X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه اوراسیا ترکیه + شهریه ها و رشته ها + شرایط پذیرش و رنکینگ جهانی

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه اوراسیا ترکیه
در ادامه این مطلب به بررسی و معرفی رشته ها ، دانشکده ها ، امکانات و شرایط پذیرش دانشگاه اوراسیا ترکیه می پردازیم
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

فهرست موضوعات

دانشگاه اوراسیا ترکیه

دانشگاه اوراسیا ترکیه ( ترکی: Avrasya Üniversitesi ) اولین دانشگاه خصوصی در ترابزون ترکیه است. دانشگاه اوراسیا ترکیه در سال 2010 تاسیس شد و یک دانشگاه جوان در ترکیه است.
دانشگاه اوراسیا ترکیه مستقر در ترابزون بنیاد بازسازی، آموزش، فرهنگ و خدمات اجتماعی ماچکا یک دانشگاه پایه با شخصیت حقوقی عمومی است. پس از درخواست ارائه شده به شورای آموزش عالی در سال 2010، فرآیندهای پیش بینی شده در قانون تکمیل شد و تأسیس دانشگاه اوراسیا ترکیه توسط قانون در مجمع عمومی مجلس بزرگ ملی ترکیه پذیرفته شد. با انتشار این قانون در روزنامه رسمی مورخ 1390/01/28 به شماره 27829 دانشگاه اوراسیا ترکیه شخصیت حقوقی خود را به دست آورد.

دانشگاه اوراسیا ترکیه

تحصیل در دانشگاه اوراسیا ترکیه
 
دانشگاه اوراسیا ترکیه در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه اوراسیا ترکیه، ترکی و انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه اوراسیا ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه اوراسیا ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه اوراسیا ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه اوراسیا ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه اوراسیا ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه اوراسیا ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید.
 دانشگاه اوراسیا ترکیه
شرایط پذیرش از دانشگاه اوراسیا ترکیه
 
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه اوراسیا ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس (اجباری نیست) امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه اوراسیا ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه اوراسیا ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه اوراسیا ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه اوراسیا ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.

رنکینگ دانشگاه اوراسیا ترکیه

دانشگاه اوراسیا ترکیه

دانشگاه اوراسیا ترکیه موفق به کسب رتبه 6804 در سطح جهانی و رتبه 145 کشوری شده است.

دانشگاه اوراسیا ترکیه دارای 5 دانشکده، 2 آموزشگاه حرفه ای و 1 موسسه به شرح زیر می باشد:
 
دانشکده ها
1.    دانشکده علوم و هنر
2.    دانشکده اقتصاد و علوم اداری
3.    دانشکده فنی و مهندسی و معماری
4.    دانشکده علوم بهداشت
5.    دانشکده علمی کاربردی

آموزشگاه های فنی و حرفه ای
1.    هنرستان فنی حرفه ای
2.    آموزشکده خدمات بهداشتی حرفه ای

موسسات
1.    دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش

پردیس های دانشگاه اوراسیا ترکیه

دانشگاه اوراسیا ترکیه دارای 4 پردیس به شرح زیر می باشد:
•    پردیس پلیتلی
•    پردیس یومرا
•    پردیس Ömer Yıldız
•    پردیس Kaşüstü

امکانات دانشگاه اوراسیا ترکیه

دانشگاه اوراسیا ترکیه

دانشگاه اوراسیا ترکیه دارای امکانات زیادی از جمله:
کتابخانه: دانشگاه اوراسیا ترکیه دارای کتابخانه‌ای واقع در محوطه دانشگاه، غنی از بهترین منابع روز دنیا می باشد که دانشجویان به‌راحتی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.
خوابگاه: دانشگاه اوراسیا ترکیه، 6 ساختمان در پردیس های اوراسیا با ظرفیت بیش از 1000 نفر، که هرکدام دارای ویژگی‌های متنوع، فضایی آرام، امنیت بالا، بهداشت مناسب می باشند را به عنوان خوابگاه برای دانشجویان درنظر گرفته است.
امکانات تغذیه: تمام پردیس‌های دانشگاه اوراسیا ترکیه دارای میزهای غذاخوری هستند، در سلف سرویس دانشگاه اوراسیا ترکیه انواع ساندویچ‌ها، سوپ، سالاد، قهوه و نوشیدنی‌ها سرو می‌شوند.
امکانات ورزشی: دانشگاه اوراسیا ترکیه چندین سالن ورزشی را با هدف ارتقاء سطح سلامت و دستیابی به سطح مطلوب زندگی سالم برای دانشجویان تاسیس کرده است.

رشته های دانشگاه اوراسیا ترکیه

دانشگاه اوراسیا ترکیه

دانشگاه اوراسیا ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.
دانشکده علوم و هنر
ژنتیک , زیست شناسی مولکولی , روسی , جامعه شناسی , روانشناسی , انگلیسی
دانشکده اقتصاد و علوم اداری
روابط بین المللی, بانکداری, اداره عمومی, علوم سیاسی, دارایی، مالیه، سرمایه گذاری, اقتصاد, مدیریت کسب و کار
دانشکده فنی و مهندسی و معماری
طراحی داخلی , مهندسی برق و الکترونیک , مهندسی نرم افزار , علوم تغذیه , مهندسی مواد , مهندسی مخابرات , مهندسی محیط زیست , مهندسی صنایع , معماری , مهندسی عمران , مهندسی مکانیک , مهندسی کامپیوتر
دانشکده علوم بهداشت
خدمات اجتماعی و اجتماعی, مامایی, مراقبت از کودکان و توسعه , توانبخشی و درمان , اداره بهداشت , تغذیه , فیزیوتراپی , ورزش ها, علوم بهداشتی, پرستاری
برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه اوراسیا ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

شهریه دانشگاه اوراسیا ترکیه 

دانشگاه اوراسیا ترکیه

همانطور که گفته شد دانشگاه اوراسیا ترکیه یک دانشگاه خصوصی است، برای همین شهریه های آن نسبت به دیگر دانشگاه های دولتی ترکیه ، بالاتر است، اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است.
به‌طورکلی می‌توان هزینه زندگی و تحصیل در دانشگاه اوراسیا ترکیه را چیزی بین 350 تا 650 دلار در ماه در نظر گرفت که بورسیه‌های تحصیلی مختلفی نیز، برای تأمین این هزینه‌ها به دانشجویان تعلق می‌گیرد.
برای کسب اطلاعات از شهریه های دانشگاه اوراسیا ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آدرس و وب سایت دانشگاه اوراسیا ترکیه

وب سایت دانشگاه اوراسیا ترکیه : برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه اوراسیا ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس      https://avrasya.edu.tr/  مراجعه کنید.
آدرس دانشگاه اوراسیا ترکیه:
عدنان قهوه چی، خیابان ریزه، شماره 226، 61000 مرکزی، اورتاحصار، ترابزون
Adnan Kahveci Mahallesi, Rize Cd. No:226, 61000 Merkez/Ortahisar/Trabzon

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه اوراسیا ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.
 دانشگاه اوراسیا ترکیه
 
ترابزون
 
ترابزون ( تلفظ ترکی:  [ˈtɾabzon]، که از لحاظ تاریخی در انگلیسی به ترابیزون معروف است ، شهری در ساحل دریای سیاه است . شمال شرقی ترکیه و مرکز استان ترابزون می باشد. ترابزون، واقع در جاده تاریخی ابریشم، به دیگ ذوب ادیان تبدیل شد. بین سالهای 1204 تا 1461 پایتخت امپراتوری ترابزون بود . در اوایل دوره مدرن، ترابزون به دلیل اهمیت بندر خود، دوباره به مرکز تجارت ایران و قفقاز تبدیل شد.
مساحت استان ترابزون 4685 کیلومتر مربع (1809 مایل مربع) است و با استان های ریزه ، گیرسون و گوموشانه هم مرز است . مساحت کل 22.4% فلات و 77.6% تپه است. کوه های پونتیک از استان ترابزون می گذرد. ترابزون دارای آب و هوای معمولی منطقه شرق دریای سیاه است، آب و هوای نیمه گرمسیری مرطوب ( Köppen : Cfa، Trewartha : Cf ) با بارش فراوان. ترابزون در شرایط آب و هوایی سخت، نقطه مرجع مهمی برای دریانوردان در دریای سیاه بود. ترابزون چهار دریاچه دارد: دریاچه های اوزونگول ، چاکیرگول، سرا و هالدیزن. در ترابزون نهرهای متعددی وجود دارد، اما هیچ رودخانه ای وجود ندارد


 


  • دانشگاه اوراسیا در کدام شهر کشور ترکیه واقع شده است ؟

    ترابوزان

  • دانشگاه اوراسیا ترکیه خصوصی هست یا دولتی ؟

    خصوصی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید