X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه کافکاس ترکیه + معرفی کامل و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه کافکاس ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش و ثبت نام و معرفی امکانات دانشگاه کافکاس می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه کافکاس ترکیه

 

دانشگاه کافکاس ترکیه یک دانشگاه دولتی است که در 11 ژوئیه 1992 با قانون شماره 3837 در کارس ترکیه تأسیس شد. امروزه دانشگاه کافکاس ترکیه در موقعیتی قرار دارد که گام های سریع و مطمئنی در جهت تبدیل شدن به یک دانشگاه منطقه ای برمی دارد و با اطمینان و امید به آینده می نگرد. دانشگاه کافکاس ترکیه فعالیت های خود را بر اساس اصول و اهداف اساسی قانون اساسی ترکیه و قانون آموزش عالی استوار می کند. بنابراین مدافع سازش ناپذیر تمامیت تجزیه ناپذیر کشور و اصول و انقلاب های آتاتورک است. سرمایه گذاری های زیرساختی معاصر و تجهیزات فنی مورد نیاز آموزش عالی در حال تسریع است.

کارس

کارس ( ارمنی : Կարս یا Ղարս ، [3] آذربایجانی : Qars ، کردی : Qers [4] ) شهری در شمال شرقی ترکیه و مرکز استان کارس است. جمعیت آن در سال 2011 73836 نفر است.
کارس دارای آب و هوای قاره ای مرطوب است ( Köppen : Dfb, Trewartha : Dcb ). تغییرات دمایی فصلی و روزانه قابل توجهی را تجربه می کند، به دلیل قرار گرفتن آن به دور از توده های بزرگ آبی، ارتفاع زیاد و موقعیت مکانی آن، جایی که فلات مرتفع آناتولی شرقی با رشته کوه قفقاز کوچک همگرا می شود. تابستان ها عموما کوتاه و کاملاً گرم با شب های خنک است. میانگین دمای بالا در ماه آگوست 27  درجه سانتیگراد (81  درجه فارنهایت ) است. زمستان ها بسیار سرد است. کارس با بارش برف مکرر و گاهی سنگین مواجه می شود که به طور متوسط چهار ماه پوشش برف دارد.

تحصیل در دانشگاه کافکاس ترکیه
 
دانشگاه کافکاس ترکیه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در تمامی رشته های دانشگاه کافکاس ترکیه، ترکی و در برخی رشته ها انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه کافکاس ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه کافکاس ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه کافکاس ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه کافکاس ترکیه آزمون تومر می باشد، اما نگران نباشید، در صورت نداشتن مدرک تومر می توانید به تحصیل در دانشگاه کافکاس ترکیه بپردازید. دانشگاه ترم اول دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه کافکاس ترکیه را با خیالی راحت به ما بسپارید. 
 
شرایط پذیرش از دانشگاه کافکاس ترکیه
 
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه کافکاس ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه کافکاس ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه کافکاس ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه کافکاس ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ازدانشگاه کافکاس ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس http://www.kafkas.edu.tr مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه کافکاس ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.
 
دانشگاه کافکاس ترکیه دارای 11 دانشکده، 3 موسسه، 4 مدرسه، 9 آموزشگاه حرفه ای و 15 مرکز تحقیقاتی و کاربردی به شرح زیر می باشد:
 
دانشکده ها
1.    دانشکده دندانپزشکی
2.    Dede Korkut دانشکده تعلیم و تربیت
3.    دانشکده علوم و هنر
4.    دانشکده هنرهای زیبا
5.    علوم اقتصادی و اداری
6.    دانشکده الهیات
7.    مهندسی - معماری
8.    دانشکده علوم بهداشت
9.    دانشکده گردشگری ساریکامیس
10.    دانشکده پزشکی
11.    دانشکده دامپزشکی 

موسسات
1.    دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم طبیعی و کاربردی
2.    موسسه علوم بهداشتی
3.    موسسه علوم اجتماعی

مدارس
1.    ساریکامیس BESYO
2.    دانشکده بهداشت کارس
3.    دانشکده زبانهای خارجی
4.    هنرستان دولتی

آموزشگاه های حرفه ای
1.    مدرسه حرفه ای دادگستری
2.    آموزشگاه حرفه ای خدمات بهداشتی آتاتورک
3.    هنرستان هنرهای زیبا
4.    مدرسه حرفه ای کاغیزمان
5.    هنرستان کارس
6.    هنرستان فنی حرفه ای کاظم کارابکر
7.    آموزشگاه حرفه ای علوم اجتماعی
8.    هنرستان ساریکامیس
9.    آموزشگاه حرفه ای susuz

مراکز تحقیقاتی و کاربردی
1.    مرکز کاربردی و تحقیقاتی اهلبیت
2.    مرکز کاربردی و تحقیقاتی ابوالحسن حرکانی
3.    مرکز تحقیقات و کاربرد اصول و تاریخ انقلاب آتاتورک
4.    مرکز کاربرد و تحقیقات فولکلور ترکیه
5.    مرکز کاربردی و تحقیقاتی راهنمایی و مشاوره روانشناسی
6.    مرکز تحقیقات و کاربرد دام
7.    مرکز تحقیقات قفقاز و آسیای مرکزی
8.    مرکز تحقیقات استراتژیک
9.    مرکز تحقیقات کاربردی و آموزش مداوم
10.    مرکز تحقیقات و کاربرد سلامت (سرپرست بیمارستان)
11.    مرکز تحقیقات و کاربرد مشکلات معلولین
12.    مرکز تحقیقات و کاربرد مسائل زنان
13.    مرکز تحقیقات و کاربرد پرنده شناسی
14.    مرکز تحقیقات و کاربرد توسعه زنبورداری
15.    مرکز تحقیقات و کاربردی آموزش از راه دور

رشته های دانشگاه کافکاس ترکیه

 

دانشگاه کافکاس ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس و آموزشگاه های بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند. برای کسب اطلاعات از شهریه های دانشگاه کافکاس ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

امکانات دانشگاه کافکاس ترکیه 

 

دانشگاه کافکاس ترکیه دارای امکانات رفاهی و آموزشی بسیاری می باشد. در زیر به برخی از این امکانات اشاره میکنیم:
کافه تریاها و سفره خانه های دانشجویی به طور منظم در تمام پردیس های دانشگاه کافکاس ترکیه خدمت رسانی می کنند.
خوابگاه: دانشجویان می توانند نیازهای اسکان خود را در خوابگاه های متعلق به موسسه اعتباری و خوابگاه های خصوصی تامین کنند. علاوه بر این، ساخت یک خوابگاه دخترانه متشکل از سوئیت های 200 نفره توسط نیکوکار Vasfiye ERİŞ در محوطه دانشگاه کافکاس ترکیه تکمیل شد. دانشجویان و کارکنان می توانند از مرکز بهداشت و دانشکده پزشکی زیر نظر وزارت بهداشت، فرهنگ و ورزش خدمات دریافت کنند.
فرصت های بورسیه: علاوه بر اعتبار دولتی و فرصت‌های بورس تحصیلی که به دانشجویان داده می‌شود، می‌توان بورسیه تحصیلی را برای افرادی که از وضعیت اقتصادی ناکافی برخوردار هستند، توسط بنیاد توسعه دانشگاه کافکاس ترکیه در حدود امکاناتشان اعطا کرد.
فرصت های تکنولوژیکی: در تمامی واحدهای دانشگاه کافکاس ترکیه آزمایشگاه‌هایی وجود دارد تا فرصت‌های پژوهشی در زمینه آموزش و پرورش مرتبط با شاخه‌های دانشجویان و پژوهشگران افزایش یابد. ضمناً تمامی واحدهای دانشگاه دارای کامپیوتر، آزمایشگاه و اینترنت هستند.
فرصت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی: دانشجویان می‌توانند از سالن‌های ورزشی سرپوشیده، زمین‌های چمن، زمین‌های ورزشی در فضای باز و امکانات اسکی Sarıkamış بهره ببرند و دانشگاه را در مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی نمایندگی کنند. همچنین مسابقات در رشته های فوتبال، والیبال، بسکتبال و سایر شاخه های ورزشی به طور منظم هر ساله بین واحدهای دانشگاه برگزار می شود. از طریق جلسات علمی مانند کنفرانس ها، سمینارها، پانل ها و کنگره ها، دانش و تجربه دانشجویان در مورد مسائل روز افزایش می یابد. دانشجویان امکان بازدید از مکان های تاریخی و گردشگری کشورهای همسایه را دارند. دانشجویان این فرصت را دارند که استعدادهای خود را در رویدادهایی مانند جشنواره بهار و جشن آغاز که توسط دانشگاه هر سال در ماه مه برگزار می شود، به نمایش بگذارند و بسیار سرگرم شوند. آنها در دیگر رویدادهای اجتماعی و فرهنگی سازماندهی شده در استان کارس و اطراف آن شرکت می کنند.

شهریه دانشگاه کافکاس ترکیه 
 


همانطور که گفتیم دانشگاه کافکاس ترکیه یک دانشگاه خصوصی است، در نتیجه شهریه های آن به مراتب بالاتر از دانشگاه های دولتی ترکیه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه کافکاس ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه کافکاس ترکیه را آسان نموده؟
 
آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری ) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.


  • دانشگاه کافکاس در کدام شهر ترکیه واقع شده است ؟

    کارس

  • دانشگاه کافکاس از چه طریقی دانشجو می پذیرد ؟


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید