X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

تحصیل رشته تربیت بدنی در ترکیه + هزیه ها و شهریه + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
تحصیل رشته تربیت بدنی در ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی شرایط تحصیل رشته تربیت بدنی در دانشگاه های کشور ترکیه و همچنین بررسی هزینه ها و شهریه های این دانشگاه ها می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

فهرست موضوعات

 

تحصیل رشته تربیت بدنی در ترکیه

یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در همه جای دنیا رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی می باشد که دانشجویان زیادی تمایل به تحصیل در این رشته دارند.

تحصیل رشته تربیت بدنی در ترکیه 4 سال ( دوره کارشناسی ) می باشد و شما می توانید تا مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به تحصیل در این رشته ادامه دهید.

رشته تربیت بدنی در ترکیه

موضوعات مهمی که در تحصیل رشته تربیت بدنی در ترکیه وجود دارد ؛ حرکت شناسی ، روانشناسی ورزشی ، پیشگیری از آسیب دیدگی و در مقاطع بالاتر شامل ؛ مدیریت ورزش و حوزه های آموزشی در این زمینه می شود.

همانطور که می دانید دانشگاه های کشور ترکیه به دو بخش خصوصی و دولتی تقسیم می شوند و برای ورود به دانشگاه های دولتی می بایستی که در آزمون یوس شرکت نمایید که مجموعه دیار دانش معتبر ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کشور می باشد و شما پس از شرکت در آزمون وانتخاب رشته در دانشگاه مورد نظر مشغول به تحصیل خواهید شد.

اما برای ورود به دانشگاه های خصوصی نیاز به شرکت در آزمون های بین المللی نمی باشد و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی تان ، پس از بررسی توسط دانشگاه پذیرش خواهید شد .

تحصیل رشته تربیت بدنی در ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

رشته تربیت بدنی در ترکیه

رشته تربیت بدنی در ترکیه به دو زبان ترکی استانبولی و انگلیسی ارائه می شود که برای تحصیل رشته تربیت بدنی در ترکیه به زبان ترکی استانبولی می بایستی که در آزمون تومر شرکت نمایید.

اما برای تحصیل رشته تربیت بدنی در ترکیه به زبان انگلیسی باید کارنامه آیلتس یا تافل خود را به دانشگاه ارائه دهید در غیر این صورت می بایستی که در آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه شرکت نمایید

شهریه تحصیل رشته تربیت بدنی در ترکیه چقدر است ؟

رشته تربیت بدنی در ترکیه

این موضوع ارتباط مستقیمی با دانشگاهی که در حال تحصیل در آن هستید دارد اما به صورت کلی شهریه تحصیل رشته تربیت بدنی در ترکیه و در دانشگاه های خصوصی این کشور بین هزار تا سه هزار دلار $ در سال می باشد و این شهریه برای تحصیل در دانشگاه های دولتی بین هزار تا پنج هزار لیر در سال می باشد .

درآمد و بازار کار رشته تربیت بدنی در ترکیه چگونه است ؟

اگر بخواهیم خلاصه بگوییم  "بسیار عالی" چنانکه درآمد یک کارشناسی ورزشی یا مربی یک باشگاه در کشور خودمان بسیار نا معقول و پایین می باشد اما در آمد یک کارشناسی ورزشی یا یک مربی ورزشی در هر زمینه ای در کشور ترکیه بین 10 تا 50 هزار لیر در ماه می باشد که ارتباط مستقیمی با سطح مهارت و توانایی فرد دارد.

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته تربیت بدنی در ترکیه کدامند ؟

رشته تربیت بدنی در ترکیه

و دانشگاه های زیاد دیگری نیز وجود دارند که رشته تربیت بدنی در ترکیه را ارائه می دهند که برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در مجموعه دیار دانش تماس حاصل فرمایید.

بورسیه رشته تربیت بدنی در ترکیه

رشته تربیت بدنی در ترکیه

برای بورسیه شدن در رشته تربیت بدنی در ترکیه می بایستی که در تاریخ مشخص مدارک و رزومه خود را ارسال نمایید که طرح بورسیه تحصیلی در ترکیه شامل : تورکیه بورسلاری و بورسیه کشور های اسلامی می باشد که پس از بررسی مدارک و رزومه شما در صورت تایید شامل بورسیه فول فاند از دانشگاه های کشور ترکیه خواهید شد


  • تحصیل رشته تربیت بدنی در ترکیه چند سال است ؟

    4 سال

  • تحصیل رشته تربیت بدنی در ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی و انگلیسی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید