X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه عبدالله گل ترکیه + معرفی و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه عبدالله گل ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش و ثیت نام دانشگاه عبدالله گل ترکیه و همچنین بررسی امکانات رفاهی و آموزشی این دانشگاه می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه عبدالله گل ترکیه

دانشگاه عبدالله گل ترکیه

دانشگاه عبدالله گل ترکیه (AGU) یک دانشگاه دولتی واقع در کایسری ترکیه است که در سال 2010 افتتاح شد. دانشگاه عبدالله گل ترکیه توسط یک بنیاد بشردوستانه (AGUV) پشتیبانی می شود. دانشگاه عبدالله گل ترکیه برای اولین بار دروازه های خود را برای سال تحصیلی 2013-2014 به روی دانشجویان گشود.
اولین گام ها برای تأسیس دانشگاه عبدالله گل ترکیه در سال 2007 توسط شورای شهر کایسری و دیگر افراد برجسته شهر برداشته شد. هدف این بود که شهرت آموزش و پرورش کایسری را مطابق با دیدگاه خود شهر از توسعه آن بالا ببریم. دانشگاه عبدالله گل ترکیه به نام شهروند برجسته کایسری و یازدهمین رئیس جمهور جمهوری ترکیه، عبدالله گل نامگذاری شد و به طور رسمی در 21 جولای 2010 افتتاح شد. اولین پردیس دانشگاه عبدالله گل ترکیه در محل سابق اولین مجتمع صنعتی ترکیه تأسیس شد. در آینده، دانشگاه پردیس دومی به نام میمار سینان را نیز افتتاح خواهد کرد.

دانشگاه عبدالله گل ترکیه

تحصیل در دانشگاه عبدالله گل ترکیه
 
دانشگاه عبدالله گل ترکیه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه عبدالله گل ترکیه، ترکی و انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه عبدالله گل ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه عبدالله گل ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه عبدالله گل ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه عبدالله گل ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه عبدالله گل ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه عبدالله گل ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید.
 
شرایط پذیرش از دانشگاه عبدالله گل ترکیه
 دانشگاه عبدالله گل ترکیه
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه عبدالله گل ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه عبدالله گل ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه عبدالله گل ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه عبدالله گل ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ازدانشگاه عبدالله گل ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس http://www.agu.edu.tr مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه عبدالله گل ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.
 
دانشگاه عبدالله گل ترکیه دارای 6 دانشکده، 2 مدرسه و 4 موسسه به شرح زیر می باشد:
 دانشگاه عبدالله گل ترکیه
دانشکده ها
1.    دانشکده مهندسی
2.    دانشکده معماری
3.    دانشکده رهبری و مدیریت
4.    دانشکده زندگی و علوم طبیعی
5.    دانشکده علوم انسانی و اجتماعی
6.    دانشکده علوم تربیتی

مدارس
1.    دبیرستان تربیت بدنی و ورزش
2.    دانشکده زبانهای خارجی

مؤسسات
1.    دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم طبیعی و کاربردی
2.    موسسه علوم اجتماعی
3.    مرکز یادگیری مادام العمر (HAYMER)
4.    مرکز انتشارات دیجیتال (DYM)

رشته های دانشگاه عبدالله گل ترکیه

دانشگاه عبدالله گل ترکیه

دانشگاه عبدالله گل ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس و آموزشگاه های بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.
دانشکده مهندسی: مهندسی کامپیوتر، مهندسی الکترونیک برق، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، علم مواد و نانوتکنولوژی (فارغ التحصیل)
دانشکده معماری: معماری
دانشکده رهبری و مدیریت: کسب و کار، اقتصاد
دانشکده علوم انسانی و اجتماعی: علوم سیاسی و روابط بین الملل، روانشناسی
دانشکده زندگی و علوم طبیعی: زیست شناسی مولکولی و ژنتیک، مهندسی زیستی
برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه عبدالله گل ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

پردیس های دانشگاه عبدالله گل ترکیه

دانشگاه عبدالله گل ترکیه

پردیس سومر: پردیس فعلی دانشگاه عبدالله گل ترکیه در داخل یک کارخانه نساجی سابق ساخته شده است و در حال حاضر 280000 متر مربع را پوشش می دهد. ده دقیقه از مرکز شهر کایسری فاصله دارد و همچنین مسکن دانشجویی را در "دهکده دانشجویی" خود ارائه می دهد. پردیس اخیراً با افتتاح ساختمان جدید فولادی خود گسترش یافته است.
پردیس میمار سینان: دانشگاه عبدالله گل ترکیه ساخت پردیس میمار سینان (به نام معمار مشهور کایسری میمار سینان ) را در 14 کیلومتری مرکز شهر کایسری آغاز کرده است. پس از اتمام، به پردیس اصلی دانشگاه تبدیل می شود و یک سیستم شاتل AGU آن را به مرکز شهر متصل می کند. همچنین برنامه ریزی شده است که در آینده یک شاخه از تراموای شهر به نام Kayseray که مرکز شهر را از شرق به غرب متصل می کند، از محوطه دانشگاه عبدالله گل ترکیه عبور کند. مساحت کل برنامه ریزی شده برای این پردیس آینده بیش از 360000 متر مربع است (که 2/3 آن برای فضاهای سبز و جنگل ها اختصاص دارد).

شهریه دانشگاه عبدالله گل ترکیه 

دانشگاه عبدالله گل ترکیه

 شهریه دانشگاه عبدالله گل ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. 
مهندسی کامپیوتر : 4.302  لیر
مهندسی الکترونیک: 4.302 لیر
مهندسی صنایع : 4.302 لیر
مهندسی مکانیک : 4.302 لیر
زیست شناسی : 4.302 لیر
مهندسی زیستی : 4.302 لیر
برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه عبدالله گل ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه عبدالله گل ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.
 کایسری
 دانشگاه عبدالله گل ترکیه
کایسری ( تلفظ ترکی:  [ˈkajseɾi] ؛ یونانی : Καισάρεια ) یک شهر صنعتی بزرگ در آناتولی مرکزی ، ترکیه است. پایتخت استان کایسری است . شهر کایسری، اگر به عنوان شهرداری کلان شهر کایسری در نظر گرفته شود، از پنج ناحیه شهری تشکیل شده است: دو ناحیه مرکزی کوکاسینان و ملیک گازی ، هاجیلار ، اینچسو و تالاس .
تا 31 دسامبر 2019، این استان دارای جمعیتی بالغ بر 1,407,409 نفر بود که از این تعداد 1,144,265 نفر در منطقه ساخته شده این شهر که به عنوان چهار (از پنج) منطقه شهری شناسایی شده است، زندگی می کردند . کایسری در دامنه کوه آتشفشان غیرفعال کوه ارجیس قرار دارد که به ارتفاع 3916 متری (12848 فوتی) می رسد که بیش از 1500 متر از ارتفاع متوسط شهر است.
این شهر تعدادی بناهای تاریخی از جمله چندین اثر مربوط به دوره سلجوقی را در خود جای داده است. معمولاً در مسیر جاذبه‌های توریستی بین‌المللی کاپادوکیه که زمانی اطراف آن را احاطه کرده بود، در شرق و بناهای تاریخی دوران  سلجوقی و عثمانی در مرکز، کوه ارجیس به‌عنوان مرکز کوهنوردی و کوه‌پیمایی،  رودخانه Zamantı  به‌ عنوان  مرکز  رفتینگ مورد بازدید قرار می‌گیرد .
کایسری دارای آب و هوای سرد نیمه خشک در طبقه بندی آب و هوای کوپن ( BSk ) یا آب و هوای معتدل قاره ای در طبقه بندی آب و هوای تروارتا ( Dc ) است. زمستان های سرد و برفی و تابستان های گرم و خشک با شب های خنک. بارندگی در طول سال اتفاق می افتد، البته با کاهش محسوس در اواخر تابستان و اوایل پاییز.


  • دانشگاه عبدالله گل در کدام شهر ترکیه واقع شده است؟

    کایسری

  • تحصیل در دانشگاه عبدالله گل ترکیه به چه زبانی ست ؟

    ترکی استانبولی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید