X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه بینگول ترکیه + شهریه ها + رشته ها + رنکینگ جهانی

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه بینگول ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش و هم چنین معرفی رشته ها و شهریه های دانشگاه بینگول ترکیه می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

فهرست موضوعات

دانشگاه بینگول ترکیه

دانشگاه بینگول ترکیه ( ترکی : Bingöl Üniversitesi ) یک دانشگاه دولتی واقع در بینگول ترکیه است. دانشگاه بینگول ترکیه در سال 2007 تاسیس شد. دانشگاه بینگول ترکیه توسط پروفسور دکتر ابراهیم چاپاک رهبری می شود. دانشگاه بینگول ترکیه ، پایگاه داده وب آو ساینس ، طبق داده های سال 2019، 108 دانشگاه دولتی از نظر تعداد انتشارات به ازای هر عضو هیئت علمی در ترکیه دارای رتبه 6 عملکردی هستند. دانشگاه بینگول ترکیه به عنوان موسسه ای تاسیس شد که به آموزش عالی در جمهوری ترکیه کمک می کند.

تحصیل در دانشگاه بینگول ترکیه
 دانشگاه بینگول ترکیه
دانشگاه بینگول ترکیه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه بینگول ترکیه ، ترکی و انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه بینگول ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه بینگول ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه آلپ ارسلان ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه بینگول ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه بینگول ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه بینگول ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید.
 
شرایط پذیرش از دانشگاه بینگول ترکیه
 
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه بینگول ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه بینگول ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه بینگول ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه بینگول ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه بینگول ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.
 
دانشگاه بینگول ترکیه دارای 9 دانشکده، 1 مدرسه، 6 آموزشگاه حرفه ای و 5 موسسه به شرح زیر می باشد:
 
دانشکده ها
1.    دانشکده اقتصاد و علوم اداری
2.    دانشکده الهیات
3.    دانشکده فنی و مهندسی و معماری
4.    دانشکده کشاورزی
5.    دانشکده علوم دامپزشکی
6.    دانشکده علوم و هنر
7.    دانشکده علوم بهداشت
8.    دانشکده علوم ورزشی
9.    دانشکده دندانپزشکی

دانشگاه بینگول ترکیه

مدارس
1.    دانشکده زبان های خارجی

آموزشگاه های حرفه ای
1.    دانشکده صنایع غذایی، کشاورزی و دامداری
2.    مدرسه حرفه ای Genç
3.    آموزشگاه حرفه ای خدمات بهداشتی
4.    هنرستان خدمات بهداشتی درمانی سولهان
5.    هنرستان فنی و حرفه ای
6.    آموزشگاه حرفه ای علوم اجتماعی

موسسات
1.    موسسه علوم
2.    موسسه علوم بهداشتی
3.    موسسه علوم اجتماعی
4.    موسسه علوم زبان های زنده
5.    مؤسسه تلاوت

امکانات دانشگاه بینگول ترکیه

دانشگاه بینگول ترکیه

دانشگاه بینگول ترکیه دارای امکانات زیادی از جمله:

پردیس: پردیس دانشگاه بینگول ترکیه به عنوان یک پردیس مسکونی پررونق، بستری برای طیف گسترده ای از گزینه های تفریحی است و چیزهای زیادی برای ارائه دارد و دانشجویان می توانند در فعالیت های مورد علاقه خود شرکت کنند. تمام دانشکده ها و مدارس در محوطه دانشگاه بینگول ترکیه واقع شده اند و پردیس شامل یک سالن غذاخوری مدرن و کافه تریا می باشد.
خوابگاه: دانشجویان هیچ مشکلی در مورد خوابگاه ندارند. دانشجویان با اقامت در خوابگاه های موسسه اعتباری و خوابگاهی می توانند از خوابگاه های خصوصی نیز بهره مند شوند. علاوه بر این، خانه های زیادی برای اجاره در بینگول وجود دارد.
خدمات تغذیه: غذا خوردن در محوطه دانشگاه بخش مهمی از پردیس دانشگاه بینگول ترکیه است. در سالن غذاخوری دانشجویی که در محوطه دانشگاه بینگول ترکیه قرار دارد، طیف وسیعی از غذاها تحت کنترل متخصصان تغذیه ثبت شده وجود دارد. همه مکان های غذاخوری در محوطه دانشگاه بینگول ترکیه قرار دارند و دانشجویان می توانند از صبحانه، ناهار و شام بهره مند شوند.
خدمات بهداشتی: دانشگاه بینگول ترکیه خدمات مراقبت های بهداشتی اولیه را ارائه می دهد. کلیه خدمات پزشکی برای کلیه کارکنان و دانشجویان دانشگاه بینگول ترکیه رایگان می باشد.
کتابخانه: کتابخانه دانشگاه بینگول ترکیه اساساً برای جستجوی آکادمیک در نظر گرفته شده است و این امکان را برای دانشجویان فراهم می کند که در همه زمینه ها تحقیق کنند و کتاب را رایگان به امانت بگیرند. این کتابخانه که در ساختمانی راحت و مدرن واقع شده است از هزاران منبع و کتاب تشکیل شده است و در مجموعه وسیعی از بررسی های الکترونیکی و پایگاه های داده مشترک است. دانشجویان دانشگاه بینگول ترکیه می‌توانند به این اقلام دسترسی رایگان پیدا کنند و همچنین می‌توانند کتاب‌های چاپی را به‌طور رایگان امانت بگیرند.
آزمایشگاه کامپیوتر: دانشگاه بینگول ترکیه دارای 6 آزمایشگاه کامپیوتر مدرن و کاملا مجهز می باشد. دانشجویان این فرصت را دارند که اطلاعات نظری خود را در آن آزمایشگاه ها تمرین کنند. همچنین در محوطه دانشگاه بینگول ترکیه آزمایشگاه های کامپیوتر و کافی نت برای استفاده دانشجویان در اوقات فراغت وجود دارد.
فعالیت های اجتماعی و ورزشی: چه به ورزش یا سایر فعالیت های اوقات فراغت علاقه مند باشید، محوطه دانشگاه بینگول ترکیه دارای طیف گسترده ای از امکانات است و از طریق این امکانات دانشگاه بینگول ترکیه به دنبال تشویق دانشجویان خود به شرکت در فعالیت های ورزشی و اجتماعی است.
سالن ورزشی بسکتبال، والیبال، بدمینتون.
زمین بسکتبال
زمین والیبال
زمین تنیس
استخرهای شنا
حمام های ترکی
استخرهای حرارتی
مرکز تفریحی
از دیگر امکانات دانشگاه بینگول ترکیه:
دانشگاه بینگول ترکیه میزبان بسیاری از رویدادها مانند کنسرت ها، سخنرانی ها، پنل ها، کنفرانس ها است و در نتیجه، دانشجویان می توانند از بین بسیاری از فعالیت ها برای بهبود خود و گسترش دیدگاه های خود انتخاب کنند. علاوه بر این، دانشگاه بینگول ترکیه طیف عظیمی از فعالیت‌های ورزشی، سازمان‌های دانشجویی و نمایش‌ها را ارائه می‌دهد و همه این‌ها دانشگاه بینگول ترکیه را برای دانشجویان سرزنده نگه می‌دارد.

رشته های دانشگاه بینگول ترکیه

دانشگاه بینگول ترکیه

دانشگاه بینگول ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند. پرطرفدارترین رشته های دانشگاه بینگول ترکیه :
دندانپزشکی
پرستاری
دامپزشکی
آموزش زبان خارجه
مهندسی عمران 
برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه بینگول ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

شهریه دانشگاه بینگول ترکیه 

دانشگاه بینگول ترکیه

شهریه دانشگاه بینگول ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است.
برای مثال:
دندانپزشکی: 745/16 لیر
پرستاری: 839/1 لیر
برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه بینگول ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آدرس و وب سایت دانشگاه بینگول ترکیه

وب سایت دانشگاه بینگول ترکیه : برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه بینگول ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس  https://www.bingol.edu.tr  مراجعه کنید.
آدرس دانشگاه بینگول ترکیه : صلاح الدین ایوبی، خیابان دانشگاه شماره: 1، مرکز ۱۲۰۰۰، بینگول
Selahaddin-i Eyyubi Mah, Üniversite Caddesi No:1, 12000 Merkez/Bingöl

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه بینگول ترکیه را آسان نموده؟
 دانشگاه بینگول ترکیه
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

بینگول

بینگول شهری در شرق ترکیه است. اطراف آن را کوه‌ها و دریاچه‌های یخچال‌های متعدد احاطه کرده‌اند، به همین دلیل نام آن ( ترکی به معنای هزار دریاچه ) است. اخیراً این شهر به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل شده است. بر اساس برآوردهای سال 2017، جمعیت آن بیش از 111000 نفر است.
بینگول دارای آب و هوای قاره ای است با تابستان های گرم و خشک و زمستان های سرد و برفی. خشک ترین ماه ها جولای و آگوست و مرطوب ترین ماه ها فوریه و دسامبر است.


  • تحصیل در دانشگاه بینگول ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی

  • دانشگاه بینگول ترکیه از چه طریقی دانشجو می پذیرد ؟

    آزمون یوس و سوابق تحصیلی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید