X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه نوح ناجی ترکیه + معرفی کامل و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه نوح ناجی ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش و همچنین امکانات و سطح علمی دانشگاه نوح ناجی ترکیه می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه نوح ناجی ترکیه

دانشگاه نوح ناجی ترکیه

دانشگاه نوح ناجی ترکیه یک دانشگاه خصوصی است که توسط بنیاد آموزش عالی و کمک های کایسری با قانون شماره 5913 مورخ 23/06/2009 در مورد اصلاح قانون تشکیلات مؤسسات آموزش عالی در کایسری ترکیه تأسیس شده است.
دانشگاه نوح ناجی

تحصیل در دانشگاه نوح ناجی ترکیه

دانشگاه نوح ناجی ترکیه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه نوح ناجی ترکیه، ترکی می باشد. در نتیجه شرط ورود به دانشگاه نوح ناجی ترکیه آزمون تومر می باشد، اما نگران نباشید؛ در صورت نداشتن مدرک تومر می توانید به تحصیل در دانشگاه نوح ناجی ترکیه بپردازید. دانشگاه ترم اول دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه نوح ناجی ترکیه را با خیالی راحت به ما بسپارید.

شرایط پذیرش از دانشگاه نوح ناجی ترکیه

شرط اخذ پذیرش در دانشگاه نوح ناجی ترکیه آزمون یوس (اجباری نیست) است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه نوح ناجی ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه نوح ناجی ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه نوح ناجی ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ازدانشگاه نوح ناجی ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس  http://www.nny.edu.tr مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه نوح ناجی ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.

دانشگاه نوح ناجی

دانشگاه نوح ناجی ترکیه دارای 8 دانشکده، 3 موسسه و 1 مدرسه به شرح زیر می باشد:

دانشکده ها

  1. دانشکده مهندسی
  2. دانشکده اقتصاد و علوم اداری
  3. دانشکده هنرهای زیبا و طراحی
  4. دانشکده علوم بهداشت
  5. دانشکده پزشکی
  6. دانشکده دندانپزشکی
  7. دانشکده ادبیات
  8. دانشکده حقوق

موسسات

  1. علوم پایه
  2. هنرهای لیبرال
  3. علوم بهداشتی

مدارس

  1. هنرستان فنی حرفه ای

 

رشته های دانشگاه نوح ناجی ترکیه

دانشگاه نوح ناجی

دانشگاه نوح ناجی ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس و آموزشگاه های بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.

مهندسی برق و الکترونیک

مهندسی عمران

مهندسی صنایع

معماری

معماری داخلی و طراحی محیطی

اقتصاد

تجارت

علوم سیاسی و مدیریت دولتی

تغذیه و رژیم غذایی

پرستاری

فیزیوتراپی و توانبخشی

روانشناسی

گروه فناوری کامپیوتر

بخش خدمات دندانپزشکی

بخش درمان و توانبخشی

بخش خدمات و تکنیک های پزشکی

 و …

برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه نوح ناجی ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

 

امکانات دانشگاه نوح ناجی ترکیه

دانشگاه نوح ناجی

دانشگاه نوح ناجی ترکیه دارای امکانات رفاهی و آموزشی بسیاری می باشد. در زیر به برخی از این امکانات اشاره میکنیم:

خوابگاه: دانشجویانی که دانشگاه نوح ناجی ترکیه را در رتبه های 1، 2 و 3 انتخاب کرده و ثبت نام کنند از 40% تخفیف از هزینه خوابگاه برخوردار خواهند شد. ظرفیت خوابگاه های دخترانه و پسرانه دانشگاه نوح ناجی ترکیه بسیار بالاست و هر دانشجویی می تواند در خوابگاه های این دانشگاه اقامت کند. خوابگاه های دانشگاه نوح ناجی ترکیه در محوطه پردیس دانشگاه واقع شده و فاصله آن تا دانشکده ها 3-5 دقیقه پیاده روی است. هر دانشجویی که بخواهد می تواند در اتاق های یک نفره اقامت کند. امکانات صبحانه و ناهار خوری موجود است. دانشجویان ساکن در مناطق کایسری (Akkışla، Bünyan، Develi، Felahiye، İncesu، Özvatan، Pınarbaşı، Sarıoğlan، Sarız، Tomarza، Yahyalı، Yeşilhisar) از 10 درصد تخفیف از هزینه خوابگاه دانشجویی برخوردار خواهند شد. اسکان رایگان در خوابگاه های دانشگاه نوح ناجی ترکیه برای دانشجویانی که با امتیاز YKS خود در بین 10000 نفر برتر ترکیه قرار می گیرند، ارائه می شود.

کتابخانه: کتابخانه دانشگاه نوح ناجی ترکیه در راستای نیازهای برنامه های پژوهشی آموزشی مطابق با سیاست آموزشی و پژوهشی دانشگاه خدمات ارائه می دهد. ساختمان کتابخانه دانشگاه نوح ناجی ترکیه 1678 متر مربع مساحت بسته دارد. اتاق‌های مطالعه یک نفره برای دانشجویان برای کار در محیطی آرام، اتاق‌های مطالعه خصوصی برای گروه‌های دانشجویی برای کار با صدای بلند، سالن اینترنت، فضای مطالعه برای روزنامه‌ها و مجلات روزانه، سالن کنفرانس و کافه تریا در کف تراس وجود دارد. منابع کتابخانه دانشگاه نوح ناجی ترکیه مجموعه ای غنی از پایگاه های الکترونیکی، کتاب های الکترونیکی، مجلات الکترونیکی و همچنین کتاب ها و مجلات چاپی متعلق به مؤسسات انتشاراتی پیشرو در جهان و کشور دارد. دسترسی به منابع اطلاعاتی دانشگاهی و معتبر (پایگاه‌های اطلاعاتی الکترونیکی، کتاب‌های الکترونیکی، مجلات الکترونیکی و غیره) را می‌توان به صورت 24 ساعته در محوطه دانشگاه نوح ناجی ترکیه فراهم کرد.

خدمات ورزشی: دانشگاه نوح ناجی ترکیه فرصت های ورزشی را ارائه می دهد که در آن دانشجویان می توانند استرس را کاهش دهند، زندگی سالمی داشته باشند، مهارت های ورزشی خود را بهبود بخشند، از سلامت روان خود محافظت کنند و لحظات خوشی داشته باشند. دانشجویان می توانند فعالیت های ورزشی را در سالن ورزشی سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و مجموعه ورزشی در فضای باز در محوطه دانشگاه انجام دهند.

فعالیت اجتماعی: فعالیت های اجتماعی و فرهنگی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی پردیس است. به منظور اطمینان و تشویق دانش آموزان به ارزیابی اوقات فراغت خود بر اساس گرایش به علایق جدید، کسب عادت به استراحت و تفریح ​​با هم، پیگیری فعالیت های مرتبط با هنرهای زیبا و شرکت در فعالیت های فرهنگی و هنری، از آنها برای ایجاد باشگاه ها و سازماندهی فعالیت های مرتبط حمایت می شود و دفاتری در اختیار آنها قرار می گیرد. هدف این است که از اوقات فراغت خود به خوبی استفاده کنند و عادت به خوش گذرانی در کنار هم پیدا کنند. دانش‌آموزان می‌توانند عضو باشگاه‌هایی شوند که می‌خواهند یا می‌توانند در چارچوب رویه‌ها راه‌اندازی باشگاهی را که می‌خواهند رهبری کنند.

حمل و نقل: دسترسی به دانشگاه نوح ناجی ترکیه از دانشگاه Erciyes و مرکز شهر با اتوبوس شهری امکان پذیر است. با اتوبوس شهرداری از ایستگاه بلسین-آنافارتالار می توانید به دانشگاه نوح ناجی ترکیه برسید.

 

شهریه دانشگاه نوح ناجی ترکیه

دانشگاه نوح ناجی

همانطور که گفته شد دانشگاه نوح ناجی ترکیه یک دانشگاه خصوصی است، برای همین شهریه های آن نسبت به دیگر دانشگاه ­های دولتی ترکیه، بالاتر است، اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. برای کسب اطلاعات از شهریه های دانشگاه نوح ناجی ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

 

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه نوح ناجی ترکیه را آسان نموده؟

 

آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری ) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

 

کایسری

کایسری ( تلفظ ترکی:  [ˈkajseɾi] ؛ یونانی :    Καισάρεια ) یک شهر صنعتی بزرگ در آناتولی مرکزی ، ترکیه است. پایتخت استان کایسری است . شهر کایسری، اگر به عنوان شهرداری کلان شهر کایسری در نظر گرفته شود، از پنج ناحیه شهری تشکیل شده است: دو ناحیه مرکزی کوکاسینان و ملیک گازی ، هاجیلار ، اینچسو و تالاس .

تا 31 دسامبر 2019، این استان دارای جمعیتی بالغ بر 1,407,409 نفر بود که از این تعداد 1,144,265 نفر در منطقه ساخته شده این شهر که به عنوان چهار (از پنج) منطقه شهری شناسایی شده است، زندگی می کردند . کایسری در دامنه کوه آتشفشان غیرفعال کوه ارجیس قرار دارد که به ارتفاع 3916 متری (12848 فوتی) می رسد که بیش از 1500 متر از ارتفاع متوسط شهر است.

این شهر تعدادی بناهای تاریخی از جمله چندین اثر مربوط به دوره سلجوقی را در خود جای داده است. معمولاً در مسیر جاذبه‌های توریستی بین‌المللی کاپادوکیه که زمانی اطراف آن را احاطه کرده بود، در شرق و بناهای تاریخی دوران  سلجوقی و عثمانی در مرکز، کوه ارجیس به‌عنوان مرکز کوهنوردی و کوه‌پیمایی،  رودخانه Zamantı  به‌ عنوان  مرکز  رفتینگ مورد بازدید قرار می‌گیرد .

کایسری دارای آب و هوای سرد نیمه خشک در طبقه بندی آب و هوای کوپن ( BSk ) یا آب و هوای معتدل قاره ای در طبقه بندی آب و هوای تروارتا ( Dc ) است. زمستان های سرد و برفی و تابستان های گرم و خشک با شب های خنک. بارندگی در طول سال اتفاق می افتد، البته با کاهش محسوس در اواخر تابستان و اوایل پاییز.


  • دانشگاه نوح ناجی در کدام شهر ترکیه واقع شده است ؟

    کایسری

  • دانشگاه نوح ناجی از چه طریقی دانشجو می پذیرد ؟

    سوابق تحصیلی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید