X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه چاغ ترکیه + شهریه ها + رشته ها + شرایط پذیرش و رنکینگ

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه چاغ ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش ، رشته ها ، شهریه ها و رنکینگ جهانی دانشگاه چاغ ترکیه می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

فهرست موضوعات

دانشگاه چاغ ترکیه

دانشگاه چاغ ترکیه یک دانشگاه غیرانتفاعی خصوصی در استان مرسین ترکیه است. دانشگاه چاغ ترکیه به طور رسمی در 9 ژوئیه 1997 توسط بنیاد آموزش بایبوغان (به ترکی : Bayboğan Eğitim Vakfı ) در آدانا تأسیس شد. «چاغ» به معنای «عصر» است.
دانشگاه چاغ ترکیه واقع در بزرگراه ایالتی  D.400 در نزدیکی ینیس، 22 کیلومتر (14 مایل) غرب آدانا، 18 کیلومتر (11 مایل) شرق تارسوس و 45 کیلومتر (28 مایل) شرق مرسین است. اکثر دانشجویان دانشگاه چاغ ترکیه از آدانا هستند.
دانشگاه چاغ ترکیه اولین دانشگاه بنیادی منطقه مدیترانه در زمین های حاصلخیز چوکوروا است که یک بهشت طبیعی، مرکز تاریخی و فرهنگی است و مساحت پردیس آن پس از سال 2005 با مناطق اهدایی به سطح 520000 متر مربع رسیده است.
دانشگاه چاغ ترکیه اولین دانشگاه پایه گذاری شده در ترکیه پس از استان های آنکارا و استانبول است که بیش از 35 سال تجربه آموزشی از مهدکودک تا آموزش ابتدایی، از کالج تا دانشگاه دارد.

تحصیل در دانشگاه چاغ ترکیه
 دانشگاه چاگ یا چاغ ترکیه
دانشگاه چاغ ترکیه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه چاغ ترکیه، ترکی و انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه چاغ ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه چاغ ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه چاغ ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه چاغ ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه چاغ ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه چاغ ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید.
 
شرایط پذیرش از دانشگاه چاغ ترکیه
 دانشگاه چاگ یا چاغ ترکیه
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه چاغ ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس ( اجباری نیست ) امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه چاغ ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه چاغ ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه چاغ ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه چاغ ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.

دانشگاه چاغ ترکیه دارای 3 دانشکده، 1 مدرسه به شرح زیر می باشد:
 
دانشکده ها
1.    دانشکده علوم و هنر
2.    دانشکده اقتصاد و علوم اداری
3.    دانشکده حقوق

مدارس
1.    دانشکده زبان های خارجی

رشته های دانشگاه چاغ ترکیه

دانشگاه چاگ یا چاغ ترکیه

دانشگاه چاغ ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه چاغ ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

شهریه دانشگاه چاغ ترکیه 

همانطور که گفته شد دانشگاه چاغ ترکیه یک دانشگاه خصوصی است، برای همین شهریه های آن نسبت به دیگر دانشگاه های دولتی ترکیه، بالاتر است، اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه چاغ ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آدرس و وب سایت دانشگاه چاغ ترکیه

دانشگاه چاگ یا چاغ ترکیه

وب سایت دانشگاه چاغ ترکیه : برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه چاغ ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس      http://www.cag.edu.tr مراجعه کنید.
آدرس دانشگاه چاغ ترکیه :
Çağ Üniversitesi  Yaşar Bayboğan Kampüsü Adana-Mersin Karayolu üzeri   33800 Yenice/MERSİN

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه چاغ ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.
 

امکانات دانشگاه چاغ ترکیه

دانشگاه چاغ ترکیه دارای امکانات زیادی از جمله:
در دانشگاه چاغ ترکیه پلازای آمفی تئاتر در سال های 2005-2006 ساخته شد و ظرفیت سالن آمفی تئاتر به 1000 نفر افزایش یافت. در سال تحصیلی 2007-2008، کلاس های درس کامپیوتر و دفاتر اضافی در "مرکز اطلاعات و فناوری" مدرن به مساحت 4500 متر مربع ساخته شد. آزمایشگاه‌های رایانه، مؤسسه علوم اجتماعی و مناطق استفاده از اینترنت و کتابخانه به مکان‌های جدید خود در دانشگاه چاغ ترکیه منتقل شده‌اند. در این مرکز، سالن اینترنت به بهره برداری رسید، اتاق های مطالعه انفرادی و گروهی مبله شد و سالن های کنفرانس به بهره برداری رسید. همچنین موسسات، مراکز تحقیقاتی، اراسموس و دفاتر شغلی برای فعالیت‌های تولید و انتقال دانش و کلیه واحدهای دارای عملکرد مشابه در محدوده فیزیکی مذکور مستقر هستند. عملیات ساخت رصدخانه ستاره "افلاک نما" که در طبقه آخر "مرکز اطلاعات و فناوری" در سال 2009 آغاز شده بود، به پایان رسید و به بهره برداری رسید.

مرسین

مرسین شهری بزرگ و بندری در سواحل مدیترانه در جنوب ترکیه است. مرسین قطب مهم اقتصاد ترکیه است و بزرگترین بندر دریایی ترکیه در این شهر قرار دارد. نام مستعار مرسین در ترکیه "مروارید مدیترانه" (به ترکی: Akdeniz'in İncisi ) است و این شهر میزبان بازی های مدیترانه 2013 بود.
در حال حاضر، سه دانشگاه دیگر در استان مرسین وجود دارد. دانشگاه مرسین و دانشگاه تارسوس دانشگاه های دولتی و دانشگاه توروس یکی دیگر از دانشگاه های خصوصی است.
مرسین دارای آب و هوای مدیترانه ای تابستانی گرم است ( طبقه بندی آب و هوای کوپن : Csa ، طبقه بندی آب و هوای تروارتا : Cs )، نوعی آب و هوای نیمه گرمسیری با تابستان های گرم و خشک و زمستان های معتدل و مرطوب. مرسین بیشترین بارندگی خود را در زمستان دارد. خشک ترین ماه ها در تابستان است و اصلاً هیچ بارندگی نمی بارد.


  • دانشگاه چاغ در کدام شهر کشور ترکیه واقع شده است ؟

    شهر مرسین در ساحل مدیترانه

  • تحصیل در دانشگاه چاغ ترکیه به چه زبان می باشد ؟

    ترکی استانبولی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید