X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه سابانجی ترکیه + شرایط پذیرش و معرفی کامل

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه سابانجی ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش و معرفی امکانات شرایط پذیرش دانشگاه سابانجی ترکیه می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه سابانجی ترکیه

دانشگاه سابانجی ترکیه

دانشگاه سابانجی ترکیه که در سال 1994 تأسیس شد، یک دانشگاه خصوصی است که در محوطه ای به مساحت 1.26 میلیون متر مربع واقع شده است که حدود 40 کیلومتر از مرکز شهر استانبول فاصله دارد. اولین دانش‌آموزان دانشگاه سابانجی ترکیه در سال 1999 ثبت نام کردند. اولین جلسه تحصیلی دانشگاه سابانجی ترکیه در 20 اکتبر 1999 آغاز شد.
دانشگاه سابانجی ترکیه موقعیت پیشرو و پویا خود را در آموزش و پژوهش نوآورانه با تأثیر متحول کننده بر علم و جامعه ارتقا خواهد داد. ماموریت دانشگاه سابانجی ترکیه توسعه افراد شایسته و با اعتماد به نفس بین المللی است که دانش در علوم طبیعی و مهندسی را در کنار علوم انسانی، اجتماعی و مدیریت از طریق تحقیقات بین رشته ای نوآورانه پیشرفت و پرورش می دهند.

تحصیل در دانشگاه سابانجی ترکیه
 دانشگاه سابانجی ترکیه
دانشگاه سابانجی ترکیه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه سابانجی ترکیه، ترکی و انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه سابانجی ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه سابانجی ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه سابانجی ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه سابانجی ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه سابانجی ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه سابانجی ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید.
 دانشگاه سابانجی ترکیه
شرایط پذیرش از دانشگاه سابانجی ترکیه
 
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه سابانجی ترکیه آزمون یوس (اجباری نیست) است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه سابانجی ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه سابانجی ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه سابانجی ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ازدانشگاه سابانجی ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس     https://www.sabanciuniv.edu مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه سابانجی ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.
 
دانشگاه سابانجی ترکیه دارای 3 دانشکده و 1 مدرسه به شرح زیر می باشد:
 دانشگاه سابانجی ترکیه
دانشکده ها
1.    دانشکده هنر و علوم اجتماعی
2.    دانشکده علوم طبیعی و مهندسی
3.    دانشکده مدیریت

مدارس
1.    مدرسه ی زبان

رشته های دانشگاه سابانجی ترکیه

دانشگاه سابانجی ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس و آموزشگاه های بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.

دانشگاه سابانجی ترکیه
مهندسی و علوم کامپیوتر
مهندسی برق
مهندسی صنایع
مهندسی نانو و مواد شناسی
مهندسی الکترومکانیکی
مهندسی زیست شناسی، زیست مولکولی و ژنتیک
مطالعات فرهنگی
اقتصاد
مطالعات بین المللی
علوم سیاسی
روانشناسی
طراحی ارتباطات بصری و هنرهای بصری
مدیریت 
و...
برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه سابانجی ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

امکانات دانشگاه سابانجی ترکیه

دانشگاه سابانجی ترکیه

دانشگاه سابانجی ترکیه دارای امکانات بسیاری از جمله:
پردیس دانشگاه سابانجی ترکیه: دانشگاه سابانجی ترکیه پردیسی دارد که از زندگی پرتنش شهر دور است، اما هر آنچه را که دانشجویان ممکن است در زندگی روزمره خود نیاز داشته باشند ارائه می دهد. امکانات رفاهی از مرکز هنرهای نمایشی گرفته تا سالن ورزشی، فروشگاه رفاه، سالن سینما و مکان‌های ورزشی فراوان است. در بین دانشگاه های ترکیه، دانشگاه سابانجی ترکیه به نسبت تعداد دانشجویان، بالاترین ظرفیت خوابگاه را دارد.
فعالیت های ورزشی: دانشگاه سابانجی ترکیه دارای 42 باشگاه است که توسط دانشجویان تأسیس و اداره می شود. دانشجویان می توانند از مرکز هنرهای نمایشی با ظرفیت 912 برای رویدادهای فرهنگی و اجتماعی خود استفاده کنند. مرکز هنرهای نمایشی همچنین یکی از مهم‌ترین مراکز کنفرانس و هنر در بخش آناتولی استانبول است و میزبان هنرمندان و گروه‌های حرفه‌ای است. مرکز ورزشی دارای یک سالن اصلی است که برای بازی های بسکتبال و والیبال به ظرفیت 1200 نفر استفاده می شود. امکانات دیگر شامل سه زمین اسکواش، سالن های ورزش و کاردیو، استودیوهای تناسب اندام و مناطق تنیس روی میز و یک دیوار کوهنوردی برای تمرینات کوهنوردی است.
کتابخانه: مرکز اطلاعات دانشگاه سابانجی ترکیه برای 600 نفر در محل کار و مطالعه راحت برنامه ریزی شده است و دارای مجموعه گسترده ای از تقریباً 100000 جلد چاپی معاصر، 20000 نشریه الکترونیکی و تقریباً 35000 مورد چندرسانه ای است. ICcat، پیشرفته ترین محصول فهرست نویسی نسل بعدی که دسترسی کاربران را به اطلاعات فراهم می کند، توسط مرکز اطلاعات دانشگاه سابانجی ترکیه به ترکیه معرفی شد. 

شهریه دانشگاه سابانجی ترکیه 

دانشگاه سابانجی ترکیه
 
بنا به تصمیم ریاست دانشگاه سابانجی ترکیه، شهریه سالانه تمامی رشته ها 72500 لیر می باشد. 

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه سابانجی ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

دانشگاه سابانجی ترکیه

استانبول

استانبول که قبلاً به عنوان قسطنطنیه شناخته می شد، بزرگترین شهر ترکیه و مرکز اقتصادی، فرهنگی و تاریخی این کشور است. استانبول در شمال غربی ترکیه، در امتداد سواحل مرمره و تنگه بسفر و همچنین شاخ طلایی را احاطه کرده است. این شهر در میان تنگه بسفر قرار دارد و یک شهر بین قاره ای است ، بخشی در اروپا که به آن سمت اروپایی یا روملی می گویند و بخشی در آسیا که آناتولی یا سمت آسیایی نامیده می شود.
با جمعیتی بیش از 15 میلیون نفر که 19 درصد از جمعیت ترکیه را تشکیل می دهند. استانبول پرجمعیت ترین شهر اروپا و پانزدهمین شهر بزرگ جهان است. بیش از 13.4 میلیون بازدیدکننده خارجی در سال 2018 به استانبول آمدند، هشت سال پس از اینکه استانبول به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شد و آن را به هشتمین شهر پربازدید جهان تبدیل کرد.
تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوای استانبول است. میزان بارش سالیانه استانبول به‌طور میانگین ۸۷۰ میلی‌متر است. میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است.
به‌طور متوسط بیشترین درجه حرارت در طول ماه‌های مختلف زمستان بین ۷ درجه تا ۹ درجه سلسیوس است. بارش برف در استانبول برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی است؛ اما یکی از این بارش‌ها می‌تواند سنگین باشد. غالباً این بارش در بین ماه‌های دسامبر و مارس رخ می‌دهد.


  • دانشگاه سابانجی ترکیه در کدام شهر واقع شده است؟

    استانبول

  • آیا دانشگاه سابانجی ترکیه مورد تایید وزارت علوم ایران می باشد ؟

    بله در بخش دانشگاه های ممتاز


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید