X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه + معرفی کامل و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه
در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه ، به همراه معرفی رشته ها و شهریه های این دانشگاه می پردازیم
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه

دانشگاه علاالدین کیقباد

دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه ( به ترکی : Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi ) یک دانشگاه دولتی واقع در آلانیا، ترکیه است. این دانشگاه در سال 2015 توسط مجلس ملی بزرگ ترکیه تأسیس شد.
مأموریت دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه تربیت افراد واجد شرایط مورد نیاز شهر، منطقه و کشور که با رویکرد مدیریتی مبتنی بر خدمت به بشریت، متعهد به ارزش‌های جهانی، فیلتر کردن معضلاتی که به فعالیت‌های آموزشی، علمی، انتشاراتی و فرهنگی اجتماعی می‌پردازند. به عنوان دانشگاهی که دانشجو را تربیت می کند، راه حل، تغییر، تحول و توسعه پایدار را برای افزایش آرامش و رفاه جامعه رهبری می کند. هدف دانشگاه علائدین کیقباد ترکیه تبدیل شدن به یک دانشگاه برتر جهانی که با تولید اطلاعات، محصولات و خدمات، ساختار اقتصادی-اجتماعی منطقه و کشور را در بخش های گردشگری، بهداشت، کشاورزی و خدمات توسعه می دهد.

آلانیا

آلانیا یک شهر تفریحی ساحلی و ناحیه ای از استان آنتالیا در سواحل جنوبی ترکیه، در منطقه مدیترانه این کشور است. طبق سرشماری ترکیه در سال 2010، این شهر 98627 نفر جمعیت داشته است. آب و هوای مدیترانه ای، جاذبه های طبیعی و میراث تاریخی آلانیا را به مقصدی محبوب برای گردشگری تبدیل کرده است.
آلانیا دارای آب و هوای معمولی مدیترانه ای تابستان گرم است ( Köppen : Csa). منطقه پرفشار نیمه گرمسیری واقع در حوضه مدیترانه، تضمین می‌کند که بیشتر باران‌ها در زمستان می‌بارد و تابستان‌ها را طولانی، گرم و خشک می‌کند. سلول های طوفان گاهی اوقات هنگامی که به ساحل نزدیک می شوند، آب و هوای مناسبی را با خود می آورند. وجود کوه توروس در مجاورت دریا باعث ایجاد مه می شود و به نوبه خود رنگین کمان های قابل مشاهده را در بسیاری از صبح ها ایجاد می کند.

تحصیل در دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه
 دانشگاه علاالدین کیقباد
دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه، ترکی و در برخی رشته ها انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید.
 
شرایط پذیرش از دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه
 
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ازدانشگاه علائدین کیقباد ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس             https://www.alanya.edu.tr   مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.
 دانشگاه علاالدین کیقباد
دانشگاه علاالدین کیقباد دارای 10 دانشکده، 1 موسسه، 1 مدرسه و 5 آموزشگاه حرفه ای به شرح زیر می باشد:
 
دانشکده ها
1.    دانشکده اقتصاد، علوم اداری و اجتماعی
2.    دانشکده فنی رافت کیس
3.    دانشکده تعلیم و تربیت
4.    دانشکده پزشکی
5.    دانشکده دندانپزشکی
6.    دانشکده علوم بهداشت
7.    دانشکده علوم ورزشی
8.    دانشکده گردشگری
9.    دانشکده هنر، طراحی و معماری
10.    قاضی پاشا دانشکده هوانوردی و علوم فضایی

موسسات
1.    دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش

مدارس
1.    دانشکده زبانهای خارجی

آموزشگاه های حرفه ای
1.    ALTSO MYO
2.    آموزشگاه حرفه ای آکسکی
3.    مدرسه حرفه ای Gazipasa MRB
4.    آموزشگاه حرفه ای گردشگری ALTSO
5.    آموزشگاه حرفه ای خدمات بهداشتی

رشته های دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه

دانشگاه علاالدین کیقباد

دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس و آموزشگاه های بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.
هنرهای زیبا
تاریخ
ادبیات
هنرهای نمایشی
فلسفه
الهیات
هنرهای تجسمی
دندانپزشکی
پرستاری
روانشناسی
توان‌بخشی
بازرگانی و علوم اجتماعی
رشته‌های مهندسی
باستان شناسی
تربیت بدنی
اقتصاد
جغرافیا
جامعه شناسی
پزشکی
ریاضیات
داروسازی
زیست شناسی
و...
برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه علائدین کیقباد ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

امکانات دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه

دانشگاه علاالدین کیقباد

دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه دارای امکانات بسیاری از جمله:
جشنواره بهاره، سفرهای تفریحی و پژوهشی، سمینارهای آموزشی، نمایشگاه‌ها، مسابقات، فعالیت‌های ورزشی، خوابگاه‌های دولتی، امکانات اقامتی، هتل‌های آپارتمانی، ارائه امکانات ورزشی گوناگون به دانشجویان

شهریه دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه 

دانشگاه علاالدین کیقباد
شهریه دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. 
پزشکی 19.260 لیر
دندانپزشکی : 16.111 لیر
تربیت بدنی : 852 لیر
ادبیات : 852 لیر
مدیریت : 939 لیر
برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.


  • دانشگاه علاالدین کیقباد در کدام شهر ترکیه واقع شده است ؟

    آلانیا در استان آنتالیا

  • تحصیل در دانشگاه علاالدین کیقباد ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • حق پناه
    با سلام در خصوص وضعیت پذیرش دانشگاه علالدین کیقبادآلانیا سوال کنم.آیا از آزمون یوس دانشگاههای دیگر نیز پذیرش می کند. نمره یوس آلوداغ 96/5 و مارمارا 88/5 است و معدل 19/60 در رشته علوم تجربی هستم . آیا با این نمره های یوس می توانم در رشته پزشکی ، دندان پزشکی شرکت کنم. ممنون می شم در این زمینه همکاری نمایید با تشکر و سپاس
    • سلام متاستفانه دانشگاه علاالدین کیقباد بر اساس آزمون یوس خود پذیرش خواهد داشت ، اما در انتخاب رشته دوم این دانشگاه می توانید با این سوابق اقدام کنید که البته برای قبولی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی کافی نمی باشد

  • محمدطاهری
    با سلام اطلاعاتی ور مورد کلاسهای زبان انگلیسی میخواستم . دختر خانمی است با فوق دیپلم نرم افزار کامپیوتر از ایران و علاقه مند است که‌در الانیا زبان انگلیسی از صفر آموزش ببیند و بعد در رشته فوق ادامه تحصیل دهد.لطفا در این موارد چنانچه مقدور است که در الانیا تحصیل کند کلیه اطلاع را به ایمیل من ارسال فرمایید.هزینه مورد نظر را اعلام کنید تقدیم میکنم.با تشکر
    • مدیر سایت

      سلام برای ورود به این دانشگاه ما بری شما به صورت تضمینی در رشته مد نظرتون ، پذیرش اخذ می کنیم ، لطفا در واتساپ پیام بگذارید

تماس بگیرید