X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه یاشار ترکیه + معرفی کامل و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه یاشار ترکیه
در ادامه این مطلب به بررسی رشته ها و معرفی امکانات به همراه شرایط پذیرش دانشگاه یاشار ترکیه می پردازیم
آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه یاشار ترکیه

دانشگاه یاشار ترکیه

دانشگاه یاشار ترکیه ( ترکی : Yaşar Üniversitesi ) دانشگاهی خصوصی است که در ازمیر ترکیه واقع شده است.
بنیاد ورزش و آموزش سلجوک یاشار تصمیم گرفت در سال 1999 دانشگاه یاشار ترکیه را به عنوان یک دانشگاه مدرن در شهر ازمیر تأسیس کند. مجلس ملی ترکیه ایجاد دانشگاه یاشار ترکیه را در 29 مارس 2001 تصویب کرد.
دانشگاه یاشار ترکیه خود را به عنوان یک "دانشگاه بوتیک" معرفی می کند. هدف آن این است که به عنوان یک دانشگاه بین المللی کوچک اما معتبر ترکیه شناخته شود.

دانشگاه یاشار ترکیه

تحصیل در دانشگاه یاشار ترکیه
 
دانشگاه یاشار ترکیه در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه یاشار ترکیه ، ترکی و انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه یاشار ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه یاشار ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه یاشار ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه یاشار ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه یاشار ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه یاشار ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید.
 
شرایط پذیرش از دانشگاه یاشار ترکیه
 
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه یاشار ترکیه آزمون یوس (اجباری نیست) است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه یاشار ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه یاشار ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه یاشار ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ازدانشگاه یاشار ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس  http://www.yasar.edu.tr  مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه یاشار ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.

دانشگاه یاشار ترکیه
 
دانشگاه یاشار ترکیه دارای 10 دانشکده، 4 مدرسه و 8 مرکز تحقیقاتی به شرح زیر می باشد:
 
دانشکده ها
1.    دانشکده علوم و هنر
2.    دانشکده اقتصاد و علوم اداری 
3.    دانشکده ارتباطات
4.    دانشکده علوم انسانی و اجتماعی
5.    دانشکده مدیریت
6.    دانشکده حقوق
7.    دانشکده هنر و طراحی
8.    دانشکده مهندسی
9.    دانشکده معماری
10.    دانشکده علوم و فنون کشاورزی

مدارس
1.    دانشکده علمی کاربردی
2.    هنرستان فنی حرفه ای
3.    مدرسه حرفه ای دادگستری
4.    دانشکده زبانهای خارجی

مراکز تحقیقاتی و کاربردی
1.    مرکز تحقیقات و کاربرد اتحادیه اروپا
2.    مرکز آموزش آزاد و از راه دور
3.    مرکز نویسندگی دانشگاهی
4.    مرکز تحقیقات و کاربرد مدیترانه
5.    مرکز تحقیقات زنان و خانواده (YÜKAM)
6.    مرکز تحقیقات و کاربردی طراحی
7.    مرکز آموزش مداوم (YÜSEM)
8.    اپلیکیشن حقوق بین الملل و تحقیق

رشته های دانشگاه یاشار ترکیه

دانشگاه یاشار ترکیه

دانشگاه یاشار ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس و آموزشگاه های بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.
دانشکده ارتباطات
روابط عمومی و تبلیغات
رادیو
بازیگری
طراحی ارتباطات بصری
دانشکده اقتصاد و علوم اداری
مدیریت بازرگانی
اقتصاد
مدیریت لجستیک بین المللی
تجارت و امور مالی بین المللی
مدیریت سفر و راهنمای گردشگری
روابط بین المللی
•    زبان آموزشی تمامی بخش ها انگلیسی است.
دانشکده معماری
معماری
معماری داخلی و طراحی محیطی
دانشکده علوم و ادبیات
زبان و ادبیات انگلیسی
ریاضیات
آمار
روانشناسی
ترجمه و تفسیر
دانشکده فنی
مهندسی کامپیوتر
مهندسی برق و الکترونیک
مهندسی سیستم های انرژی
مهندسی صنایع
مهندسی نرم افزار
دانشکده هنر و طراحی
طراحی فیلم
طراحی گرافیک
طراحی صنعتی
موسیقی
دانشکده حقوق
 LLB در حقوق
 برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه یاشار ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

دانشگاه یاشار ترکیه

پردیس های دانشگاه یاشار ترکیه 

دانشگاه یاشار ترکیه دارای 2 پردیس به شرح زیر می باشد:
پردیس Selçuk Yaşar: پردیس Selçuk Yaşar در منطقه ازمیر در Bornova واقع شده است و به عنوان پردیس اصلی دانشگاه یاشار ترکیه عمل می کند.
پردیس Alsancak: پردیس Alsancak دانشگاه یاشار ترکیه تا سال 2014 محل مدرسه زبان های خارجی بود. در سال 2014، همه بخش ها در پردیس Selçuk Yaşar متحد شدند.

امکانات دانشگاه یاشار ترکیه

دانشگاه یاشار ترکیه

ورزش: دانشگاه یاشار ترکیه ، که با هدف ایجاد احساس نو شدن به دانشگاهیان، کارکنان اداری و دانشجویان در هر زمان و روی آوردن به کلاس و حرفه خود، ورزش را عنصر مهم موفقیت تحصیلی می داند. دانشگاه یاشار ترکیه به تلاش خود برای ایجاد تفاوت در ورزش های گروهی مانند والیبال، تنیس، بسکتبال برای بانوان، بسکتبال، تنیس، فوتبال آمریکایی و هندبال برای مردان و دو و میدانی، شنا، سه گانه، تنیس روی میز، شطرنج، شمشیربازی، جهت یابی و قایقرانی ادامه می دهد.
خدمات بهداشتی: خدمات بهداشتی در دانشگاه یاشار ترکیه زیر نظر اداره بهداشت، فرهنگ و ورزش انجام می شود. درمانگاه مرکز بهداشت دانشگاه یاشار ترکیه اولین جایی است که دانشجویان برای انواع مشکلات بهداشتی مراجعه می کنند. واحد مشاوره و راهنمایی روانشناسی در چارچوب خدمات بهداشتی درمانی در درجه اول به حفظ سلامت روان دانشجویان اهمیت می دهد.
از دیگر امکانات دانشگاه یاشار ترکیه:
اتاق بازی های استراتژیک، سالن تناسب اندام، استودیو رقص، خوابگاه و...

شهریه دانشگاه یاشار ترکیه 
 

دانشگاه یاشار ترکیه
همانطور که گفته شد دانشگاه یاشار ترکیه یک دانشگاه خصوصی است، برای همین شهریه های آن نسبت به دیگر دانشگاه های دولتی ترکیه، بالاتر است، اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. به طور کلی هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی مقطع کارشناسی این دانشگاه سالانه 6.500 دلار آمریکا و مقطع کارشناسی ارشد 6.500 دلار آمریکا و نیز مقطع دکترا 9.000 دلار آمریکا می باشد. دانشجویان می توانند جهت کاهش هزینه های تحصیل خود از بورسیه تحصیلی استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه یاشار ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه یاشار ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

ازمیر
 دانشگاه یاشار ترکیه
ازمیر تلفظ ترکی:  [ ˈizmiɾ] شهری در غرب آناتولی است. مرکز استانی به همین نام، این شهر پس از استانبول و آنکارا، سومین شهر پرجمعیت ترکیه است و دومین تجمع شهری بزرگ در دریای اژه پس از آتن.
ازمیر دارای آب و هوای مدیترانه ای تابستانی گرم است ( طبقه بندی آب و هوای کوپن : Csa، طبقه بندی آب و هوای تروارتا : Cs )، که با تابستان های طولانی، گرم و خشک و زمستان های معتدل تا خنک و بارانی مشخص می شود. میانگین بارندگی سالانه ازمیر بسیار زیاد است و 730.5 میلی متر (28.76 اینچ) می باشد. با این حال، اکثریت قریب به اتفاق بارندگی شهر از نوامبر تا مارس رخ می دهد، و معمولاً از ژوئن تا آگوست بارندگی بسیار کم یا بدون بارندگی است، با خشکسالی های تابستانی مکرر.
بندر ازمیر اصلی ترین بندر صادراتی ترکیه از نظر حمل بار است و منطقه آزاد آن در بین 20 بندر ترکیه پیشتاز است. این استان به طور کلی سومین صادرکننده بزرگ ترکیه پس از استانبول و بورسا و پنجمین واردکننده بزرگ ترکیه است. 85 تا 90 درصد صادرات منطقه و تقریباً یک پنجم کل صادرات ترکیه از طریق بندر آلسانجاک با ظرفیت بارگیری کانتینر سالانه نزدیک به یک میلیون نفر انجام می شود.


  • دانشگاه یاشار ترکیه در کدام شهر واقع شده است ؟

    ازمیر

  • تحصیل در دانشگاه یاشار ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی و انگلیسی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • نازی
    دانشگاه یاشار مورد تایید وزارت بهداشت هست؟
    • خیر متاستفانه ، دانشگاه یاشار مورد تایید نیست

تماس بگیرید