X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه کادیر هاس ترکیه + رشته ها و شهریه ها + رنکینگ و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه کادیر هاس ترکیه

در ادامه مطلب به بررسی شرایط تحصیل ، رشته ها ، شهریه ها و رنکینگ جهانی و ملی دانشگاه کادیر هاس ترکیه می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه کادیرهاس

فهرست موضوعات

دانشگاه کادیر هاس ترکیه

دانشگاه کادیر هاس ترکیه یک دانشگاه خصوصی واقع در فاتیح استانبول است که در سال 1997 توسط Kadir Has ، صنعتگر و بشردوست فقید ترکیه تاسیس شد. دانشگاه کادیر هاس ترکیه یک دانشگاه تحقیقاتی است که هدف آن تولید تحقیقات با کیفیت بالا و همچنین دانشجویانی با شایستگی‌های بالاترین استانداردها با توسعه یک مدل آموزشی جدید مبتنی بر کاربرد و پروژه است.

تحصیل در دانشگاه کادیر هاس ترکیه
 

دانشگاه کادیر هاس ترکیه
دانشگاه کادیر هاس ترکیه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه کادیر هاس ترکیه، ترکی و انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه کادیر هاس ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه کادیر هاس ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه کادیر هاس ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه کادیر هاس ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه کادیر هاس ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه کادیر هاس ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید. 
 
شرایط پذیرش از دانشگاه کادیر هاس ترکیه
 
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه کادیر هاس ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس ( اجباری نیست ) امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه کادیر هاس ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه کادیر هاس ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه کادیر هاس ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه کادیر هاس ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.

رنکینگ دانشگاه کادیر هاس ترکیه

دانشگاه کادیر هاس ترکیه

دانشگاه کادیر هاس ترکیه توانسته رتبه 35 کشوری و رتبه 2379 را در جهان به دست آورد.

دانشگاه کادیر هاس ترکیه دارای 5 دانشکده و 3 مدرسه به شرح زیر می باشد:
 
دانشکده ها
1.    دانشکده حقوق
2.    دانشکده اقتصاد، علوم اداری و اجتماعی
3.    دانشکده ارتباطات
4.    دانشکده فنی و مهندسی و علوم طبیعی
5.    دانشکده هنر و طراحی

مدارس
1.    مدرسه حرفه ای دادگستری
2.    هنرستان کادیر
3.    دانشکده زبانهای خارجی

امکانات دانشگاه کادیر هاس ترکیه

دانشگاه کادیر هاس ترکیه

دانشگاه کادیر هاس ترکیه دارای امکانات بسیاری از جمله:
امکانات ورزشی: دانشگاه کادیر هاس ترکیه در بسیاری از شاخه های ورزشی فعالیت می کند. هدف فعالیت‌های ورزشی در دانشگاه کادیر هاس ترکیه بهبود مهارت‌ها و توانایی‌های دانشجویان، گذراندن زمان با کیفیت، بهبود توانایی‌های بدنی آنها به غیر از فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی، و کمک به توسعه سلامت جسمانی است. ضمن اینکه تیم های ورزشی دانشگاه نماینده دانشگاه کادیر هاس ترکیه در مسابقات فدراسیون ورزش های دانشگاهی در شاخه های مختلف هستند. تیم های دانشگاه کادیر هاس ترکیه که در مسابقات قهرمانی موفق بودند و در ترکیه رنکینگ شده بودند نیز موفقیت خود را برای حضور در بازی های اروپایی EUSA نشان می دهند.
امکانات بهداشتی: مرکز بهداشت در بدنه پردیس سیبالی دانشگاه کادیر هاس ترکیه خدمات اورژانسی و سرپایی پزشکی و خدمات پرستاری را برای دانشجویان و کارمندان ارائه می دهد.
خوابگاه: دانشگاه کادیر هاس ترکیه ، از سال تحصیلی 2021-2022،  شروع به ارائه فرصت اقامت در خوابگاه های دخترانه و پسرانه Comfortist به دانشجویان خود کرده است. در این خوابگاه ها که می توانید از دانشگاه کادیر هاس ترکیه با تراموا به آنها برسید، دانشگاه کادیر هاس ترکیه یک محیط راحت با تمام امکانات اجتماعی را که حتی در محیط یک خانه نیز نمی توان فراهم کرد، در کنار هم قرار داده است. در خوابگاه ها انواع امکانات وجود دارد، از سالن مطالعه گرفته تا اتاق کامپیوتر، از سینما جیبی تا اتاق پلی استیشن، از تناسب اندام تا سونا، از آشپزخانه سرگرمی تا درمانگاه، از اتاق لباسشویی و اتو و اتوکشی تا اتاق خواب و...

پردیس های دانشگاه کادیر هاس ترکیه

دانشگاه کادیر هاس ترکیه دارای 3 پردیس به شرح زیر می باشد:
پردیس سیبالی: پردیس سیبالی در ساختمان تاریخی کارخانه تنباکوی تکل سیبالی قرار دارد که از سال 1884 تا زمان افتتاح پردیس به عنوان انبار تنباکو و کارخانه سیگار تکل مورد استفاده قرار می گرفت. این ساختمان مطابق شکل اولیه توسط دانشگاه کادیر هاس ترکیه تعمیر و مورد بهره برداری قرار گرفت. این ساختمان از نظر تاریخی در منطقه بسیار مهم استانبول واقع شده و برنده جایزه اروپا نوسترا نیز می باشد. در پردیس سیبالی که بیش از 45 هزار متر مربع مساحت کاربری سرپوشیده دارد، کلاس‌های درس، آزمایشگاه، مرکز اطلاعات خاص، کلیه دانشکده‌ها، مؤسسه، موزه رزان هاس، ریاست دانشگاه و دانشکده‌ها وجود دارد. علاوه بر این، دانشکده زبان های خارجی دانشگاه کادیر هاس ترکیه در کنار پردیس اصلی قرار دارد.

پردیس سلیم پاشا: دبیرستان حرفه ای کادیر هاس در پردیس سلیم پاشا آموزش می دهد. این پردیس که دارای کلاس های درس مدرن، کتابخانه، اتاق کنفرانس، سالن ورزشی، زیرساخت آزمایشگاهی است که در زمینی به مساحت 150 هکتار در ساحل دریای مرمره ساخته شده است، محیط کاری منظم، آرام، دلپذیر و آرام را به دانشجویان دانشگاه کادیر هاس ترکیه ارائه می دهد.

پردیس Bahçelievler: پردیس Bahçelievler قبلا به عنوان مدرسه زبان های خارجی مورد استفاده قرار می گرفت. پردیس Bahçelievler بسته شد و به پردیس Balat منتقل شد.

رشته های دانشگاه کادیر هاس ترکیه

دانشگاه کادیر هاس ترکیه

دانشگاه کادیر هاس ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.
دانشکده فنی و مهندسی و علوم طبیعی
مهندسی کامپیوتر
مهندسی برق و الکترونیک
مهندسی صنایع 
مهندسی سیستم های انرژی 
بیولوژی مولکولی و ژنتیک 
مهندسی عمران 
مهندسی مکاترونیک 
دانشکده ارتباطات
روابط عمومی و تبلیغات
طراحی ارتباطات بصری
رادیو تلویزیون و سینما و بازیگری
تبلیغات
رسانه های جدید
دانشکده اقتصاد، علوم اداری و اجتماعی
اقتصاد
وزارت بازرگانی
روابط بین الملل 
تجارت و امور مالی بین المللی 
بانک و بیمه
علوم سیاسی و مدیریت دولتی 
ارزش گذاری املاک و دارایی ها
روانشناسی
تجارت بین المللی و لجستیک
سیستم های اطلاعات مدیریت
حسابداری و مدیریت مالی 
دانشکده هنر و طراحی
طراحی صنعتی
معماری
معماری داخلی و طراحی محیطی
تئاتر
دانشکده حقوق
قانون
برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه کادیر هاس ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

شهریه دانشگاه کادیر هاس ترکیه 

دانشگاه کادیر هاس ترکیه

همانطور که گفته شد دانشگاه کادیر هاس ترکیه یک دانشگاه خصوصی است، برای همین شهریه های آن نسبت به دیگر دانشگاه های دولتی ترکیه، بالاتر است، اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است.
روانشناسی : 12.000 دلار
حقوق : 12.000 دلار
معماری : 12.000 دلار
طراحی داخلی : 12.000 دلار
کامپیوتر : 12.000 دلار
رادیو، تلویزیون، سینما : 12.000 دلار
برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه کادیر هاس ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آدرس و وب سایت دانشگاه کادیر هاس ترکیه

دانشگاه کادیر هاس ترکیه

وب سایت دانشگاه کادیر هاس ترکیه: برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه کادیر هاس ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس https://www.khas.edu.tr  مراجعه کنید.
آدرس دانشگاه کادیر هاس ترکیه :
جیبالی، خیابان کادیر هاس ، جیبالی 34083، فاتیح، استانبول
Cibali, Kadir Has Cd., 34083 Cibali / Fatih/İstanbul

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه کادیر هاس ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.
 


  • دانشگاه کادیر هاس در کدام شهر ترکیه واقع شده است ؟

    استانبول

  • تحصیل در دانشگاه کادیر هاس ترکیه به چه زبانی ست ؟

    ترکی استانبولی و انگلیسی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید