X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه مهمت آکیف ترکیه + شهریه ها و رشته ها و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه مهمت آکیف ترکیه
در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش ، امکانات ، رشته ها ، شهریه ها و رنکینگ جهانی دانشگاه مهمت آکیف ترکیه می پردازیم
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

فهرست موضوعات

دانشگاه مهمت آکیف ترکیه

دانشگاه مهمت آکیف ترکیه ( ترکی: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi ) یک دانشگاه دولتی واقع در بوردور ترکیه است. دانشگاه مهمت آکیف ترکیه در سال 2006 تاسیس شد. دانشگاه مهمت آکیف ترکیه که به عنوان برگزیده ترین دانشگاه در بین 15 دانشگاه تاسیس شده در سال 2006 نام خود را بر سر زبان ها انداخته است، هر یک از متخصصان در زمینه خود و کارکنان اداری همیشه در کنار شما خواهند بود تا اطمینان حاصل کنند که آموزش راحت، با کیفیت و قابل اعتمادی را در سراسر کشور دریافت خواهید کرد.

دانشگاه مهمت آکیف ترکیه علاوه بر آموزش با کیفیتی که ارائه می دهد، از شما برای تفریح در حین تحصیل پشتیبانی می کند، با فرصت های مختلفی که فراهم می کند، مصاحبه ها، کنسرت ها، فعالیت های هنری و ورزشی زیادی که توسط دانشکده ها و کلوپ های دانشجویی مختلف برگزار می شود.

تحصیل در دانشگاه مهمت آکیف ترکیه
 دانشگاه مهمت آکیف
دانشگاه مهمت آکیف ترکیه در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه مهمت آکیف ترکیه ، ترکی می باشد. در نتیجه شرط ورود به دانشگاه مهمت آکیف ترکیه آزمون تومر می باشد، اما نگران نباشید، در صورت نداشتن مدرک تومر می توانید به تحصیل در دانشگاه مهمت آکیف ترکیه بپردازید. دانشگاه ترم اول دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه مهمت آکیف ترکیه را با خیالی راحت به ما بسپارید.
 
شرایط پذیرش از دانشگاه مهمت آکیف ترکیه
 دانشگاه مهمت آکیف
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه مهمت آکیف ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه مهمت آکیف ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه مهمت آکیف ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه مهمت آکیف ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه مهمت آکیف ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.

دانشگاه مهمت آکیف ترکیه دارای 12 دانشکده، 5 مدرسه، 13 آموزشگاه حرفه ای و 4 موسسه به شرح زیر می باشد:
 
دانشکده ها
1.    دانشکده مدیریت بازرگانی Bucak
2.    دانشکده فناوری Bucak
3.    دانشکده دندانپزشکی
4.    دانشکده تعلیم و تربیت
5.    دانشکده علوم و هنر
6.    دانشکده اقتصاد و علوم اداری
7.    دانشکده الهیات
8.    دانشکده فنی و مهندسی و معماری
9.    دانشکده علوم بهداشت
10.    دانشکده هنر و طراحی
11.    دانشکده علوم ورزشی
12.    دانشکده دامپزشکی

مدارس
1.    دانشکده بهداشت Bucak
2.    مدرسه فناوری و مدیریت کاربردی Bucak Zeliha Tolunay
3.    دانشکده علمی کاربردی گلحصار
4.    دانشکده گردشگری و هتلداری
5.    دانشکده زبانهای خارجی

آموزشگاه های حرفه ای
1.    مدرسه حرفه ای آغلاسون
2.    مدرسه حرفه ای آلتینیایلا محمت طغرول
3.    دانشکده علوم فنی حرفه ای Bucak Emin Gülmez
4.    مدرسه حرفه ای Bucak Hikmet Tolunay
5.    آموزشگاه حرفه ای غذا، کشاورزی و دام بوردور
6.    مدرسه حرفه ای خدمات بهداشتی بوردور
7.    مدرسه حرفه ای چاودر
8.    هنرستان گلحصار
9.    هنرستان خدمات بهداشتی درمانی گلحصار
10.    آموزشگاه حرفه ای علوم اجتماعی
11.    آموزشگاه فنی حرفه ای
12.    دانشکده فنی حرفه ای
13.    مدرسه حرفه ای یسیلوا اسماعیل آکین

موسسات
1.    موسسه علوم تربیتی
2.    دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم طبیعی و کاربردی
3.    موسسه علوم بهداشتی
4.    موسسه علوم اجتماعی

امکانات دانشگاه مهمت آکیف ترکیه

دانشگاه مهمت آکیف

دانشگاه مهمت آکیف ترکیه دارای امکانات زیادی از جمله:
امکانات اجتماعی: وزارت بهداشت، فرهنگ و ورزش نه تنها خدمات بهداشتی، خدمات راهنمایی، خدمات اجتماعی، امکانات اجتماعی و زمین های ورزشی را برای دانشجویان سازماندهی می کند، بلکه از فعالیت های فرهنگی دانشجویان دانشگاه مهمت آکیف ترکیه نیز حمایت می کند. فعالیت ها با هماهنگی جوامعی که زیر نظر اداره واحد فرهنگ فعالیت می کنند انجام می شود.
هدف از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه مهمت آکیف ترکیه استفاده از اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه بر اساس علایقشان، ایجاد محیط‌هایی است که آنها را قادر می‌سازد علایق جدید کسب کنند، آنها را قادر به کسب عادت به استراحت و تفریح و تشویق می کند. دانشگاه مهمت آکیف ترکیه در راستای خواسته های دانشجویان میزبان بسیاری از هنرمندان و دانشمندان شناخته شده در دنیای هنر و ورزش است.
خوابگاه: به دانشجویان دانشگاه مهمت آکیف ترکیه توسط اداره اعتبار و موسسه خوابگاه ها اسکان داده می شود. در دانشگاه مهمت آکیف ترکیه یک خوابگاه عمومی، 2 خوابگاه دخترانه و 2 خوابگاه پسرانه وجود دارد. مجموعاً 7 بلوک شامل 1 خوابگاه دخترانه و 1 خوابگاه پسرانه با استانداردهای بالا و 1 بلوک برای دانشجویان دختر در پردیس مرکزی وجود دارد. همچنین 2 تسهیلات اجتماعی در خوابگاه ها برای خدمت رسانی به دانشجویان دانشگاه مهمت آکیف ترکیه وجود دارد. این خوابگاه ها در مجموع به 2210 دانشجو، 1283 دختر و 927 پسر خدمات رسانی می کنند. علاوه بر این، یک خوابگاه 500 نفری در داخل بدنه موسسه اعتباری و خوابگاه ها در منطقه بوچک به بهره برداری رسیده است و ساخت یک خوابگاه با ظرفیت 500 تخت در منطقه گله حصار ادامه دارد. علاوه بر اینها، ساخت یک خوابگاه 500 نفره توسط موسسه اعتباری و خوابگاهی و برای 1000 نفر توسط سرمایه گذاران خصوصی در پردیس استقلال ادامه دارد.
امکانات تغدیه: در سالن غذاخوری دانشگاه مهمت آکیف ترکیه که به بیش از 3 هزار نفر به طور همزمان در پردیس استقلال خدمات می دهد، یک اتاق چای، یک رستوران و بخش هایی برای مهمانان وجود دارد. دانشجویان می توانند با کارت کافه تریا دانشگاه مهمت آکیف ترکیه از تمامی این خدمات بهره مند شوند. دانشگاه مهمت آکیف ترکیه همچنین در تمامی دانشکده ها غذاخوری دارد.
از دیگر امکانات دانشگاه مهمت آکیف ترکیه:
سالن های مطالعه در کلیه خوابگاه ها، سالن های ورزشی در مکان هایی که ساختار فیزیکی مناسب است، کتابخانه مجهز به کامپیوتر با اتصال به اینترنت، موسیقی، نقاشی، طراحی، کامپیوتر، تلویزیون، اتو، اتاق چمدان، خشک کن، خشکشویی، فروشگاه های کافی نت، شطرنج و...

رشته های دانشگاه مهمت آکیف ترکیه

دانشگاه مهمت آکیف

دندانپزشکی

دامپزشکی

گرافیک

مهندسی معماری

مهندسی کامپیوتر

پرستاری

و ....

دانشگاه مهمت آکیف ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه مهمت آکیف ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

شهریه دانشگاه مهمت آکیف ترکیه 

 

شهریه دانشگاه مهمت آکیف ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است.
برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه مهمت آکیف ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آدرس و وب سایت دانشگاه مهمت آکیف ترکیه

دانشگاه مهمت آکیف

وب سایت دانشگاه مهمت آکیف ترکیه : برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه مهمت آکیف ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس  http://www.mehmetakif.edu.tr مراجعه کنید.
آدرس دانشگاه مهمت آکیف ترکیه :
آنتالیا بوردور یولو، 15030 یاکاکوی، بوردور مرکز، بوردور
Antalya Burdur Yolu, 15030 Yakaköy/Burdur Merkez/Burdur

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه مهمت آکیف ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.
دانشگاه مهمت آکیف

بوردور

بوردور شهری در جنوب غربی ترکیه است. مقر استان بوردور، در ساحل دریاچه بوردور واقع شده است. جمعیت تخمینی آن در سال 2010،  78389 نفر است.
بوردور دارای آب و هوای گرم تابستانی مدیترانه ای ( طبقه بندی آب و هوای کوپن، یا آب و هوای معتدل اقیانوسی ( طبقه بندی آب و هوای تروارتا، است. زمستان های سرد، مرطوب و اغلب برفی و تابستان های گرم، طولانی و خشک دارد.


  • دانشگاه مهمت آکیف در کدام شهر ترکیه واقع شده است ؟

    بوردور

  • تحصیل در دانشگاه مهمت آکیف به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید