X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه ینی یوزییل ترکیه + شرایط ثبت نام و شهریه ها

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه ینی یوزییل ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش ازدانشگاه ینی یوزییل ترکیه وهمچنین بررسی امکانات و سطح علمی این دانشگاه می پردازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه ینی یوزییل ترکیه

دانشگاه ینی یوزییل ترکیه یک دانشگاه خصوصی است که طبق قانون شماره 5839 در 19 فوریه 2009 توسط "Vatan Sağlık ve Eğitim Vakfı (VASEV)" در استانبول تأسیس شده است. دانشگاه ینی یوزییل ترکیه با هدف تربیت جوانان آگاه، معاصر، مجهز و با تجربه، با هدف تربیت دانشمندان مورد نیاز جامعه به کشور و تبدیل شدن به یک موسسه آموزش عالی و مرکز عالی مرتبط با اصول و اصلاحات آتاتورک، تاسیس شد. دانشگاه ینی یوزییل ترکیه، آموزش همگانی را در رشته های مختلف با همکاری ذینفعانی مانند موسسات دولتی، بخش خصوصی و نهادها و سازمان های جامعه مدنی با کادر علمی متخصص و مجرب خود ارائه می دهد.

دانشگاه ینی یوزییل استانبول

رتبه ملی دانشگاه ینی یوزییل ترکیه 129 و رتبه جهانی 6419 می باشد.

چشم انداز دانشگاه ینی یوزییل ترکیه این است که فارغ التحصیلانی را تربیت کنیم که در سطح جهانی مورد نظر هستند، به جایگاه دانشگاهی برسیم که بتواند با انتشارات خود، مطالعات آکادمیک را در رشته خود هدایت کند و به مرکز تعالی و مؤسسه تحقیق و توسعه تبدیل شود که به دنبال همکاری در همه زمینه ها است.

دانشگاه ینی یوزییل ترکیه ابتدا با 7 دانشکده، 2 مدرسه حرفه ای و 860 دانش آموز در سال تحصیلی 2010-2011 شروع به ارائه آموزش کرد.

تحصیل در دانشگاه ینی یوزییل ترکیه

دانشگاه ینی یوزییل ترکیه در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه ینی یوزییل ترکیه، ترکی می باشد، به جز 3 گروه. زبان انگلیسی به عنوان زبان آموزش در بخش های "زبان و ادبیات انگلیسی" و " ترجمه انگلیسی" دانشکده علوم و ادبیات و در گروه "تغذیه و رژیم غذایی" دانشکده علوم بهداشت استفاده می شود. همچنین، دانش آموزان سایر بخش ها می توانند به صورت اختیاری در مدرسه آمادگی زبان انگلیسی شرکت کنند. در نتیجه کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه ینی یوزییل ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه ینی یوزییل ترکیه به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه ینی یوزییل ترکیه بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه ینی یوزییل ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه ینی یوزییل ترکیه در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه ینی یوزییل ترکیه را با خیال راحت به ما بسپارید..

 دانشگاه ینی یوزییل استانبول

اخذ پذیرش از دانشگاه ینی یوزییل ترکیه

شرط اخذ پذیرش در دانشگاه ینی یوزییل ترکیه آزمون یوس  می باشد که البته برای اخذ پذیرش الزامی نیست . آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه ینی یوزییل ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه ینی یوزییل ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه ینی یوزییل ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه ینی یوزییل ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس  https://en.yeniyuzyil.edu.tr مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه ینی یوزییل ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.

پردیس های دانشگاه ینی یوزییل ترکیه

پردیس اصلی دانشگاه ینی یوزییل ترکیه « پردیس دکتر Azmi Ofluoğlu » واقع در توپکاپی استانبول می باشد که بخش قابل توجهی از آموزش و پرورش در اینجا ارائه می شود. همچنین دفاتر اجرایی نیز در این پردیس مستقر هستند. پردیس دکتر Azmi Ofluoğlu توپکاپی از دو ساختمان مجزا تشکیل شده است: ساختمان اصلی و ضمیمه. ساختمان اصلی 7 طبقه دارای مساحت 37445 متر مربع و ضمیمه 10 طبقه دارای مساحت 20000 متر مربع است. در هر دو ساختمان دانشگاه، دفاتر مدیران و مربیان، کلاس‌های درس، تعداد فزاینده‌ای از آزمایشگاه‌های بهداشتی، علوم و کامپیوتر که بر اساس نیازهای آموزشی ساخته شده‌اند، کارگاه‌ها، آتلیه‌های تلویزیون، رادیو و عکس، کتابخانه، اتاق کنفرانس و سالن رقص وجود دارد.

دانشگاه ینی یوزییل استانبول

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه ینی یوزییل ترکیه به عنوان یک دانشکده و بیمارستان دندانپزشکی در بخش اروپایی استانبول در Sütlüce-Halıcıoğlu برای آموزش و بهداشت دندان عمل می کند. در این پردیس با ساختمان 8 طبقه، واحدهای آکادمیک و اداری، کلاس های درس، 8 کلینیک با 60 واحد دندانپزشکی، آزمایشگاه، امکانات استریلیزاسیون مرکزی، اتاق عمل، اورژانس و مناطق جراحی محلی برای اعمال جراحی کوچک، اتاق کنفرانس، کتابخانه، کافه تریا و سالن غذاخوری در مجموع 3800 متر مربع مساحت بسته است و برای دانشجویان دانشکده دندانپزشکی آموزش و پرورش و فرصت تمرین و خدمات عمومی برای سلامت دندان را فراهم می کند.

دانشگاه ینی یوزییل استانبول

پردیس دیگر دانشگاه ینی یوزییل ترکیه، بیمارستان استانبول ینی یوزییل دانشگاه قاضی عثمان پاشا، که شامل دانشکده پزشکی نیز می شود، در Gaziosmanpaşa در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است. در بیمارستان Gaziosmanpaşa دانشکده پزشکی دانشگاه Yeni Yüzyıl، دانشجویان می توانند دوره کارآموزی خود را به خصوص در کلاس های 3 ، 4 و 5 آموزش و پرورش پزشکی انجام دهند. بیمارستان Gaziosmanpaşa با 117 پلی کلینیک، 12 اتاق جراحی، 254 اتاق بیمار و 336 تعداد تخت در 59.827 متر مربع به آموزش عملی دانشجویان خدمات می دهد. همچنین یک کتابخانه در 180 متر مربع با کتاب و خدمات آنلاین برای دانشجویان و دانشگاهیان واقع شده است. این بیمارستان در سال 2017 توسط «کمیسیون مشترک بین‌المللی» مورد تایید قرار گرفت.

جدیدترین پردیس دانشگاه ینی یوزییل ترکیه "پردیس Şirinevler" است که در استانبول واقع شده است. در این پردیس، برنامه های آموزشی مرکز تحقیقات و کاربرد آموزش مداوم دانشگاه ینی یوزییل ترکیه (YENİSEM) انجام می شود.

دانشگاه ینی یوزییل ترکیه  دارای 10 دانشکده، 2 آموزشگاه حرفه ای و 3 موسسه به شرح زیر می باشد :

دانشکده ها

  1.  دانشکده پزشکی
  2. دانشکده دندانپزشکی
  3. دانشکده داروسازی
  4. دانشکده حقوق
  5. دانشکده هنرهای زیبا
  6. دانشکده اقتصاد و علوم اداری
  7. دانشکده علوم بهداشت
  8. دانشکده علوم و ادبیات
  9. دانشکده ارتباطات
  10. دانشکده فنی و مهندسی و معماری

آموزشگاه های حرفه ای

  1. مدرسه حرفه ای آموزش عالی
  2. مدرسه حرفه ای خدمات مراقبت های بهداشتی

دانشگاه ینی یوزییل استانبول

موسسات

  1. موسسه علم و فناوری
  2. انستیتوی علوم بهداشت
  3. موسسه علوم اجتماعی

 

رشته های تحصیل در دانشگاه ینی یوزییل ترکیه

دانشگاه ینی یوزییل ترکیه از دانشکده ها و آموزشگاه های حرفه ای متعددی برخوردار است. در هر کدام از دانشکده و آموزشگاه های حرفه ای این دانشگاه رشته های متنوعی به دانشجویان ارائه می شود که برخی از این رشته ها عبارت اند از:

پزشکی

دندانپزشکی

داروسازی

علوم درمانی

پرستاری

هتلداری

رشته های دوساله علوم درمانی

آمادگی زبان ترکی و انگلیسی

فیزیوتراپی و توان‌بخشی

مهندسی پزشکی

مهندسی الکترونیک

طراحی و معماری داخلی

معماری

روانشناسی

تغذیه و رژیم غذایی

سلامت کار و ایمنی

مهندسی برق و الکترونیک

طراحی داخلی و دکوراسیون

طراحی گرافیک

و...

 دانشگاه ینی یوزییل استانبول

امکانات دانشگاه ینی یوزییل ترکیه

دانشگاه ینی یوزییل ترکیه دارای امکانات آموزشی و رفاهی متعددی می باشد. از جمله این امکانات عبارت اند از:

کلوپ‌های دانشجویی، کتابخانه‌های به روز و بزرگ، آزمایشگاه‌های مجهز، بیمارستان، خوابگاه‌های تمیز و مجهز، کافی شاپ و غذاخوری.

از دیگر امکانات دانشگاه ینی یوزییل ترکیه:

گرفتن مدرک دو رشته اصلی و جزئی: دانشجویان می توانند با شرکت در برنامه های Double Major در یک گروه یا دانشکده متفاوت از رشته خود با رعایت شرایط لازم، فرصت دریافت دیپلم دوگانه را داشته باشند. از سال تحصیلی 2018-2017، همین فرصت برای دانش آموزان آموزش عالی حرفه ای و هنرستان خدمات بهداشتی درمانی نیز اجرا شده است. اگر دانشجویان شرایط لازم را داشته باشند، می‌توانند با شرکت در برنامه «مدرک کوچک» که مهارت در یک بخش یا برنامه متفاوت را فراهم می‌کند، گواهی تخصص در زمینه دوم را نیز دریافت کنند.

 فرصت تحصیل در خارج از کشور: دانشگاه ینی یوزییل ترکیه در اولین سال تاسیس خود منشور اراسموس را دریافت کرد. بنابراین، دانشجویان این فرصت را دارند که در 46 کشور اروپا در چارچوب برنامه اراسموس به مدت یک یا دو ترم در طول تحصیل در مقطع کارشناسی تحصیل کنند. به همین ترتیب، دانشگاهیان و کارکنان اداری می توانند از این برنامه برای نمایندگی دانشگاه و کشور ترکیه در خارج از کشور، برای سخنرانی و تبادل اطلاعات در سطح بین المللی بهره مند شوند. دانشگاه ینی یوزییل ترکیه همچنین با دانشگاه های 3 کشور مختلف "معاهده تفاهم" امضا کرده است.

 باشگاه های دانشجویی: از سال اول دانشگاه ینی یوزییل ترکیه، کانون های دانشجویی مختلفی وجود داشته است که تعداد آنها بسته به علاقه دانشجویان در حال افزایش است. از سال تحصیلی 2018-2019، 49 باشگاه دانشجویی در زمینه های مختلف فعال هستند.

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه ینی یوزییل ترکیه را آسان نموده؟

دانشگاه ینی یوزییل استانبول

آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری ) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

استانبول

استانبول که قبلاً به عنوان قسطنطنیه شناخته می شد ، بزرگترین شهر ترکیه و مرکز اقتصادی، فرهنگی و تاریخی این کشور است. استانبول در شمال غربی ترکیه، در امتداد سواحل مرمره و تنگه بسفر و همچنین شاخ طلایی را احاطه کرده است. این شهر در میان تنگه بسفر قرار دارد و یک شهر بین قاره ای است ، بخشی در اروپا که به آن سمت اروپایی یا روملی می گویند و بخشی در آسیا که آناتولی یا سمت آسیایی نامیده می شود.

با جمعیتی بیش از 15 میلیون نفر که 19 درصد از جمعیت ترکیه را تشکیل می دهند. استانبول پرجمعیت ترین شهر اروپا و پانزدهمین شهر بزرگ جهان است. بیش از 13.4 میلیون بازدیدکننده خارجی در سال 2018 به استانبول آمدند، هشت سال پس از اینکه استانبول به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شد و آن را به هشتمین شهر پربازدید جهان تبدیل کرد.

 تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوای استانبول است. میزان بارش سالیانه استانبول به‌طور میانگین ۸۷۰ میلی‌متر است. میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است.

به‌طور متوسط بیشترین درجه حرارت در طول ماه‌های مختلف زمستان بین ۷ درجه تا ۹ درجه سلسیوس است. بارش برف در استانبول برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی است؛ اما یکی از این بارش‌ها می‌تواند سنگین باشد. غالباً این بارش در بین ماه‌های دسامبر و مارس رخ می‌دهد.

 

 


  • دانشگاه ینی یوزییل در کدام شهر واقع شده است؟

    استانبول

  • بورسیه دانشگاه ینی یوزییل به چه شکل است ؟

    در صورت اخذ پذیرش از طرق مجموعه 50% بورسیه تحصیلی شامل حالتان می شود


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • نغمه
    Hi.when i can apply for registration in this university?
تماس بگیرید