X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه + رشته ها و شهریه ها + رنکینگ جهانی

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش ، امکانات و معرفی کامل دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

فهرست موضوعات

دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه

دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه ( به ترکی: Artvin Çoruh Üniversitesi ) یک دانشگاه دولتی واقع در آرتوین ترکیه است. دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه در سال 2007 تاسیس شد.
رئیس دانشگاه فنی کارادنیز، پروفسور دکتر ابراهیم اوزن در 13 آگوست 2007 (توسط نیابتی) به عنوان رئیس دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه منصوب شد. 10 سپتامبر 2008 و در 16 سپتامبر 2008 وظیفه خود را آغاز کرد.

تحصیل در دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه
 

دانشگاه آرتوین
دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه، ترکی و انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید.
 
شرایط پذیرش از دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه
 
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.

رنکینگ دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه

دانشگاه آرتوین

دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه موفق به کسب رتبه 5150 در سطح جهانی و رتبه 107 کشوری شده است.

دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه دارای 9 دانشکده، 2 مدرسه و 7 آموزشگاه حرفه ای به شرح زیر می باشد:
 
دانشکده ها
1.    دانشکده تعلیم و تربیت
2.    دانشکده علوم و ادبیات
3.    دانشکده مهندسی
4.    دانشکده جنگلداری
5.    دانشکده الهیات
6.    دانشکده اقتصاد و علوم اداری
7.    دانشکده هنر و طراحی
8.    دانشکده علوم بهداشت
9.    دانشکده مدیریت

مدارس
1.    دانشکده تربیت بدنی و ورزش
2.    دانشکده علمی کاربردی

آموزشگاه های فنی و حرفه ای
1.    هنرستان آرتوین
2.    هنرستان ارهاوی
3.    مدرسه حرفه ای بورکا آکارلار
4.    آموزشگاه حرفه ای هوپا
5.    آموزشگاه حرفه ای خدمات بهداشتی
6.    هنرستان شاوشات
7.    هنرستان یوسفلی

پردیس های دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه

دانشگاه آرتوین

دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه دارای 4 پردیس به شرح زیر می باشد:
پردیس Seyitler
ریاست، واحدهای وابسته، دانشکده جنگل، مؤسسه علوم اجتماعی و مؤسسه علوم و فناوری هنوز در پردیس Seyitler دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه که در 3 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد و در زمینی به مساحت 187 هکتار تأسیس شده است، وجود دارد. مرکز تسهیلات اجتماعی و فرهنگی شامل اتاق های پزشکی-اجتماعی، سینما، سالن سمینار، سالن نمایشگاه، سالن غذاخوری، بولینگ، پیلاتس و سالن بدنسازی در این پردیس وجود دارد و برای پاسخگویی به نیازهای دانشجویان و کارکنان از جمله مطالعه، استراحت، خرید، تغذیه و سلامت تاسیس شده است. 
پردیس شهری (مرکزی)
دانشکده تعلیم و تربیت، دانشکده علوم و ادبیات، دانشکده علوم بهداشتی و دانشکده فنی حرفه ای علوم بهداشتی در پردیس مرکزی دانشگاه آرتوین چوروم که در کنار رودخانه چوروم واقع شده و در زمینی به وسعت 70 جریب بنا شده است، اهداف آموزشی ارائه می کنند. مرکز کنگره و فرهنگ نیهات گوکیگیت که میزبان امکانات دانشگاهی و فرهنگی است با مشارکت آقای نیهات گوکیگیت ساخته شده است. 
پردیس هوپا
دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشکده الهیات و مدرسه حرفه ای هوپا در پردیس هوپا دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه که در منطقه هوپا تأسیس شده است، آموزش می دهند. زمین اخترگرد و چند منظوره (زمین بسکتبال، والیبال و تنیس) و سالن بدنسازی برای دانش آموزان در دسترس است. آموزشگاه حرفه ای هوپا از سال تحصیلی 92-1391 با دانشکده علوم اقتصادی و اداری به ارائه آموزش می پردازد.              
پردیس ارهاوی
دانشکده هنر و طراحی و هنرستان ارهاوی در پردیس ارهاوی دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه که در منطقه ارهوی قرار دارد خدمات آموزشی ارائه می دهند. مدرسه حرفه ای شاوشات که در خارج از پردیس اصلی واقع شده است آموزش را در ساختمان آموزشی در منطقه شاوشات ارائه می دهد، مدرسه حرفه ای یوسفلی در ساختمان خود آموزش می دهد. آموزشگاه حرفه ای بورچکا آکارلار که توسط آقای عصمت آکار ساخته شده است از سال تحصیلی 2013-2012 امکانات آموزشی را ارائه می دهد.

امکانات دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه

دانشگاه آرتوین

دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه دارای امکانات زیادی از جمله:
امکانات ورزشی: سالن ورزشی سرپوشیده موجود در پردیس Seyitler دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه نزدیک به 3500 متر مربع مساحت سرپوشیده دارد و میزبان رویدادهای ورزشی با ظرفیت 900 نفر می باشد.
کتابخانه: کتابخانه مرکزی با طراحی منحصر به فرد خود نماد دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه است و دانشجویان را قادر می سازد از امکانات پژوهشی و آموزشی برخوردار شوند.
امکانات بهداشتی: یک پرستار و یک پزشک در واحد خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه زیر نظر رئیس فرهنگ و ورزش سلامت مشغول به کار هستند. به عنوان بخشی از مراقبت های اورژانسی و فوری، خدمات مراقبت های بهداشتی تب، نبض، اندازه گیری فشار خون، پانسمان پزشکی در پارگی های جزئی و خدمات سوختگی ارائه می دهد. دانشجویان دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه می توانند از سازمان های بهداشتی و درمانی در محدوده وزارت بهداشت استفاده کنند. یک روانشناس در دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه برای ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به دانشجویان و کارکنان کار می کند.
امکانات تغذیه: ناهار در سفره خانه دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه داده می شود و وعده های غذایی با رعایت رژیم غذایی متعادل تهیه می شود و در هر ناهار چهار نوع غذا وجود دارد که ارزان و لذیذ هستند. رئیس اداره فرهنگ و ورزش سلامت به دانش آموزان نیازمند کمک غذایی می کند.
امکانات کامپیوتر و اینترنت: دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه اینترنت را از طریق ULAKBIM با مترو اترنت متصل می کند. همه واحدها از یک مرکز به اینترنت می رسند. در دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه هم اینترنت بی سیم و هم اینترنت سیمی وجود دارد. بسیاری از آزمایشگاه‌های کامپیوتر برای دانش‌آموزان دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه برای شرکت در آموزش آنلاین آماده هستند. همچنین یک کلاس آموزش از راه دور برای دانشجویان دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه تشکیل شده است که دوره های آنلاین را از سایر دانشگاه ها و سایر دانشجویان برای گذراندن دوره های دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه تشکیل می دهند. 

رشته های دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه

دانشگاه آرتوین

دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.
برای کسب اطلاعات از رشته های دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

شهریه دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه 

شهریه دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است.
برای کسب اطلاعات از شهریه های دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آدرس و وب سایت دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه

دانشگاه آرتوین

وب سایت دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه: برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس     http://www.artvin.edu.tr مراجعه کنید.
آدرس دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه :
Fidanlık Mevkii /Fidanlık (Küme Evler No: 12/1, 08000 Seyitler/Merkez/Artvi

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.
 

آرتوین

آرتوین شهری در شمال شرقی ترکیه است که در حدود 30 کیلومتری از دریای سیاه در داخل کشور قرار دارد.یکی از مکان های دیدنی آرتوین قلعه آرتوین یا لیوانا (لیوانه) است که در سال 937 ساخته شد.
تعدادی از خانه ها و ساختمان های عمومی امپراتوری عثمانی وجود دارد، از جمله:
مسجد صالح بیگ، ساخته شده در سال 1792
مسجد چارسی، ساخته شده در قرن 18
مسجد Balcioglu، ساخته شده در قرن 18
چشمه چلبی افندی که در سال 1783 ساخته شده است.
آرتوین، بر خلاف اکثر مناطق ساحلی دریای سیاه ترکیه، دارای آب و هوای مدیترانه ای گرم-تابستانی (Csb) بر اساس طبقه بندی کوپن است که با آب و هوای اقیانوسی (Cfb) هم مرز است و مرطوب ترین ماه زمستان، دسامبر، با نزدیک به 3 آب و هوا است. برابر میزان بارندگی خشک ترین ماه تابستان، آگوست، که طبقه بندی کننده اصلی آب و هوای خشک تابستانی در سیستم کوپن است. بر اساس سیستم طبقه بندی تروارتا دارای آب و هوای گرم تابستانی اقیانوسی (داب) است.


  • دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه در کدام شهر واقع شده است ؟

    در شهر چوروم در نزدیکی آنکارا

  • تحصیل در دانشگاه آرتوین چوروم ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید