X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه بیکنت ترکیه + معرفی کامل شهریه ها و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه بیکنت ترکیه
در ادمه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش ، شهریه ها ، امکانات و تمامی ابعاد آموزشی دانشگاه بیکنت ترکیه می پردازیم
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه بیکنت ترکیه

دانشگاه بیکنت ترکیه

دانشگاه بیکنت ترکیه ( به ترکی : Beykent Üniversitesi ) یک دانشگاه خصوصی واقع در استانبول ترکیه است. دانشگاه بیکنت ترکیه که با تاسیس قانون مورخ 09.07.1997 و به شماره 4282 که توسط مجلس ملی بزرگ ترکیه و تحت نظارت بنیاد آموزشی Adem Çelik-Beykent به تصویب رسید، شخصیت حقوقی عمومی پیدا کرد. هدف دانشگاه بیکنت ترکیه یک موسسه آموزش عالی در مقیاس جهانی باشد.

تحصیل در دانشگاه بیکنت ترکیه
 
دانشگاه بیکنت ترکیه در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه بیکنت ترکیه، ترکی، انگلیسی و روسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه بیکنت ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه بیکنت ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه بیکنت ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه بیکنت ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه بیکنت ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه بیکنت ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید.
 
شرایط پذیرش از دانشگاه بیکنت ترکیه
 دانشگاه بیکنت ترکیه
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه بیکنت ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس (اجباری نیست) امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه بیکنت ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه بیکنت ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه بیکنت ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ازدانشگاه بیکنت ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس  http://www.beykent.edu.tr مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه بیکنت ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.
 
دانشگاه بیکنت ترکیه دارای 9 دانشکده، 3 مدرسه و 1 موسسه به شرح زیر می باشد:
 دانشگاه بیکنت ترکیه
دانشکده ها
1.    دانشکده پزشکی
2.    دانشکده دندانپزشکی
3.    دانشکده حقوق
4.    دانشکده فنی و مهندسی و معماری
5.    دانشکده علوم و هنر
6.    دانشکده هنر های زیبا
7.    دانشکده اقتصاد و علوم اداری
8.    دانشکده علوم بهداشتی
9.    دانشکده ارتباطات

مدارس
1.    هنرستان فنی حرفه ای
2.    دانشکده علمی کاربردی
3.    دانشکده زبانهای خارجی

مؤسسات
1.    دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش

رشته های دانشگاه بیکنت ترکیه

دانشگاه بیکنت ترکیه

دانشگاه بیکنت ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس و آموزشگاه های بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.
اقتصاد و علوم اداری: بانکداری و مالی، مدیریت کسب و کار، اقتصاد، روابط بین المللی، لجستیک و حمل و نقل بین المللی، معامله بین المللی، سیستم های مدیریت اطلاعات، مدیریت گردشگری، علوم سیاسی و مدیریت دولتی
فنی و مهندسی و معماری: معماری، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی الکترونیک و ارتباطات، مهندسی سیستم انرژی، مهندسی صنایع، معماری داخلی، مهندسی مدیریت، مهندسی مکانیک، مهندسی نرم افزار
دانشکده هنرهای زیبا: بازیگری، مدیریت هنری و هنرهای نمایشی، سینما و تلویزیون، ارتباطات و طراحی، طراحی گرافیک، نساجی و طراحی
دانشکده ارتباطات: رسانه های جدید، روابط عمومی و تبلیغات، گزارش و برنامه نویسی تلویزیون، ارتباط دیداری
دانشکده پزشکی: داروسازی
دانشکده دندانپزشکی: دندانپزشکی
برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه بیکنت ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

پردیس های دانشگاه بیکنت ترکیه

دانشگاه بیکنت ترکیه

پردیس بیلیکدوزو: پردیس بیلیکدوزو در شهرستان بیوک چکمجه استانبول در منطقه مسکونی بیکنت واقع شده است. ساختمان 12 طبقه در اطراف مرکز زندگی بیلیکدوزو،  موسسات مراقبت های بهداشتی و نمایشگاه Tüyap متمرکز شده است. مجتمع آموزشی بسته با مساحت 16000 متر مربع امکانات آموزشی مدرن، آزمایشگاه ها، استودیوهای کارگاهی، سالن نمایش و مرکز فرهنگی را فراهم می کند. فضای ورزشی خارجی و استخر در کالج بیکنت برای دانشجویان دانشگاه بیکنت ترکیه قابل استفاده است. این مرکز عمدتاً دارای مدرسه حرفه ای است که 38 برنامه را اجرا می کند، 23 برنامه در روز و 15 برنامه در عصر به نفع دانش آموزان شاغل. همچنین دانشکده ارتباطات تازه افتتاح شده نیز در این ساختمان مستقر خواهد شد و در سال تحصیلی 2008-2009 شروع به تدریس کرده است.
پردیس Ayazağa-Maslak: پردیس Ayazaga-Maslak  در منطقه ساریر  استانبول است. این ساختمان مدرن با ظرفیت 8000 دانشجو برای سال سخنرانی 2005-2006 افتتاح شد. در سال 2011 پردیس Ayazaga-Maslak  دارای حداکثر ظرفیت 12000 دانشجو به دلیل بهبود ساختمان های جدید است.
پردیس تکسیم: این ساختمان 5000 متر مربعی که در منطقه اصلی فرهنگ و هنر استانبول واقع شده است، در سال 2004 افتتاح شد. این ساختمان به عنوان دفتر مرکزی موسسه علوم اجتماعی عمل می کند و بیشتر برنامه های تحصیلات تکمیلی در این ساختمان تدریس می شود. دانشکده حقوق در این ساختمان واقع شده و در سال تحصیلی 2008-2009 شروع به تدریس کرد. همچنین در سال 2008-2009 پردیس تکسیم برنامه آموزش از راه دور خود را برای برنامه های دو ساله ارائه کرد. این ساختمان همچنین مقر مرکز تحقیقات و علوم کاربردی آتاتورک دانشگاه بیکنت و مرکز تحقیقات استراتژیک دانشگاه بیکنت ترکیه است.

امکانات دانشگاه بیکنت استانبول

دانشگاه بیکنت ترکیه

خوابگاه: خوابگاه Sarıyer - Ayazağa Campus دارای 6000 متر مربع مساحت بسته است. دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه بیکنت ترکیه، اساتید دانشگاهی و کارکنان اداری می توانند برای مدت طولانی در آنجا بمانند. ضمناً در صورت اجازه ظرفیت دانشجویانی که در سایر دانشگاه ها مشکل اسکان دارند می توانند با احراز شرایط لازم در این خوابگاه اقامت کنند. این خوابگاه از 121 اتاق تشکیل شده است. در اتاق ها گزینه های اتاق یک نفره و دو نفره وجود دارد. یخچال، تلویزیون، تلفن و حمام و اینترنت 24 ساعته در دسترس است.
کتابخانه: دانشگاه بیکنت ترکیه دارای چهار کتابخانه در پردیس های Ayazağa، Beylikdüzü، Hadımkoy  و Taksim است.
از دیگر امکانات دانشگاه بیکنت ترکیه: بیش از ۶۰ لابراتوار علمی و آموزشی، ۱۱ ورزشگاه و باشگاه ورزشی، زمین های متعدد فوتبال، بسکتبال، والیبال و …، کتابخانه های عظیم با ظرفیت بیش از ۳۰۰ هزار کتاب، چندین سالن کنفرانس مجزا، بیش از ۹۰ ورکشاپ، بیش از ده آمفی تئاتر

شهریه دانشگاه بیکنت ترکیه 

دانشگاه بیکنت ترکیه

 همانطور که گفته شد دانشگاه بیکنت ترکیه یک دانشگاه خصوصی است، برای همین شهریه های آن نسبت به دیگر دانشگاه های دولتی ترکیه، بالاتر است، اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است.
پزشکی : 15.600 دلار
شهریه پزشکی شامل ۲۵% بورسیه نیز میشود  (11.740 دلار)
دندانپزشکی :15.600 دلار
شهریه دندانپزشکی شامل ۲۵% بورسیه نیز میشود (11.740 دلار)
فیزیوتراپی : 6.100 دلار
شهریه با بورس ۵۰% : 3.000 دلار
شهریه با بورس ۲۵% : 4.500 دلار
حقوق : 8.100 دلار
شهریه با بورس ۲۵% : 6.000 دلار
سایر رشته های کاردانی (انگلیسی) : 2.712 دلار
سایر رشته های کاردانی (ترکی) : 2.338 دلار 

برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه بیکنت ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه بیکنت ترکیه را آسان نموده؟
 دانشگاه بیکنت ترکیه
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.
دانشگاه بیکنت ترکیه

استانبول

استانبول که قبلاً به عنوان قسطنطنیه شناخته می شد، بزرگترین شهر ترکیه و مرکز اقتصادی، فرهنگی و تاریخی این کشور است. استانبول در شمال غربی ترکیه، در امتداد سواحل مرمره و تنگه بسفر و همچنین شاخ طلایی را احاطه کرده است. این شهر در میان تنگه بسفر قرار دارد و یک شهر بین قاره ای است ، بخشی در اروپا که به آن سمت اروپایی یا روملی می گویند و بخشی در آسیا که آناتولی یا سمت آسیایی نامیده می شود.
با جمعیتی بیش از 15 میلیون نفر که 19 درصد از جمعیت ترکیه را تشکیل می دهند. استانبول پرجمعیت ترین شهر اروپا و پانزدهمین شهر بزرگ جهان است. بیش از 13.4 میلیون بازدیدکننده خارجی در سال 2018 به استانبول آمدند، هشت سال پس از اینکه استانبول به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شد و آن را به هشتمین شهر پربازدید جهان تبدیل کرد.
تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوای استانبول است. میزان بارش سالیانه استانبول به‌طور میانگین ۸۷۰ میلی‌متر است. میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است.
به‌طور متوسط بیشترین درجه حرارت در طول ماه‌های مختلف زمستان بین ۷ درجه تا ۹ درجه سلسیوس است. بارش برف در استانبول برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی است؛ اما یکی از این بارش‌ها می‌تواند سنگین باشد. غالباً این بارش در بین ماه‌های دسامبر و مارس رخ می‌دهد.


  • دانشگاه بیکنت ترکیه بر چه اساسی دانشجو می پذیرد ؟

    سوابق تحصیلی و کارنامه آزمون های بین المللی

  • تحصیل در دانشگاه بیکنت ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی و انگلیسی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید