X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه روملی ترکیه + شرایط پذیرش و شهریه ها

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه روملی ترکیه
در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش ، امکانات ، شهریه ها و ابعاد علمی دانشگاه روملی استانبول می پردازیم
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه روملی ترکیه

دانشگاه روملی ترکیه

دانشگاه روملی ترکیه یک دانشگاه خصوصی است که در سال 2015 توسط بنیاد بالجی در استانبول سیلیوری تأسیس شد. هدف دانشگاه روملی ترکیه توسعه درک دانشجویان از نحوه یادگیری اطلاعات و بهبود توانایی‌های یادگیری آنها با ایجاد یک محیط فکری که در آن علم و هنر می تواند به صورت چند وجهی مورد بحث قرار گیرد.

تحصیل در دانشگاه روملی ترکیه
 
دانشگاه روملی ترکیه در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه روملی ترکیه، ترکی و انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه روملی ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه روملی ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه روملی ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه روملی ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه روملی ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه روملی ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید.
 
شرایط پذیرش از دانشگاه روملی ترکیه
 دانشگاه روملی ترکیه
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه روملی ترکیه آزمون یوس ( اجباری نیست ) است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه روملی ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه روملی ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه روملی ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ازدانشگاه روملی ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس   https://rumeli.edu.tr مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه روملی ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.
 
دانشگاه روملی ترکیه دارای 5 دانشکده، 2 آموزشگاه حرفه ای و 1 موسسه به شرح زیر می باشد:
 دانشگاه روملی ترکیه
دانشکده ها
1.    دانشکده اقتصاد، علوم اداری و اجتماعی
2.    دانشکده فنی و مهندسی و علوم طبیعی
3.    دانشکده علوم بهداشت
4.    دانشکده هنر، طراحی و معماری
5.    دانشکده علوم ورزشی

آموزشگاه های حرفه ای
1.    هنرستان فنی حرفه ای
2.    آموزشکده خدمات بهداشتی حرفه ای

مؤسسات
1.    دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش

رشته های دانشگاه روملی ترکیه

دانشگاه روملی ترکیه

دانشگاه روملی ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس و آموزشگاه های بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.
دانشکده اقتصاد، علوم اداری و اجتماعی: روانشناسی، روانشناسی (انگلیسی)، علوم سیاسی و مدیریت دولتی، روابط بین المللی، کسب و کار، مدیریت هوانوردی
دانشکده هنر، طراحی و معماری: غذا و هنر آشپزی، روابط عمومی و تبلیغات، گروه رادیو، تلویزیون و سینما، معماری، معماری داخلی
دانشکده فنی و مهندسی و علوم طبیعی: مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی عمران
دانشکده علوم بهداشت: تغذیه و رژیم غذایی، فیزیوتراپی و توانبخشی
دانشکده علوم ورزشی: مربیگری، ورزش و علوم ورزشی، مدیریت ورزشی، ورزش و علوم ورزشی برای معلولین، تفریح
هنرستان فنی حرفه ای:عدالت، آشپزی، برنامه نویسی کامپیوتر، طراحی داخلی، طراحی گرافیک، خدمات کابین هواپیمایی کشوری، مدیریت حمل و نقل هوایی غیرنظامی، مدیریت ورزشی، فناوری هواپیما
آموزشکده خدمات بهداشتی حرفه ای: خدمات اتاق عمل، بیهوشی، رشد کودک، تکنیک های پروتز دندان، دیالیز، الکترونوروفیزیولوژی، مراقبت از بیمار در منزل، فیزیوتراپی، کمک های اولیه و اورژانسی، شنوایی سنجی، تکنیک های آزمایشگاهی پاتولوژی، رادیوتراپی، اسناد پزشکی و منشی، تکنیک های تصویربرداری پزشکی، تکنیک های آزمایشگاهی پزشکی 
برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه روملی ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

شهریه دانشگاه روملی ترکیه 

دانشگاه روملی ترکیه

 همانطور که گفته شد دانشگاه روملی ترکیه یک دانشگاه خصوصی است، برای همین شهریه های آن نسبت به دیگر دانشگاه های دولتی ترکیه، بالاتر است، اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. برای کسب اطلاعات از شهریه های دانشگاه روملی ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

تمامی شهریه های تمام رشته ها در پیج اینستاگرام دیار دانش بارگزار شده برای ورود به پیج روی این لینک کلیک کنید

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه روملی ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.
 دانشگاه روملی ترکیه

استانبول

استانبول که قبلاً به عنوان قسطنطنیه شناخته می شد، بزرگترین شهر ترکیه و مرکز اقتصادی، فرهنگی و تاریخی این کشور است. استانبول در شمال غربی ترکیه، در امتداد سواحل مرمره و تنگه بسفر و همچنین شاخ طلایی را احاطه کرده است. این شهر در میان تنگه بسفر قرار دارد و یک شهر بین قاره ای است ، بخشی در اروپا که به آن سمت اروپایی یا روملی می گویند و بخشی در آسیا که آناتولی یا سمت آسیایی نامیده می شود.
با جمعیتی بیش از 15 میلیون نفر که 19 درصد از جمعیت ترکیه را تشکیل می دهند. استانبول پرجمعیت ترین شهر اروپا و پانزدهمین شهر بزرگ جهان است. بیش از 13.4 میلیون بازدیدکننده خارجی در سال 2018 به استانبول آمدند، هشت سال پس از اینکه استانبول به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شد و آن را به هشتمین شهر پربازدید جهان تبدیل کرد.
تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوای استانبول است. میزان بارش سالیانه استانبول به‌طور میانگین ۸۷۰ میلی‌متر است. میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است.
به‌طور متوسط بیشترین درجه حرارت در طول ماه‌های مختلف زمستان بین ۷ درجه تا ۹ درجه سلسیوس است. بارش برف در استانبول برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی است؛ اما یکی از این بارش‌ها می‌تواند سنگین باشد. غالباً این بارش در بین ماه‌های دسامبر و مارس رخ می‌دهد.


  • دانشگاه روملی در کدام شهر ترکیه واقع شده است ؟

    استانبول

  • تحصیل در دانشگاه روملی به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید