X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه اطلس ترکیه + شهریه ها + رشته ها و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه اطلس ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی و معرفی امکانات و شهریه ها و شرایط پذیرش دانشگاه اطلس ترکیه می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه اطلس ترکیه

دانشگاه اطلس ترکیه ( به ترکی : İstanbul Atlas Üniversitesi ) یک دانشگاه خصوصی غیرانتفاعی در استانبول، ترکیه است. که در سال 2018 توسط بنیاد فرهنگ و سلامت آموزش بالکان ترکیه در استانبول تاسیس شد. دانشگاه اطلس ترکیه که برای اولین بار آموزش را در سال تحصیلی 2020-2021 آغاز می کند، دارای یک بیمارستان دانشکده پزشکی در استانبول باغجیلار به نام بیمارستان پزشکی است. دانشگاه اطلس ترکیه از کشورهای مختلف دانشجوی بین المللی می پذیرد.

دانشگاه اطلس ترکیه

تربیت افراد معاصر که ارزش های جهانی را پذیرفته و دارای تفکر نوآورانه هستند، تولید و انتشار اطلاعات معتبر و قابل استفاده برای استفاده به نفع جامعه و بشریت از طریق تحقیقات علمی در سطح ملی و بین المللی از جمله ماموریت های دانشگاه اطلس ترکیه می باشد.

رتبه ملی دانشگاه اطلس ترکیه 205، رتبه قاره‌ای  4874 و رتبه جهانی  20996 می باشد.

تحصیل در دانشگاه اطلس ترکیه

دانشگاه اطلس ترکیه

دانشگاه اطلس ترکیه در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه اطلس ترکیه در برخی رشته ها ترکی و در برخی دیگر انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه اطلس ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه اطلس ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه اطلس ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه  اطلس  ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه اطلس ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه اطلس ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید.

شرایط پذیرش از دانشگاه اطلس ترکیه

شرط اخذ پذیرش در دانشگاه اطلس ترکیه آزمون یوس ( اجباری نیست ) است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه  اطلس  ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه اطلس ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه اطلس ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه اطلس ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس http://www.atlas.edu.tr  مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه اطلس ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در  مجموعه آموزشی دیار دانش در ارتباط باشید.

 دانشگاه اطلس ترکیه

پردیس های دانشگاه اطلس ترکیه

دانشگاه اطلس ترکیه که در سال 2018 تأسیس شد، تحصیلات خود را در پردیس کاغیتانه، در سال 2020 آغاز کرد. دانشگاه اطلس 11 مدرک کاردانی، 22 دوره کارشناسی و 5 برنامه تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد.

پردیس دانشگاه اطلس ترکیه به نام "پردیس وادی" در استانبول کاغیتانه، در منطقه حمیدیه واقع شده است. این پردیس با مساحت 110000 متر مربع دارای 19 آزمایشگاه است که در آموزش و پژوهش استفاده می شود. علاوه بر این، بیمارستان پزشکی به عنوان بیمارستان دانشکده پزشکی دانشگاه عمل می کند. بیمارستان دانشکده دندانپزشکی در محوطه دانشگاه واقع شده است.

دانشگاه اطلس ترکیه  دارای 6 دانشکده و 1 آموزشگاه حرفه ای به شرح زیر می باشد :

 

دانشکده ها

  1. دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش
  2. دانشکده دندانپزشکی ( ترکی و انگلیسی )
  3. دانشکده علوم انسانی و اجتماعی
  4. دانشکده فنی مهندسی و علوم طبیعی
  5. دانشکده علوم بهداشت
  6. دانشکده پزشکی ( ترکی و انگلیسی )

آموزشگاه های حرفه ای

  1. هنرستان فنی و حرفه ای
  2.  

رشته های دانشگاه اطلس ترکیه

در دانشگاه اطلس ترکیه رشته‌ها و برنامه­ های مختلف ارائه می­ شود. با توجه به تازه تاسیس بودن دانشگاه اطلس ترکیه تعداد رشته‌های این دانشگاه زیاد نیست، اما دارای تعدادی از بهترین­ها و پرطرفدارترین رشته ­ها می باشد، که برخی از این رشته ها عبارت اند از:

دانشگاه اطلس ترکیه
دانشکده فنی و مهندسی و علوم طبیعی

مهندسی رایانه

مهندسی صنایع (انگلیسی)

معماری داخلی و طراحی محیطی

زیست شناسی مولکولی و ژنتیک (انگلیسی)

مهندسی نرم افزار (انگلیسی)

دانشگاه اطلس ترکیه

دانشکده علوم انسانی و اجتماعی

زبان و ادبیات انگلیسی (انگلیسی)

تجارت (انگلیسی)

ترجمه (انگلیسی)

روانشناسی (انگلیسی و ترکی)

 

دانشکده علوم بهداشتی

تغذیه و رژیم غذایی

گفتار و زبان درمانی (انگلیسی و ترکی)

مامایی

کار درمانی

فیزیوتراپی و توانبخشی

پرستاری (انگلیسی و ترکی)

 

هنرستان فنی و حرفه ای

سلامت دهان و دندان

خدمات اتاق عمل

بیهوشی

ضد عفونی، استریلیزاسیون و ضد عفونی کننده

فناوری پروتز دندان

دیالیز

فیزیوتراپی

کمک های اولیه و اورژانسی

عینک فروشی

تکنیک های تصویربرداری پزشکی

تکنیک های آزمایشگاهی پزشکی
 

امکانات دانشگاه اطلس ترکیه

کتابخانه: کتابخانه مرکزی دانشگاه اطلس ترکیه، Yüksel Tenekecioğlu، در تراس اختصاصی خود با فضای سرپوشیده و بیرونی به مساحت 2500 متر مربع، با زیبایی شناسی و ارگونومی طراحی فضایی خود، خواندن، یادگیری و تحقیق را به فضایی دلپذیرتر و آرام تر منتقل می کند.

کتابخانه دانشگاه اطلس ترکیه جذابیت یک کتابخانه باستانی، راحتی تکنولوژی بالا در دسترسی به کتاب ها و منابع و لذت کار را به دانشجویان ارائه می دهد. این یک تجربه فوق‌العاده است که در آن دانشجویان می‌توانند با کتاب‌های غنی، کتاب‌های الکترونیکی، منابع الکترونیکی و اسناد، ۲۱ اتاق مطالعه مستقل گروهی و فردی، اسکن کاتالوگ و کیوسک‌های کتاب امانت خودکار، و کافه تریا بی‌نظیر آن، یادگیری را به سبک زندگی تبدیل کنند. برای نوشیدن چای یا قهوه در حین کار کتابخانه دانشگاه که از فناوری‌های تلفن همراه برای دسترسی به منابع اطلاعاتی استفاده گسترده می‌کند، به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در خدمت شما خواهد بود و در عین حال از نیازهای پژوهشی و آموزشی بدون توجه به زمان و مکان پشتیبانی می‌کند.

بیمارستان دانشکده پزشکی: دارای یک ساختمان مدرن مجهز به جدید ترین تجهیزات، 18 اتاق عمل، یک اتاق جلسات با ظرفیت 250 نفر، 10 کلاس، بالاترین کیفیت خدمات بهداشتی

بیمارستان دانشکده دندانپزشکی: دارای آزمایشگاه های دندانپزشکی، آزمایشگاه های شبیه سازی و کلینیک هایی با مساحت 2 هزار متر مربع، ارائه دهنده روش های مدرن و پیشرفته درمانی کاربردی و زیبایی، ارائه خدمات بهداشتی با استفاده از مواد با کیفیت بالا، ارائه دستگاه ها و روش های درمانی خوب

 از دیگر امکانات دانشگاه اطلس ترکیه:

کارگاه­ های تخصصی برای هر رشته

38 آزمایشگاه با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا

کلاس‌های تازه تأسیس و مجهز برای تمام رشته‌ها

سینمای تابستانی

کافه‌ها و غذاخوری‌های متعدد

باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی

مراکز تفریحی و بازی در داخل دانشگاه

و...

دانشگاه اطلس ترکیه

شهریه دانشگاه اطلس ترکیه

همانطور که گفته شد دانشگاه اطلس ترکیه یک دانشگاه خصوصی است، برای همین شهریه های آن نسبت به دیگر دانشگاه ­های دولتی ترکیه، بالاتر است. اما دانشجویان ورودی دانشگاه اطلس ترکیه می توانند هنگام ثبت نام نصف شهریه خود را پرداخت نمایند و مابقی را در زمان شروع ترم واریز کنند. با این وجود دانشجویان می توانند از تخفیف های ویژه این دانشگاه برخوردار شوند، برای دریافت بورسیه های شگفت انگیز دانشگاه اطلس ترکیه با کارشناسان مجموعه آموزشی دیار دانش تماس بگیرید.

 لیست برخی رشته‌های مختلف دانشگاه اطلس ترکیه و شهریه‌های پرداختی آنها در سال جدید 2021/2022 به صورت زیر می باشد:

پزشکی ( 6 ساله ) 20000 دلار

دندانپزشکی ( 5 ساله ) 20000 دلار

تغذیه و رژیم غذایی ( 4 ساله ) 7500 دلار

گفتاردرمانی ( 4 ساله ) 7500 دلار

مامایی ( 4 ساله ) 7500 دلار

پرستاری ( 4 ساله ) 7500 دلار

مهندسی کامپیوتر ( 4 ساله ) 7500 دلار

روانشناسی ( 4 ساله ) 7500 دلار

سلامتی دهان و دندان ( 2 ساله ) 5000 دلار

بیهوشی ( 2 ساله ) 5000 دلار

فیزیوتراپی ( 2 ساله ) 5000 دلار

فوریت‌های پزشکی ( 2 ساله ) 5000 دلار

مجموعه آموزشی دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه اطلس ترکیه را آسان نموده؟

مجموعه آموزشی دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری ) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

 


  • تحصیل در دانشگاه اطلس ترکیه به چه زبانی می باشد ؟

    ترکی استانبولی و انگلیسی

  • آیا دانشگاه اطلس ترکیه آزمون یوس برگزار میکند ؟

    خیر


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید