X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه + شهریه ها و رشته ها و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه
در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش ، شهریه ها و رشته های دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه و همچنین رنکینگ جهانی این دانشگاه می پردازیم
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

فهرست موضوعات

دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه

دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه ( به ترکی: Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi ) یک موسسه آموزش عالی دولتی است که در سال 1992 در نیگده، آناتولی مرکزی در ترکیه واقع شده است. پردیس دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه در 6 کیلومتری (3.7 مایلی) جنوب غربی نیگده واقع شده است.
هدف دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه پرورش افرادی که تحقیق می کنند، سؤال می کنند، مشارکت می کنند، جهانی فکر می کنند و دارای ارزش های اخلاقی و فرهنگی هستند. کمک به توسعه کشور و منطقه با آگاهی از احترام به محیط زیست با تضمین توسعه علم، فناوری و هنر می باشد.

نیگده

نیگده، شهری و مرکز استان نیگده در منطقه آناتولی مرکزی ترکیه در ارتفاع 1299 متری است. در سال 2017 جمعیت ساکن در این شهر 141010 نفر بوده است.
نیگده دارای آب و هوای نیمه خشک سرد ( Köppen : BSk ، Trewartha : BS )، هم مرز با آب و هوای معتدل قاره ای ( Köppen : Dsa ، Trewartha : Dc ) است. نیگده تابستان های گرم و خشک و زمستان های سرد و برفی دارد.

تحصیل در دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه


 دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه
دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه، ترکی و انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه آزمون تومر می باشد ، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید.
 
شرایط پذیرش از دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه
 دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.

رنکینگ دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه

دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه

دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه توانسته رتبه 162 ملی و 12443 را در سطح جهانی از آن خود کند.

دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه دارای 6 دانشکده، 2 مدرسه، 5 آموزشگاه حرفه ای و 2 موسسه به شرح زیر می باشد:
 
دانشکده ها
1.    مهندسی
2.    علم و نامه
3.    اقتصاد و مدیریت بازرگانی
4.    تحصیلات
5.    معماری
6.    علوم و فنون کشاورزی

مدارس
1.    تربیت بدنی و ورزش
2.    علوم بهداشتی Niğde Zübeyde Hanım

آموزشگاه های حرفه ای
1.    علوم اجتماعی Niğde VC
2.    Bor VC
3.    خدمات بهداشتی و درمانی Niğde Zübeyde Hanım VC
4.    Ulukışla VC
5.    Bor Halil Zöhre Ataman VC

موسسات
1.    علوم اجتماعی
2.    علوم

امکانات دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه

دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه

دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه دارای امکانات زیادی از جمله:
امکانات ورزشی: در دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه، دانشجویان این امکان را دارند که در زمینه های مورد علاقه خود در فعالیت های ورزشی شرکت کنند. زمین های ورزشی زیادی در پردیس مرکزی و سایر واحدهای آموزشی برای فعالیت های ورزشی وجود دارد. دانشجویان و کارکنان دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه از امکانات ورزشی رایگان بهره مند می شوند. 
امکانات تغذیه: آماده برای سرویس در آشپزخانه کافه تریا مرکزی در پردیس مرکزی دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه برای دانشجویان و کارکنان در 7 کافه تریا مجزا شامل دانشکده ها، کالج ها و مدارس حرفه ای در پردیس مرکزی، مرکز نیگده و منطقه بور سرو می شود. در مدرسه حرفه ای اولوکیشلا، غذا در آشپزخانه خود مدرسه تهیه و سرو می شود. 
خوابگاه: خوابگاه دانشجویی AYHAN ŞAHENK  (دختران-پسران): این خوابگاه پذیرای دانشجویان دانشکده علوم و فنون کشاورزی دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه می باشد. دانشجویان دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه در اتاق های دو نفره اقامت دارند. حمام و توالت در اتاق ها، در دسترس. فضاهای مشترکی مانند اتاق مطالعه، رختشویخانه، اتاق اتو، غذاخوری و فضاهای مشابه وجود دارد. یک میز مطالعه و کمد برای هر دانشجو در اتاق ها وجود دارد. اینترنت بی سیم موجود است. صبحانه و شام ارائه می شود.
این خوابگاه در پردیس مرکزی واقع شده است و تا تمامی دانشکده ها در چند قدمی می باشد.
از دیگر امکانات دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه: 
کتابخانه مركزي دانشگاه
سالن چندرسانه ای
کافه تریا
سالن اینترنت
زمین ورزشی روباز
زمین ورزشی سربسته
سلف سرویس

رشته های دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه

دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه

دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.
مهندسی عمران
مهندسی برق
مهندسی الکترونیک
مهندسی زمین شناسی
مهندسی مکانیک
آموزش هنر
علوم تربیتی
آموزش ابتدایی
بانکداری
مدیریت بازرگانی
اقتصاد
دارایی
تجارت بین‌المللی
حقوق بین الملل
مدیریت
علوم سیاسی
تاریخ هنر
هنر و علوم انسانی
زیست شناسی
شیمی
تاریخ
ادبیات
ریاضیات
علوم طبیعی
فیزیک
جامعه شناسی
اقتصاد
مامایی
پرستاری 
برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

شهریه دانشگاه عمر حالیس ترکیه 

دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه

شهریه دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. 
برای مثال شهریه رشته پزشکی این دانشگاه 40.000 لیر و شهریه رشته مهندسی نیز 5.500 لیر برآورد شده است. 
برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آدرس و وب سایت دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه

وب سایت دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه: برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس   http://www.ohu.edu.tr   مراجعه کنید.
آدرس دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه :
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Rektörlüğü, Merkez Yerleşke, Bor Yolu Üzeri, Niğde, 51240

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه عمر حالیس دمیر ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.
 
 


  • دانشگاه عمر حالیص دمیر در کدام شهر ترکیه واقع شده است ؟

    نیقده

  • زبان تحصیل در دانشگاه عمر حالیص دمیر ترکیه چیست ؟

    ترکی استانبولی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید