X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش و انتخاب رشته دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه

دانشگاه تورگات اوزال ترکیه

دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه بر اساس قانون آموزش عالی شماره 7141 منتشر شده در روزنامه رسمی شماره 30425 مورخ 18 مه 2018 و ماده الحاقی یکصد و هشتاد و یکم در مورد اصلاحات برخی قوانین و مصوبات به عنوان دومین دانشگاه دولتی در مالاتیا تأسیس شده است.
خدمت به جامعه به تمام معنا، خدمت به ذینفعان داخلی و خارجی با پروژه هایی که تولید می کنیم جزو اهداف و سیاست های اولویت دار دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه هستند. دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه که به مسئولیت اجتماعی خود واقف است، بر آن است تا بر اساس واقعیت های تغییر، پیشرفت و جهانی شدن در راستای تحولات فناورانه، به پیشرفت علمی در سطح جهانی کمک کند تا ساختاری حساس، مشارکتی و انعطاف پذیرتر داشته باشد. مطابق با خواسته های جامعه، شناسایی و تحلیل مشکلات آینده، تربیت فارغ التحصیلانی که بدون افت کیفیت به جامعه و علم در تمامی عرصه های ملی و بین المللی کمک کنند.

تحصیل در دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه
 دانشگاه تورگات اوزال ترکیه
دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه، ترکی می باشد.  در نتیجه شرط ورود به دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه آزمون تومر می باشد، اما نگران نباشید، در صورت نداشتن مدرک تومر می توانید به تحصیل در دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه بپردازید. دانشگاه ترم اول دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه را با خیالی راحت به ما بسپارید. 
 
 
شرایط پذیرش از دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه
 دانشگاه تورگات اوزال ترکیه
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ازدانشگاه تورگوت اوزال ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس   https://ozal.edu.tr مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.
 
دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه دارای 6 دانشکده، 2 مدرسه، 8 آموزشگاه حرفه ای و 1 موسسه به شرح زیر می باشد:
 
دانشکده ها
1.    دانشکده علوم اجتماعی و انسانی
2.    دانشکده فنی و مهندسی و علوم طبیعی
3.    دانشکده علوم بهداشت
4.    دانشکده طراحی و معماری
5.    دانشکده پزشکی
6.    دانشکده کشاورزی

مدارس
1.    دانشکده زبانهای خارجی
2.    دانشکده های هواپیمایی کشوری

آموزشگاه های حرفه ای    
1.    کالج حرفه ای آکاداغ
2.    هنرستان حرفه ای آراپگیر
3.    دانشکده حرفه ای باتالغازی
4.    کالج حرفه ای دارنده بکیر ایلیجاک
5.    کالج حرفه ای دوغانشهیر وهاپ کوچوک
6.    هنرستان حکیمان
7.    کالج گردشگری و مدیریت هتلداری کالج حرفه ای
8.    کالج های حرفه ای یشیلیورت

موسسات
1.    دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم طبیعی و کاربردی

امکانات دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه

دانشگاه تورگات اوزال ترکیه

دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه دارای امکانات بسیاری از جمله: آزمایشگاه های مجهز، کتابخانه های بزرگ، خوابگاه های دخترانه و پسرانه، کافی شاپ ها، سالن های غذاخوری، کلوپ ها و انجمن های دانشجویی در زمینه های گوناگون

رشته های دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه

دانشگاه تورگات اوزال ترکیه

دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس و آموزشگاه های بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.
پزشکی (دانشکده پزشکی)
کشاورزی (دانشکده کشاورزی)
تغذیه و رژیم غذایی (دانشکده علوم بهداشت)
مهندسی کامپیوتر
حفاظت از گیاهان
مهندسی الکترونیک
مهندسی برق
طراحی ارتباط بصری
مدیریت هوانوردی
پرستاری
و...
برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

شهریه دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه

دانشگاه تورگات اوزال ترکیه 

شهریه دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. برای کسب اطلاعات از شهریه های دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه تورگوت اوزال ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

مالاتیا

مالاتیا شهری بزرگ در منطقه آناتولی شرقی ترکیه و مرکز استان مالاتیا است. این شهر هزاران سال است که محل سکونت انسان ها بوده است.
مالاتیا دارای آب و هوای سرد نیمه خشک ( طبقه بندی آب و هوای کوپن : BSk ) یا آب و هوای معتدل قاره ای ( طبقه بندی آب و هوای تروارتا : Dca )، با تابستان های گرم و خشک و زمستان های سرد و برفی است. بالاترین دمای ثبت شده 42.2 درجه سانتیگراد (108.0 درجه فارنهایت) در 31 جولای 2000 بود. کمترین دمای ثبت شده 19- درجه سانتیگراد (2.2- درجه فارنهایت) در 27 دسامبر 2002 بود.
اقتصاد شهر مالاتیا تحت سلطه کشاورزی، تولید پارچه و ساخت و ساز است. همانند استان عمومی، تولید زردآلو برای امرار معاش در ولسوالی مرکزی مهم است. مالاتیا پیشرو جهانی در تولید زردآلو است. این شهر دارای دو منطقه صنعتی سازمان یافته است که صنعت اصلی آن نساجی است.


  • دانشگاه تورگات اوزال ترکیه در کدام شهر واقع شده است ؟

    مالاتیا

  • تحصیل در دانشگاه تورگات اوزال ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید