X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه نیشانتاشی ترکیه + معرفی کامل رشته ها و شهریه ها و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه نیشانتاشی ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش و معرفی رشته ها و شهریه های دانشگاه نیشانتاشی ترکیه می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه نیشانتاشی

دانشگاه نیشانتاشی ترکیه

دانشگاه نیشانتاشی ترکیه ( به ترکی: Nişantaşı Üniversitesi ) یک موسسه آموزشی خصوصی و غیرانتفاعی است که در سال 2009 تاسیس شد و در استانبول، ترکیه واقع شده است. این دانشگاه توسط بنیاد آموزش و فرهنگ نیشانتاشی حمایت مالی می شود.

پرورش نسلی که هدفش یادگیری مادام العمر است، از ماموریت های دانشگاه نیشانتاشی ترکیه می باشد.

دانشگاه نیشانتاشی ترکیه دارای رتبه ۵۶۸۶ در میان برترین دانشگاه های جهان و رتبه ۱۰۴ در میان برترین دانشگاه های کشور ترکیه می باشد.

دانشگاه نیشینتاشی

تحصیل در دانشگاه نیشانتاشی ترکیه

دانشگاه نیشانتاشی ترکیه در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه نیشانتاشی ترکیه، ترکی و انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه نیشانتاشی ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه نیشانتاشی ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه نیشانتاشی ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه نیشانتاشی ترکیه آزمون تومر می باشد، اما نگران نباشید، در صورت نداشتن مدرک تومر می توانید به تحصیل در دانشگاه نیشانتاشی ترکیه بپردازید. دانشگاه ترم اول دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه نیشانتاشی ترکیه را با خیالی راحت به ما بسپارید.

شرایط پذیرش از دانشگاه نیشانتاشی ترکیه

شرط اخذ پذیرش در دانشگاه نیشانتاشی ترکیه آزمون یوس (اجباری نیست) است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه نیشانتاشی ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه نیشانتاشی ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه نیشانتاشی ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ازدانشگاه نیشانتاشی ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس http://www.nisantasi.edu.tr مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه نیشانتاشی ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در  مجموعه آموزشی دیار دانش در ارتباط باشید.

دانشگاه نیشینتاشی

دانشگاه نیشانتاشی ترکیه دارای 5 دانشکده، 6 آموزشگاه حرفه ای و 6 مرکز تحقیقاتی به شرح زیر می باشد:

دانشکده ها

  1. دانشکده اقتصاد، علوم اداری و علوم اجتماعی
  2. دانشکده فنی و مهندسی و معماری
  3. دانشکده هنر و طراحی
  4. دانشکده پزشکی
  5. دانشکده دندانپزشکی

آموزشگاه های فنی و حرفه ای

  1. دبیرستان تربیت بدنی و ورزش
  2. دانشکده علوم بهداشت
  3. دانشکده هوانوردی کشوری
  4. دانشکده علمی کاربردی
  5. هنرستان هنری
  6. مدرسه حرفه ای دانشگاه نیشانتاشی

مراکز تحقیقاتی

  1. مرکز تحقیقات و کاربرد آموزش مداوم
  2. مرکز تحقیقات کاربردی و تحقیقاتی مالی، اقتصاد و سیاست
  3. مرکز پژوهشی و کاربردی مطالعات زنان و خانواده
  4. مرکز تحقیقات و کاربرد آموزشی ترکی TOMER
  5. مرکز تحقیقات و کاربردی آموزش از راه دور
  6. مرکز تحقیقات و کاربردی مدیریت تولید

رشته های دانشگاه نیشانتاشی ترکیه

دانشکده اقتصاد، علوم اداری و علوم اجتماعی

مدیریت حمل و نقل هوایی غیرنظامی

روانشناسی

تجارت بین المللی و لجستیک

مدیریت سلامت

کار اجتماعی

دانشگاه نیشینتاشی

اقتصاد و دارایی

علوم سیاسی و مدیریت دولتی

اقتصاد

بانکداری و مالی

روابط بین المللی

مدیریت کسب و کار

حسابداری و مدیریت مالی

روانشناسی (به انگلیسی)

رسانه های جدید

رسانه های جدید

رسانه های جدید (به زبان انگلیسی)

روزنامه نگاری

روابط عمومی و تبلیغات

جامعه شناسی

مدیریت گردشگری

سیستم های مدیریت اطلاعات

دانشکده فنی و مهندسی و معماری

مهندسی عمران

معماری

مهندسی رایانه

مهندسی صنایع

مهندسی مکانیک

 

دانشکده هنر و طراحی

طراحی پارچه و مد

معماری داخلی

طراحی ارتباطات

رادیو، تلویزیون و فیلم

غذا و هنر آشپزی

طراحی گرافیک

امکانات دانشگاه نیشانتاشی ترکیه

 دانشگاه نیشانتاشی ترکیه دارای امکانات رفاهی و آموزشی بسیاری می باشد. در زیر به برخی از این امکانات اشاره میکنیم:

باشگاه های دانشجویی: بیش از 50 باشگاه در دانشگاه نیشانتاشی ترکیه وجود دارد، از هوانوردی گرفته تا تئاتر، از موسیقی تا تحقیق و توسعه، اجتماعی، هنری، دانشگاهی، علمی و فرهنگی. اطمینان حاصل می شود که دانشجویان به فعالیت های باشگاهی که برای آنها مناسب است با غرفه هایی که به طور منظم در محوطه دانشگاه تعبیه شده است، دسترسی دارند.

فعالیتهای ورزشی: تنیس روی میز و ایر سافت در دانشگاه نیشانتاشی ترکیه برگزار می شود تا از سلامت جسمی و روحی دانشجویان خود محافظت کرده و به رشد متعادل آنها کمک کند. هدف این فعالیت ها توسعه مهارت های ورزشی دانشجویان، ایجاد دوستی های مادام العمر و ترویج یک سبک زندگی سالم است. مرکز تناسب اندام کاملا مجهز و سالن پیلاتس در محوطه دانشگاه به دانشجویان خدمت می کند. امکانات ورزشی دانشگاه نیشانتاشی ترکیه مانند سالن ورزشی چند منظوره، اتاق های تمرین گروهی، سالن بدنسازی و مناطق تنیس روی میز همیشه برای استفاده دانشجویان باز است. در دانشگاه نیشانتاشی ترکیه 18 تیم ورزشی وجود دارد که هر سال بر تعداد آنها افزوده می شود. در تیم های دانشگاه ورزشکاران ملی و نخبه زیادی حضور دارند. دانشجویان با شرکت در این تیم‌ها، خود را هم از نظر اجتماعی و هم از نظر جسمی در زمان‌های فوق‌درسی رشد می‌دهند و از نظر روحیه تیمی و همکاری با هم پیشرفت می‌کنند.

حمایت روانی: روانشناس دانشگاه نیشانتاشی ترکیه جلسات فردی را برای نیازهای روانی دانشجویان سازماندهی می کند. همچنین به دانشجویان در توسعه هویت، ارتباطات، استرس امتحان، مشکلات سازگاری و سایر موقعیت های روانی کمک می کند. جدای از اینها، سمینارها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلف برگزار می شود، گروه درمانی نیز علاوه بر مصاحبه انفرادی ارائه می شود.

مرکز پزشکی: برای سلامتی دانشجویان، مرکز بهداشت دانشگاه به صورت تمام وقت با پزشکان و پرستاران خود کار می کند. غربالگری های بهداشتی و آموزش های آموزنده احتیاطی در طول سال در محدوده اقدامات بهداشتی سازماندهی می شود. پروژه های مشترک با موسسات و سازمان های مختلف برای سلامت دانشجویان انجام می شود.

دانشگاه نیشینتاشی

از دیگر امکانات دانشگاه نیشانتاشی ترکیه:

در دانشگاه نیشانتاشی ترکیه 4 کافی شاپ، 3 رستوران، 2 بوفه غذاخوری، گلدن رز و بازار میگروس وجود دارد. علاوه بر این، مغازه های بازار در کنار دانشگاه و بسیاری از کافه ها، رستوران ها و مغازه های بازار وجود دارد که دانشجویان می توانند نیازهای خود را در آنجا برآورده کنند.

در محوطه فود کورت دانشگاه، 2 تراس بزرگ وجود دارد که دانشجویان می توانند در آن زمان بگذرانند، مناطق اجتماعی مانند پلی استیشن، فوتبال، هاکی روی هوا و سالن ورزش الکترونیکی.

 

شهریه دانشگاه نیشانتاشی ترکیه

همانطور که گفتیم دانشگاه نیشانتاشی ترکیه یک دانشگاه خصوصی است، در نتیجه شهریه های آن به مراتب بالاتر از دانشگاه های دولتی ترکیه می باشد.

شهریه برخی رشته ها به همراه زبان تدریس:

لیسانس کنترل آلودگی هوا ( ترکی ): 3400 دلار

لیسانس موتور هواپیما ( ترکی ): 7481 دلار، با تخفیف دانشگاه 2700 دلار

معماری ( انگلیسی ): 7481 دلار، با تخفیف دانشگاه 3400 دلار

معماری ( ترکی ): 7481 دلار، با تخفیف دانشگاه 2700 دلار

مدیریت هوانوردی ( ترکی ): 7481 دلار، با تخفیف دانشگاه 2700 دلار

مدیریت هوانوردی ( انگلیسی ): 7481 دلار، با تخفیف دانشگاه 3400 دلار

مدیریت کسب و کار ( ترکی ): 7481 دلار، با تخفیف دانشگاه 2700 دلار

مدیریت کسب و کار ( انگلیسی ): 7481 دلار، با تخفیف دانشگاه 3400 دلار

مهندسی عمران ( ترکی ): 7481 دلار، با تخفیف دانشگاه 2700 دلار

مهندسی عمران ( انگلیسی ): 7481 دلار، با تخفیف دانشگاه 3400 دلار

مهندسی کامپیوتر ( ترکی ): 7481 دلار، با تخفیف دانشگاه 2700 دلار

مهندسی کامپیوتر ( انگلیسی ): 7481 دلار، با تخفیف دانشگاه 3400 دلار

دندانپزشکی ( ترکی ): 17500 دلار

طراحی بازی‌های دیجیتال ( ترکی ): 7481 دلار، با تخفیف دانشگاه 2700 دلار

برای کسب اطلاعات بیشتر از شهریه های دانشگاه نیشانتاشی ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در مجموعه آموزشی دیار دانش تماس بگیرید.

دانشگاه نیشینتاشی

مجموعه آموزشی دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه نیشانتاشی ترکیه را آسان نموده؟

مجموعه آموزشی دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری ) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

استانبول

 استانبول که قبلاً به عنوان قسطنطنیه شناخته می شد، بزرگترین شهر ترکیه و مرکز اقتصادی، فرهنگی و تاریخی این کشور است. استانبول در شمال غربی ترکیه، در امتداد سواحل مرمره و تنگه بسفر و همچنین شاخ طلایی را احاطه کرده است. این شهر در میان تنگه بسفر قرار دارد و یک شهر بین قاره ای است ، بخشی در اروپا که به آن سمت اروپایی یا روملی می گویند و بخشی در آسیا که آناتولی یا سمت آسیایی نامیده می شود.

با جمعیتی بیش از 15 میلیون نفر که 19 درصد از جمعیت ترکیه را تشکیل می دهند. استانبول پرجمعیت ترین شهر اروپا و پانزدهمین شهر بزرگ جهان است. بیش از 13.4 میلیون بازدیدکننده خارجی در سال 2018 به استانبول آمدند، هشت سال پس از اینکه استانبول به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شد و آن را به هشتمین شهر پربازدید جهان تبدیل کرد.

تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوای استانبول است. میزان بارش سالیانه استانبول به‌طور میانگین ۸۷۰ میلی‌متر است. میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است.

به‌طور متوسط بیشترین درجه حرارت در طول ماه‌های مختلف زمستان بین ۷ درجه تا ۹ درجه سلسیوس است. بارش برف در استانبول برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی است؛ اما یکی از این بارش‌ها می‌تواند سنگین باشد. غالباً این بارش در بین ماه‌های دسامبر و مارس رخ می‌دهد.

 

 

 

 

 

 


  • دانشگاه نیشانتاشی در کدام شهر واقع شده است ؟

    استانبول

  • تحصیل در دانشگاه نیشانتاشی ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی و انگلیسی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید