلداری در ترکیه
افرادی که قصد تحصیل رشته هتلداری در ترکیه را دارند ، خود را برای ورود به صنعت توریسم و گردشگری آماده می کنند. تحصیل رشته هتلداری در ترکیه یکی از گران ترین و پر هزینه ترین رشته های تحصیلی به شمار می رود. در کنار مسائل هزینه و شهریه که باید خود را برای آن آماده کنید ، مسائلی همانند زبانی که قصد تحصیل به آن را دارید نیز وجود دارد.
در دانشگاه های دولتی و خصوصی امکان تحصیل رشته هتلداری در ترکیه به دو زبان انگلیسی و ترکی استانبولی محیا می باشد. برای پذیرش در دانشگاه دولتی ، داشتن مدرک دیپلم ، میانگین نمرات بالای 70 درصد ، قبولی در آزمون یوس منطبق با شرایط دانشگاه مقصد نیاز است. در دانشگاه های خصوصی نیازی به آزمون ورودی نیست و تنها با سوابق تحصیلی نیز امکان درخواست برای تحصیل رشته هتلداری در ترکیه امکان پذیر می باشد.

تحصیل رشته هتلداری در ترکیه به چه زبانی می باشد؟

تحصیل رشته هتلداری در ترکیه
همانطور که گفته شد ، در دانشگاه های دولتی و خصوصی امکان تحصیل رشته هتلداری در ترکیه به دو زبان انگلیسی و ترکی استانبولی وجود دارد.
برای تحصیل رشته هتلداری در ترکیه به زبان انگلیسی نیاز به قبولی در آزمون آیلتس و تافل و برای تحصیل به زبان ترکی به قبولی در آزمون تومر و ارائه مدرک آن به دانشگاه نیاز است.

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته هتلداری در ترکیه کدامند؟

تحصیل رشته هتلداری در ترکیه
هر دانشگاه دولتی و خصوصی دارای برنامه های تحصیلی منحصر به فرد خود برای تحصیل رشته هتلداری در ترکیه می باشند. با توجه به امکانات و برنامه هایی که هر دانشگاه به متقاضیان تحصیل رشته هتلداری در ترکیه ارائه می دهند ، 5 دانشگاهی که در ادامه ذکر خواهیم کرد ، جزو بهترین دانشگاه های دولتی برای تحصیل رشته هتلداری در ترکیه می باشند.
●    دانشگاه آدیامان ، آدیامان
●    آفیون کوجاتپه ، افیون قره حصار
●    دانشگاه آک دنیز ، آنتالیا
●    دانشگاه آکسارای ، آکسارای
●    دانشگاه علاء الدین کیقباد ، آلانیا
و از میان دانشگاه های خصوصی برای تحصیل رشته هتلداری در ترکیه می توان به دانشگاه های زیر اشاره کرد.
●    دانشگاه اوزیگین ، استانبول
●    دانشگاه بیلکنت ، آنکارا
●    دانشگاه یاشار ، ازمیر
●    دانشگاه آتیلیم ، آنکارا
●    دانشگاه اوکان ، استانبول


شهریه و هزینه تحصیل رشته هتلداری در ترکیه چقدر است؟

تحصیل رشته هتلداری در ترکیه
هزینه تحصیل رشته هتلداری در ترکیه به نوع دانشگاهی که قصد درخواست دادن به آن را دارید ، بستگی دارد. در دانشگاه دولتی هزینه تحصیل رشته هتلداری در ترکیه به زبان ترکی استانبولی ، می تواند در حدود 6500 لیر هزینه داشته باشد. در صورتی که قصد تحصیل رشته هتلداری در ترکیه به زبان انگلیسی را داشته باشید مطمئنا این مبلغ افزایش پیدا خواهد کرد.
در دانشگاه های خصوصی ، هزینه تحصیل رشته هتلداری در ترکیه حدود 5000 تا 20000 دلار هزینه در بر خواهد داشت. این هزینه با توجه به شرایط تدریس زبان و نوع دانشگاه متغیر خواهد بود.

بازار کار و درآمد رشته هتلداری در ترکیه چطور است؟

تحصیل رشته هتلداری در ترکیه
به طور واضح ، هدف از تحصیل رشته هتلداری در ترکیه فعالیت در صنعت گردشگری و هتلداری می باشد. با این حال، مهارت ها و دانش فارغ التحصیلان رشته هتلداری به آنها این اجازه را می دهد در زمینه های دیگری مانند مدیریت دولتی ، منابع انسانی یا بازاریابی نیز فعالیت کنند. محبوب ترین شغل مدیریت هتل ها ، رستوران ها ، رویدادها ، پذیرایی ، مراکز کنفرانس و ... است.
تحصیل رشته هتلداری در ترکیه همچنین به شما کمک می کند تا روی آخرین روندها و فناوری ها ، مانند تجربیات مهمان دیجیتالی شده ، پایداری ، ربات های گفتگو و خدماتی که بر هوش مصنوعی متکی هستند ، کار کنید.
حداقل درآمد یک فرد شاغل در رشته هتلداری در ترکیه حداقل 7000 و حداکثر 22000 لیر در ماه خواهد بود.

 


  • تحصیل رشته هتلداری در ترکیه چند ساله است ؟

    4 سال

  • تحصیل رشته هتلداری در ترکیه به چه زبان هایی می باشد ؟

    ترکی و انگلیسی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • نصرت
    در ترکیه بخش هتلداری مقطع کارشناس ارشد یا دکترا آنلاین است
    • مدیر سایت

      خیر فقط به صورت حضوری هست

تماس بگیرید