X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه + معرفی کامل-شهریه ها - رشته ها

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه

در ادامه این مطلب به بررسی شرایط پذیرش دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه می پرد ازیم

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه

دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه ( به ترکی : Erzurum Teknik Üniversitesi، ETÜ ) یک دانشگاه دولتی واقع در  ارزروم،  ترکیه است. دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه در سال 2010 به عنوان یکی از شش دانشگاه فنی ترکیه تاسیس شد. هدف دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه تبدیل شدن به یک مرکز تحقیقاتی در منطقه است.

تحصیل در دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه
 دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه
دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه، ترکی می باشد. در نتیجه شرط ورود به دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه آزمون تومر می باشد، اما نگران نباشید؛ در صورت نداشتن مدرک تومر می توانید به تحصیل در دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه بپردازید. دانشگاه ترم اول دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه را با خیالی راحت به ما بسپارید. آموزشگاه دیار دانش نمایندگی آزمون تومر، دانشگاه غازی آنکارا و آنادولو اسکی شهیر در ایران می باشد.
 دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه

شرایط پذیرش از دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه
 
شرط اخذ پذیرش در دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه به سایت دانشگاه به آدرس http://www.erzurum.edu.tr  مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.
 دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه
دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه  دارای 6 دانشکده، 1 مدرسه تحصیلات تکمیلی و 3 موسسه به شرح زیر می باشد :
 
دانشکده ها
1.    دانشکده اقتصاد و مدیریت بازرگانی
2.    دانشکده فنی و مهندسی و معماری
3.    دانشکده علوم بهداشت
4.    دانشکده ادبیات
5.    دانشکده علوم
6.    دانشکده علوم ورزشی

دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه

مدرسه تحصیلات تکمیلی
1.    دانشکده زبانهای خارجی

موسسات
1.    موسسه علوم بهداشتی
2.    موسسه علوم
3.    موسسه علوم اجتماعی

دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه
شهریه دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه

دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه
شهریه دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. جهت اطلاع از مبلغ شهریه رشته مورد نظر خود می توانید به سایت رسمی دانشگاه به آدرس http://www.erzurum.edu.tr مراجعه کنید، یا با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.
 
آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه را آسان نموده؟

دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه
 
آموزشگاه دیار دانش  به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری ) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.
 
ارزروم
ارزروم ( ارمنی : Կարին ، رومی :  Karin ، [1] کردی : Erzirom [2] ) شهری در شرق آناتولی ، ترکیه است. این بزرگترین شهر و مرکز استان ارزروم است . در ارتفاع 1900 متری (6233 فوت) از سطح دریا واقع شده است. ارزروم در سرشماری سال 2000 دارای 361235 نفر جمعیت بود که در سال 2010 به 367250 نفر افزایش یافت. ارزروم دارای امکانات ورزشی زمستانی متنوعی است و میزبان یونیورسیاد زمستانی 2011 بوده است.
یکی از غذاهای ویژه ارزروم کباب Cağ Kebab است. اگرچه این نوع کباب اخیراً در خارج از منطقه بومی خود معرفی شده است، اما به سرعت در حال دستیابی به محبوبیت گسترده در سراسر ترکیه است.
Kadayıf Dolması یک دسر خوشمزه است که با گردو درست می شود.
سایر مواد غذایی منطقه عبارتند از سو بورگی (شیرینی مرطوب)، ekşili dolma (سبزیجات شکم پر ترش)، kesme çorbası (سوپ)، ayran aşı yayla çorbası (سوپ عشایر)، çiriş ، شلغم شکم پر، yumurta pilavıe و kadayıf dolması.
ارزروم دارای آب و هوای قاره ای مرطوب است ( طبقه بندی آب و هوای کوپن : Dsb، طبقه بندی آب و هوای تروارتا : Dcb ) با زمستان های بسیار سرد و برفی و تابستان های گرم و خشک. میانگین حداکثر دمای روزانه در ماه اوت حدود 27 درجه سانتیگراد (81 درجه فارنهایت) است. بالاترین دمای ثبت شده 36.5 درجه سانتیگراد (97.7 درجه فارنهایت) در 31 ژوئیه 2000 است. با این حال، میانگین حداقل دمای روزانه در ماه ژانویه حدود -15 درجه سانتیگراد (5 درجه فارنهایت) است. ژانویه سردترین ماه با پایین ترین رکورد 37.2- درجه سانتی گراد (35.0- درجه فارنهایت) است.

 

 


  • آیا دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه آژمون یوس برگزار می کند؟

    بله

  • آیا میتوان در دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه به زبان انگلسی تحصیل کرد؟

    بله


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید