X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه اوکان ترکیه + معرفی کامل و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه اوکان ترکیه

دانشگاه اوکان ترکیه

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه اوکان استانبول

دانشگاه اوکان ترکیه

دانشگاه اوکان ترکیه یک دانشگاه خصوصی در استانبول ترکیه است. دانشگاه اوکان ترکیه، یکی از جوان ترین و پویاترین دانشگاه های ترکیه، توسط بنیاد فرهنگ، آموزش و ورزش اوکان در سال 1999 تاسیس شد و زندگی علمی خود را در سال های 2003-2004 آغاز کرد. از سال تحصیلی 2006-2007، این دانشگاه به سرعت در حال رشد در پردیس جدید و مدرن Akfırat خود واقع شده است. دانشگاه اوکان ترکیه وفادار به شعار خود، "نزدیکترین دانشگاه به زندگی تجاری"، به طور موثر نظریه و عمل را با به کارگیری کادر علمی متخصص در زمینه های خود، اتخاذ رویکردی معاصر برای آموزش و تمرکز بر مطالعات عمل محور که آماده می کند، ترکیب می کند. دانشگاه اوکان ترکیه در سال های 2006 تا 2007 این افتخار را داشت که اولین فارغ التحصیلان خود را با مدارک دیپلم خود ارائه کند، به وعده شعار خود عمل کرده است، زیرا همه اعضای اولین کلاس فارغ التحصیل از فارغ التحصیلان خود مشغول به کار شده اند. هدف دانشگاه اوکان ترکیه ایجاد پلی بین دانشگاه و دنیای تجارت است. برای این منظور، دانشگاه دانشجویان را قادر می‌سازد تا از سال اول تحصیلی خود در شرکت‌ها به عنوان بخشی از برنامه آماده‌سازی برای زندگی تجاری خود کار کنند. این برنامه نه تنها به دانش آموزان کمک می کند تا با زندگی تجاری آشنا شوند و دانش و مهارت های خود را با عملی کردن تئوری بهبود بخشند، بلکه به ایجاد انگیزه در دانش آموزان نیز کمک می کند. به دانش‌آموزانی که برنامه آماده‌سازی برای زندگی تجاری را با موفقیت به پایان رسانده‌اند، گواهی مشارکت و همچنین سایر گواهی‌های تجربه کاری که پس از فارغ‌التحصیلی به مدارک آنها اضافه می‌شود، ارائه می‌شود.

دانشگاه اوکان

تحصیل در دانشگاه اوکان ترکیه

دانشگاه اوکان ترکیه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. در دانشگاه اوکان ترکیه علاوه بر زبان ترکی و انگلیسی، زبان های مختلفی همچون چینی، عربی و روسی به عنوان زبان دوم آموزش داده می شود. زبان تحصیل در تمامی رشته های دانشگاه اوکان ترکیه، ترکی و در برخی رشته ها انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه اوکان ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه اوکان ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه اوکان ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه اوکان ترکیه آزمون تومر می باشد، اما نگران نباشید، در صورت نداشتن مدرک تومر می توانید به تحصیل در دانشگاه اوکان ترکیه بپردازید. دانشگاه ترم اول دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه اوکان ترکیه را با خیالی راحت به ما بسپارید.

شرایط پذیرش از دانشگاه اوکان ترکیه

شرط اخذ پذیرش در دانشگاه اوکان ترکیه آزمون یوس  (اجباری نیست) است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه اوکان ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه اوکان ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه اوکان ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ازدانشگاه اوکان ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس   http://www.okan.edu.tr مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه اوکان ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.

دانشگاه اوکان

دانشگاه اوکان ترکیه دارای 10 دانشکده و 2 آموزشگاه حرفه ای به شرح زیر می باشد:

دانشکده ها

  1. دانشکده پزشکی
  2. دانشکده دندانپزشکی
  3. دانشکده علوم بهداشت
  4. دانشکده حقوق
  5. دانشکده فنی و مهندسی و علوم طبیعی
  6. دانشکده هنر، طراحی و معماری
  7. دانشکده علوم اجتماعی و انسانی
  8. دانشکده علمی کاربردی
  9. دانشکده تعلیم و تربیت
  10. دانشکده علوم بازرگانی و اداری

آموزشگاه های حرفه ای

  1. هنرستان فنی حرفه ای
  2. آموزشکده خدمات بهداشتی حرفه ای

رشته های دانشگاه اوکان ترکیه

دانشگاه اوکان ترکیه دارای دانشکده ها و مدارس و آموزشگاه های بسیاری می باشد، که هرکدام دارای چندین رشته می باشند.

دندانپزشکی

پزشکی

پرستاری

زیست پزشکی و ژنتیک

فیزیوتراپی

مدیریت سلامت

طراحی صنعتی

سینما و تلویزیون

معماری

مهندسی برق

مهندسی صنایع

مهندسی سیستم های انرژی

مهندسی کامپیوتر

تجارت بین الملل

اقتصاد و دارایی

طراحی ارتباطات بصری

طراحی لباس

هنر

مدیریت صنعتی

مهندسی عمران

مهندسی ژئوماتیک

دانشگاه اوکان

معماری داخلی

معماری شهری

کارشناسی تغذیه

زبان های خارجی

روانشناسی

مهندسی مکانیک

و …

برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه اوکان ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

 

امکانات دانشگاه اوکان ترکیه

دانشگاه اوکان ترکیه دارای امکانات رفاهی و آموزشی بسیاری می باشد. در زیر به برخی از این امکانات اشاره میکنیم:

فعالیت های اجتماعی: فعالیت های اجتماعی و فرهنگی به عنوان بخش جدایی ناپذیر آموزش در دانشگاه اوکان ترکیه در نظر گرفته می شود. سمینارها، کنفرانس ها و سمپوزیوم ها در دانشگاه با حضور اساتید برجسته برگزار می شود.

از سوی دیگر، دانش آموزان به طور مداوم از طریق کانون های دانشجویی به شرکت در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تشویق می شوند. سفرهای منظم به مکان های تاریخی و مناطق توریستی توسط باشگاه دانشجویان جهانگردی سازماندهی می شود. جشنواره بهار اوکان نه تنها برای دانشجویان اوکان بلکه برای دانشجویان سایر دانشگاه ها نیز به کانون توجه تبدیل شده است.

پردیس: پردیس Akfırat که دارای بهترین معماری معاصر است، تمام ویژگی هایی را دارد که یک دانشگاه مدرن باید داشته باشد. پردیس Akfırat مجهز به همه چیز لازم است تا اطمینان حاصل شود که دانش آموزان قادر به دریافت مؤثرترین آموزش ممکن هستند. امکانات این پردیس شامل کلاس های درس مدرن، آزمایشگاه های کامپیوتر و فنی، کتابخانه، سالن های کنفرانس، مرکز تناسب اندام، استخر، سالن های ورزشی، کافه تریا و رستوران می باشد. یکی دیگر از مزایای پردیس Akfırat دانشگاه اوکان ترکیه، نزدیکی آن به فرودگاه Sabiha Gökçen و پیست مسابقه F1 است. پردیس همچنین دارای یک مرکز اجتماعی است که در سال 2008 افتتاح شد، که دارای یک سینمای کوچک، سونا، کافه تریا، سالن کوکتل، مرکز خرید و اتاق های باشگاه دانشجویی است. علاوه بر این، مرکز ورزشی که شامل سالن بدنسازی با ظرفیت 400 نفر، استخر، زمین تنیس، بسکتبال و والیبال و همچنین زمین فوتبال است، به گونه ای طراحی شده است که دانش آموزان اوقات فراغت خود را به بهترین نحو ممکن سپری کنند.

دانشگاه اوکان

خوابگاه: دانشگاه اوکان ترکیه دارای خوابگاه برای دانشجویان دختر و پسر است. امکانات خوابگاه شامل اتاق های مطالعه، سالن غذاخوری، کافه تریا، سرویس نظافت، خشکشویی، تیم نگهبانی که شبانه روز در حال انجام وظیفه هستند تا امنیت دانشجویان را در سراسر محوطه خوابگاه تضمین کنند، درمانگاه با پزشک در دسترس و اینترنت بی سیم و کابلی.

از دیگر امکانات دانشگاه اوکان ترکیه:

آزمایشگاه های کامپیوتر و الکترونیک

کارگاه های هنری مجهز فنی

کتابخانه با آخرین تکنولوژی پیکربندی شده است

دسترسی 24 ساعته به اینترنت بدون وقفه

دادگاه دوره های عملی دانشکده حقوق

آشپزی

مراقبت های بهداشتی 24 ساعته

جایگزین های غذایی مختلف

مجموعه ورزشی (مرکز تناسب اندام سرپوشیده، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، استودیوهای پیلاتس و ایروبیک، زمین مسابقه، زمین اسکواش، اتاق بخار و سونا)

مرکز اجتماعی (سینما، اتاق بازی، مرکز سرگرمی، کافه، رستوران، سوپرمارکت، فروشگاه)

آمفی تئاتر

 

شهریه دانشگاه اوکان ترکیه

 

همانطور که گفته شد دانشگاه اوکان ترکیه یک دانشگاه خصوصی است، برای همین شهریه های آن نسبت به دیگر دانشگاه ­های دولتی ترکیه، بالاتر است، اما از شهریه مناسب تری نسبت به سایر دانشگاه های خصوصی برخوردار است. میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است.

پزشکی (انگلیسی) : 25.000 دلار

دندانپزشکی (ترکی) : 22.500 دلار

دندانپزشکی (انگلیسی) : 22.500 دلار

فیزیوتراپی : 6.500 دلار

روانشناسی :5.500 دلار

طراحی مد : 2.386 دلار

کامپیوتر : 5.500 دلار

موسیقی : 5.816 دلار

 برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه اوکان ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

 

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه اوکان ترکیه را آسان نموده؟

آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری ) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

استانبول

استانبول که قبلاً به عنوان قسطنطنیه شناخته می شد، بزرگترین شهر ترکیه و مرکز اقتصادی، فرهنگی و تاریخی این کشور است. استانبول در شمال غربی ترکیه، در امتداد سواحل مرمره و تنگه بسفر و همچنین شاخ طلایی را احاطه کرده است. این شهر در میان تنگه بسفر قرار دارد و یک شهر بین قاره ای است ، بخشی در اروپا که به آن سمت اروپایی یا روملی می گویند و بخشی در آسیا که آناتولی یا سمت آسیایی نامیده می شود.

با جمعیتی بیش از 15 میلیون نفر که 19 درصد از جمعیت ترکیه را تشکیل می دهند. استانبول پرجمعیت ترین شهر اروپا و پانزدهمین شهر بزرگ جهان است. بیش از 13.4 میلیون بازدیدکننده خارجی در سال 2018 به استانبول آمدند، هشت سال پس از اینکه استانبول به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شد و آن را به هشتمین شهر پربازدید جهان تبدیل کرد.

تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوای استانبول است. میزان بارش سالیانه استانبول به‌طور میانگین ۸۷۰ میلی‌متر است. میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است.

به‌طور متوسط بیشترین درجه حرارت در طول ماه‌های مختلف زمستان بین ۷ درجه تا ۹ درجه سلسیوس است. بارش برف در استانبول برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی است؛ اما یکی از این بارش‌ها می‌تواند سنگین باشد. غالباً این بارش در بین ماه‌های دسامبر و مارس رخ می‌دهد.


  • تحصیل در دانشگاه اوکان به چه زبانی ست ؟

    ترکی استانبولی - انگلیسی

  • دانشگاه اوکان در کدام شهر واقع شده است ؟

    استانبول


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • فرشید
    با سلام بنده لیسانس مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه پیام نور هستم می توانم برای ارشد مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاه اوکان اقدام کنم ، آیا این رشته را دارد؟ هزینه یک سال شهریه در مقطع ارشد چقدراست ؟ آیا مدرک این دانشگاه مورد تایید وزارت علوم ایران هست ؟
    • مدیر سایت

      سلام بله می تونین اقدام کنین اما این دانشگاه مورد تایید ایران نیست

تماس بگیرید